Rate de speler!

Reactiescore
241
We kennen dit natuurlijk allemaal dus een uitgebreide uitleg is niet nodig.
Beargumenteer goed, probeer objectief te zijn en geef elkaar een cijfer!

Punten:
OD:
Ligging:
Stam:
Reputatie:


Probeer origineel te zijn en betrek er eventueel ook wat andere punten in.
 
Reactiescore
241
Iemand mag beginnen met Gruttepi3r onder de loep te leggen, daarna lijkt het mij handig dat het account wat iemand een "rate" geeft daarna ook zelf "gerate" word.
 

DeletedUser68252

Guest
Laat ik maar eens aftrappen dan. :)

Punten: 3/10 Voor het aantal pp dat er in de start is ingestoken enorm weinig dorpen en punten. Niet handig omgegaan met de troepen tot op heden wat blijkt uit de OD.
OD: 3/10 Een veelste hoge ODA in vergelijking met je dorpen en je punten. Een slecht begin in de edelfase wat je op een enorme achterstand brengt.
Ligging: 6/10 Aan de ene kant wel een lekker stukje safe al tegen Sjondeertrekker, aan de andere kant is dit vrij kloten gezien je hierdoor de farm opbrengsten zal moeten delen met elkaar.
Stam: 7/10 Een stam met potentie, spelen aardig wat spelers met een bak ervaring al is dit niet altijd een garantie voor de toekomst. Stamcluster begint zich al lekker te vormen, al stel ik mijn vraagtekens wel bij de laatste rekruut. Qua spelers lijkt het me geen aanwinst, al is het qua ligging wel een doorn die word weggenomen.
Reputatie: Ik had nog nooit van je gehoord voor deze wereld, en heb geen idee wie er op je account spelen verder. Deze laat ik open.

3+3+6+7=19 / 4 = 4,75. Rate Prins Pils
 

DeletedUser74396

Guest
@mystic wat een 'harde' rating...
zal ik hetzelfde maar doen voor jou dan:

Punten:
Het account staat op een terechte rang in verhouding met het aantal PP dat gespendeerd is en de boost uit de omgeving.
Niet mooi, niet lelijk. geen opvallende prestatie dus.
5/10

OD:
cfb55c6526.png

Je hebt nog geen ondersteuning moeten sturen, en je hebt maximaal 1 (deftige) clear moeten afslaan. ODD kan dus nog genegeerd worden:
Het acc is zeer lang zeer mooi begonnen en heeft op dit moment een ODA die overeen stemd met de account rang.
Er zijn in het begin vrij veel dorpjes overgenomen met amper OD stijging, mooi werk (of boostdorpen).
Als we echter verder in de stats kijken zien we dat je vanaf een bepaald moment in pieken groeit.
Je cleart lang niets om vervolgens in 1 dag heel wat te clearen, edelen en vervolgens weer stil te vallen tot je troepen weer in orde zijn.
Dit doet me vermoeden dat je eigenlijk minder efficiënt omgaat met je troepen dan voor jouw rang te verwachten is.
In het begin valt dit nog vrij goed mee, maar als je bvb naar de laatste week gaat kijken dan zie je dat je de laatste 5 dagen 170k ODA bij hebt gekregen.
De laatste 5 dagen ben je dus maar liefst met 57% van je ODA gestegen. Ik betwijfel dus ten zeerste of je offence atm nog in orde is.
Wat je ODA extra speciaal maakt, is dat je rang en ODA NU min of meer overeen komen terwijl de ODA net is bijgekomen.
3/10

Ligging:

Je dorpen liggen al mooi geclusterd wat je enige veiligheid biedt.
Je ligt echter volledig alleen terwijl je spelers rond je hebt die toch gevaarlijk kunnen zijn.
Kijk bvb naar Acta est fabula (rang7):
90bf73e440.png

Ik vermoed dat dit account dus (door gebrek aan een stam) ofwel overal vriendjes en NAP's heeft in de buurt (dus eigenlijk een stam zonder nadelen),
ofwel nog een moeilijke tijd tegemoet zal gaan met 360° front zonder al te veel hulp. beide situaties zijn niet optimaal.
Bovendien deelt hij zijn farm met buren die geen stamgenoten zijn. Als ik dan al farm moet delen, liever met stamgenoten dan met de concurrentie (zie vorige rating).
2/10

Stam:

