Rate de speler!

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Waarom komt er geen goede reactie op de rate van Sven dan? Er wordt enkel geroepen dat het niet klopt maar niemand weerlegt een enkel punt van Sven? (Op t farmen na) Enkel roepen dat t niet klopt is raar. Ik krijg meer het gevoel nu dat jullie jezelf niet kunnen verdedigen omdat Sven gewoon gelijk heeft. Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat een 3 een 4,5 moet worden. Maar dat is subjectief, dus aub. Quote de eerste post van Sven, de rate dus. En weerleg die post
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Prima rate Pim. Had ik nochtans niet van jou verwacht. Ik heb wel een aantal op- en aanmerking. Het lijkt mij wijs om die in chronologische volgorde te behandelen; te beginnen met het puntenaantal. Al hetgeen je zegt is juist. Het account staat niet bizar hoog noch bizar laag. Ik denk dat een 7 voor dit puntenaantal wel op zijn plaatst is. Sommigen, zoals ik, hadden hier een 6 voor gegeven. Anderen neigen eerder naar een 8. Een 7 lijkt mij hier dan ook een gulden middenweg indien men puur afgaat op de rang. Zodra we de rang even vergeten en kijken naar de groeilijst denk ik dat hier een hoger cijfer gepast is. De enige spelers die erboven staan zijn spelers die redelijk hebben gebruikt. Mag ik vragen waarom je de groei(potentie) niet hebt meegenomen in je beoordeling? Ik kan je overigens verzekeren dat er van echt internen nog geen sprake is geweest. De enige echte intern die zich voordeed is weggegeven.

Het enige cijfer dat mij enorm tegen valt is de 6 voor de ligging. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben een fervent voorstander van de zesjes-cultuur. Maar de ligging van Wolf verdient hoger juist omdat er zoveel uitdaging is (voor zover je daarover kan spreken op de werelden van tegenwoordig). Het is een zeer interessante ligging die ervoor zorgt dat er altijd iets te doen valt. Vele oorlogen kunnen ontketent worden en vele plannen mogen ten uitvoer worden gebracht. Volop strijd dus. Ik weet niet waarvoor de rest hier nog tw speelt maar ik speel om deze reden nog. Dat maakt het leuk. Groeitechnisch gezien is de ligging minder maar voor het spelplezier is het ideaal. Als men een rustige plek wilt om hard te groeien zonder veel tegenstand is een full rimstart aan te raden. Ik snap dat jij de schermutseling met panda als iets negatiefs ziet. Ikzelf zie dit echter als iets positiefs.

Ook hier nog maar even op reageren :D

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen seconden er aan heb gedacht de groei stats mee te nemen in de rating. Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat A Lone Wolf heel snel heel hoog gaat staan. Ze zullen vast en zeker stijgen in de toekomst, maar volgens mij heb ik dat ook gezegd. Maar ik ben inderdaad vergeten de groei mee te nemen, sorry daarvoor, had de rating kunnen veranderen.

Over de ligging is dus het subjectieve stukje van een rate. Ik probeer mijn rates puur te maken op wat het beste voor het account is, dat jij die liever doet op het spelplezier mag. Dat bekijken we dan op een andere manier denk ik
 
Reactiescore
7.931
Ik citeer jou zodat het zwart op wit staat op het AF dat jij geen verstand hebt :p
Mijn hele post was 1 en al spot. Spot met het lijstje van mystic, spot met dit topic en spot met de speler die het lijstje had gemaakt.
Dat jij dit niet door had en wil doen alsof het aan mij ligt ipv aan jou, zegt genoeg over jou :)

Ik heb geen verstand? Kerel, je hele aanwezigheid op dit AF wordt door niemand geapprecieerd. Elke wereld weer heb je in de begin fase een grote bek op het forum en denk je alles beter te weten en jezelf te profileren als twpro. Echter in realiteit behaal je amper de midgame / late game en stop je vrijwel altijd. Je posten bevatten ontiegelijk veel taal en spelfouten en niemand neemt je serieus. Dus doe iedereen een plezier en rot op van het AF.
 
Reactiescore
2.506
Is gewoon een prima rating Pim. Qua punten kunnen we nog heel wat opschieten als mijn vriendelijke co's farmen in plaats van AF posten maken :D
Twee man 's nachts online (op het AF) en 0 nachtelijke farmwaves vandaag, waar gaat het fout :S
 

DeletedUser61134

Guest
Om heel eerlijk te zijn vind ik jullie allemaal maar dom lullen en massaal fouten maken :p
Zelfs mensen die iets te serieus ingaan op mijn getroll kunnen betere posts in elkaar flansen :p

Is gewoon een prima rating Pim. Qua punten kunnen we nog heel wat opschieten als mijn vriendelijke co's farmen in plaats van AF posten maken :D
Twee man 's nachts online (op het AF) en 0 nachtelijke farmwaves vandaag, waar gaat het fout :S

Ze moeten meer focussen op snelheid!

wee wee wee punt ducktypen punt en el
Stuur ze maar snel daarheen :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Mag ik vragen waarom je de groei(potentie) niet hebt meegenomen in je beoordeling?

