Rate de Speler.

  • Topicstarter Deleted User - 487828103
  • Startdatum

DeletedUser50613

Guest
Examen he.. vannacht dus wat wakker houden met een lading fakes? ;-)
 

DeletedUser50613

Guest
Neeje, doen we niet, zou niet willen dat Woesie morgen slecht examen maakt :)
 

DeletedUser50613

Guest
Niet echt... ipv fakes gaan we clears sturen :O

Of soms ben ik wel lief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.576
rates.png
 

DeletedUser75970

Guest
Als iemand me uitlegt hoe ik hier screenshots kan plaatsen wil ik dat best doen.
Ik ben wel al zo'n 2 weken gestopt, ik weet niet of dat een probleem is?
 
Reactiescore
3.576
Als iemand me uitlegt hoe ik hier screenshots kan plaatsen wil ik dat best doen.
Ik ben wel al zo'n 2 weken gestopt, ik weet niet of dat een probleem is?

OP je afbeelding gaan, rechter muisknop, adres afbeelding kopiëren (NIET DE LINK IN DE ADRES BALK DUS). Het plakken in de optie daarvoor die 1tje rechts naast de emoticons staat op het AF.
 

Deleted User - 487871837

Guest
En klik even op 'preview' om te kijken of het goed is :D
 

DeletedUser76513

Guest
Rate pikhaak

Punten:


862d73e9953d0cff5ea0ce9228866945.png


Zeer goed punten aantal van 1.632.269. Op het eerste gezicht veel spelers weggewerkt en weinig intern geedeld of BB dorpen geedeld. Ook op de groei ranglijst staat het account er erg netjes bij en hebben zeker een potentieel top account waar hoog mee geeindigd kan worden.

9/10

OD

ODA:

b7115bca24c0eca791d306e9e1e3e061.png


Een zeer nette 11e plaats. 3.52miljoen is zeker geen verkeerd aantal. Voornamelijk de laatste 10 dagen hard omhoog geschoten met de ODA en ook het aantal punten dat zeer netjes is te noemen. Wel vraag ik me af of er in het deel daarvoor zo weinig weer stand is geweest of dat er toch een redelijk aantal dorpen vrij goedkoop verkregen zijn.

ODD/S:

c85e09bae90bed37514929b606c8e395.png


Ik heb dit stukje maar bij elkaar gezet wegens het feit dat ODD eigenlijk Niks is en ODS toch erg hoog staat. Ik vermoed dat voornamelijk te maken heeft met de lage weerstand die ik hierboven noemde. De hoge ODS komt denk ik door de OS die gestuurd is naar SNDD afgelopen week. In principe lijkt me dat met het minimale front dat er op dit moment is ook vrij logisch. ODS en ODA zien er prima uit alleen ben benieuwd wat de prestaties zullen zijn zodra er zelf sirieus front dreigt te komen.

8/10

Ligging:

66d628bc358ec25cd577585fdb0dff63.png


Het roze gemarkeerde Pikhaak ligt heerlijk tegen de rand van de wereld aan. Ze hebben een klein stuk front met terroristman en een klein stuk front richting lionhart2. (edict) Ik denk dat ze het qua ligging aardig tot goed voor elkaar hebben al is het de vraag wat de plannen zijn. In de rim ten noorden van het huidige cluster is er nog redelijk wat safe te pakken en indien dat goed gedaan wordt denk ik dat er een mooie oorlog in het noorden kan ontstaan. Wel zie ik 1 groot nadeel van de ligging en dat is het feit dat als SNdd breekt dat er een ontzettend groot stuk front bij gaat komen.

8/10

Stam

dd7a447ad548c4f0b5bd4460e962ce25.png


Humble is in mijn ogen de kwalitatief sterkste stam. Dat idee had ik al vrij snel toen septen en humble tegen over elkaar stonden maar dat is de laatste tijd enkel bevestigd. Ik vind dan ook dat Humble de grote favoriet is en dat ze een groot voordeel hebben met de kwaliteit die ze in huis hebben en ondertussen ook het cluster dat zich steeds beter begint te vormen.

