Rate de speler!

Reactiescore
853
Rate: Prins Pils

Punten:
Prins Pils bekleedt met 326.514 punten op dit moment een 5e plaats. In de start heeft het account naar mijn weten redelijk wat PP gespendeerd waardoor een positie in de top toch enigszins verwacht mag worden.

Ik ga hier een 8/10 geven aangezien het account nog steeds een goede groei doormaakt, maar niet mee kan (blijkbaar) in de groei van een accounts als Alcoholic Unicorns.

OD:

ODA:

569.949 - rang 6, niet verkeerd voor een rang 5 account.

Kijkend naar de ODA grafiek van dit account valt het op dat dit redelijk overeenkomt met de grafiek van hun groei. Dit betekent dus dat zij de clears op een redelijk efficiënte manier hebben gebruikt aangezien een clear gelijk staat aan (een dorp) winst (in punten opzicht). 8/10

ODD:
512.427 - rang 1

Een rang 1 in de ODD zonder een dorp te verliezen (uitgezonderd het dorpje op 2017-06-21) is zeer netjes. Het enige wat ik hieruit kan opmaken is dat het account goed gedeft heeft bij deze (massa?)/aanval. In hoeverre dit echter een kunst is, is nog lastig te beoordelen aangezien ik het niveau van de aanvallen niet echt kan inschatten. 9/10

8.5/10

Ligging:
1Dgwee7.png


Prins heeft een mooi cluster, echter is hun ligging t.o.v. hun stam niet al te best. Daartegenover staat gelukkig wel een compact cluster waardoor het account in principe dus makkelijk te houden zou moeten zijn. 6.5/10


Stam:

Dit laat ik buiten beschouwing aangezien een rate op 2 stamleden niet echt nuttig is (imo).

Reputatie:
Ik ken van dit account alleen Sven (geloof ik). Mijn ervaring met Sven is altijd positief geweest, over de andere spelers hoor ik vrijwel alleen goede verhalen en dat met name over Emile. Hun reputatie, zoals ik die zie/hoor, is dus zeer goed. 7.5/10


8 + 8.5 + 6.5 + 7.5 / 4 = 7.6
 
Reactiescore
2.303
Rate: Prins Pils

Punten:
Prins Pils bekleedt met 326.514 punten op dit moment een 5e plaats. In de start heeft het account naar mijn weten redelijk wat PP gespendeerd waardoor een positie in de top toch enigszins verwacht mag worden.

Ik ga hier een 8/10 geven aangezien het account nog steeds een goede groei doormaakt, maar niet mee kan (blijkbaar) in de groei van een accounts als Alcoholic Unicorns.

OD:

ODA:

569.949 - rang 6, niet verkeerd voor een rang 5 account.

Kijkend naar de ODA grafiek van dit account valt het op dat dit redelijk overeenkomt met de grafiek van hun groei. Dit betekent dus dat zij de clears op een redelijk efficiënte manier hebben gebruikt aangezien een clear gelijk staat aan (een dorp) winst (in punten opzicht). 8/10

ODD:
512.427 - rang 1

Een rang 1 in de ODD zonder een dorp te verliezen (uitgezonderd het dorpje op 2017-06-21) is zeer netjes. Het enige wat ik hieruit kan opmaken is dat het account goed gedeft heeft bij deze (massa?)/aanval. In hoeverre dit echter een kunst is, is nog lastig te beoordelen aangezien ik het niveau van de aanvallen niet echt kan inschatten. 9/10

8.5/10

Ligging:
1Dgwee7.png


Prins heeft een mooi cluster, echter is hun ligging t.o.v. hun stam niet al te best. Daartegenover staat gelukkig wel een compact cluster waardoor het account in principe dus makkelijk te houden zou moeten zijn. 6.5/10


Stam:

Dit laat ik buiten beschouwing aangezien een rate op 2 stamleden niet echt nuttig is (imo).

