Rate de Speler.

  • Topicstarter Deleted User - 487828103
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Beter laat dan nooit zeggen ze dan hè..


Roi Danton Rate :D

0d5fcef9fe83ed121bd57f6845338d41.png



Punten:

Tja. De laatste tijd toch redelijk uit het niets enorm gestegen tot een puntentotaal van een kleine 2.5 miljoen. Dat is vooral iets meer dan een week geleden gebeurd, toen je ruim 500k groeide in een week door het clearen en internen van King Bob. (Hoe moet je het anders noemen?). Er zijn mensen die zeggen dat je je puntentotaal vooral te danken hebt aan het feit dat je veel hebt kunnen internen. Daar weet ik verder zelf weinig over dus ga ik daar ook niet over oordelen. Wel zie ik een niet al te hoge OD, dus er zou een kern van waarheid in kunnen zitten, maar daarover later meer. Voor nu krijg je een 7/10 voor je punten.


OD:
Ik vind het leuk om deze apart te behandelen, dus daar gaan we:

  • ODA: je hebt een ODA van bijna 4.5 miljoen wat je een twaalfde plek geeft op de ODA lijst. Niet bijster hoog voor een rang 2 speler. Twee weken geleden stond deze ODA zelfs nog op 2.5 miljoen, maar toen heb je kunnen profiteren van het vallen van Septen en aardig wat dorpen van King Bob gepakt en ik neem aan ook gecleard. Vandaar dat je een 6/10 krijgt voor je ODA.
  • ODD: Met een ODD van 1,6 miljoen sta je op de 35e plek. Niet heel hoog, wat misschien ook verklaart dat je zo lekker hebt kunnen groeien. Je hebt weinig tegenslagen gehad denk ik zo, wat zeker een voordeel is. Zo heb je meer def over om te os'en of meer dorpen om vol te stampen met clears. Deze krijgt ook een 6/10.
  • ODS: Je ODS is iets meer dan 1.2 miljoen en daarmee sta je op een elfde plek. Het idee van veel def over hebben en daarmee je stam ondersteunen wordt hiermee deels bevestigd, maar toch niet helemaal. Je zou denken dat die score dan toch wel hoger moet liggen. Neem een voorbeeld aan Pikhaak die een ODS heeft van ruim 3.6 miljoen. Ook hier een 6/10.
Al met al zijn je OD scores niet heel bijzonder voor een rang 2 account, wat toch misschien op ofwel internen ofwel gelukjes met je tegenstander hebben duidt. Vandaar de algemene 6/10 voor je OD.


Ligging:
7864be249ca939b6afcd53b883478dd0.png


Groen:
Roi Danton
Blauw: Humble
Paars: N-S
Geel: Edict

Zoals je ziet heb je een heerlijke safe ligging, ver weg van de andere twee 'top'stammen, At All en Edict. Vandaar dat ik je ODS wat laag vond, had er meer van verwacht met zo'n ligging. Je sluit verder prima aan bij je stam en ik denk dat het vallen van Septen daar ook zeker aan heeft meegeholpen. Ook front je niet echt met N-S, dus ik denk dat je het best rustig hebt daar zo in het noorden. Een 6.5/10.


Stam:
Ik wil deze kort houden, omdat ik wel genoeg over Humble heb gezegd in m'n laatste GA lijstje en er niet veel is veranderd. Humble is nog steeds een van de favorieten en kwamen voor sommigen denk ik wel verassend uit de hoek. Door de val van Septen is Humble enorm aan het groeien en een hee sterk noordelijk cluster aan het vormen - waar zeker ook nog wel werk aan is. Liggen toch nog wat kleinere stammen tussen die nog wel eens vervelend kunnen zijn. Een nette 7/10.


Reputatie:

Wat het leuke maar ook het vervelende is aan een rate zoals deze is dat ik niks weet van wie er op het account zitten. Daardoor kan ik 1) lekker objectief raten zonder dat er persoonlijke dingen in het spel zijn, maar 2) een puntje zoals deze niet goed beoordelen. Ik heb niet al te positieve dingen over het account gehoord, maar zoals ik al eerder zei: daar laat ik me niet door beïnvloeden. Vandaar een neutrale 6,5.


Totaal:
7 + 6 + 6.5 + 7 + 6.5 = 33 --> een 6.6 gemiddeld. Ik denk dat dat een fair gemiddelde is voor een account wat ik persoonlijk nog niet zo goed ken en ook nog geen enorme prestaties heeft neergezet op aanvallend en verdedigend gebied.

Voor vragen over deze rate kun je me altijd een berichtje sturen :D
 
Reactiescore
3.536
Je beseft toch dat een lage ODS niet wilt zeggen dat het account weinig def heeft staan bij stamgenoten. Dat Pikhaak daar hoger op scoort is omdat zijn def aan de fronten meer word aangevallen dan dit het geval is bij Roi. Hangt dus volledig af van waar deze def gepositioneerd staat. Zo kan ik nog wel enkele opmerkingen geven. Vind deze rate dus wel wat streng.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ben ook streng geweest, omdat ik persoonlijk wel iets meer verwacht van een top 3 account ;)

Misschien laten ze geweldige dingen zien en wordt het over een week oid heel anders en veel soepeler. Who knows.

