Rate de speler!

DeletedUser72576

Guest
Ik ben half exotisch, maar mijn christelijke naam verpest het weer :(
Dus geen perfecte match.




Heb je dan echt voorouders of zelf uit Afrika? Of ben je gewoon blank? :eek:

Gewoon blank? Insinueer je nou dat zwart zijn niet normaal is? Vieze racist.
 

DeletedUser77817

Guest
Speler: Rise Like A Phoenix ? ..


Punten: 840.832 / Rang 44

Een vrij stabiele groei, al zou je zeggen dat je met dit aantal punten en je ligging in de rim (met vrij spel?) een snellere groei zou moeten hebben. Nu weet ik niet of je enige druk krijgt aan je front.

Eerder lag ik op de plek waar nu Dr.Dufus / Archer Maximus liggen. Echter had ik toendertijd 150k punten, Archer had al 2.5x zoveel. Na 3weken aangevallen te zijn geweest (door Serenity + Archer Maximus) ben ik daar vertrokken en ben ik de RIM ingedoken.

Daarnaast zie ik dat je van de totale 110 overnames, 24 interns hebt. Als je ziet dat 216k punten enkel van interns komen (25%+) en kijk naar de ideale ligging die niet optimaal benut wordt, geef ik je een 6,5.

Interns vind ik altijd lastig om te beoordelen aangezien veel interns niet mijn voorkeur hadden. Spelers die stoppen kies je jammer genoeg niet zelf voor. Daardoor ben ik erg lang druk bezig geweest met internen. Ook heb ik een enorme clusterfucker in mijn cluster gehad (Kurt88888), waardoor daar ook nog eens mijn aandacht naar uit moest gaan. Dat maakt dat ik minder hard heb kunnen edelen in de RIM, dan ik voor ogen heb (gehad).
Daar bijkomend is de fusie met een stamgenoot. Dat is wel een bewuste intern.


OD: 4.643.949 / Rang 90
ODA: 1.312.068
ODA is aan de lage kant. Dit kan deels door de intern komen. Als ik je vergelijk met een speler van rond de 624k punten (840-216) is dit nog altijd wat laag. Kan daarnaast ook wel liggen aan de rim/deff noobjes die je daar hebt liggen. Maar het oogt niet echt alsof je aanvallend speelt.

ODA is deels zo laag vanwege de interns die ik heb gehad. Verder zijn er veel kleine spelers geweest in de RIM die ik relatief gemakkelijk kon edelen. Dat maakt dat je ODA geen grote sprongen maakt..

ODD: 2.552.287
Hier zie ik wel enige tegenslag. Ik tel 14 dorpen die verloren zijn gegaan. Overall een aardige ODD voor de verliezen die je hebt gemaakt. Niet echt geweldig tho.

Die ODD is te danken aan Serenity + Archer Maximus, die mij begin december onder vuur hebben genomen, eind december was de strijd daar gestreden vanwege het grote (offensieve) overwicht die ze uiteindelijk toch hadden.

ODS: 779.594
ODS, tja, wat kan je ervan zeggen. 779k oogt alsof je actief je omringende spelers ondersteund. Ben nieuw met dit concept, dus weet er niet het fijne van.
Alles in overweging nemende, geef ik je een 7,2.

Ligging:

Het grote front in combinatie met de weinige safe zorgt ook voor een wellicht zorgwekkende toekomst. Ik zou zelf niet trots zijn op deze ligging, vandaar een 5.

Daar wordt natuurlijk aan gewerkt :).

Stam:

Uhhm. Ja. Neutraal gezien een aardige stam. Flink front met Plop, maar ook wel een groot stuk safe daar tegenover. Van wat ik weet spelen ze aardig mee op de wereld en hebben ze een goede rim-controle. Geef dit een 7.

Ook ik probeer neutraal te blijven: tot op heden ben ik erg enthousiast over de stam. We hebben voornamelijk defensief erg goed standgehouden. Enkele massa's van DS hebben we tot op heden érg goed afgeslagen. Het hele zuidfront heeft de aanvallen van Mulgrut/etc etc goed afgeslagen. Offensief kunnen (en moeten) we nog meer, ondanks dat we in het zuiden Mulgrut hebben verslagen. Ik ben benieuwd of we en hoe we ons deze maand staande gaan houden.