Reputatie:
Ik ken van dit account alleen Sven (geloof ik). Mijn ervaring met Sven is altijd positief geweest, over de andere spelers hoor ik vrijwel alleen goede verhalen en dat met name over Emile. Hun reputatie, zoals ik die zie/hoor, is dus zeer goed. 7.5/10


8 + 8.5 + 6.5 + 7.5 / 4 = 7.6

Thanks voor de serieuze rate ! Echter heb ik wel een vraag omtrent de ligging. Hoezo vind je de ligging tegenover de stam niet "goed" ? Aangezien we maar met 2 in de stam zitten kunnen we qua doorgroeimogelijkheden overal heen. We belemmeren elkaar op geen enkele wijze ? Enige wat we niet kunnen maken is een deftige phalanx. Maar uiteindelijk speelden mensen vroeger ook gewoon met een groot cluster zonder phalanx.
 
Reactiescore
853
Thanks voor de serieuze rate ! Echter heb ik wel een vraag omtrent de ligging. Hoezo vind je de ligging tegenover de stam niet "goed" ? Aangezien we maar met 2 in de stam zitten kunnen we qua doorgroeimogelijkheden overal heen. We belemmeren elkaar op geen enkele wijze ? Enige wat we niet kunnen maken is een deftige phalanx. Maar uiteindelijk speelden mensen vroeger ook gewoon met een groot cluster zonder phalanx.

Ik vind de ligging "niet goed" aangezien het vrij lastig is om elkaar te ondersteunen op defensief gebied. Dit kan in een latere fase een groot probleem worden aangezien andere stammen wel een redelijk stamcluster vormen.

Ik heb dan ook een 6.5 gegeven omdat er inderdaad mogelijkheden zijn, als er echter andere spelers op hadden gezeten had de ligging wellicht een 5 gekregen omdat de ligging niet voor iedereen weggelegd is.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Mooie rate ;) Enkel even opmerken dat Prins amper pp gebruikt heeft :)
 
Reactiescore
7.918
Als de maatstaf 70k pp is dan is 'amper pp' alsnog een redelijk aantal. Hoeveel pp is er in PP gestoken dan?
 
Reactiescore
2.303
Als de maatstaf 70k pp is dan is 'amper pp' alsnog een redelijk aantal. Hoeveel pp is er in PP gestoken dan?
Er is ongeveer 15k pp in pp gestoken. Jij weet zelf ook wel dat we niet makkelijk pp vonden :p.

Ik vind de ligging "niet goed" aangezien het vrij lastig is om elkaar te ondersteunen op defensief gebied. Dit kan in een latere fase een groot probleem worden aangezien andere stammen wel een redelijk stamcluster vormen.

Ik heb dan ook een 6.5 gegeven omdat er inderdaad mogelijkheden zijn, als er echter andere spelers op hadden gezeten had de ligging wellicht een 5 gekregen omdat de ligging niet voor iedereen weggelegd is.

Dat is înderdaad waar. Nuja de nadelen hebben we overwogen met de voordelen. Door gebrek aan beter liggen we gewoon nog met 2 in de stam. Het is zeker waar dat deze ligging niet weggelegd is voor eender wie, momenteel lukt alles prima. Ook zetten wij onze accounts voor 100% leeg voor elkaar. Dit zal inderdaad wel kloten zijn zodra er "deftige" gecoordineerde massas komen!

We zien het wel zeker :p
 

DeletedUser68252

Guest
Gotta correct Emile hier, er is 12000 in gegaan inclusief rad event en tw verjaardags event.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Rate: Rise against


Punten:


Later begonnen, dus nog niet bijster veel punten, toch rang 158. In 3 weken van 26p naar 34.000p groeien is een nette prestatie en volgens mij is hier niet veel sprake geweest van PP. Ik weet dat jullie in het begin moesten strijden tegen iemand die wel aan het abusen was en welke in de BB al 5k punten had. Jullie hebben hierdoor de keuze gemaakt AH te rushen om hem voor te zijn met edelen. Dit is perfect uitgepakt zoals je kan zien aan jullie eerste overname (zijn dorp van 6,5k). De late start zorg er helaas wel voor dat je niet echt meegroeit met de omgeving. Je ligt immers al tegen spelers van 100k+ aan. Als ik vergelijk met spelers in dezelfde lijn rondom te wereld, lijk je er veel van uit te groeien.
6,5/10, geen hoger cijfer in verband met de late start, weet echter niet of dit bewust is gedaan.



