Rate de speler

DeletedUser

Guest
Eerst zelf een reet doen. Duhh.
Maar anders zal ik er wel eentje doen morgen xoxox
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62977

Guest
Marksss21:

punten: 146.500 punten op dit momenten staat daarmee op de tweede plek in de ranglijst. Waarschijnlijk heeft deze speler een enorme bak op eraan besteed, dus de tijd zal laten zien of ze het zullen volhouden op de ranglijst. Ik zou het leuk vinden als ze zichzelf konden bewijzen. Verder hebben ze wel een mooi tweede dorpje overgenomen en zien de rest van de overgenomen dorpen er niet slecht uit.

7.5/10

ODA: eigenlijk vind ik ODA op dit moment way to overrated, maar goed, aangezien het in het rijtje thuis hoort, zal ik het meerekenen.
Markss21 heeft een ODA 165.500 en hij staat daarmee op een rang 11. Het is een mooie rang, maar aangezien hij op de tweede plek staat, is de rang ook niet fantastisch.

ODD: op dit moment 14430 ODD punten. Dit is vrijwel niets en dat zullen wel wat losse flodders zijn geweest en dat betekend dat ze nog niet echt weerstand hebben gehad. Ik ben benieuwd wat ze doen wanneer ze wel weerstand krijgen.

Al met al: 8/10

ligging: Ten opzichte van hun stam hebben ze een mooi ligging met nu nog wat groeimogelijkheden richting de core. Ik ben niet zo een core fan, aangezien dat de groeimogelijkheden beperkt, want je ligt s el vast tussen andere grote spelers.

6/10

stam: Jullie zitten in de stam .I. (mijn buur stam :p). Het ziet er als een prima stam uit. Lekker hoog puntengemiddelde, alleen ken ik eigenlijk geen een speler. Maar daar ga ik nog geen vooroordelen over hebben.

7/10

reputatie: Ik hoor niet zo veel op het AF van je. Wel heb ik al meerdere malen gehoord dat je een uitstekende kerel bent met de nodige ervaringen en daar baseer ik mij op. Aangezien ik niks kan vertellen over mijn eigen ervaring met je, geef ik je een neutrale score.

7.5/10

farm: hoogste prestatie was 2.1 miljoen op 1 dag. Dat is in mijn ogen op dit moment gewoon een hele mooie prestatie en het laat zien dat ze wel degelijk weten hoe ze het moeten aanpakken.

8.5/10

7.5+8+6+7+7.5+8.5=44.5. 44.5/6 = 7.4

Hoop dat ik er wel een beetje bij in de buurt komt. Volgende reet. Mijn account graag :D

Thanks voor de reet :D

" Ik zou het leuk vinden als ze zichzelf konden bewijzen."
"Ik ben benieuwd wat ze doen wanneer ze wel weerstand krijgen."

Dan hebben wij een ligging waarmee we naar de core gaan zodat we als het goed is tegen de wat grotere spelers komen zodat we onszelf kunnen bewijzen en weerstand krijgen en dan geef je ons een 6 voor ligging? :eek::eek::eek::confused:
 

DeletedUser

Guest
True, dat is misschien een beetje krom, maar ik reet die twee gewoon los van elkaar. En ik zie een te diepe core ligging eigenlijk gewoon bijna niet meer goed gaan de laatste tijd.
 

DeletedUser77159

Guest
polyhymnia heeft het verpest. We hadden makkelijk de 4 mil kunnen halen :(

Hou wel van je hoor Mark
 
Reactiescore
1.367
s6x
 

DeletedUser

Guest
Mij wel. Hoe kun je onze farm maar een 8.5 geven :s

Wtf dude. Serieus? Ten eerste heb ik jullie farm gerate toen jullie nog niet jullie nieuwe record hadden gehaald. En met zo veel dorpen en zo veel punten vind ik het eerlijk gezegd niet super bijzonder ofzo. Aangezien jullie waarschijnlijk veel meer lc hebben.
 

DeletedUser77159

Guest
Wtf dude. Serieus? Ten eerste heb ik jullie farm gerate toen jullie nog niet jullie nieuwe record hadden gehaald. En met zo veel dorpen en zo veel punten vind ik het eerlijk gezegd niet super bijzonder ofzo. Aangezien jullie waarschijnlijk veel meer lc hebben.

Kalm aan. Ik was niet serieus! geen stress
 
Bovenaan