Rate de speler

DeletedUser76938

Guest
Bij deze de rate van Mad King Sheogorath.

Punten:

Momenteel heeft hij 540200 punten op de 41e plek van de wereld, met 59 dorpen en gemiddeld 9156 punten per dorp. Zoveel punten en dorpen desondanks het feit dat hij stamloos is, is vrijwel indrukwekkend. Bijna al zijn dorpen zijn uitgebouwd met een minimaal aantal punten van 7269 punten en maximaal 10003 punten. In deze tijden vind ik dat zeker een 8/10 waard.

OD:

-ODA: (Redelijk hoog)

1,14 Mil. punten
rang 53

-ODD: (Zeer laag)
98.321 punten
rang 519

-ODS: (Zeer hoog)
884.953
rang 19

-Totaal: (redelijk hoog)
2,12 Mil. punten
rang 76

Voor een (momenteel) solo speler geef ik dit een 7/10

Stam:

NVT:
0/10

Ligging:

Redelijk wat edelruimte, maar indien Ely. en K~A2 je vijanden zijn kan je het wel benauwd gaan krijgen en zal je via de rim ergens moeten ontsnappen.

8/10

Reputatie:

Ik zelf ken je niet zo goed, maar gezien je zo goed scoort met ondersteuning en offensief, vermoed ik dat je een sterke aanvaller bent in je omgeving en een behulpzame persoon bent voor degenen die je hulp vragen. Behulpzaam zijn is iets wat ik erg hoog heb staan in belangrijke capaciteiten, dus bij deze 8/10.

Rekenwonder hier:

8+7+8+8= 31 : 4 = 7,8/10
 

DeletedUser76938

Guest
Ik heb expres stam niet meegerekend, gezien dat je cijfer naar een 6 zou halen, terwijl je het solo weet te overleven. Dus vandaar een 7,8 ipv waarschijnlijk een 6,2 als ik het wel had meegerekend.

Gooi maar een rate op mij wie wil.
 

DeletedUser78597

Guest
Bij deze de rate van Mad King Sheogorath.

Punten:

Momenteel heeft hij 540200 punten op de 41e plek van de wereld, met 59 dorpen en gemiddeld 9156 punten per dorp. Zoveel punten en dorpen desondanks het feit dat hij stamloos is, is vrijwel indrukwekkend. Bijna al zijn dorpen zijn uitgebouwd met een minimaal aantal punten van 7269 punten en maximaal 10003 punten. In deze tijden vind ik dat zeker een 8/10 waard.

OD:

-ODA: (Redelijk hoog)

1,14 Mil. punten
rang 53

-ODD: (Zeer laag)
98.321 punten
rang 519

-ODS: (Zeer hoog)
884.953
rang 19

-Totaal: (redelijk hoog)
2,12 Mil. punten
rang 76

Voor een (momenteel) solo speler geef ik dit een 7/10

Stam:

NVT:
0/10

Ligging:

Redelijk wat edelruimte, maar indien Ely. en K~A2 je vijanden zijn kan je het wel benauwd gaan krijgen en zal je via de rim ergens moeten ontsnappen.

8/10

Reputatie:

Ik zelf ken je niet zo goed, maar gezien je zo goed scoort met ondersteuning en offensief, vermoed ik dat je een sterke aanvaller bent in je omgeving en een behulpzame persoon bent voor degenen die je hulp vragen. Behulpzaam zijn is iets wat ik erg hoog heb staan in belangrijke capaciteiten, dus bij deze 8/10.

Rekenwonder hier:

8+7+8+8= 31 : 4 = 7,8/10

Behulpzaam om daarna een oor aan te naaien :)
 

DeletedUser76938

Guest
Ik zei het al ben niet erg bekend met hem, maar hij stuurt overduidelijk wel ondersteuning aan wie hij wel loyaal is.
 

DeletedUser78597

Guest
Ik zei het al ben niet erg bekend met hem, maar hij stuurt overduidelijk wel ondersteuning aan wie hij wel loyaal is.

hij stuurt het ook wel, echter komen de aanvallen trekt hij het terug en begint ie vervolgens zelf mee te edelen... echte vrienden
 
Bovenaan