OD:
ODA:

32.628 ODA. Voor het stadium waar je je bevindt niet slecht. Ik zie twee grote strijgingen van ODA. De eerste is waarschijnlijk te verwijten aan Evandb (de abuser). Die tweede stijging vind ik wat moeilijker te plaatsen. Je neemt 5 dorpen in 5 dagen van 5 verschillende spelers over, maar hebt enkel 1x een ODA stijging aan het begin van je overnameperiode. Zeker het dorp van bijna 7k, welke je 08-07 overneemt stel ik mijn vragen bij. Efficiënt gebruik gemaakt van je clear, een dodge van je trein, een gefaalde snipe of een intern?
Vanwege deze onzekerheid, maar waar ik meer neig naar efficiënt gebruikmaken van clears, geef ik je een 7,5/10

ODD:

2.760 ODD.
Valt niet veel over te zeggen. Her en der wat stijgingen. In het begin de grootste stijging wat, denk ik, te verhalen is bij de eerder genoemde abuser. Als ik het goed heb, speelde jullie voornamelijk offence. Door dit feit snap ik de toename in ODD 3,5 weken terug niet helemaal. Dodgefoutje gemaakt, backtime gehad? Hoe je het went of keer, niet veel sprake van echte tegenslag of moeilijkheden en hierdoor dus moeilijk een cijfer te geven.
Om het gemiddelde niet al teveel naar beneden te trekken geef ik hier een 7/10
ODS:
zero nada noppes. Ga hier dus geen cijfer geven.

Gemiddeld een 7,25

Ligging:
3euhneb6ssu9g.png


Zoals te zien in de rug van Guide. Dit kan voor een hoop problemen gaan zorgen als jullie geen diplomatieke doelstellingen hebben op langere termijn. Je zit vrijwel 5 velden verwijderd van Guide en het zal niet lang meer duren vooraleer je hiermee gaat fronten. Geen goede ligging als je het mij vraagt. Komt ook door de latere start, waarvan ik nog steeds niet weet of deze bewust of onbewust is gemaakt.
De farmmogelijkheden zijn daarentegen wél lekker. Ik zie op 07-07 jullie record staan van 404k farm. Voor een account met 5 dorpen (op 07-07) is dat zeker niet slecht als je Guide meeneemt in je gedachten. Als vergelijking neem ik Rodi-Can -deze ligt immers naast je-, welke op die dag erna zijn record van 1.1m zette met maar liefst 28 dorpen! Kortom, de ligging t.o.v. Guide is echt gewoon kut als er geen afspraken komen, maar jullie maken daarentegen wel optimaal gebruik van de ligging en farmen er flink op los.
Hierdoor een 6,5/10


Stam:
Geen stam. Niks over te melden dus. Vraag me af hoe jullie gaan reageren op Guide en hoe Guide op jullie gaat reageren. Potentiële rekruut, of edelvoer?


Reputatie:
Ben ooit eens een week of twee bezig geweest met Danny op ditzelfde account. Wereld weet ik niet meer, dus het heeft geen grote impact gemaakt op me. Wel kan ik me herinneren dat de gesprekken met hem plezant waren en er geen moeilijkheden zijn geweest. Door mijn geringe ervaring met Danny zal ik dit account niet op zijn reputatie een cijfer geven. Mijn co's wisten me ook niet bijzonder veel te vertellen, dus laat ik dit voor nu even leeg.
Jeremy daarentegen. Die ken ik wél goed. Een fijne gozer met wie ik enkel goede ervaringen heb gehad. Zelf óók met hem een keer een wereld gespeeld (Lief Klein Konijntje) en dat beviel me ook prima. Heb Jeremy eigenlijk voor het eerst leren kennen op W43 (toch?) en ben daar niet minder dan enkel goed over te spreken. Naar horen zeggen kent Jeremy Danny persoonlijk. Dit versterkt enkel mijn verwachtingen van het account en de reputatie die daarbij hoort.
Voor het niet echt goed kennen van Danny, kan ik dit niet hoger geven dan een 8/10.



Eindcijfer: 7,06


Wie nu raten?:
Ik heb toch wel hoge verwachting bij het account Sjondeertrekker en zou graag een rate van dit account willen zien om te kijken of anderen er ook zo over denken.
 
Bovenaan