(Vergeten te zeggen maar de volgende mag ADJ raten <3)
 

DeletedUser

Guest
Geeft ons alleen maar meer motivatie om het tegendeel te bewijzen :). Over 2 maanden re-rate? ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Laten we zeggen re-rate als de wereld redelijk gespeeld is :)

Zou wel leuk zijn als ik er van iemand eentje voor terug kreeg :p

Kan ik de eerdere rate vergelijken.
 
Reactiescore
3.536
Ik ben ook streng geweest, omdat ik persoonlijk wel iets meer verwacht van een top 3 account ;)

Misschien laten ze geweldige dingen zien en wordt het over een week oid heel anders en veel soepeler. Who knows.

(Vergeten te zeggen maar de volgende mag ADJ raten <3)

Wat verwacht je meer dan? Roi speelde een hoofdrol in het beaten van Septen (Silent wolf), dat dit zich niet uitdrukt in OD maakt die prestatie niets minderwaardig.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat verwacht je meer dan? Roi speelde een hoofdrol in het beaten van Septen (Silent wolf), dat dit zich niet uitdrukt in OD maakt die prestatie niets minderwaardig.

Ik heb nog nooit ergens iemand ook maar iets zien benoemen wat RD heeft gedaan. Zoals het defwerk van SC wel bekend is en het wegwerken van half septen door Humble. Ook heb ik nergens gelezen dat ze veel doen voor een stam zoals mensen zeggen dat jij vv'tjes draait en IGHI clears en def doneert als een malle.

Dat soort dingen zouden een rate voor mij een stuk minder streng maken. En dat heb ik over Roi nog nergens gezien, behalve het voorbeeld wat jij net aanhaalt.
 

DeletedUser50613

Guest
In plaats van iemand anders z'n rating te bekritiseren, maak er zelf een? :)

Trouwens, stamgenoten raten is veelal subjectief, krijgt een veel beter beeld (ook voor de spelers van Roi zelf) als iemand van buiten de stam het doet.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Kritiek geven mag best hoor, daar staat de rate er immers voor ;)

Althans, deels.
 
Reactiescore
3.536
In plaats van iemand anders z'n rating te bekritiseren, maak er zelf een? :)

Trouwens, stamgenoten raten is veelal subjectief, krijgt een veel beter beeld (ook voor de spelers van Roi zelf) als iemand van buiten de stam het doet.

IPV op mijn kritiek, kritiek te geven maar er zelf een? :)
 

DeletedUser77788

Guest
Ach wel goed dat ze nog zo onbekend zijn kunnen ze ons nog verassen!
 

DeletedUser77788

Guest
Mijn eerste rate dus wees lief! :oops:

bandicam 2017-02-03 10-31-03-849.jpg


Punten:
Auf Der Jagd heeft nu bijna 1,2miljoen punten wat hun de 19e plek oplevert. Op de groeiranking scheelt het ook niks, een mooie 20e plek past goed bij je huidige rang.
Dit heeft natuurlijk te danken aan de paar dorpjes die je mocht overnemen van IGHI en de massa aanval op At ALL waar je liefst 18 dorpjes hebt weten weg te snoepen.
We kunnen dus wel zeggen dat jullie de wind in de rug hebben! Natuurlijk moeten we nog zien hoe jullie een massa van At All opvangen maar ik denk dat we nog veel van jullie kunnen verwachten.
  • 8/10

OD:

Een totaal van 11.168.892 verslagen tegenstanders brengt ze op de 10e plek. Dit is geen slechte score voor een front account die sinds een poos de miljoen punten heeft behaald.

Op aanvallend gebied zijn ze sinds kort flink gestegen, hierin heeft IGHI volgensmij wel een grote rol gespeeld. Door deze aanwinst zijn ze een groot deel front kwijtgeraakt en konden ze hun aandacht volledig op The Chosen One vestigen.
Verdedigend doen ze het in mijn ogen ook erg goed, een score van bijna 6miljoen is niet mis voor een speler op de 19e rang. Dit is wel te verklaren aan het oude front met IGHI waar ze een hoop aanvallen hebben moeten opvangen.
Hun ondersteunende score is mooi maar als front account vindt ik dat wat minder belangrijk.
Dat ze alsnog een redelijk score hebben vind ik wel erg positief, dat geeft namelijk aan dat ze hun stam graag helpen ondanks hun eige front.
  • ODA: 4,144,423
  • ODD: 5,883,260
  • ODS: 1,137,487 . 7.5/10

Ligging:
bandicam 2017-02-03 12-31-03-003.jpg


Zwart:
Auf der Jagd
Blauw: Edict
Paars: N-S
Rood: At All

Je hebt het goed voorelkaar met je ligging, compact cluster met een klein front maakt verdedigen ook een stuk makkelijker.
Als ik het goed bekijk heb je alleen maar front met The Chosen One de rest wordt allemaal opgevangen door je stamgenootjes.
Nu je al flink wat winsten hebt geboekt ben ik benieuwd of The Chosen One nog wat terug kan doen en hoe jij daarop zal reageren.
Tijd zal ons wijzer maken.
  • 8.5/10
Stam:
bandicam 2017-02-03 12-44-17-426.jpg

Edict is sinds het begin eigenlijk een van de top 3 kanshebbers.
Het is een stabiele stam waar je eigenlijk nooit iets slechts over hoord, de leden zijn ook erg fanatiek en het is leuk te zien dat ze het vaak voor elkaar opnemen op het AF.
Dat geeft aan dat ze een goede band hebben.

Op het account RV na heeft Edict nog geen echte tegenslagen gehad en RV hebben ze uiteindelijk goed opgelost door snel te internen.
Ze hadden het een poos terug wel zwaarder, het was toen meer een stam die achter de feiten aanliep je hoorde er weinig over en er gebeurde niet veel, ze hadden het vooral zwaar met de eenzeidige aanvallen vanuit At All.
Maar dit is meteen veranderd na het recruiteren van IGHI, we hebben allemaal onze oordelen over deze spelers maar hoe dan ook, hij was een goude aanwinst voor de stam.

De eerste massa van Edict op At All was ook een groot succes, daarbij hebben ze Worst Woesie en The Chosen One heel hard geraakt.

Zoals alle stammen hadden ze vroeg ook wat problemen met activiteit en dan vooral de accounts Pianist, RV en Punkere, maar volgensmij hebben ze dit helemaal opgelost.
Buiten het feit dat de stam het nu erg goed doet hebben ze geen makkelijke ligging, terwijl humble nog niet direct front met At All en ook druk bezig is met The Royale Void, front Edict direct met beide stammen en N-S.
Hoe ze dit te lijf zullen gaan zal waarscheinlijk een grote rol spelen in hun toekomst.

  • 9/10

Reputatie:

Dit vindt ik een lastige, ik ken de bespelers namelijk niet goed. Hopefull is wel een bekende op het AF maar daarbuiten heb ik ze nooit veel gesproken.
Alleen destijds omdat ze het in hun hoofd haalden het plaatje met Emma Watson om te ruilen met een sniper....
De co's kwamen toen wat bot over maar dat komt misschien ook omdat het voor mij een grapje was, hopefull had het natuurlijk door en speelde mee maar ik denk dat z'n co's nog niet zover waren.

Daarbuiten weet ik weinig over de spelers dus hou ik het op een neutrale 7.


Totaal:
8 + 7.5 + 8.5 + 9 + 7= 40 een 8 gemiddeld dus! gefeliciteerd :eek:
 

Deleted User - 487828103

Guest
Mijn eerste rate dus wees lief! :oops:

Bekijk bijlage 10750




Nu je al flink wat winsten hebt geboekt ben ik benieuwd of The Chosen One nog wat terug kan doen en hoe jij daarop zal reageren.
Tijd zal ons wijzer maken.

Reputatie:

Dit vindt ik een lastige, ik ken de bespelers namelijk niet goed. Hopefull is wel een bekende op het AF maar daarbuiten heb ik ze nooit veel gesproken.
Alleen destijds omdat ze het in hun hoofd haalden het plaatje met Emma Watson om te ruilen met een sniper....
De co's kwamen toen wat bot over maar dat komt misschien ook omdat het voor mij een grapje was, hopefull had het natuurlijk door en speelde mee maar ik denk dat z'n co's nog niet zover waren.

Daarbuiten weet ik weinig over de spelers dus hou ik het op een neutrale 7.


Totaal:
8 + 7.5 + 8.5 + 9 + 7= 40 een 8 gemiddeld dus! gefeliciteerd :eek:


Tim Natuurlijk ga ik nog wat terugdoen :)

Reputatie mag wel lager hoor Wesley moet eens van z'n skype afblijven na n feestje :p

Maar Duncan is wel n schatje
 

Deleted User - 487871837

Guest
Heerlijk hoe het je nog steeds dwars zit dat Wesley het plaatje veranderde.
Nu kan ik je een ding beloven: Wesley is weg, dus Emma zal blijven <3

Bedankt voor de rate :)

En ik wil best eens met je praten op Skype oid hoor :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Reputatie mag wel lager hoor Wesley moet eens van z'n skype afblijven na n feestje :p

Maar Duncan is wel n schatje

Daar heb ik ook last van hoor, alleen maak ik dan vooral TW fouten :p
Treintjes sturen en je halve clear thuislaten enzo :rolleyes:
 
Reactiescore
603
Reputatie mag wel lager hoor Wesley moet eens van z'n skype afblijven na n feestje :p

Natuurlijk ga ik uit m'n dak als er met kata's wordt gedreigd :eek:
 
Bovenaan