Rate de speler!

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.486
78298_large

2128035


1. Punten
We beginnen met de feiten. 2.722.586 punten verdeeld over 273 dorpen. Dit is goed voor een plaats 31 op de wereld ranking. Voor een account wat 2 keer gestabbed is natuurlijk zeer netjes! Als ik het goed heb heeft Narcos sinds ze in de rim liggen geen intens of nauwelijks inters/barbaren dorpen geedeld. Een goed verdiend aantal dorpen dus. De groei is de afgelopen 2 weken natuurlijk niet gestegen, door de nap met Zooi. Wat we daarvoor kunnen zien is dat Narcos een goede groei had. Het is gissen hoe dit zich de komende weken gaat ontwikkelen. Helaas kunnen we niet ontkennen dat een rang 31 niet super hoog is. Puur hiernaar gekeken een geen andere elementen meegenomen moet ik voor het aantal punten een gemiddeld punt geven.
Punten: 6,5

2. OD
2128035
2128035

Wederom starten we het stukje met de info/feiten die we hebben. Narcos heeft 12,09 mil verslagen tegenstanders al aanvaller. Dit zet ze op een plek 34. 15,02 mil verslagen tegenstanders al verdediger wat een plek 26 betekent. In totaal heeft Narcos 28,36 mil OD wat goed is voor een plek 38. Het eerste wat mij opvalt is dat de plek op de OD ranglijst redelijk gelijk waardig is aan de plek op de ranglijst. Dit is normaal positief voor een account. Zowel ODA als ODD wat samen het geheel maakt. Het account heeft dus zowel aanvallend als defensief al wat moeten laten zien op deze wereld. De OD is oke, zeker niet geweldig.
Punten: 7


3. Ligging

7337c070b121d249e217f8356876d953.png

Geel: Narcos. Donker blauw: Gentle. Zwart: Zooi. Licht blauw: Time.
Het derde puntje, de ligging van het account. En ik denk dat dit puntje misschien wel de hoogste score gaat halen van de 5 punten. Ondanks dat de komende 2 punten ook hoog zullen scoren. Narcos heeft ondanks een super ongelukkige early game ervoor gezorgd dat het account een schitterende ligging heeft. Rim ligging met een mooie lijn naar het front, bevriende stam die de rim onder controle heeft. Hier en daar wat bb's om ook nog te kunnen farmen. Kort om een schitterende ligging met enorm veel potentie uit te groeien tot een top 5 account in de toekomst. Ik speel de wereld nog niet zo lang maar ik betwijfel of mensen er zo goed bij liggen als Narcos.
Score 9,5

4. Stam
81760_large

Het volgende sterke punt van het account is aangebroken. De stam, ja ik zit er zelf in maar dit is gewoon waarheid. Gentle is de stam met het meeste kwaliteit op deze wereld. Het is dan ook meteen de stam met de minste kwantiteit op deze wereld. Wat er voor zorgt dan Gentle nog een hele uitdaging voor zich heeft. De stam is na de recente dorpen ruilen overal super goed op orde. De cluster zijn mooi en ze lijken klaar voor een strijd met R2W en Zooi. Narcos zijn ligging in de stam is dan ook super goed. De stam heeft tot nu toe 2 accounts van R2W weg gespeeld (bagage misschien niet helemaal) en verder nog niet heel veel bijzonders laten zien. De stam heeft veel potentie maar door de lage kwantiteit blijft het punt onder de 9.
Score: 8,5


5. Reputatie & Spelers
Op Narcos spelen 3 spelers: Jonathan, Matthias en Thorsten. Jonathan en Matthias zorgen voor de activiteit overdag en Thorsten is de kracht in de nacht. De reputatie van deze spelers is voor hoever ik weet goed. Ze hebben in het verleden geen gekke dingen gedaan wat ze nu met zich mee dragen. Het account heeft ook een goede reputatie. Een sterke start gemaakt, gestabbed en nu weer helemaal terug gekomen in de rim. Knap werk van de heren.
Score: 9

Gemiddelde score
We zijn aangebroken bij het laatste stukje van de rate. De scores zijn 6,5, 7, 9,5,8,5 en 9. Narcos is een goed account. Wat prima op orde is met prima spelers, een goede stam en mochten ze het volhouden in de toekomst, heel veel potentie. De 5 punten bij elkaar zorgen voor een totaal van 40,5 punt. Dit gedeeld door 5 geeft het resultaat.
Eind score: 8,1

Ja ik zit bij de mannen in de stam, jij deze rate kan wat subjectief zijn. Maar niemand deed m dus heb ik m toch maar gedaan. Sorry voor mijn spelfouten.

Mijn vraag, wie wilt als volgende gerate worden? Ik wil het wel doen, het enigste wat je hoeft te doen is 5 van mijn AF post's te liken om kans te maken! De gelukkige wordt eind deze week gekozen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74358

Guest
Dat kind heeft eerder naar jouw AF-gedrag gekeken op het wereld 52 forum. Of toch naar de prestaties en het gedrag van R2W op deze wereld?
 
Bovenaan