Rate de speler

DeletedUser62977

Guest
Rate of markss21 of ezio auditore da firenze rest reageert toch niet serieus :p
 

DeletedUser

Guest
Als je rate wilt moet je volgens mij zelf diegene die laatst gerate heeft raten :p anders krijg je enkel maar vraag & geen aanbod
 
Reactiescore
245
Nanake :




Punten:73k punten wat hem op rang 47 brengt in april gestart ook dus zeker niet slecht. Mooi groei, wat veelbelovend kan zijn voor de toekomst :) 7,5/10


ODA:122k ODA wat op de rang 57 terechtkomt. Je hebt dus wel al iets moeten doen voor je dorpen maar niet te veel wat je op een troepenachterstand zou brengen dus mooi :). Sommige mensen zouden van mening zijn dat dit teveel is in deze fase van het spel, maar mij geeft het eerder aan dat je toch al iets gedaan hebt dan anderen het vuile werk voor je te laten doen ;). Maakt je dus geen luiaard. 8/10


Ligging:Je ligt mooi aan de buitenrand van je stam, richting rim zelfs een beetje wat je meer dan genoeg mogelijkheden geeft tot uitbreiden. Dus veel potentieel hier. Bij mijn weet lig je ook niet echt bij een front van iets van vijandelijke stammen dus alleen maar positief :). 9/10


Stam:Guard. Wel hier word heel hoog over gesproken. Ikzelf geef ook toe dat ik wel hoge verwachtingen bij julie heb. Er zitten zeker deftige tot uitstekende spelers in deze stam, waar ik al wat over heb gehoord. Dus naar de toekomst kijkend verwacht ik wel wat van julie. Aan de andere kant een frontje met Forza en Prev. dus even kijken wat dat gaat geven :). Tenzij er al nap's enzo zijn waar ik niks van afweet :D. 9/10


Reputatie :Ken je persoonlijk niet maar op AF afgaand zeker niet slecht en wil ik zeker wel eens een babbel met je doen IG :).

8/10

Gemiddelde score 8.3/10 (bij men opleiding zou je nu bij de studjes vanvoor moeten gaan zitten hehe).
 

DeletedUser61161

Guest
Volgens mij is Joris en co gewoon 17 maart van start gegaan op W48?
Ze hebben ons zelf nog 2x gevraagd om bij hun in de stam te komen :eek:

En hoezo is het positief dat ze niet bij een front van vijandelijke stammen liggen? das toch pussy gedrag= negatief?:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan