Rate de Speler.

  • Topicstarter Deleted User - 487828103
  • Startdatum

Deleted User - 487828103

Guest
Spreekt voor zich.

Punten:
ODA:
Ligging:
Stam:
Reputatie:

Even een voorbeeldje uit n andere wereld :
Mirage

2ekhct0.jpg



~ Punten

2u7putd.jpg


Er valt niet over te twisten dat account Mirage binnen de korte tijd dat Wereld 45 bestaat, een puntenaantal met potentie heeft neergezet. Binnen de rangen van Wereld 45 hebben ze zich in een neutrale, veelbelovende positie gevestigd, deze ook zeker kans makend op een potentiële wereld dominatie. Hierbij samenvoegend zijn ze het risicovolle één-dorpen stadia al ruim gepasseerd, inmiddels heeft account Mirage twee mooie dorpen mogen toe-eigenen.

Deze overnames zal ik iets meer toelichten;

2900 punten, de hoeveelheid punten die het eerst overgenomen dorp van Mirage destijds had. Aanvullend wil ik even melden dat dit account een kleine twee week geleden is overgenomen. Toendertijd was dit dorp natuurlijk een pareltje en daarmee ook een prachtstuk om je tirannie mee te versterken. Een week later werd deze kolonisering bevorderd doormiddel van het overnemen van een 3700 punten dorp. Naar mijn mening weer goed uitgekozen. Doe met deze twee pas toegeëigende dorpen je geluk.


Mooie puntenrang, niet te opvallend nochtans niet teveel achterlopend op de top, hierbij geef ik dan ook een 8 voor punten.

~ OD

ODA - Zoals bovenstaand te zien is heeft het account tot nu toe een boel moeten clearen om haar zelf een plekje in de top 100 te verzegelen. Is dit puur onverstandig omgaan met je zo kostige clear of heeft dit te maken met feit dat je, one out a thousand, dorpjes toch iets meer hebben gekost dan alleen maar een edelman.

ODD - Zoals bovenstaand te zien is heeft jullie concurrentie nog geen voet binnen jullie stadspoorten gezet. Koester dit, dit soort gelukzaligheden zijn niet in elke wereld verkrijgbaar.


ODA is veel te hoog naar mijn mening, daarentegen is ODD verbazingwekkend laag. Ze stemmen elkaar af en daarom geef ik 6.5 voor ODD.

~ Ligging

k8dc3.jpg


Account Mirage heeft doormiddel van twee slimme overnames een claim gelegd op de streek waar zij zich momenteel in bevind. Actuele stand van zaken --> Zonder al teveel moeite zal ze regeren over haar cluster. Overigens heeft account Mirage een zeer goede ligging tot haar stam; Account Mirage ligt zodanig op een afstand van haar stam die bepaalt dat zij genoeg edelruimte heeft om te gaan en staan waar zij wil en ze kan goed ondersteund worden mocht dit nodig zijn.

Het enige risicovolle puntje dat ik in je ligging kan spotten is dat er een nodige tijd zal verstrijken voordat je linie's tegen die van je stamgenoten reiken. Dit hoeft niet persé een minpunt te zijn maar toch wil ik het wel even noemen en zal ik het bestempelen onder de naam "Risicovol".


Semi-rim ligging, potentiële bedreigingen van buitenaf worden nietig verklaard door de goede afdekking van je stam. Veel edelruimte en je buurt is zo goed als van jou. Puur ligging gezien heb je een grote kans van slagen en daarom geef ik je een 8.5 op Ligging.

~ Stam

eu59mo.jpg


Hierbij geef ik je de definitie van een veelbelovende stam. Groei mogelijkheden zijn sterk aanwezig en de nodige ervaring ook lijkt mij. Ik heb, onder andere in mijn eigen stam, positieve uitspraken over deze stam gehoord en ik deel dan ook graag mede dat jij van geluk kunt spreken met de stam waar je momenteel in zit. Een 8 voor stam.

~ Reputatie

Ik zelf ben een vrij nieuwe speler op het AF en ken daarom de meerderheid van de AF'gangers hier niet. Account Mirage is hier dus ook één van. Dit is mijn voornaamste reden om jou het voordeel van de twijfel te geven.

Voor reputatie krijg je, wat mij betreft, een neutrale 6.5

Eindcijfer: 8 + 6.5 + 8.5 + 8 + 6.5 = 37.5/5 = ... ;)


______
Opmerkingen? Verbeteringspunten? Tot zover mijn eerste rate...

Volgende rate op verzoek van de heer zelf, Mr Tacticus.

In principe verteld dit een beetje hoe en wat en om te beginnen mag iemand mij raten om zo lief te zijn ( The Chosen One ).

