Rate de speler

DeletedUser77660

Guest
Zit je zus in de Arabische business voor volwassenen films? Dat is wat google mij verteld als je dat plaatje googled namelijk D:

Nee gelukkig niet, De Arabische business voor volwassenen films... die business maakt het weer dat extra tikkeltje vulgair :p
 

DeletedUser7072

Guest
Rate mijn acc. Let op: Ik ben 2 weken op vakantie geweest, dus oordeel niet te hard over de mindere groei in de laatste 2 weken :p
 

DeletedUser64230

Guest
euphoria is al geweest en is boring
weinig veranderd niet heel interessant
wil wel raten maar dan een acc dat minder zichzelf in de spotlights gooit
 

DeletedUser61651

Guest
euphoria is al geweest en is boring
weinig veranderd niet heel interessant
wil wel raten maar dan een acc dat minder zichzelf in de spotlights gooit

Denk dat jij de rate maar is opnieuw moet gaan lezen ^^
Vind dat er imo best wat verandert is.
 

DeletedUser77014

Guest
Daar is een rate ook voor, om te bekijken wat er is veranderd, daarom wil ik zelf gerate worden om te weten hoe andere naar het account kijken. Net zoals bij Savior, ben ik ook heel benieuwd.
 

DeletedUser64230

Guest
Daar is een rate ook voor, om te bekijken wat er is veranderd, daarom wil ik zelf gerate worden om te weten hoe andere naar het account kijken. Net zoals bij Savior, ben ik ook heel benieuwd.

Morgen heb ik tijd
Nu moet ik smoken en naar een feest
 

DeletedUser70736

Guest
.Euphoria
Aangezien we een beetje stil zijn gevallen in dit topic ga ik een poging doen om hier wat leven in te blazen!
Warning: Eerste rate dus niet haten op mij :(

Account .Euphoria
PODXwdC.png

oRjUK1S.png

ynWPTqa.png
Het account .Euphoria staat op de 18de plaats in deze wereld en is lid van de huidige nummer één stam: Mono.
Ze staan ook op een mooie 20ste plek in de groeiranglijst, beschikken over 76 dorpen met een mooi gemiddelde van 9,823 punten.

Ligging
.Euphoria is een core account dat in het rechter cluster van Mono ligt, ze grenzen dan ook recht tegen Firm aan waar dus ook de grotere jongens zich situeren.
Hun vijand is dan ook meteen de grootste van Firm: holsappeltje.
Ze hebben ook een erg mooi cluster en ik hoop dat ze zich gaan bewijzen tegen Firm.
8/10

ODA/ODD
In totale OD staan ze op de 10de plek (6.836.252) waarvan een goeie 5 mio van ODA komt.
Dit laat ons dan ook zien dat de jongens op dit account erg agressief door deze wereld zijn aan het gaan en niet bang zijn om hun handjes vuil te maken.
Ze hebben ook 1 mio ODD maar hebben zo goed als geen dorpen laten vallen, alleen van recente gebeurtenissen zijn ze enkele dorpen kwijt (dit vanwege de huidige oorlog) maar ze laten hun niet doen en beuken ook mooi terug!
9/10

Stam
De stam waar ze al een tijdje in meedraaien is Monopoly (Mono). Dit is momenteel de nummer 1 qua stammen met veel talent in, het cluster van de stam is nog het enigste wat tegenvalt. Moesten ze kunnen winnen tegen Firm en de clusters kunnen dichten staan ze ijzersterk tegen de rest!

Over de spelers zelf (Dylan,Michel en Ruben) ga ik het vrij kort houden aangezien ik ze allemaal niet ken: Jullie hebben een mooi account op de wereld gezet, hopelijk kunnen jullie nog verder groeien tot een mooi top 10 account.
8/10
Toekomst
Dit account heeft zeker nog een mooie toekomst, met hun eigen stam in de rug en genoeg vijanden voorin kunnen zij zeker nog veel actie op deze wereld verwachten, ze hebben nog een lange weg tegemoet maar als ze doorzetten en de andere stammen kunnen wegspelen hebben ze een enorme mooie prestatie neergezet.
8/10​


Eindcijfer

Als eindcijfer kom ik aan een 8.25, dit vind ik een zeer mooi cijfer wat dan ook past met zo'n account!

Volgende Rate
Hopelijk vonden jullie de rate oké, heb wat naar de structuur gekeken van de rest om zo deze post op te stellen.
Ik zou graag een rate willen aanvragen voor het account Azrahn! :D
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben een mooi cluster en doen het goed ja. Zijn zeer actief, kan niet anders zeggen.
Wat me wel opvalt is dat ze ongeveer 80% off spelen en vnl. zo konden groeien doordat ze tegenover zwakke frontspelers stonden (Mystic, Peter-01), waarvan (toegegeven) het achteraf fout is geweest dat we die binnen Firm hebben gehaald.
Die ODD hebben ze m.n. in de beginfase behaald, grotendeels door stamdef. Hierna zijn ze m.i. nooit meer echt getest.
Ervaring wordt kennelijk niet naar gekeken hier, maar vind ik persoonlijk wat beperkt.
 

DeletedUser77014

Guest
ODD toont duidelijk aan dat dit niet gestegen is tijdens het begin van de wereld, erg recent is het ook weer niet, maar het zijn toch een flink aantal verslagen tegenstanders. Deze ODD steeg juist in het begin van de oorlog tussen Mono & Firm, volgens mij nog wel veel eerder. Dat was het moment dat wij echt op Firm gingen en dat leverde ook weer wat aanvallen op vanuit Firm z'n kant.

https://gyazo.com/64c7e3abba32a29294c9546792290b08

Aan de andere kant heb je zeker gelijk met ons front, dat bestaat vooral uit redelijke zwakke spelers. Al moet ik hierbij wel zeggen dat toen wij begonnen op Firm we meerdere spelers te gelijk aan het aanvallen waren, spelers zoals Raketje19 die 150k ptn groter was dan ons. In vergelijking met de ervaring van deze spelers en de activiteit vind ik niet dat wij in het voordeel waren, lijkt mij eerder een eerlijke massa.

Verder vind ik het trouwens een prima rate, had wel iets meer informatie bij gemogen, maar als je niet echt veel weet van de stam en/of van de spelers gaat dat moeilijk. :p
 

DeletedUser70736

Guest
ODD toont duidelijk aan dat dit niet gestegen is tijdens het begin van de wereld, erg recent is het ook weer niet, maar het zijn toch een flink aantal verslagen tegenstanders. Deze ODD steeg juist in het begin van de oorlog tussen Mono & Firm, volgens mij nog wel veel eerder. Dat was het moment dat wij echt op Firm gingen en dat leverde ook weer wat aanvallen op vanuit Firm z'n kant.

https://gyazo.com/64c7e3abba32a29294c9546792290b08

Aan de andere kant heb je zeker gelijk met ons front, dat bestaat vooral uit redelijke zwakke spelers. Al moet ik hierbij wel zeggen dat toen wij begonnen op Firm we meerdere spelers te gelijk aan het aanvallen waren, spelers zoals Raketje19 die 150k ptn groter was dan ons. In vergelijking met de ervaring van deze spelers en de activiteit vind ik niet dat wij in het voordeel waren, lijkt mij eerder een eerlijke massa.

Verder vind ik het trouwens een prima rate, had wel iets meer informatie bij gemogen, maar als je niet echt veel weet van de stam en/of van de spelers gaat dat moeilijk. :p

Ik zal bij de volgende rate wat meer research erna doen! Toch bedankt voor de feedback! :D
 
Bovenaan