Rate de speler

Reactiescore
300
Dit vond ik altijd wel een interessante thread, viel me op dat deze hier nog niet was dus laat ik hem maar openen.

De bedoeling is dat er spelers onder de loep worden genomen en punten van 1 tot 10 krijgen op de volgende onderdelen:
  • Punten
  • Od
  • Stam
  • Ligging
  • Reputatie
En tot slot
  • Gemiddelde / eindconclusie
En laten we het sportief en objectief houden.

Ik zal het balletje wel aftrappen dus de eerste die een spelers naam of zijn eigen naam hier gooit zal ik raten.

Met vriendelijke groet,
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
300
Profiel Morgan Firestorm:

upload_2017-12-11_8-0-20.png

Punten:
Je hebt een punten aantal van 111k, en speelt mee in de top 100 op rang 80. Gezien je startdatum 2 November doe je het daar als rim speler redelijk goed. zei ik redelijk? als we naar je groei chart kijken hierboven sta je weinig stil en ga je met een flink stijgende lijn vooruit. met een puntengemiddelde van 6,162 per dorp heb je nog genoeg groei potentieel met je huidige dorpen. en je zal waarschijnlijk al snel meer dorpen erbij gaan pakken.
Je krijgt van mij een 8 voor je punten gezien je expotentiele groei. Punten: 8


OD:

deze splits ik voor mezelf altijd op naar aanvaller/verdediger en ondersteuner echter kan ik dit bij jou niet doen aangezien ik vrij weinig kan vertellen over een ODD van 255 en een ondersteuning van maarliefst 5. Met je ODA van 372k trek je het weer aardig omhoog haha wat redelijk is voor je puntenaantal. ik verbaas me enkel over de andere 2 die zo laag zijn. of misschien mag je van geluk spreken dat je nog geen incomings hebt gekregen.
Punten: 6.5


Stam:

Je maakt deel uit van de stam HI HO (The Seven Dwarfs) momenteel rang 4. Ze hebben een mooie rimligging daar in continent 45.
upload_2017-12-11_8-21-50.png
Momenteel hebben jullie een breed noordelijk front met de stam EID waar jullie al dorpjes van hebben afgenomen.
Ik weet niet wat jullie banden zijn met Novus en Insane maar daar zullen jullie al snel front mee gaan hebben. Jullie hebben wel een sterk stamcluster dat jullie zal helpen in de toekomstige strijd. Ook een mooi stam ODA van 3mio waarmee jullie rang 6 bemachtigen.
Punten: 7

Ligging:
upload_2017-12-11_8-29-59.png

Dat ik aangaf dat jullie al snel front hebben met novus en insane zal jij weinig mee te maken hebben, je ligt safe achter je stam cluster in de rim. vandaar dan ook je lage ODD en hoge ODA. Echter stuiten we dan al snel op een probleem. Als ik zo naar dat gebied kijk zijn er nog maar een paar spelers / dorpjes die je kan edelen, en daarna is er niet veel meer. (rekening gehouden met de puntenratio). En waarschijnlijk krijg je van je stam niet het gehele rimstuk achter jullie stam dus dan word je ruimte nog meer ingekort. Ik ben benieuwd hoe je dit gaat oplossen in de toekomst. Punten: 6.5


Reputatie:

Over je reputatie als speler op wereld 58 kan ik vrij weinig zeggen, ik heb niks slechts over je gehoord maar ook niks goeds.
Daarom zullen we deze niet meenemen.

Gemiddelde en conclusie:
8 + 6.5 + 7 + 6.5 = 28 / 4 = 7 gemiddeld.
Ben benieuwd hoe je in de toekomst je edelruimte probleem weet op te lossen. en of je je grote hoeveelheid offensieve troepen inruilt voor wat meer def om de front spelers van je stam te gaan ondersteunen vanuit je veilige plek tegen novus en insane.

Ik wens je nog veel succes en speelplezier op W58 ^^.

Met vriendelijke groet,
Erik| Mysterious Individual.
 
Reactiescore
2.478
Mwja, de persoon die heeft gerate mag een nieuwe rate opgeven. Wat meestal zichzelf is.
 

