Rate de speler

Reactiescore
245
Hammer bro:

Spam gehalte: 11/10
Gelul eerste klas: 9/10
Top P en P : 15/10
Stabbers aanduiden : 7/10

Overal score: Troll/10
 

DeletedUser62977

Guest
Son of Azuma IG
Tw stats Son of Azuma

Punten: 67.197 wat je op een rank 35 brengt, niet goed maar ook niet slecht. 6,5/10

ODA: 156.851 wat je op een mooie rank 12 brengt, geen enkel dorpje intern dus niks te klagen hier! 9/10

Ligging: Heeft een mooie ligging met genoeg groeiruimte en mogelijke uitdagingen! 9/10
Tw map linkje

Stam: Over stammen kunnen we nog niet veel zeggen maar lijkt mij wel een stam met potentieel. 7/10

Reputatie Voor zover ik weet goed. 8/10

Farm: 2.216.091 op 14.05.2016 behaald, hoger dan mijzelf niet verkeerd bezig! 8,5/10

Eindcijfer: 8, zeker niet verkeerd

Je mag altijd Markss21 reeeeten :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
je geeft een 6.5 voor rang 35 van de wereld.
Damn wat ben je streng :)

heb je het niveau van W48 wel gezien? is gewoon terecht.
Al hoewel groei rang wel in de top 25 zit :eek:
Maar dan ben je wel weer vanaf de start van de wereld begonnen dus dat is wel minder :eek:
Denk dat die 6,5 dus gewoon terecht is :p
 

DeletedUser

Guest
Marksss21:

punten: 146.500 punten op dit momenten staat daarmee op de tweede plek in de ranglijst. Waarschijnlijk heeft deze speler een enorme bak op eraan besteed, dus de tijd zal laten zien of ze het zullen volhouden op de ranglijst. Ik zou het leuk vinden als ze zichzelf konden bewijzen. Verder hebben ze wel een mooi tweede dorpje overgenomen en zien de rest van de overgenomen dorpen er niet slecht uit.

7.5/10

ODA: eigenlijk vind ik ODA op dit moment way to overrated, maar goed, aangezien het in het rijtje thuis hoort, zal ik het meerekenen.
Markss21 heeft een ODA 165.500 en hij staat daarmee op een rang 11. Het is een mooie rang, maar aangezien hij op de tweede plek staat, is de rang ook niet fantastisch.

ODD: op dit moment 14430 ODD punten. Dit is vrijwel niets en dat zullen wel wat losse flodders zijn geweest en dat betekend dat ze nog niet echt weerstand hebben gehad. Ik ben benieuwd wat ze doen wanneer ze wel weerstand krijgen.

Al met al: 8/10

ligging: Ten opzichte van hun stam hebben ze een mooi ligging met nu nog wat groeimogelijkheden richting de core. Ik ben niet zo een core fan, aangezien dat de groeimogelijkheden beperkt, want je ligt s el vast tussen andere grote spelers.

6/10

stam: Jullie zitten in de stam .I. (mijn buur stam :p). Het ziet er als een prima stam uit. Lekker hoog puntengemiddelde, alleen ken ik eigenlijk geen een speler. Maar daar ga ik nog geen vooroordelen over hebben.

7/10

reputatie: Ik hoor niet zo veel op het AF van je. Wel heb ik al meerdere malen gehoord dat je een uitstekende kerel bent met de nodige ervaringen en daar baseer ik mij op. Aangezien ik niks kan vertellen over mijn eigen ervaring met je, geef ik je een neutrale score.

7.5/10

farm: hoogste prestatie was 2.1 miljoen op 1 dag. Dat is in mijn ogen op dit moment gewoon een hele mooie prestatie en het laat zien dat ze wel degelijk weten hoe ze het moeten aanpakken.

8.5/10

7.5+8+6+7+7.5+8.5=44.5. 44.5/6 = 7.4

Hoop dat ik er wel een beetje bij in de buurt komt. Volgende reet. Mijn account graag :D
 
Reactiescore
245
My Digital Enemy:


Punten:Goed, rang 55 op het moment met 57k punten, gestart op 20/04 zo te zien, dus al bij al redelijk aantal punten niet geboost veronderstel ik (ik kan mis zijn :D). Aan je overnames te zien voorlopig niet te grote of te sterke tegenstanders tegengekomen om dit te bekomen dus daar hou ik me nog even afzijdig over. Zal later wel uitgewezen worden hoe je tegenover "betere" spelers gaat uitpakken.

