Rate de Speler.

  • Topicstarter Deleted User - 487828103
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Kom op Duncan grow a skin.
Je laat je wel heel erg kennen door een paar opmerkingen.
Ook flauw dat je er via Skype niet over wil praten.
Maar dat is jouw keuze.
En het is prima dat er commentaar is op edict. ook vanuit edict spelers zelf. Want je hoeft geen helderziende te zijn om te zien dat edict nou niet bepaald op rolletjes loopt.
Maar ik heb je ook gezegd dat de reden dat je commentaar door een aantal mensen binnen edict en onder andere mij niet gewaardeerd word omdat je ingame geen hol deed.

Ik wil hier best even op ingaan, moet je me even de tijd geven om wat nets neer te zetten.
 

DeletedUser77324

Guest
Ik moet mezelf hier even verbeteren.
Je in mijn ogen de laatste tijd geen hol deed. Want je bent zeker van waarde geweest voor edict en een gezellige stamgenoot geweest;)
 

DeletedUser

Guest
Hahah duncan ! Sorry dat mensen idd wat zeiden wat ze dachten. Had mischien ook prive gemoeten iplv in de chat.

Toch ben ik van mening dat je idd geen hol meer deed en zelfs ging stoppen
Wel lekker actief op AF en 54 enz & Wat meerdere opviel beetje pro humble reageren.

Ga aub dan niet raar opkijken als je dan wat kriktiek krijgt , & Zo te zien heerlijk vertelt what's going on !
 

Deleted User - 487871837

Guest
& Wat meerdere opviel beetje pro humble reageren.

Het feit dat Humble mijn vijand was, betekent niet dat ik ze constant de grond in moet boren hierzo.

Ik heb door het AF leukere mensen van "de vijand" leren kennen dan het gros wat in Edict zat.

Probeer het ook eens zou ik zeggen.
 

DeletedUser77799

Guest
Hahah duncan ! Sorry dat mensen idd wat zeiden wat ze dachten. Had mischien ook prive gemoeten iplv in de chat.

Toch ben ik van mening dat je idd geen hol meer deed en zelfs ging stoppen
Wel lekker actief op AF en 54 enz & Wat meerdere opviel beetje pro humble reageren.

Ga aub dan niet raar opkijken als je dan wat kriktiek krijgt , & Zo te zien heerlijk vertelt what's going on !

Er is een verschil tussen 'wat kritiek' en die zooi die jullie over Duncan zeggen in jullie O zo gezellige stamchat. Punkerke was op 42 een account waar ik respect voor had, maar dat kwam dus door de spelers die toen speelden, want op deze wereld krijgen ze geen greintje.
 

DeletedUser

Guest
Er is een verschil tussen 'wat kritiek' en die zooi die jullie over Duncan zeggen in jullie O zo gezellige stamchat. Punkerke was op 42 een account waar ik respect voor had, maar dat kwam dus door de spelers die toen speelden, want op deze wereld krijgen ze geen greintje.

Don't worry, de speler die jij bedoelt is er nog steeds & ik denk dat ik je kan vertellen dat als je hem spreekt die respect er nog steeds is. Vanwaar je afschuw opeens? Heb ik zoveel verkeerd gedaan verder dan.
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat Humble mijn vijand was, betekent niet dat ik ze constant de grond in moet boren hierzo.

Ik heb door het AF leukere mensen van "de vijand" leren kennen dan het gros wat in Edict zat.

Probeer het ook eens zou ik zeggen.

Zal heel goed kunnen ! Love voor humble <3 toch ben ik van mening als je een speler van de vijand bent er een ho is iplv to much ;)
 

DeletedUser77799

Guest
Don't worry, de speler die jij bedoelt is er nog steeds & ik denk dat ik je kan vertellen dat als je hem spreekt die respect er nog steeds is. Vanwaar je afschuw opeens? Heb ik zoveel verkeerd gedaan verder dan.

Speler heette Jonas. Afschuw niet alleen naar jou persoonlijk, maar naar elke speler die zo doet tegen een stamgenoot van hem.
 

DeletedUser

Guest
Zal heel goed kunnen ! Love voor humble <3 toch ben ik van mening als je een speler van de vijand bent er een ho is iplv to much ;)
Ik praat elke dag met Hans, is dat ook too much? Gaan jullie hem nu ook zo behandelen?:oops:
 

DeletedUser77324

Guest
Nee we gaan Hans niet zo behandelen want Hans zet zich 100% in voor de stam en besteedt z'n tijd nuttig ingame ipv hier op het AF
 
Reactiescore
3.538
Nee we gaan Hans niet zo behandelen want Hans zet zich 100% in voor de stam en besteedt z'n tijd nuttig ingame ipv hier op het AF

Hans is toch Nyade die recent 50 posten maakte waarin hij duidelijk wou maken dat Edict een hele faire stam is? Is Hans ook die speler die zijn stam enorm naaide? Ik zal wel een andere voor mij hebben als jij ^^

Hans is toch ook die speler die zei dat als w55 start hij gaat stoppen op deze wereld omdat hij er geen zin meer in heeft? Die 100% inzet zal weldra zakken naar 0 :s
 

DeletedUser

Guest
Speler heette Jonas. Afschuw niet alleen naar jou persoonlijk, maar naar elke speler die zo doet tegen een stamgenoot van hem.

Die Jonas helaas niet gekent, de 2 die ik wel ken die jonas heten waren ook beide toppers ! Zal wel aan de naam liggen denk ik haha ^^

Maar sorry , snap best dat er dan afschuw is naar mij ! Helaas kreeg ik een beetje afschuw naar iemand die ingame niks meer deed en lekker op AF hele dagen zit ;) Sprak daar uit wat ik dacht en daar zat ik fout. Helaas moest er meteen drastische maatregelen komen dus heb de excuses maar achter wegen gelaten.
 

DeletedUser78021

Guest
Iemand zin om TNP eens te raten?
Kan daarna wel een rate terugdoen op een andere speler die dat wil?
las ongeveer 2 maanden geleden dat Roi Danton eventueel een Re-rate wilde hebben :)?
wil je dat nog steeds?

- yvo
 

DeletedUser

Guest
Iemand zin om TNP eens te raten?
Kan daarna wel een rate terugdoen op een andere speler die dat wil?
las ongeveer 2 maanden geleden dat Roi Danton eventueel een Re-rate wilde hebben :)?
wil je dat nog steeds?

- yvo
Doe maar iemand anders, de rate zal 90% bestaan uit de interns en bb's van de afgelopen weken :)
 

DeletedUser78021

Guest
Doe maar iemand anders, de rate zal 90% bestaan uit de interns en bb's van de afgelopen weken :)

dan laten we die achterwegen.
Jij toevallig zin om TNP te raten? je bent uitgespamt hoorde ik :p.
Leuk he dat 1command XD

- yvo
 

DeletedUser78021

Guest
heb geduld hoor ^^. Weet niet in hoeverre je de wereld nog volgt?

- yvo
 
Bovenaan