Rate de speler

DeletedUser64230

Guest
Farm/rangverhouding? In een rate? Waar slaat dat op?

Wordt in early game best veel gedaan, peil activiteit, motivatie en account opbouw aan de hand van rang en hoe de farm er tegenover staat.

Om dat nu te doen in een rate is overbodig, dat ben ik wel met je eens.
 
Reactiescore
1.853
Het totaal aantal rates early-game is dan ook wel op één hand te tellen.
 

DeletedUser5114

Guest
Aaangezien Fabian een luie donder is, en ik tussen nu en een jaar nog geen rate verwacht mag iedereen er een maken.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
qw2xwm92lfrb1.png


Edit : Kaartje komt nog, TWstats werkt niet mee.

Rate : The Age of Nobility
The Age of Nobility is het account waarop twee oude bekenden van me spelen, namelijk Aldo en Ricardo. Aldo staat bekend als een leider met vele kwaliteiten die zich in-game ook aardig uit te voeten kan maken en over het algemeen als een verslaafde doorzetter gezien wordt. Ricardo heeft een wat meer beschadigd imago, hij wordt zo af en toe nog herinnerd aan zijn run gedrag van W47. Verder is ook Ricardo een meer dan prima speler met revanche gevoelens die maar wat graag zijn reputatie recht wil trekken.


Ligging :
Het account The Age of Nobility is gelegen in de zuidelijke rim en reikt bijna tot aan de laatste rim dorpen. Het meest opmerkelijke aan dit account is dat het geen stam heeft, deze zal dan ook niet beoordeeld worden in de rate. Wat de redding is van dit account is geweest en waarvoor tevens de complimenten richting de bespelers gemaakt moeten worden is het feit dat ze toch een safe hebben weten te creëeren in deze zuiderlijke ring. Door de rim niet te verwaarlozen en de focus niet enkel op het front gelegd te hebben kunnen zij nu een mooie lading def naar hun front pompen.

Een ander belangrijk aspect aan de ligging van dit account is het feit dat ze alle opties open hebben. Ze hebben nog geen direct front met de twee topstammen en hebben een paar mooie buffers om zich heen in de vorm van onder andere Ridder en Mazzelventje. Ook is het account door zijn ligging aantrekkelijk voor zowel Met Ui als Fide, wat het natuurlijk een heerlijke uitgaanspositie geeft waarbij ook daadwerkelijk eisen gesteld kunnen worden.

De ligging geef ik door zijn safe-front verhouding en vele mogelijkheden voor de toekomst dan ook een dikke 9. Een heerlijk rim account wat sterk in zijn schoenen staan, zelfs zonder stam. Ook de farm is zeker het vernoemen waard met een mooi record van bijna 150mil.


Verslagen tegenstanders
Het account The Age of Nobility staat momenteel op een keurige rang 16.
Op de ODA ranking vinden we het account terug op plaats numero 22, op de ODD ranking vinden we The Age of Nobility terug op plek 14. Samen brengt dit ons op een 22ste plek tot stand op de totale verslagen tegenstanders ranking.


Decent, dat zeker. Echter zijn deze cijfers minder indrukwekkend dan bijvoorbeeld hun farmrecord. Het feit dat ze in de rim liggen en in hun rug veel gemakkelijkere tegenstanders hebben zal vast een van de oorzaken van deze minder indrukwekkende cijfers zijn, net als het vallen van Deluxe waardoor The Age waarschijnlijk gemakkelijker dorpjes kon inpikken.

Hoewel ik weinig waarde hecht aan ODA/ODD zijn deze cijfers minder indrukwekkend, maar zeker wel decent. Leuk om te zien dat jullie ook wat tegenstand hebben gehad. Een keurige 7 is mijn beoordeling.


Reputatie :
De verhalen over de vorige werelden kennen we allemaal wel en deze zijn in deze stage van de wereld ook steeds minder relevant. We kunnen nu namelijk kijken naar de reputatie van het account The Age of Nobility op Wereld49.

The Age of Nobility heeft een leuk en speciaal verhaal, ze hebben namelijk in het verleden een sollicitatie ingediend bij het toenmalige Deluxe. Die bleken echter weinig interesse te tonen in het account en dit kwam ze later duur te staan. Het account knokte voor zijn plek op deze wereld en heeft laten zien dat ze bij Deluxe goed fout zaten, ze hebben zelfs (meerdere) spelers weggespeeld en laten zien dat ze uit het goede hout gesneden zijn.

