Rate: Prins Pils
Punten:
Prins Pils bekleedt met 326.514 punten op dit moment een 5e plaats. In de start heeft het account naar mijn weten redelijk wat PP gespendeerd waardoor een positie in de top toch enigszins verwacht mag worden.
Ik ga hier een
8/10 geven aangezien het account nog steeds een goede groei doormaakt, maar niet mee kan (blijkbaar) in de groei van een accounts als Alcoholic Unicorns.
OD:
ODA:
569.949 - rang 6, niet verkeerd voor een rang 5 account.
Kijkend naar de ODA grafiek van dit account valt het op dat dit redelijk overeenkomt met de grafiek van hun groei. Dit betekent dus dat zij de clears op een redelijk efficiënte manier hebben gebruikt aangezien een clear gelijk staat aan (een dorp) winst (in punten opzicht). 8/10
ODD:
512.427 - rang 1
Een rang 1 in de ODD zonder een dorp te verliezen (uitgezonderd het dorpje op 2017-06-21) is zeer netjes. Het enige wat ik hieruit kan opmaken is dat het account goed gedeft heeft bij deze (massa?)/aanval. In hoeverre dit echter een kunst is, is nog lastig te beoordelen aangezien ik het niveau van de aanvallen niet echt kan inschatten. 9/10
8.5/10
Ligging:
Prins heeft een mooi cluster, echter is hun ligging t.o.v. hun stam niet al te best. Daartegenover staat gelukkig wel een compact cluster waardoor het account in principe dus makkelijk te houden zou moeten zijn.
6.5/10
Stam:
Dit laat ik buiten beschouwing aangezien een rate op 2 stamleden niet echt nuttig is (imo).
Reputatie:
Ik ken van dit account alleen Sven (geloof ik). Mijn ervaring met Sven is altijd positief geweest, over de andere spelers hoor ik vrijwel alleen goede verhalen en dat met name over Emile. Hun reputatie, zoals ik die zie/hoor, is dus zeer goed.
7.5/10
8 + 8.5 + 6.5 + 7.5 / 4 =
7.6