DeletedUser77799

Guest
Bij deze de rate van de o zo vriendelijke Mysterious Individual. nog bedankt voor de hulp met de vervloekte uitkijktorens en mijn excuses dat deze rate zo lang op zich heeft laten wachten.
Dit is mijn eerste rate, dus wees aub een beetje vriendelijk, want deze Mad King heeft stiekem gebrek aan zelfvertrouwen.

Laten we beginnen bij de punten:
Momenteel staat Mysterious Individual. op de 30e plek van de wereld met een puntentotaal van 345995 punten, 44 dorpen en een puntengemiddelde per dorp van 7886. Dit is zeker niet slecht voor hoelang je bezig bent en geeft je een sterke positie met een hoop uitgebouwde dorpen. Toch is er ook een gevaar in een klein hoekje: Dorpen zullen gedeeld moeten worden, want anders kom je stil te liggen. Laten we hopen dat je dit doet door spelers te edelen, want te zien is dat je ook een aantal bb's hebt geedeld (misschien was dit voor clusterdichting, dat kan). Als je de groeivaart van nu doortrekt en dus voorkomt dat je stil komt te liggen ziet dit er erg goed uit. 8/10

OD:
Persoonlijk met ligging de twee belangrijkste punten in mijn ogen. Wie had dat gedacht? Ook op de ODA rang ben jij te vinden op de 30e plek! Dat is zeker niet gek met een ODA van 774866 en geeft de redelijk aanvallende aard van de speler/het team wat op dit account speelt. ODD is ietsje minder, maar ach, toch ook wel wat clears op je dak gekregen en een ODD van 270226 en een 138e plek is ook niet verkeerd. ODS is wel vrij teleurstellend met enkel 44320, maar dat is misschien te wijten aan het feit dat je zelf een groter risico loopt dan je stammies. Al met al een OD van 1,09 miljoen en een 69e :rolleyes: plek. Het had allemaal wat hoger gekund, maar zeker niet schandalig: 7/10

Stam:
Zoals in het bijgevoegde kaartje te zien is (ik wist niet hoe ik hem normaal moest plaatsen :O ) lig je aan de oostkant van jouw stam, naast NMDS en Novus. Ruimte genoeg, maar ook gevaren genoeg. Hoe het in Ely., heten jullie inmiddels, gaat, is mij onbekend. Wel krijgt mijn stammetje alle hoeken van de kamer te zien. Maar dat is grotendeels meer onkunde van sommigen van ons en een gebrek aan middelen. Verder lijken jullie van plan de rim over te nemen, wat een logische keuze is. Of dit (op tijd) lukt, is de vraag, maar dat gaan we zien.
7/10

5a3d5f73cec16.png

Wit is Mysterious Individual. Blauw is Ely. Geel is Novus. Rood is NMDS

Ligging:
Jullie mogen nog een keer naar het kaartje kijken :) Het wordt een challenge. Mij lijkt het noodzakelijk dat er aansluiting wordt gevonden met de rest van Ely. of dat de rim overgenomen wordt, voordat Novus zijn cluster heeft gedicht. Daarvoor moet je wel door een compacte stam NMDS, die ik overigens niet als de pareltjes van TW schat, dus moet kunnen, zeker met een tweefronten oorlog. 7/10

Reputatie:
Hier weet ik niet zoveel van. Toen ik met jou/jullie sprak, kwamen jullie als erg vriendelijk en meedenkend over. Dit zijn goede kwaliteiten voor een stamlid, weliswaar op een wereld waar het gespuis werkelijk waar over de randen van de badkuip stroomt. Dat wil ik nog wel even benadrukken: Dit is, by far, de smerigste wereld waar ik op gespeeld heb. Mensen zijn hun beginnersbescherming nog niet uit, of er wordt al een manier gezocht om de eerste de beste in zijn rug te steken. Cut it off please, en maak er een leuke en competatieve wereld van. Oja, 8/10

Ben ik gvd net klaar met mijn examens en dan mag ik weer gaan rekenen, ugh:
(8+7+7+7+8)/5=7,4/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77799

Guest
Mad King Sheogorath graag, alhoewel ik misschien nog te oninteressant ben, dat kan namelijk zo zijn.
 

DeletedUser46586

Guest
Vlammer221 aub :)
Degene die ons rate zullen wij vervolgens raten.
 
Bovenaan