En als niemand zo lief is kies een ander accie ( NIET je eigen das een beetje scheef raten. )
 
Reactiescore
3.524
Het is de gewoonte dat degene die dit topic opent het goede voorbeeld toont door zelf een acc te raten!
 
Reactiescore
3.524
Ik ga niemand raten. Lekker eten halen want het is zo de rust en moet de overige 45 minuten wel volhouden. Ben sws niet zo'n fan van dit topic :)
 

Deleted User - 487828103

Guest
Nou Jannes dan zal ik dat maar is doen dan zal.wss wel dan morgen worden of vanavond en gooi maar n accountje :)
 

DeletedUser

Guest
Alweer zo'n dul topic zonder toegevoegde waarde.
Zal iemand toch eens beter zichzelf raten, en dan de reacties weerleggen.
Dat maakt het in ieder geval wat hopelozer.
 

Deleted User - 487828103

Guest
pxleu1ngicypa.png


Punten :
qu60cfwbrsqjg.png


Nou laten we beginnen met de dorpen waarbij ik al meteen een kritiek punt heb je eerste 3 dorpen zijn kwa punten nou niet wat je zegt een mooi aantal maar je hebt deze dorpen duidelijk geedeld om een heel strak cluster daar te beginnen in verband met .Retro lijkt zo. Kleine dorpen edelen kan maar wat mij het meest stoort is dat deze dorpen nog voor geen meter zijn uitgebouwd na zo'n lange periode en dat mag wel beter.

Ronduit hebben jullie met de laatste edels wel laten zien dat jullie capabel zijn om een goed pak dorpies van 1 stam te pakken die een aantal keer groter is dan jullie zelf daarvoor puur lof.

Hierbij geef k jullie 7 een mehh start maar nu is t wel prima.

OD :
7klkeny6rm4dz.png


Een nog relatief lage OD maar dat vind ik persoonlijk geen slecht teken het kan natuurlijk voorkomen dat ze met hun off dodgen of dat het troepen aantal van de andere erg laag was. Hierbij kan ik wel vaststellen dat jullie clears ook vrij intact zijn gebleven dus dat is altijd lekker meegenomen. Een verrassend hoog ODD moet ik zeggen maar ik denk dat dit vrij goed gehandeld is aangezien jullie nog geen dorp kwijt zijn geraakt.

Een kleine 6 is hier wel op z'n plaats denk ik.

LIGGING :
wicwlo2ticzrh.jpg


Je ligging tegenover je stam is best wel prima gewoon lekker safe achter de grote spelers en 0.0 front tenzij er in de toekomst een jump komt of er een ruzie ontstaat met At All maar voor nu denk ik dat jullie in alle rust de rim in handen kunnen krijgen en vanaf daar kunnen gaan handelen. Jullie stam ligt jullie niet in de weg met edelen dus daar gaat geen probleem met komen ga ik van uit.

Hiervoor geef ik jullie een dikke dikke 8.

Stam :

eqq7rzosx5ewn.png


Edict. een stam met potentie maar ook een stam die het heel moeilijk kan gaan krijgen aangezien ze fronten met een paar groten stammen ( SiR , Rev. , VIP ) waarbij het front met Rev het belangrijkste gaat zijn. Als ze niet met VIP en/of SiR een NAP kunnen afspreken zal het een moeilijk karwei voor ze gaan worden om een grote rol te gaan spelen in deze wereld.

Hiervoor een 7.

Reputatie :

Ik ken jullie nog niet zo lang heb gauw een praatje met jullie gemaakt en jullie lijken beide aardig en duidelijke gasten :)

Hierbij gewoon een neutrale 6,5.

Nou hierbij het resultaat : jullie krijgen in totaal een 6,9 een prima voldoende dus.

Ik wil graag hierbij mijn maatje tijsbetuwehero3 gerate zien worden.
 

DeletedUser76162

Guest
Bedankt voor de rate! Aangezien je natuurlijk niet de precieze informatie bezit over de interne geschiedenis van dit account zal ik de kleine kritiekpuntjes maar laten voor wat het is, ik vond het leuk om wat over mijn accountje te lezen en een kijkje te krijgen in de blik van een buitenstander, nogmaals bedankt :)
 

DeletedUser76166

Guest
Haha, die eerste paar lage punten dorpen was men het op het account ook niet geheel overeens, verder vind ik het een prima rate :)
 

Deleted User - 487828103

Guest
Haha, die eerste paar lage punten dorpen was men het op het account ook niet geheel overeens, verder vind ik het een prima rate :)

Ohh daar zou k als maag nog wel wat info over krijgen ben benieuwd ( Privé ofc )
 
Bovenaan