2 leden atm. Je kan het dus eigenlijk geen echte stam noemen.
Ik weet niet wat jullie plan is met deze stam.
Zitten jullie atm in een stam met 2 spelers terwijl de toekomstige leden al bekend zijn?
In dit geval zitten jullie enkel nog niet samen omdat jullie denken dat dat aandacht zou trekken. Of grof gezegd: angst dat samenkruipen gelijk staat aan falen.
Of hebben jullie atm echt maar een stam van 2 leden? Dan is dit natuurlijk geen echte stam te noemen en zullen jullie swso al een idee hebben bij wie jullie later in de stam willen.
Beide situaties klinken niet echt positief (stam verstoppen of geen stam). Deze punten mogen dus eventueel weg gelaten worden aangezien ik hier te weinig over weet.
Maar indien mijn vermoedens die ik hier heb vernoemd kloppen, dan zou ik ze deze punten geven:
2/10

Reputatie:
Ik weet eigenlijk vrij weinig over het account. En aangezien ze vrij ver liggen interesseert het me ook minder.
Voor zover ik weet ken ik enkel MyPride uit de tijd van w32 al kan ik me vergissen.
Ik meende dat het een leuke subtopper was maar ook iemand die snel motivatie verliest.
Ik ben echter niet zeker en ik weet helemaal niets over de rest dus deze ga ik niet invullen.

Totaal: (5 + 3 + 2 + 2) / 4 = 3/10
Totaal indien je stam negeert: (5 + 3 + 2) / 3 = 3.3/10

-------------------------------------------

rate Alcoholic unicorns
 

DeletedUser74650

Guest
Laat ik maar eens aftrappen dan. :)

Punten: 3/10 Voor het aantal pp dat er in de start is ingestoken enorm weinig dorpen en punten. Niet handig omgegaan met de troepen tot op heden wat blijkt uit de OD.
OD: 3/10 Een veelste hoge ODA in vergelijking met je dorpen en je punten. Een slecht begin in de edelfase wat je op een enorme achterstand brengt.
Ligging: 6/10 Aan de ene kant wel een lekker stukje safe al tegen Sjondeertrekker, aan de andere kant is dit vrij kloten gezien je hierdoor de farm opbrengsten zal moeten delen met elkaar.
Stam: 7/10 Een stam met potentie, spelen aardig wat spelers met een bak ervaring al is dit niet altijd een garantie voor de toekomst. Stamcluster begint zich al lekker te vormen, al stel ik mijn vraagtekens wel bij de laatste rekruut. Qua spelers lijkt het me geen aanwinst, al is het qua ligging wel een doorn die word weggenomen.
Reputatie: Ik had nog nooit van je gehoord voor deze wereld, en heb geen idee wie er op je account spelen verder. Deze laat ik open.

3+3+6+7=19 / 4 = 4,75. Rate Prins Pils

Beste Mystic,

Wat betreft je eerste punt kan ik enkel en alleen zeggen dat dat uiteraard samenhangt met je OD, maar dat wist u uiteraard dan ook al. Vind het dan ook jammer dat we voor beide 3/10 krijgen omdat ik in mijn beleving vind dat die twee gescheiden gezien moeten worden wanneer ze apart gevraagd worden. Er staat immers niet 'OD tegenover punten', in dat geval had ik het compleet begrepen mits uw inzicht zo is. Dat de punten worden gebaseerd omtrent het OD / ligging en misschien een deel reputatie is niet raar. Er wordt een verwachting geschept omtrent de reputatie van de spelers omtrent de rang oftewel punten. Maar op het moment dat u aangeeft ons (GruttePi3r) niet te kennen kunt u dat deel niet mee rekenen in het deel punten waarbij het cijfer al zou moeten stijgen theoretisch gezien omdat je dan de voordeel van de twijfel geeft.

Het volgende wat je aankaart is dan het OD, waarbij je vrijwel geen verklaring aflevert maar wel een 3/10 durft neer te zetten zonder enige research. Je kijkt hier enkel naar de rang van het ODA/ODD en trekt van daaruit je conclusie. Zoals ik al eerder zei vind ik niet dat je het kopje OD mag gaan vergelijken met de punten aangezien je dat bij punten al had gedaan, anders kunnen we alles met alles gaan vergelijken en kunnen we natuurlijk alles gaan bestempelen met een 3. Ik had hier graag gelezen dat grutte zo goed als geen OD heeft en van daaruit uw mening verder baseert. Ook had u in uw rate niet opgenomen dat er ook eventuele 'bad luck' kan zitten. In de beginfase omringd liggen door DEF spelers brengt je OD ook niet ten goede.

Het kopje ligging heb je dan wel weer naar mijn mening redelijk bekeken en zie je zowel de pluspunten als minpunten, buiten dat ik dan voor een 7 had gekozen ipv 6 ben ik het hier dan ook gewoon met je eens.

Wat betreft de stam heb je ook relatief goed zitten kijken omtrent de ligging van onze laatste rekruut, dus ook hier ga ik niet moeilijk over uw mening zitten doen.

Onze reputatie heb je dan ook gerechtvaardigd behandeld door daar niet over te oordelen. Overigens, het is nooit te laat om contact te zoeken. We zijn gezellig en doen geen vlieg kwaad.

In ieder geval een fijn weekend nog.

Met vriendelijke groet,

A.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Wel een zeer salty lijstje Daan, ik snap je venijn maar Gruttepi3r en Prins Pils in een vergelijking en Prins pils scoort op alle vlakken slechter? Je had jezelf wat tijd kunnen besparen door deze onzin achterwege te laten.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
@mystic wat een 'harde' rating...
zal ik hetzelfde maar doen voor jou dan:

Je mag het een harde rating vinden, betekent niet dat je meteen een absurd domme rate terug moet doen. Want dit slaat nergens op, ik ga erop reageren.

Punten:
Het account staat op een terechte rang in verhouding met het aantal PP dat gespendeerd is en de boost uit de omgeving.
Niet mooi, niet lelijk. geen opvallende prestatie dus.
5/10

Een 5/10 voor een rang 4 op de ranglijst, hoe dan? Je zegt zelf dat de punten goed in verhouding staan met de gebruikte pp, dat is gewoon zeer netjes. Ik snap niet hoe je hier lager dan een 7,5 voor kan geven. Een 5 slaat echt nergens op. Ook zit er 0 onderbouwing bij wat er dan negatief zou moeten zijn.

OD:
cfb55c6526.png

Je hebt nog geen ondersteuning moeten sturen, en je hebt maximaal 1 (deftige) clear moeten afslaan. ODD kan dus nog genegeerd worden:
Het acc is zeer lang zeer mooi begonnen en heeft op dit moment een ODA die overeen stemd met de account rang.
Er zijn in het begin vrij veel dorpjes overgenomen met amper OD stijging, mooi werk (of boostdorpen).
Als we echter verder in de stats kijken zien we dat je vanaf een bepaald moment in pieken groeit.
Je cleart lang niets om vervolgens in 1 dag heel wat te clearen, edelen en vervolgens weer stil te vallen tot je troepen weer in orde zijn.
Dit doet me vermoeden dat je eigenlijk minder efficiënt omgaat met je troepen dan voor jouw rang te verwachten is.
In het begin valt dit nog vrij goed mee, maar als je bvb naar de laatste week gaat kijken dan zie je dat je de laatste 5 dagen 170k ODA bij hebt gekregen.
De laatste 5 dagen ben je dus maar liefst met 57% van je ODA gestegen. Ik betwijfel dus ten zeerste of je offence atm nog in orde is.
Wat je ODA extra speciaal maakt, is dat je rang en ODA NU min of meer overeen komen terwijl de ODA net is bijgekomen.
3/10

Tja, wat moet ik er van zeggen. ODD negeren, prima. Het account is zeer mooi begonnen en de ODA is mooi in verhouding met de punten. Klopt inderdaad, positief punt. Daarna ga je de fout in, je zegt dat de OD stijgt door het gebruiken van een hoop clears die dan dood zouden lopen om daarna een paar dagen niet te clearen. Hierdoor zouden de pieken in de groei ontstaan zijn. Hier klopt helemaal niks van. Bekijk de volgende tw pagina: clicky . Met een beetje meer research had je kunnen zien dat de pieken ontstonden omdat er telkens vroeg in de ochtend is geedeld. De groei grafiek pakt die op als een piek omdat er daarna 24u niet geedeld wordt. Echter is de groei gewoon constant zonder pieken als je wat meer info gebruikt.

Ligging:
Je dorpen liggen al mooi geclusterd wat je enige veiligheid biedt.
Je ligt echter volledig alleen terwijl je spelers rond je hebt die toch gevaarlijk kunnen zijn.
Kijk bvb naar Acta est fabula (rang7):
90bf73e440.png

Ik vermoed dat dit account dus (door gebrek aan een stam) ofwel overal vriendjes en NAP's heeft in de buurt (dus eigenlijk een stam zonder nadelen),
ofwel nog een moeilijke tijd tegemoet zal gaan met 360° front zonder al te veel hulp. beide situaties zijn niet optimaal.
Bovendien deelt hij zijn farm met buren die geen stamgenoten zijn. Als ik dan al farm moet delen, liever met stamgenoten dan met de concurrentie (zie vorige rating).
2/10

Gaan we weer, een 2/10 voor ligging? Hoe dan? Het cluster is mooi rond, ziet er sterk uit en is makkelijk te deffen. Verder heeft het account alle groeimogelijkheden die ze willen, ook kunnen ze met diplomatie spelen zoveel als ze maar willen. Dat ze farm moeten delen met andere spelers klopt, is dit nou een reden om een 2 te geven voor ligging. Ook begrijp ik dat de ligging gevaarlijk kan zijn, maar met de juiste diplomatie is dit zeer gemakkelijk op te lossen. Echt heel raar dat je hier een 2 voor geeft, sorry.

@
Stam:
2 leden atm. Je kan het dus eigenlijk geen echte stam noemen.
Ik weet niet wat jullie plan is met deze stam.
Zitten jullie atm in een stam met 2 spelers terwijl de toekomstige leden al bekend zijn?
In dit geval zitten jullie enkel nog niet samen omdat jullie denken dat dat aandacht zou trekken. Of grof gezegd: angst dat samenkruipen gelijk staat aan falen.
Of hebben jullie atm echt maar een stam van 2 leden? Dan is dit natuurlijk geen echte stam te noemen en zullen jullie swso al een idee hebben bij wie jullie later in de stam willen.
Beide situaties klinken niet echt positief (stam verstoppen of geen stam). Deze punten mogen dus eventueel weg gelaten worden aangezien ik hier te weinig over weet.
Maar indien mijn vermoedens die ik hier heb vernoemd kloppen, dan zou ik ze deze punten geven:
2/10

Wat ik hier lees is dat je eigenlijk gewoon 0 info hebt, en 0 research hebt gedaan en je dus maar een 2 geeft omdat de stam 2 leden heeft. Als je het geen stam kan noemen neem het dan niet mee in de rating. We verstoppen geen stam maar anders zou ik ook niet weten wat daar negatief aan is. Maarja

Reputatie:
Ik weet eigenlijk vrij weinig over het account. En aangezien ze vrij ver liggen interesseert het me ook minder.
Voor zover ik weet ken ik enkel MyPride uit de tijd van w32 al kan ik me vergissen.
Ik meende dat het een leuke subtopper was maar ook iemand die snel motivatie verliest.
Ik ben echter niet zeker en ik weet helemaal niets over de rest dus deze ga ik niet invullen.

Wat je hier schrijft is de voornamelijke reden dat ik wilde reageren op je post. Dit stukje bewijst precies dat je geen enkele research hebt gedaan over het account. Ik ben de ergste niet en zal je even helpen. Het account wordt bespeeld door: Sven, Emile, Phillipe en Thomas. Emile heeft geen W32 gespeeld. Verder speelt Emile bijna alle werelden compleet uit die hij start, motivatie verlies is totaal geen sprake van. Prins Pils heeft W47 gespeeld en is daar volgens de einde wereld award lijstje benoemd tot de beste speler van W47, of in ieder geval hoog in de top. Dit is een team wat al jaren samen speelt en al verschillende wereld gewonnen heeft als team. Je geeft er geen score voor wat ik terecht vind, maar de reputatie van dit account is zeer goed ondanks Sven zijn bot verleden. Wat hij overigens al lang niet meer doet.

Misschien is mijn mening ook wat subjectief, daarom zou ik dan ook willen vragen dat de volgende rate wederom van Prins Pils is en niet van ons, in deze rate staat meer onzin dan waarheden. Mijn excuus voor het misschien wat hard overkomen, het is niet zo bedoeld.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74396

Guest
Wel een zeer salty lijstje Daan, ik snap je venijn maar Gruttepi3r en Prins Pils in een vergelijking en Prins pils scoort op alle vlakken slechter? Je had jezelf wat tijd kunnen besparen door deze onzin achterwege te laten.

b0ede0ad07.png


Ik heb nooit gezegd dat dit lijstje volledig objectief was. Ik heb enkel het lijstje opgesteld met de manier waarop mystic beoordeelde als voorbeeld.
Verder snap ik niet waarom je prins en grutte vergelijkt. 2 spelers maken 2 verschillende lijstjes en zijn helemaal neit even streng.
Als ik op dezelfde manier grutte zou beoordelen als ik prins heb gerate met dank aan mystic, had ik grutte nog minder gegeven.
Het gaat er echter om dat Mystic een subjectieve post maakt en enkel dieper in gaat op zaken die ze zelf interessant vinden terwijl ze al de rest negeren.

Ik verwijs hier naar 'Punten 3/10 want pp verspilt zonder een deftige ranking'
Ik vergelijk dit met prins die dankzij pp wel een top ranking heeft (btw 5/10 is nog altijd hoger als 3/10, just for your information)

Ik verwijs hier naar 'OD 3/10 want slecht met troepen omgegaan'
Ik vergelijk dit met prins, die (rang negerende) echt niet veel beter scoort in mijn ogen. hier heb ik een uitleg voor gegeven (3/10 = 3/10, vreemd want volgens jou is dit neit hetzelfe?).

ik verwijs hier naar 'ligging 6/10 want je hebt wel safe maar je moet je farms delen'
ik vergelijk dit met prins, die geen stam heeft en dus geen safe ligging, maar wel een even grote mee farmer heeft. Al zit hij niet in de stam (6/10 is idd hoger als 2/10).

ik verwijs hier naar 'Stam 7/10 want de stam heeft potentie maar TaD hoort er niet (ff grof gezegd wat mystic bedoelde)
ik vergelijk dit met prins, die atm geen echte stam heeft. Hier heb ik mijn mening uitgelegd.

Als je dus zegt dat Mystic zijn manier van raten op niets trekt (en de mijne dus ook niet goed is aangezien ik mezelf daarop heb gebaseerd), dan geef ik je groot gelijk.
Maar ik vind het frappant dat je mijn lijstje (die enkel de spot drijft met mystic, maar zeker niet onderdoet voor mystic) slecht vindt, zonder commentaar te hebben op het origineel exemplaar.

en @pims:
Ze staan goed in verhouding met het aantal PP dat ze hebben gebruikt.
maar aangezien ik pp abusers per definitie al niet rang waardig vind, vertrekken ze bij mij van een 5/10 (pp abusen = middelmaat). ze scoren dus zeer goed, want ze hebben geen puntenaftrek gekregen, maar als 5/10 het maximum is (door hun eigen keuze) kunnen ze nu eenmaal nooit die 7.5/10 halen die jij voorstelt.
het is mijn mening en ik bestraf pp abusers. Zeker als ze anderen gaan afbreken omdat ze pp minder nuttig (of gewoon minder pp) hebben gespendeerd. (zie mystic)

verder heb ik om jouw vermelde reden geen punten aan imago heb gegeven.
Ik herinner me MyPride en hij zegt mij te kennen. Ik was er dus van overtuigd dat dit kwam doordat hij w32 had gespeeld. Ik heb mezelf al verontschuldigd indien ik fout zat, en tenzij hij toch de (early fase tot paar mil max) heeft gespeeld zat ik inderdaad fout.
Mijn excuses

Verder ben ik het ermee eens dat Prins Pils een nieuwe rate zou moeten krijgen.
Maar grutte zou wat mij betreft ook een nieuwe rate moeten krijgen (om dezelfde reden).
Want alles wat er staat klopt wel over beide account. maar is zo zwart wit (veel punten overgeslagen of genegeerd wat het subjectief maakt).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23144

Guest
Jouw manier komt niet eens in de buurt bij die van Mystic
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
en @pims:
Ze staan goed in verhouding met het aantal PP dat ze hebben gebruikt.
maar aangezien ik pp abusers per definitie al niet rang waardig vind, vertrekken ze bij mij van een 5/10 (pp abusen = middelmaat). ze scoren dus zeer goed, want ze hebben geen puntenaftrek gekregen, maar als 5/10 het maximum is (door hun eigen keuze) kunnen ze nu eenmaal nooit die 7.5/10 halen die jij voorstelt.
het is mijn mening en ik bestraf pp abusers. Zeker als ze anderen gaan afbreken omdat ze pp minder nuttig (of gewoon minder pp) hebben gespendeerd. (zie mystic)

Ik snap niet zo goed dat je dan in de stam zit met pp abusers, en zelfs net een pp abuser gerekruut hebt. Je moet niet gaan haten op andere pp abusers terwijl je er zelf mee speelt. Ik zou het verder ook leuk vinden als je op de rest reageert of een nieuwe objectieve rate maakt.
 
Reactiescore
2.478
Wat is er gebeurt met 'vrede op aarde'.

De ene rate is nog slechter dan de ander:oops:
 

DeletedUser74396

Guest
Ik ben persoonlijk tegen pp abusers. ik zou mijn eigen stamgenoten er even hard voor afstraffen (en ik plaag ze er genoeg voor id stamchat).

De oorspronkelijke afspraak id stam was om GEEN pp te abusen, om die reden was ik ook terug beginnen met (serieus) spelen.
Door een aantal gekken, die toevallig w56 speelden, en die er dagelijks ziekveel pp aan verspilden begon de helft vd stam echter in paniek te raken en hebben ze pp gewaste.
Dit keur ik niet goed, maar het is makkelijker te accepteren dat je stamgenoten pp abusen omdat de omgeving te hard abused, dan om te pp abusen omdat ze de pp nu eenmaal gespaard hadden in vorige werelden...

Versta me neit verkeerd. ik zal het nogmaals zeggen: ik keur beide af en zal mijn mening er ook over uiten tegen vijand en stamgenoot.
maar ik ben helaas niet meer zo'n moraalridder als vroeger die zou stoppen bij het 1e contact met een pp abuser.
 

DeletedUser74396

Guest
Jouw manier komt niet eens in de buurt bij die van Mystic
nee inderdaad. Gelukkig post ik ook niet op mijn eigen manier maar op die van mystic, of bedoel je dat ik wel argumenten aanhaal en mystic niet?

Jij mag verder ook gerust zwijgen. Of wenen in een hoekje omdat je niet tevreden bent met een rating die is uitgelokt door grutte te pesten.
 

DeletedUser23144

Guest
nee inderdaad. Gelukkig post ik ook niet op mijn eigen manier maar op die van mystic, of bedoel je dat ik wel argumenten aanhaal en mystic niet?

Jij mag verder ook gerust zwijgen. Of wenen in een hoekje omdat je niet tevreden bent met een rating die is uitgelokt door grutte te pesten.

Kan je minstens 1 iemand vinden die het met je eens is?
 

Deleted User - 487776907

Guest
@The Weirdness of Talent. Jouw lijstje is totaal niet rechtvaardig en helemaal niet vergelijkbaar met het lijstje van Mystic. Om je een vergelijkbaar voorbeeld te geven zal ik Lone Wolf raten zonder al teveel poespas:

Punten:
Terechte rang, want geen pp. Ze hadden hoger kunnen staan, maar omdat ze dit niet doen. 1/10
OD:
In één keer een grote piek van de 120k naar de 270k. Slecht gebruik van je clears. 1/10
Ligging:
Je dorpen liggen mooi geclusterd, maar je stam gaat je inbouwen, want ze edelen je helemaal dicht. Daarvoor 1/10
Stam:
Bijna aan zijn limiet wat voor deze fase veel te vroeg is. Teveel leden, waar de helft nog van gaat afvallen 1/10
Reputatie:
geen zin in research, maar gebruik de smoes dat het me niet interesseert.

Al met al helemaal kut en een 1/10 gemiddeld.

Dit is natuurlijk geen representatie van de werkelijkheid en een serieus lijstje is het niet te noemen. Wel is het een vergelijking van jouw lijstje. Een lijstje die in elkaar is gepompt, met enig onderdrukte kwade gevoelens. Een compleet scheef lijstje die, net als de jouwe, gebaseerd is op pure bullshit waarbij totaal geen gebruik is gemaakt van beschikbare informatie.

No hard feelings verder, maar laat je modder achterwege de volgende keer. Totaal onnodig.
 

DeletedUser74396

Guest
dutchboy66 bij deze ben je gemute :)

enerzijds is een rating niet bedoeld om van iedereen te horen dat ze het er mee eens zijn.
Ik weet neit of je dit kan begrijpen aangezien je blijkbaar heel graag verdwijnt in de massa, maar meelopen met de rest betekent niet dat je het ineens juist gaat krijgen :)
het maakt me dus echt neit uit of mensen het er mee eens zijn of niet.

Anderszijds was dit bedoelt als een spot reactie. Je hoeft mijn reactie dus niet eens serieus te nemen.
Want hoewel er meer waarheden in staan dan in de rating van Mystic over grutte, was het helemaal niet serieus bedoeld.
het zegt meer over jou (en al de rest die geen probleem heeft met mystic rating maar wel met het mijne).
jouw reactie toont namelijk duidelijk aan dat je geen belang hecht aan de inhoud van een post.
het enige waar jij belang aan hecht is of de post jou en jouw vrienden ophemeld. Doet het dit dan is de post goed, ookal zijn het leugens, doet het dat niet dan is de post schandalig.
En omgedraaid natuurlijk; Spreekt iemand slecht over jouw account dan is dit uit den boze en helemaal neit verdiend, maar als je kan lachen met anderen waar onterecht slecht over wordt gesproken is dat geen probleem.

het spijt me, maar ik vind jou een grap :$
 

DeletedUser74396

Guest
trouwens voor de AF lezers: tot nu toe zijn alle negatieve reacties bijna afkomstig uit Prins Pils en Alcoholic Unicorn.
de stam die wel grutte kon uitlachen, maar van zodra het over hun gaat moet elke speler op elk account komen wenen met bullshit argumenten.

#quantity over quality? xD
 

DeletedUser68252

Guest
Ik ben persoonlijk tegen pp abusers. ik zou mijn eigen stamgenoten er even hard voor afstraffen (en ik plaag ze er genoeg voor id stamchat).

De oorspronkelijke afspraak id stam was om GEEN pp te abusen, om die reden was ik ook terug beginnen met (serieus) spelen.
Door een aantal gekken, die toevallig w56 speelden, en die er dagelijks ziekveel pp aan verspilden begon de helft vd stam echter in paniek te raken en hebben ze pp gewaste.
Dit keur ik niet goed, maar het is makkelijker te accepteren dat je stamgenoten pp abusen omdat de omgeving te hard abused, dan om te pp abusen omdat ze de pp nu eenmaal gespaard hadden in vorige werelden...

Versta me neit verkeerd. ik zal het nogmaals zeggen: ik keur beide af en zal mijn mening er ook over uiten tegen vijand en stamgenoot.
maar ik ben helaas niet meer zo'n moraalridder als vroeger die zou stoppen bij het 1e contact met een pp abuser.

Meerdere Spared accounts hebben gebruik gemaakt van PP features buiten een premium account, de account manager en de farm assistent, waar je eigen account A lone Wolf er een van is. Als je er echt zo op tegen vraag ik me af waarom je nog op je huidige account speelt en in je huidige stam zit. Indien een stamgenoot een Nap negeert en jij hierop tegen bent blijf je er ook niet mee samen spelen lijkt me.

nee inderdaad. Gelukkig post ik ook niet op mijn eigen manier maar op die van mystic, of bedoel je dat ik wel argumenten aanhaal en mystic niet?

Jij mag verder ook gerust zwijgen. Of wenen in een hoekje omdat je niet tevreden bent met een rating die is uitgelokt door grutte te pesten.

Ongeacht dat ik van mening ben dat mijn rating met betrekking tot het account Gruttepier hard was, maar wel rechtvaardig gezien ze gewoon een bagger start hebben gemaakt voor het aantal pp wat er door heen gegaan is, de manier waarop er met troepen is omgegaan in de edelfase tot op heden mag dit nog geen reden zijn om je emoties de vrije loop te laten en full toxic mode te gaan in het maken van een eigen rating.

Beste Mystic,

Wat betreft je eerste punt kan ik enkel en alleen zeggen dat dat uiteraard samenhangt met je OD, maar dat wist u uiteraard dan ook al. Vind het dan ook jammer dat we voor beide 3/10 krijgen omdat ik in mijn beleving vind dat die twee gescheiden gezien moeten worden wanneer ze apart gevraagd worden. Er staat immers niet 'OD tegenover punten', in dat geval had ik het compleet begrepen mits uw inzicht zo is. Dat de punten worden gebaseerd omtrent het OD / ligging en misschien een deel reputatie is niet raar. Er wordt een verwachting geschept omtrent de reputatie van de spelers omtrent de rang oftewel punten. Maar op het moment dat u aangeeft ons (GruttePi3r) niet te kennen kunt u dat deel niet mee rekenen in het deel punten waarbij het cijfer al zou moeten stijgen theoretisch gezien omdat je dan de voordeel van de twijfel geeft.

Het volgende wat je aankaart is dan het OD, waarbij je vrijwel geen verklaring aflevert maar wel een 3/10 durft neer te zetten zonder enige research. Je kijkt hier enkel naar de rang van het ODA/ODD en trekt van daaruit je conclusie. Zoals ik al eerder zei vind ik niet dat je het kopje OD mag gaan vergelijken met de punten aangezien je dat bij punten al had gedaan, anders kunnen we alles met alles gaan vergelijken en kunnen we natuurlijk alles gaan bestempelen met een 3. Ik had hier graag gelezen dat grutte zo goed als geen OD heeft en van daaruit uw mening verder baseert. Ook had u in uw rate niet opgenomen dat er ook eventuele 'bad luck' kan zitten. In de beginfase omringd liggen door DEF spelers brengt je OD ook niet ten goede.

Het kopje ligging heb je dan wel weer naar mijn mening redelijk bekeken en zie je zowel de pluspunten als minpunten, buiten dat ik dan voor een 7 had gekozen ipv 6 ben ik het hier dan ook gewoon met je eens.

Wat betreft de stam heb je ook relatief goed zitten kijken omtrent de ligging van onze laatste rekruut, dus ook hier ga ik niet moeilijk over uw mening zitten doen.

Onze reputatie heb je dan ook gerechtvaardigd behandeld door daar niet over te oordelen. Overigens, het is nooit te laat om contact te zoeken. We zijn gezellig en doen geen vlieg kwaad.

In ieder geval een fijn weekend nog.

Met vriendelijke groet,

A.

Punten en ODA/ODD staan early game met erg weinig dorpen in verhouding met elkaar, vandaar dat ik dit bij beide onderdelen aanhaal. 'Bad luck' kan je altijd hebben, de meeste spelers hebben dit wel in de start, het is echter hoe je ermee omgaat naar mijn mening. Een ligging kan je afdwingen tot op zekere hoogte, zeker met alle tools die tegenwoordig tot je beschikking staan. Op het moment van het maken van mijn rating met zon hoge ODA rating en slechts 9 dorpen heeft dit meer met onkunde te maken voor zover ik dit kan opmaken uit de statistieken en op basis van ervaringen in de start op eerdere werelden.

trouwens voor de AF lezers: tot nu toe zijn alle negatieve reacties bijna afkomstig uit Prins Pils en Alcoholic Unicorn.
de stam die wel grutte kon uitlachen, maar van zodra het over hun gaat moet elke speler op elk account komen wenen met bullshit argumenten.

#quantity over quality? xD

In feiten zou ik hier niet eens op moeten reageren gezien het een slechte laagdrempelige poging is om de publieke opinie te winnen, al zou het belachelijk zijn als dit je lukt met het level van toxicity dat je gebruikt in je posts, in combinatie met de woorden bullshit argumenten zonder daar ook maar enigszins decent op te reageren.
 

DeletedUser74396

Guest
In feiten zou ik hier niet eens op moeten reageren gezien het een slechte laagdrempelige poging is om de publieke opinie te winnen, al zou het belachelijk zijn als dit je lukt met het level van toxicity dat je gebruikt in je posts, in combinatie met de woorden bullshit argumenten zonder daar ook maar enigszins decent op te reageren.

Heel dit topic is op dit moment een laagdrempelige poging om propaganda te voeren xD
Jij begon met grutte zwarter af te schilderen dan moest, ik nam het van je over door jullie kwaad te maken met een rating die even idioot was als de jouwe. Maar genoeg op waarheden gebaseerd om reacties te ontlokken

En nu is het een idiote discussie tussen mij en bijna alle bespelers van alcoholic unicorn en prins pils over
'hoe subjectief is mijn pest-rating die ik gemaakt heb als reactie op julie post'.

Je snapt waar ik naartoe wil, niet? :D:D:D
 
Bovenaan