Reputatie / Spelers:
Je naam komt me heel erg bekend voor, maar ik ken je voor de rest niet. Vandaar dat ik deze open laat en niet ga raten.

Dit account heeft ook op Wereld 43 gespeeld meen ik. Daar was ik echter niet érg actief, CO's namen het vaak van mij over op die wereld. Je zou mij kunnen kennen van Wereld 31 (WeOnlyLikePrettyChicks).
Al met al dank voor je mooie, goed onderbouwde rating! Wordt gewaardeerd..


Alles bij elkaar opgeteld en het gemiddelde daarvan genomen kom ik op een 6,4.
 

DeletedUser69389

Guest
Captain Blue

Omdat die weners niet ophielden met wenen.

Punten: 592.291 en dat met 63 dorpen zorgt voor een 66e plek.
Op basis van deze afbeelding
image.php
valt er te concluderen dat er sprake is van een constante groei waarbij er elke week optimaal gebruik wordt gemaakt van de aanwezige clears. Gezien de latere start keurig. Echter wat jammer is, dat is dat er 17 dorpen veroverd zijn doormiddel van een intern. Dat houdt in dat 26.6% van de dorpen een intern zijn. Van de Dove man weet ik dat deze inactief was, maar dat zorgt er niet voor dat het daarmee minder jammer is. Voor de rest hebben ze 3 barbaren geedeld, 4.7% dus. Dat zorgt ervoor dat 31.3% van de huidige dorpen een uiterst gemakkelijke verovering zijn zonder weerstand. Spijtig voor de kwaliteit wat hier aan bemanning is dat ze al zo vroeg zoveel internen.
Echter. De laatste weken voeren ze een heftige strijd met Mymummm waarin ze op dit moment een voorsprong bezitten van 15 dorpen ter waarde van een winst van 121K aan punten. Dat is toch ook 20% ongeveer wat verre, verre van gemakkelijk te veroveren is.

Zijde 1:
Spelers: Mymummm
Zijde 2:
Spelers: Captain Blue

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7
Kant 2: 22
Verschil: 15

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 58,603
Kant 2: 179,550
Verschil: 120,947

chart


Al met al ga ik voor een 6,5. Maar ik ga ervan uit dat dit cijfer in de toekomst verbeteren zal.


OD
97f02bcf5902bd954e004db7c70c0859.png


Geen hoogstaande cijfers. Maar is dat een verrassing te noemen gezien de late start en locatie? Naar mijn inziens niet. Zeker niet als je kijkt naar welke groei ze momenteel doormaken.

636b7771cc6338c0056d94d753f199b0.png
2dc3cd406b25dd0b6ba15be10c414103.png
c7411f289804b4073dac978e752aa73b.png


Ruim verviervoudigd dus in de afgelopen drie en een halve week. Om ze vanwege het lage aantal direct een zware onvoldoende te geven voelt niet goed. Dat voelt niet goed omdat ik met het team wat hier op Captain Blue speelt heb mogen fronten op 43 en weet wat ze daar allemaal deden. Als wat ik heb mogen ondervinden in de korte periode die ik op Mymummm heb gespeeld. Ook hierop vielen ze alleszins in mijn tijd erg slim aan en gingen ze zeer efficient en effectiek te werk.

Daarom toch hier ook maar een 7,0.


Ligging.
nl52


De rim is voor hen bijna afgesloten en lijkt op basis van veroveringen voor hun stamgenoten. Je zou zeggen dat ze daarmee zichzelf in hun vingers zouden snijden, maar in vergelijking met vele "top"stammen werken ze hier nog wel extreem goed samen heb ik helaas mogen ondervinden. Ze beschikken over een uitdagend front waar mijn zeer gewaardeerde oud collega Laurens Dragonshield3 mij heeft opgevolgd. Nu heb ik zelf wel een beetje scepsis bij hoe actief hij hier zal gaan worden, maar hoe dan ook beschikt Captain over een mooi frontje en geeft de eventuele aanwezigheid van Laurens daar alleen maar meer glans aan.

Ook is het cluster solide, maar het is wel zaak de fucks eruit te weten te filteren.

