Rate de speler

DeletedUser77430

Guest
The Cheap Dealer

Punten:
d53ac30343.jpg

72k, rang 68. Rang 81 op de groeiranglijst
1 BB geedeld en recent een speler weg geedeld. Al de laatste 7 dagen geen dorp meer geedeld.

[7,5/10]
ODA:
Het opedelen van die speler heeft je 80k ODA opgeleverd.
Dit tegen de 6 dorpen die je hebt geedeld lijkt me dat een prima investering :bijl:

Ook rang 68 ODA wat me perfect lijkt
[9/10]

Ligging:
3de7fb6eea.png

Dat gele stipje rechtsboven bestaat niet :p

Opzich een prima ligging. Je loopt iets achter met je phanlanx tegen .I. ten opzichte van je buren dus even doorfarmen/edelen en dan lig je perfect :) Met farmen lig je misschien een beetje dicht op elkaar maar mis ben je net zo lui als ik ben :D
[8/10]

Stam:
4f8b36b3ea.jpg

Ik ken deze stam als een goede stabiele factor in de wereld. Voor zover je dat nu al kan zeggen :p
Zie ook de potentie om de rim te pakken en zo makkelijk een safezone te creeren.
[8,5/10]

Reputatie:
Ik ken je verder niet, ook je AF acc is redelijk nieuw maar je spamt grappig mee met wel wat pogingen serieus over te komen. De accounts in je handtekening zeggen me niks, maar heb ook niet gespeeld op die werelden :(
Jullie hebben wel een afschuwelijk plaatje ingame dus daar krijgen jullie strafpunten voor
[7]

Totaal prima score!
40/5=8

/me speelt op Fichtme

Hahaha bedankt!
Plaatje is een idee van een co haha, ik laat hem lekker z'n gangen gaan.

PS: vanavond liggen we al stuk dichter (kijk maar eens dan :D )

Thanks voor de reet :D
 
Reactiescore
111
Eerst zelf raten naab... :eek:
 

DeletedUser68816

Guest
Ik zal jullie doen Fairscript,

Heb nog wel eens zin om te raten :D

Punten: Bijna 100k punten, 17 dorpen waarvan 4 geïnternd. Rang 26, dus is wel mooi. Geef ik je een 8/10 voor.

ODA: 64K ODA vind ik nogal aan de lage kant, vergeleken met je punten. Je hebt 4 dorpen geïnternd. Ik denk dat je nog niet al te veel moeite hebt moeten doen voor je dorpjes, vandaar geef ik hiervoor een 6,5/10.

Ligging: Mooie ligging, richting rim. Goede aansluiting met je stam waardoor je een comfortabele safe-zone hebt. :) Hiervoor geef ik je een 8.5/10


Stam: Ik heb al eerder m'n mening gegeven over Only, maar ik denk dat ik ze een beetje onderschat had toen. Zitten paar goede leden in en een mooi cluster. Daarom een 8,5. Kan wel stevige 'gevechten' geven in de toekomst met je buren. 8.5/10

Reputatie: Ken je niet echt, maar je komt vriendelijk over. Ik vind reputatie eerlijk gezegd hier niet echt bijhoren op dit moment van het spel. 7.5/10

=30,5/40 ofwel een + 7,5


kan ik me in vinden ;)
 
Reactiescore
111
Fichtme

Punten:
[/10/10]
ODA:
[10/10]
Ligging:
[10/10]
Stam:
[10/10]
Reputatie:
[10/10]

50/5 = 10 :cool:

Ik speel op Fichtme :p
 

DeletedUser

Guest
68101_large
Punten:
6a7e0f9af8.png
5bdf90ede1.png

Als we kijken naar startdatum van Fichtme valt zijn punten en rang wel mee. Vooral als je naar groeicurve kijkt kan je zien dat er geen grote hoeveelheden pp gebruikt zou zijn. Had persoonlijk wel meer van ze verwacht maar denk dat ze in beginfase pech gehad hebben doordat ze gestuit waren op een defnoobje. Wat wel in hun voordeel werkt is dat ze wel in top 100 zitten qua rover in 1 dag door veel te farmen kunnen ze in verloop van tijd hun achterstand zeker inhalen. Als ze gemotiveerd spelen tot wereldeinde en Henkie deftig gaat doorfarmen zie ik een potentiële top 25 acc
7/10