8/10

Over reputatie ga ik het niet hebben aangezien ik zowel ingame als op het AF totaal geen idee heb met wie ik te maken heb:D

Eindcijfer: 8.25

Toppie! NEXT OBADIAH
 

DeletedUser

Guest
Obadiah

10yl7oxbxpcpb.57.02.png

Punten:
Obadiah heeft bijna 1.2 miljoen punten wat een mooie negende plek oplevert. De 18e plek op de groeirank is wel jammer, maar dit zal te maken hebben met het feit dat er 2 weken niet geedeld is. Er is redelijk veel geinternd, neem bijvoorbeeld het account Rechtvaardigheid. Daar zijn
30 dorpen van geinternd, en dan hebben we het nog niet eens over alle barbarendorpen. Daar zijn er 27 van overgenomen, 1 daarvan was boven de 3k.
7/10

OD:

ODA: Obadiah heeft een zeer nette ODA van 3.8 miljoen wat een achtste plek oplevert. Ook is te zien dat deze ODA rond 6 januari sterk is gegroeid zonder dorpenwinst erbij, dus ik neem aan dat dit gedoneerde clears waren, al met al netjes.
8.5/10
ODD/ODS: Het account heeft nog niet veel tegenslag gekregen als je kijkt naar het ODD. 500k met plek 95. Het ODS is daarnaast lovende woorden waard. 1.7 mil aan ODS wat er voor zorgt dat ze hier rank 6 staan. Blijkbaar staat er dus genoeg troepen uit bij de rest van Edict.
8/10

Ligging:
m7ggctwivufgk.15.54.png
Obadiah
Edict.
At All.
Persoonlijk vind ik dat Obadiah een zeer mooie ligging heeft met veel kansen. Als ik het zo bekijk gok ik dat ze een front met Septen en NS laten liggen en vol voor At All. gaan. In deze situatie heeft Obadiah een uitdagend en compact front met ook nog een lekker gedeelte aan safe dorpen achterin. Dit zal ook wel de reden zijn dat het ODS hoog ligt. De ligging lijkt me meer dan prima en toekomstperspectieven ontbreken zeker niet. Als alles goed gaat kunnen deze spelers nog veel plezier beleven op wereld 51.
8/10

Stam:
Tja, Edict. Wat moeten we daar over zeggen? Ga het zo objectief mogelijk proberen :).
Edict. is de laatste tijd het conversatie onderwerp op deze wereld. Toen Septen nog bestond waren er vage praktijken wat betreft katapulten, maar dit is vrij snel opgelost en er waren verder geen problemen. Toen kwamen er geruchten over een potentiële rekruut, i get high i. Men kan van alles zeggen, maar het is toch wel een discutabele rekruut. Samenvatting van het verleden tussen deze twee: er was veel 'haat' jegens elkaar. Na de val van Septen was deze opeens verdwenen en binnen een week is het bekend dat i get high i overloopt naar Edict., de stam waar hij het nooit goed mee heeft kunnen vinden. Wanhopige actie van beiden kanten, of tactisch? De toekomst zal het bewijzen. Natuurlijk is er niet alleen negativiteit over Edict. De stam bestaat al een lange tijd en lijkt toch een stabiele stam te zijn voor buitenstaanders. Het front met At All is nog relatief rustig, 42 winst en 67 verlies. Daarnaast heeft Edict. wel een goede aanval op snDD uitgevoerd vorige week. 21 dorpen winst mocht het bij blijven. Edict. zal naar mijn verwachtingen blijven strijden voor wereldwinst en ze kunnen nog voor veel spektakel zorgen.
7/10

Reputatie:
Obadiah heeft naar mijn inzicht een redelijke reputatie. Niet heel schokkend denk ik zo, maar ik ken de spelers dan ook niet goed en vind het dus niet eerlijk om hier een cijfer voor te geven.

30/40 = 7.5

Eerste rate, niet te veel haten aub :( Volgende mag Roi Danton raten :rolleyes:
 

DeletedUser76513

Guest
Thanks voor de rate. Vind hem prima in elkaar steken. Enkel rondom de intern en bb dorpen even een korte uitleg.

Het zuiden had met pianist, punkerke, Adj en Rechtvaardigheid de 4 minste accounts qua grote en op dat moment ook 2 accounts de minste activiteit binnen edict. Rechtvaardigheid werd bespeeld door 1 speler die front had met tijs en woesie. Met +- 25 dorpen en amper dorpen om nog te pakken was de keus simpel. 4 pros had nog iemand nodig en ik lag er vlak achter bij rechtvaardigheid. Hierop hebben we gekozen om eerst een 25 tal BB dorpen te pakken vlak achter het directe front en dit een paar dagen op te bouwen. Daarna zijn we voor kerst begonnen met internen om op die manier niet in een zelfde situatie te komen als rechtvaardigheid op dat moment zelf lag namenlijk een ontzettend zaad cluster zonder kansen.

Bedankt voor de rate !!
 
Bovenaan