Maargoed ik kan hier niet al te positief zijn, want alleen front betekend ook lastig doorkomen als het front stevig blijft. Zeker in de wetenschap dat Mymummm al 2x zo groot is en dat Plop ten noorden van Wop! alleen maar meer gebied pakt.

Een 7 dus vanwege de uitdaging en potentie die het wel heeft als ze weten door te breken.


Stam

De stam Wop! beschikt over een aantal sterke accounts, maar het merendeel vind ik niet bepaald snugger. Er zaten uiterst slechte aanvallers bij. Ook ben ik niet te spreken over Mastermarkb als stamspeler op basis van de vorige classics. Met zijn rare fratsen. Ook hebben veel accounts een enorme groeiachterstand terwijl Gentle oprukt vanaf het zuiden en Plop vanuit het oosten en later vermoedelijk noorden. Ik geef het weinig toekomstperspectief en geef het dan ook een 6 op basis van de inzet die ze nu tonen.

Reputatie/spelers.

Het is veelzeggend dat dit team op 43 tot één van de weinige teams wordt beschouwd vanuit Finity kamp waar men positief over kan zijn. Het is zie wie zo lastig om positief te zijn over de gloryhunters die Daap zijn gejoind toen de strijd was gestreden door de banhammer van @Duckje en de wereld daarmee van al zijn spanning en glorie ontnomen was. De idioten als Willem, Alex en hun 1000en pseudoniemen wil ik al helemaal geen woorden aan vuil maken. Dat het tw team deze lui nog steeds geen IP ban heeft gegeven is al een situatie opzich om over te kunnen janken.

Maar dit team zijn beesten in positief opzicht. Ondanks dat sommigen misschien denken dat mijn mening over Twan anders is vanwege een eerdere post van mij op 43. Al met al verwacht ik veel van dit account. Ik geef het een 9 voor dit onderwerp dan ook.

6,5 + 7,0 + 7,0 + 6,0 + 9,0 = 35,5 / 5 = 7,1


 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Je steekt altijd veel moeite in je posts Martijn, maar vernaggel je het nou elke keer expres met een ongebruikelijk lettertype/kleur? :p
 

DeletedUser72576

Guest
Enorm bedankt voor je rate Martijn. Hartstikke mooi met al die statistieken. Taalkundig is het echter zo onsamenhangend dat het haast leek alsof je het in een andere taal had getypt en het door Google had laten vertalen. Maar dat mag de pret niet drukken :)
 

DeletedUser69389

Guest
Je steekt altijd veel moeite in je posts Martijn, maar vernaggel je het nou elke keer expres met een ongebruikelijk lettertype/kleur? :p

Nja Captain Blue raten zonder blue te gebruiken kon voor mijn gevoel niet.


Enorm bedankt voor je rate Martijn. Hartstikke mooi met al die statistieken. Taalkundig is het echter zo onsamenhangend dat het haast leek alsof je het in een andere taal had getypt en het door Google had laten vertalen. Maar dat mag de pret niet drukken :)

Ik had een beetje haast ja, want het eten werd al opgediend.

Maar ik zie graag die luilak van een Timo @.Sick Individuals gerate worden. Dus graag Gluteus Maximus gedoe.
 

DeletedUser77632

Guest
Ik wil dit weekend ook wel eens een poging tot Raten doen, zal wel men eerste zijn dus verwacht niet te veel :)

Wie wilt.
 

DeletedUser69389

Guest
Iemand die Snake666 eens wilt raten? :$

Eerst raten en dan vragen. Aangezien ik het laatste een rate heb gedaan en daarna door mij is gevraagd om Glutues Maxim gedoe te raten dient eerst diegene gerate te worden. Stel jij zou die raten dan kun je vragen of Snake gerate wordt. Zo hou je de ketting ook een beetje actief en levend.
 

DeletedUser77632

Guest
Eerst raten en dan vragen. Aangezien ik het laatste een rate heb gedaan en daarna door mij is gevraagd om Glutues Maxim gedoe te raten dient eerst diegene gerate te worden. Stel jij zou die raten dan kun je vragen of Snake gerate wordt. Zo hou je de ketting ook een beetje actief en levend.

Ik kan me er aan wagen, als je liever hebt dat iemand anders het doet ook best.
 
Bovenaan