@mystic wat een 'harde' rating...
zal ik hetzelfde maar doen voor jou dan:
Punten:
Het account staat op een terechte rang in verhouding met het aantal PP dat gespendeerd is en de boost uit de omgeving.
Niet mooi, niet lelijk. geen opvallende prestatie dus.
5/10
OD:
Je hebt nog geen ondersteuning moeten sturen, en je hebt maximaal 1 (deftige) clear moeten afslaan. ODD kan dus nog genegeerd worden:
Het acc is zeer lang zeer mooi begonnen en heeft op dit moment een ODA die overeen stemd met de account rang.
Er zijn in het begin vrij veel dorpjes overgenomen met amper OD stijging, mooi werk (of boostdorpen).
Als we echter verder in de stats kijken zien we dat je vanaf een bepaald moment in pieken groeit.
Je cleart lang niets om vervolgens in 1 dag heel wat te clearen, edelen en vervolgens weer stil te vallen tot je troepen weer in orde zijn.
Dit doet me vermoeden dat je eigenlijk minder efficiënt omgaat met je troepen dan voor jouw rang te verwachten is.
In het begin valt dit nog vrij goed mee, maar als je bvb naar de laatste week gaat kijken dan zie je dat je de laatste 5 dagen 170k ODA bij hebt gekregen.
De laatste 5 dagen ben je dus maar liefst met 57% van je ODA gestegen. Ik betwijfel dus ten zeerste of je offence atm nog in orde is.
Wat je ODA extra speciaal maakt, is dat je rang en ODA NU min of meer overeen komen terwijl de ODA net is bijgekomen.
3/10
Ligging:
Je dorpen liggen al mooi geclusterd wat je enige veiligheid biedt.
Je ligt echter volledig alleen terwijl je spelers rond je hebt die toch gevaarlijk kunnen zijn.
Kijk bvb naar Acta est fabula (rang7):
Ik vermoed dat dit account dus (door gebrek aan een stam) ofwel overal vriendjes en NAP's heeft in de buurt (dus eigenlijk een stam zonder nadelen),
ofwel nog een moeilijke tijd tegemoet zal gaan met 360° front zonder al te veel hulp. beide situaties zijn niet optimaal.
Bovendien deelt hij zijn farm met buren die geen stamgenoten zijn. Als ik dan al farm moet delen, liever met stamgenoten dan met de concurrentie (zie vorige rating).
2/10
Stam:
2 leden atm. Je kan het dus eigenlijk geen echte stam noemen.
Ik weet niet wat jullie plan is met deze stam.
Zitten jullie atm in een stam met 2 spelers terwijl de toekomstige leden al bekend zijn?
In dit geval zitten jullie enkel nog niet samen omdat jullie denken dat dat aandacht zou trekken. Of grof gezegd: angst dat samenkruipen gelijk staat aan falen.
Of hebben jullie atm echt maar een stam van 2 leden? Dan is dit natuurlijk geen echte stam te noemen en zullen jullie swso al een idee hebben bij wie jullie later in de stam willen.
Beide situaties klinken niet echt positief (stam verstoppen of geen stam). Deze punten mogen dus eventueel weg gelaten worden aangezien ik hier te weinig over weet.
Maar indien mijn vermoedens die ik hier heb vernoemd kloppen, dan zou ik ze deze punten geven:
2/10
Reputatie:
Ik weet eigenlijk vrij weinig over het account. En aangezien ze vrij ver liggen interesseert het me ook minder.
Voor zover ik weet ken ik enkel MyPride uit de tijd van w32 al kan ik me vergissen.
Ik meende dat het een leuke subtopper was maar ook iemand die snel motivatie verliest.
Ik ben echter niet zeker en ik weet helemaal niets over de rest dus deze ga ik niet invullen.
Totaal: (5 + 3 + 2 + 2) / 4 = 3/10
Totaal indien je stam negeert: (5 + 3 + 2) / 3 = 3.3/10
-------------------------------------------
rate Alcoholic unicorns