Mocht je hier (o.a.) op de groeiranglijst doelen: Kennelijk was het niet de intentie van Pim om de groeistats expres niet mee te nemen, echter vind ik de groeiranking van A Lone wolf ietwat misleidend ten opzichte van de vele anderen die in de '25 staan (of andersom, dat jullie ongeveer enige realistische groeistats hebben, kwestie van interpretatie). Ik citeer Pim ''dat het account op rang 179 stond toen ze zijn 2de dorp overnamen''.

Vanaf je eerste verovering gaat je groeiranking pas lopen en op het moment dat je een gematigde of non pp start maakt ligt je focus meer op troepen dan op je AH; je moet je inkomsten generen uit farmen en direct een mooier dorp zien te pakken om een voorspoedige start te maken. Als je 'later' en explosiever (= meer troepen/meer tijd om überhaupt troepen te maken) gaat edelen, is ook je groeiranking wat hoger. Als je AH-rushed en als eerste gaat edelen en vervolgens 'lang' troepen moet bouwen zijn er meer dagen waardoor je totale groei gedeeld moet worden en komt je groei per dag lager uit. Neem als voorbeeld AU, éérste overname op wereld 56. Zes dagen later, overname 2. A Lone wolf pakte 9 dorpen in die zes dagen nu hun eerste overname.

Ik zeg het er alvast bij voordat iemand denkt het licht uitgevonden te hebben en 0 dagen tussen overname 1/2 zat bij AU.. De eerste overname staat voor 12 juni echter is het eerste dorp 6 juni gepakt (dorp 002). Deze overname is niet geregistreerd door tw stats.

Het enige cijfer dat mij enorm tegen valt is de 6 voor de ligging. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben een fervent voorstander van de zesjes-cultuur. Maar de ligging van Wolf verdient hoger juist omdat er zoveel uitdaging is (voor zover je daarover kan spreken op de werelden van tegenwoordig). Het is een zeer interessante ligging die ervoor zorgt dat er altijd iets te doen valt. Vele oorlogen kunnen ontketent worden en vele plannen mogen ten uitvoer worden gebracht. Volop strijd dus.

Dan zijn wij het er in ieder geval over eens dat Prins pils dan zonder enige twijfel een 10/10 zou moeten krijgen voor ligging in vergelijking met prins pils heeft a lone wolf maar een stel 'niets' betekende buren en een 'boel' safezone. Alvast een tip voor de gene die prins pils gaat raten :p
 

DeletedUser

Guest
Jullie mogen roepen en praten zoveel jullie willen. Als ik serieus had gestart stond ik easy weer rang 1 want ik ben gewoon de beste starten xx

De beste starter die geen 'starter' kan schrijven, wew. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Kan hij wel, hij vergat gewoon de "in" ervoor te zetten :oops:
MSN/App-taal:
Alle lidwoorden en voorzetsels kan je weglaten!
 

DeletedUser78488

Guest
Anyway, genoeg van die discussie. Moving on.

Stam:
Het account A Lone Wolf zit in de stam Spared. De stam Spared is een premade bestaande uit 5 accounts. Dit is al 6 geworden. De stam probeerde aan het begin een stament af te geven voor het niet gebruiken van premium punten. Echter is hier later van af gezien en is dit al gedaan. Meden door het aannemen van een speler die ook pp gebruikt heeft. Al is het in mindere maten dan andere account/stammen. De stam heeft een ligging van een kwart maan en heeft hiermee veel potentie. Naar mijn idee speler er goede spelers met ervaring, de mogelijkheid is er om het ver te brengen. De stam staat momenteel onder leiding van het account A Lone Wolf zelf.

Wat me opvalt is dat de leiding al veranderd is van Sepharim naar A Lone Wolf, daarnaast heb ik ook verhalen gehoord dat de stam niet volledig op ze zelfde lijn zit. De laatste rekruut was hier een voorbeeld van, en gedeelte is voor en een gedeelte is tegen. Ook lijkt er geen duidelijke leiding te zijn in wat het plan van de stam nu is. PP of niet? Ik durf niet te zeggen of de nieuwe leiding van A Lone Wolf hier positieve verandering in gebracht heeft.

Echter vind ik wel dat de stam het goed doet, de stam potentie heeft en ik verwacht wel dat de stam het ver gaat maken. Ik geef een 7,5/10, de min punten door de verhalen van redelijke onstabiliteit. Dit is niet gunstig in de start.

De leiding is altijd al A Lone Wolf en Seraphim geweest. Het verschil is echter dat ik geen grandioos team op mijn account heb zitten die mij kunnen aflossen als ik druk bezig ben met leidinggevende zaken. Mijn medespeler is op het moment vrij druk en dat betekent dat Seraphim dan voor een groot deel door mij zelf gerund zal moeten worden. Ik heb dus niet bepaald de tijd om al die PM's te beantwoorden over mensen die onze stam willen joinen en ik houd mij liever bezig met interne zaken.

Wat je zegt over instabiliteit ontgaat mij een beetje. Meningen die verdeeld zijn =/= instabiliteit. Dat zou je toch moeten begrijpen lijkt me. Zoals eerder aangehaald is bestaat onze stam uit een grote diversiteit aan personaliteiten en dit komt simpelweg naar voren. Iedereen heeft zijn eigen visie en iedereen mag dat ook uitspreken. Instabiliteit zou betekenen dat de stam op springen staat, maar dat is geenszins het geval. Het komt niet eens in de buurt. Het bruist en op enkele meningsverschillen na vind je niks anders dan dat er goed wordt opgeschoten met elkaar. Ik ben hier gaan spelen om te knallen met een groep leuke mensen. Ik heb nog geen seconde spijt gehad.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik denk dat hij het woord "eensgezind" in de war haalt met "instabiliteit". Maarja, ik moet vaak niet denken :)
 

DeletedUser61134

Guest
Welke gek denkt nu aan zijn stamgenoten.
Die denken ook nooit aan jou!

Je moet gewoon 24/7 blijven klagen en protesteren anders lopen ze over je heen :eek:
 

DeletedUser78488

Guest
Dan hebben wij toch een heel andere definitie van instabiliteit lol

Ik snap dat de definitie die ik gaf betreffende instabiliteit een hyperbool was. Hoe dan ook blijft mijn punt helder, duidelijk en vooral ook staan.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Vertel Pim, wat versta jij eronder?

Pfoe, wat versta je eronder. Vind ik lastig om te beantwoorden. Ik weet wel dat ik een stam die op breken staat wel meer vind dan instabiel. Instabiel is meer het niet op de zelfde lijn zitten, ruzie in de stam, inactieve accounts/leiding. Veel veranderingen van plan en aanpak etc. Is naar mijn mening niet echt een punt wanneer iets instabiel is in tw.

Is verder ook geen interessante discussie, zou het interessanter vinden als er een fatsoenlijke reactie komt op de rate van Sven.
 

DeletedUser75778

Guest
Pfoe, wat versta je eronder. Vind ik lastig om te beantwoorden. Ik weet wel dat ik een stam die op breken staat wel meer vind dan instabiel. Instabiel is meer het niet op de zelfde lijn zitten, ruzie in de stam, inactieve accounts/leiding. Veel veranderingen van plan en aanpak etc. Is naar mijn mening niet echt een punt wanneer iets instabiel is in tw.

Is verder ook geen interessante discussie, zou het interessanter vinden als er een fatsoenlijke reactie komt op de rate van Sven.

Ik vind dat wel interessant en bovendien ook nodig om even te duidelijk te hebben. Want ook volgens jouw definitie heerst er absoluut geen instabiliteit in Spared. Plan en aanpak is niet veranderd, er zijn geen inactieve accounts en de leiding wordt ten alle tijden geregeld. Over ruzie kan ik weinig zeggen, gezien ik zelf relatief weinig aanwezig ben, maar ik heb niks schokkends meegekregen. En zoals gezegd, als men niet op dezelfde lijn zit bij sommige kwesties is dat in mijn ogen niks ernstigs. Ik zou meningsverschillen zelfs bijna aanmoedigen omdat het de geest scherp houdt.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Is verder ook geen interessante discussie, zou het interessanter vinden als er een fatsoenlijke reactie komt op de rate van Sven.

Daar zal ik me dan eens aan gaan wagen vanavond.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ik vind dat wel interessant en bovendien ook nodig om even te duidelijk te hebben. Want ook volgens jouw definitie heerst er absoluut geen instabiliteit in Spared. Plan en aanpak is niet veranderd, er zijn geen inactieve accounts en de leiding wordt ten alle tijden geregeld. Over ruzie kan ik weinig zeggen, gezien ik zelf relatief weinig aanwezig ben, maar ik heb niks schokkends meegekregen. En zoals gezegd, als men niet op dezelfde lijn zit bij sommige kwesties is dat in mijn ogen niks ernstigs. Ik zou meningsverschillen zelfs bijna aanmoedigen omdat het de geest scherp houdt.

In mijn rate heb ik sws al uitgelegd waarom ik spared instabiel vond op het moment van schrijven, ik heb dit ook genoemd omdat ik deze verhalen heb gehoord van Spared spelers. En tot de zelfde definitie van instabiel gaan we niet komen he. Dat snap jij ook wel, subjectief als wat
 
Bovenaan