Rate de Speler.

  • Topicstarter Deleted User - 487828103
  • Startdatum

DeletedUser77799

Guest
Met dit soort zaken heb je geluk nodig, net zoals met jagen :cool:
 

DeletedUser77799

Guest
+1 inkoppertje wel moet ik eerlijk zeggen.

Maar waarom viel je Silvarian en Lionhart dan niet aan? o_O
 

DeletedUser77799

Guest
Waarom doet niemand dit niet meer? :eek: Is leuk topic.

Of komt het omdat Edict-spelers niks aardigs mogen zeggen over Humble-spelers en Humble-spelers simpelweg niks aardigs te zeggen kunnen hebben over Edict-spelers?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Waarom doet niemand dit niet meer? :eek: Is leuk topic.

Of komt het omdat Edict-spelers niks aardigs mogen zeggen over Humble-spelers en Humble-spelers simpelweg niks aardigs te zeggen kunnen hebben over Edict-spelers?

Als je als edict lid niet vijandig bent tegenover Humble dan ben je automatisch niet gewenst en wordt er gezegd dat je intieme, homoseksuele handelingen met die leden verricht.
 

DeletedUser77799

Guest
Als je als edict lid niet vijandig bent tegenover Humble dan ben je automatisch niet gewenst en wordt er gezegd dat je intieme, homoseksuele handelingen met die leden verricht.

Dat bedoel ik, wit spul rond je mond was het toch? Het gaat er tenminste niet lekker in, net zoals het niet lekker in Edict gaat.
 
Reactiescore
3.540
Ik heb al geruchten opgevangen dat sommige leden een nieuwe stam gaan beginnen. Hoe concreet dat is, weet ik nog niet ^^
 

DeletedUser77324

Guest
Kom op Duncan grow a skin.
Je laat je wel heel erg kennen door een paar opmerkingen.
Ook flauw dat je er via Skype niet over wil praten.
Maar dat is jouw keuze.
En het is prima dat er commentaar is op edict. ook vanuit edict spelers zelf. Want je hoeft geen helderziende te zijn om te zien dat edict nou niet bepaald op rolletjes loopt.
Maar ik heb je ook gezegd dat de reden dat je commentaar door een aantal mensen binnen edict en onder andere mij niet gewaardeerd word omdat je ingame geen hol deed.
 
Bovenaan