ODA: ODA vind ik in deze fase nog nietszeggend hoe minder hoe liever. Ze hebben nu 85k ODA wat gewoon mooi getal is. Niet teveel verloren maar toch gewerkt voor jullie dorpen.
8/10

Ligging:
8c3ec8b2c7.png

Eerlijk gezegd vind ik de ligging maar matig tot slecht het lijkt op een begin van een falanx maar dan wel eentje waar een stamlid tussenin zit ook liggen er geen stamlid direct naast jullie waardoor War! jullie zo kunnen insluiten en een grote front kunnen creeeren maar natuurlijk heb ik geen zicht op jullie groeirichtingen als stam dus oordelen is altijd moeilijk in zo'n gevallen.
5/10

Stam:
68215_large

Een stam met een prachtige naam en stamafbeelding :D
Veel weet ik niet over de stam maar ze hebben wel een iets moeilijkere ligging. Wel hebben ze paar accounts onder zich dat ondertussen al jaren stamgenoten zijn dus sfeer zit wss goed maar in huidige vorm zie ik ze eerlijk gezegd niet zeer ver geraken. Ik denk dat ze goed moeten kijken naar spelers die een grote toevoeging kunnen zijn voor hun stamcluster en zo meer safe maken.
6/10

Reputatie:
Timon & Henkie heb ik niks op aan te merken, gezellige en vooral goeie spelers die weten wat ze doen.
8/10

De volgende mag Baby Dragon raten :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
111
68101_large
Punten:
6a7e0f9af8.png
5bdf90ede1.png

Als we kijken naar startdatum van Fichtme valt zijn punten en rang wel mee. Vooral als je naar groeicurve kijkt kan je zien dat er geen grote hoeveelheden pp gebruikt zou zijn. Had persoonlijk wel meer van ze verwacht maar denk dat ze in beginfase pech gehad hebben doordat ze gestuit waren op een defnoobje. Wat wel in hun voordeel werkt is dat ze wel in top 100 zitten qua rover in 1 dag door veel te farmen kunnen ze in verloop van tijd hun achterstand zeker inhalen. Als ze gemotiveerd spelen tot wereldeinde en Henkie deftig gaat doorfarmen zie ik een potentiële top 25 acc
7/10

ODA: ODA vind ik in deze fase nog nietszeggend hoe minder hoe liever. Ze hebben nu 85k ODA wat gewoon mooi getal is. Niet teveel verloren maar toch gewerkt voor jullie dorpen.
8/10

Ligging:
8c3ec8b2c7.png

Eerlijk gezegd vind ik de ligging maar matig tot slecht het lijkt op een begin van een falanx maar dan wel eentje waar een stamlid tussenin zit ook liggen er geen stamlid direct naast jullie waardoor War! jullie zo kunnen insluiten en een grote front kunnen creeeren maar natuurlijk heb ik geen zicht op jullie groeirichtingen als stam dus oordelen is altijd moeilijk in zo'n gevallen.
5/10

Stam:
68215_large

Een stam met een prachtige naam en stamafbeelding :D
Veel weet ik niet over de stam maar ze hebben wel een iets moeilijkere ligging. Wel hebben ze paar accounts onder zich dat ondertussen al jaren stamgenoten zijn dus sfeer zit wss goed maar in huidige vorm zie ik ze eerlijk gezegd niet zeer ver geraken. Ik denk dat ze goed moeten kijken naar spelers die een grote toevoeging kunnen zijn voor hun stamcluster en zo meer safe maken.
6/10

Reputatie:
Timon & Henkie heb ik niks op aan te merken, gezellige en vooral goeie spelers die weten wat ze doen.
8/10