Waar menig speler de moed in de schoenen zou zinken lieten deze jongens zien wat ze waard zijn en hebben ze vele (inclusief de mijne) monden gesnoerd. Het account staat er nog steeds en nog sterker dan ooit. Her en der worden ze zelfs als de beste van Wereld49 bestempeld, al vind ik dat zelf nog wat ver gaan.

Ook voor de reputatie wederom een dik verdiende 9, jullie hebben menigeen verbaast en geknokt voor jullie huidige plek.


Toekomstperspectief :
Zoals ik bij de ligging al deels besproken heb heeft The Age of Nobility een interessante en mooi toekomst voor de boeg. Ze hebben nog geen stam, maar hebben wel beide topstammen door hun ligging als optie open gehouden. Waar de keuze op zal vallen is natuurlijk nog maar de vraag en de bespelers zullen hier vast meer over weten dan ik. Het gaat hopelijk nog spannender worden wanneer The Age het op zal gaan nemen tegen bijvoorbeeld een El Mejor, The American Sniper, Ruthless Maniac of Doctore.

Een klein minpuntje wat ik moet vernoemen betreft de toekomst van dit account is het feit dat ze aan Ridder grenzen. We weten helaas allemaal hoe vervelend deze spelers zijn en het gebied is ook erg dichtbevolkt. Het kan nog wel eens lang gaan duren voor The Age hier doorheen is en hun farmcluster zal er niet beter op worden. Echter lijkt The Age deze stam gemakkelijk op te rollen en is het te hopen dat ze snel een interessantere tegenstander zullen vinden.

Door de vele mogelijkheden en spanning die de toekomst voor dit account met zich mee zal brengen ben ik op een 8 gekomen als beoordeling, dit wordt omlaag gehaald door bijvoorbeeld Ridder en het feit dat jullie nog geen direct front met een top stam hebben. Het zal hierdoor nog eventjes minder interessant voor jullie blijven.


Conclusie :
Al met al is The Age of Nobility een erg mooi account wat een interessante toekomst voor zich zal hebben. De spelers staan hoog aangeschreven en hebben hun plek meer dan verdiend. Afhankelijk van op welke stam de keuze zal gaan vallen zal het succes van dit account uiteindelijk bepaald worden. Ze zitten een luxe positie en kunnen eisen stellen, maar zullen ze ook de juiste stam uitkiezen om de wereld te winnen?

Eindcijfer 8,25

Next rate : Savior of the North
 

DeletedUser65908

Guest
savior:

ligging: het account ligt gelegen tussen enorm goede buren waardoor het account zelf een kans op overleven heeft hiervoor dus een 9

verslagen tegenstanders: 11e rang in aanval voor een account dat 3e staat met aanzienlijk meer punten dan accounts die aanvallend veel beter zijn dus niet heel sterk en overtuigend, defensief niet veel ODD maar dit zal komen door de afschrikkende werking van zijn buren, maar ook doordat hij inactieve tegenstanders heeft en interns gedaan heeft, ook niet bepaald top dus. over de ondersteuning zullen we maar niet praten, zijn 151k voor zo een groot account betekend dat hij egoistisch is met zijn defence troepen en zelf ook niet gebruikt: OD cijfer: 4

reputatie: er is veel gedoe geweest met 1 van de spelers van het account waaronder het inloggen op een andere wereld via een acc. op die wereld had hij niets te zoeken en veel haat verkregen. hierdoor geef ik de reputatie een 2

toekomst: het account is een van de topstammen van de wereld en ligt zelf tussen de sterkste spelers van de wereld hierdoor geef ik ook dit account een kans om wat te bereiken op deze wereld mits hij de hulp van de buren kan blijven gebruiken: een 8

conclusie: het account zelf stelt qua OD en reputatie van een van de spelers niet veel voor en zal het wellicht moeten hebben van de stam en buren hierdoor krijgt het ook een dubbel cijfer: een 3 en een 8,5

Rate: Slash n bash









Dit alles moet niet serieus genomen worden aangezien er duidelijk overdreven wordt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
savior:

ligging: het account ligt gelegen tussen enorm goede buren waardoor het account zelf een kans op overleven heeft hiervoor dus een 9

verslagen tegenstanders: 11e rang in aanval voor een account dat 3e staat met aanzienlijk meer punten dan accounts die aanvallend veel beter zijn dus niet heel sterk en overtuigend, defensief niet veel ODD maar dit zal komen door de afschrikkende werking van zijn buren, maar ook doordat hij inactieve tegenstanders heeft en interns gedaan heeft, ook niet bepaald top dus. over de ondersteuning zullen we maar niet praten, zijn 151k voor zo een groot account betekend dat hij egoistisch is met zijn defence troepen en zelf ook niet gebruikt: OD cijfer: 4

reputatie: er is veel gedoe geweest met 1 van de spelers van het account waaronder het inloggen op een andere wereld via een acc. op die wereld had hij niets te zoeken en veel haat verkregen. hierdoor geef ik de reputatie een 2

toekomst: het account is een van de topstammen van de wereld en ligt zelf tussen de sterkste spelers van de wereld hierdoor geef ik ook dit account een kans om wat te bereiken op deze wereld mits hij de hulp van de buren kan blijven gebruiken: een 8

conclusie: het account zelf stelt qua OD en reputatie van een van de spelers niet veel voor en zal het wellicht moeten hebben van de stam en buren hierdoor krijgt het ook een dubbel cijfer: een 3 en een 8,5

Rate: Slash n bash









Dit alles moet serieus genomen worden aangezien er duidelijk overdreven wordt

Slash en wie?
 

DeletedUser75778

Guest
savior:

ligging: het account ligt gelegen tussen enorm goede buren waardoor het account zelf een kans op overleven heeft hiervoor dus een 9

verslagen tegenstanders: 11e rang in aanval voor een account dat 3e staat met aanzienlijk meer punten dan accounts die aanvallend veel beter zijn dus niet heel sterk en overtuigend, defensief niet veel ODD maar dit zal komen door de afschrikkende werking van zijn buren, maar ook doordat hij inactieve tegenstanders heeft en interns gedaan heeft, ook niet bepaald top dus. over de ondersteuning zullen we maar niet praten, zijn 151k voor zo een groot account betekend dat hij egoistisch is met zijn defence troepen en zelf ook niet gebruikt: OD cijfer: 4

reputatie: er is veel gedoe geweest met 1 van de spelers van het account waaronder het inloggen op een andere wereld via een acc. op die wereld had hij niets te zoeken en veel haat verkregen. hierdoor geef ik de reputatie een 2

toekomst: het account is een van de topstammen van de wereld en ligt zelf tussen de sterkste spelers van de wereld hierdoor geef ik ook dit account een kans om wat te bereiken op deze wereld mits hij de hulp van de buren kan blijven gebruiken: een 8

conclusie: het account zelf stelt qua OD en reputatie van een van de spelers niet veel voor en zal het wellicht moeten hebben van de stam en buren hierdoor krijgt het ook een dubbel cijfer: een 3 en een 8,5

Rate: Slash n bash









Dit alles moet serieus genomen worden aangezien er duidelijk overdreven wordt

Rick je bent echt een enorme noob!

Leuke rate Melvin, next one is dus Savior of the North
 

DeletedUser65908

Guest
Had ik al vermeld dat het EGO van savior of the north zo groot is (zie bovenstaande reacties), dit doet natuurlijk ook niet veel goeds voor de reputatie, bewijst gelijk het punt wat ik wilde maken bij de OD ondersteuning. Niets goeds ervan te zeggen.







neem dit nu eens niet serieus
 
Reactiescore
2.478
Dankje Melvin

Waar menig speler de moed in de schoenen zou zinken lieten deze jongens zien wat ze waard zijn en hebben ze vele (inclusief de mijne) monden gesnoerd.

Ja, kutje. Een beetje vertrouwen was op z'n plaats geweest.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
323
Dat hebben er wel meer en toch gaan ze wereld na wereld op hun plaat. :oops:
Zelfs de beste speler zou misschien wel kansloos geweest zijn op TO2, solo tegen 2 topaccounts draaien, dat kan niemand.. of naja, misschien kan ik het, maar wel met een enorme deffwall en wat hulp via vv :D
 

DeletedUser77130

Guest
Zelfs de beste speler zou misschien wel kansloos geweest zijn op TO2, solo tegen 2 topaccounts draaien, dat kan niemand.. of naja, misschien kan ik het, maar wel met een enorme deffwall en wat hulp via vv :D

Er valt altijd wat te doen maar een front waar rammen op komen kan soms staan of vallen bij wat extra stacks/stamhulp idd.

Je begint de laatste tijd wel echt een grote mond te krijgen joh, waarom dat weet niemand...

Hap, hap, hap.
 
Bovenaan