De volgende mag Baby Dragon raten :)

Bedankt! Leuke rate om te lezen. Kan me in veel punten ook wel vinden :)
Korte aanvulling is dat Henkie niet echt speelt en Davey en ik het meeste doen ;)
 
Reactiescore
111
Reactiescore
1.367
68101_large
Punten:
6a7e0f9af8.png
5bdf90ede1.png

Als we kijken naar startdatum van Fichtme valt zijn punten en rang wel mee. Vooral als je naar groeicurve kijkt kan je zien dat er geen grote hoeveelheden pp gebruikt zou zijn. Had persoonlijk wel meer van ze verwacht maar denk dat ze in beginfase pech gehad hebben doordat ze gestuit waren op een defnoobje. Wat wel in hun voordeel werkt is dat ze wel in top 100 zitten qua rover in 1 dag door veel te farmen kunnen ze in verloop van tijd hun achterstand zeker inhalen. Als ze gemotiveerd spelen tot wereldeinde en Henkie deftig gaat doorfarmen zie ik een potentiële top 25 acc
7/10

ODA: ODA vind ik in deze fase nog nietszeggend hoe minder hoe liever. Ze hebben nu 85k ODA wat gewoon mooi getal is. Niet teveel verloren maar toch gewerkt voor jullie dorpen.
8/10

Ligging:
8c3ec8b2c7.png

Eerlijk gezegd vind ik de ligging maar matig tot slecht het lijkt op een begin van een falanx maar dan wel eentje waar een stamlid tussenin zit ook liggen er geen stamlid direct naast jullie waardoor War! jullie zo kunnen insluiten en een grote front kunnen creeeren maar natuurlijk heb ik geen zicht op jullie groeirichtingen als stam dus oordelen is altijd moeilijk in zo'n gevallen.
5/10

Stam:
68215_large

Een stam met een prachtige naam en stamafbeelding :D
Veel weet ik niet over de stam maar ze hebben wel een iets moeilijkere ligging. Wel hebben ze paar accounts onder zich dat ondertussen al jaren stamgenoten zijn dus sfeer zit wss goed maar in huidige vorm zie ik ze eerlijk gezegd niet zeer ver geraken. Ik denk dat ze goed moeten kijken naar spelers die een grote toevoeging kunnen zijn voor hun stamcluster en zo meer safe maken.
6/10

Reputatie:
Timon & Henkie heb ik niks op aan te merken, gezellige en vooral goeie spelers die weten wat ze doen.
8/10

De volgende mag Baby Dragon raten :)

Niet vergeten dat de dorpen van kowed allemaal interns zijn :D
 
Reactiescore
111
Nietus, de 1e was een recapp op een intern actie van jouw...
Bij die 2e en 3e wist ik niet eens dat je gestopt was :eek: Alleen dat het easy dorpen waren

Laatste wel idd :D
 
Reactiescore
1.367
Nietus, de 1e was een recapp op een intern actie van jouw...
Bij die 2e en 3e wist ik niet eens dat je gestopt was :eek: Alleen dat het easy dorpen waren

Laatste wel idd :D

1e recapp was mn co een retard geweest... "Ik ga farmen met de def, zonde om ze in het dorpje te zetten" paar dagen later ben ik gestopt en speel tegenwoordig ergens anders :)
 

DeletedUser61161

Guest
1e recapp was mn co een retard geweest... "Ik ga farmen met de def, zonde om ze in het dorpje te zetten" paar dagen later ben ik gestopt en speel tegenwoordig ergens anders :)

Wel tof om zo over je co's te praten...
Iedereen maakt fouten? Zo jij ook op W46 waar je ook had gefaald door domme actie :rolleyes:

Weinig verrassend hè

Uhu, hij probeert het nu ook allemaal maar te negeren die noob :rolleyes:
 

DeletedUser77435

Guest
lekker gezellig hier, howling (danny) heeft er niks aan kunnen doen, co's hadden het verpest.
 
Bovenaan