8/10


ODA: 34k: Dit is best aan de lage kant, wat betekent dat je niet veel moeite hebt moeten doen voor je dorpen. Dit is langs de ene kant goed, want zo behoud je een mooi en stabiel troepenaantal. Langs de andere kant betekent dit ook dat je echt nog niet veel hebt hoeven doen voor dorpen te bekomen :D.

5/10

Ligging:Veel ruimte om te groeien en veel mogelijkheden tot farmen dus zeker niet slecht. Ten opzichte van je stam lig je wel wat meer aan de buitenkant dus kan gevaarlijk zijn aangezien je ook tegen Fiction bijna ligt. (geen idee hoe die diplomatie verloopt atm.)

7/10

Stam:Lijkt me toch een degelijke stam, ken er 1 speler van die redelijk sympathiek overkomt. OD ligt wel wat aan de lage kant dus ze hebben zeker nog niet al teveel moeten doen. Dit kan een voordeel zijn wel in deze stage van de wereld nog.

7.5/10



ReputatieKen je niet echt maar je ziet er me toch niet echt een slechte speler uit dus.


7.5/10


Farm: 1.1m gisteren als meeste zeker niet onaardig, veel beter als ons alleszins (te lui om te farmen).


8/10.


Gemiddelde score van 7.1/10 dus zeker niet slecht :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61161

Guest
Ligging:Veel ruimte om te groeien en veel mogelijkheden tot farmen dus zeker niet slecht. Ten opzichte van je stam lig je wel wat meer aan de buitenkant dus kan gevaarlijk zijn aangezien je ook tegen Forza bijna ligt. (geen idee hoe die diplomatie verloopt atm.)

7/10

Ik weet dat de wereld maar 4 continenten groot is maar volgens mij ligt Forza alsnog aan de hele andere kant van de wereld dan Grande(MDE):confused:
 

DeletedUser

Guest
My Digital Enemy:


Punten:Goed, rang 55 op het moment met 57k punten, gestart op 20/04 zo te zien, dus al bij al redelijk aantal punten niet geboost veronderstel ik (ik kan mis zijn :D). Aan je overnames te zien voorlopig niet te grote of te sterke tegenstanders tegengekomen om dit te bekomen dus daar hou ik me nog even afzijdig over. Zal later wel uitgewezen worden hoe je tegenover "betere" spelers gaat uitpakken.

8/10


ODA: 34k: Dit is best aan de lage kant, wat betekent dat je niet veel moeite hebt moeten doen voor je dorpen. Dit is langs de ene kant goed, want zo behoud je een mooi en stabiel troepenaantal. Langs de andere kant betekent dit ook dat je echt nog niet veel hebt hoeven doen voor dorpen te bekomen :D.

5/10

Ligging:Veel ruimte om te groeien en veel mogelijkheden tot farmen dus zeker niet slecht. Ten opzichte van je stam lig je wel wat meer aan de buitenkant dus kan gevaarlijk zijn aangezien je ook tegen Forza bijna ligt. (geen idee hoe die diplomatie verloopt atm.)

7/10

Stam:Lijkt me toch een degelijke stam, ken er 1 speler van die redelijk sympathiek overkomt. OD ligt wel wat aan de lage kant dus ze hebben zeker nog niet al teveel moeten doen. Dit kan een voordeel zijn wel in deze stage van de wereld nog.

7.5/10



ReputatieKen je niet echt maar je ziet er me toch niet echt een slechte speler uit dus.


7.5/10


Farm: 1.1m gisteren als meeste zeker niet onaardig, veel beter als ons alleszins (te lui om te farmen).


8/10.


Gemiddelde score van 7.1/10 dus zeker niet slecht :D

Bedankt voor je reet en je kom aardig in de buurt. Wat betreft de ODA. Wij maken al vanaf het begin gebruik van moraalbrekers. Dit komt omdat wij het snelst groeide in onze omgeving. Hierdoor werden de wat kleinere spelers bang en meldde zich aan als moraalbrekers. Vandaar de ODA. Over de ODD, tsja, daar kunnen wij nog niets aan doen, maar wel hopen dat een keert terug te kunnen bewijzen.

Verder liggen wel niet tegen forza, maar tegen fiction ;)
 
Reactiescore
245
Bedankt voor je reet en je kom aardig in de buurt. Wat betreft de ODA. Wij maken al vanaf het begin gebruik van moraalbrekers. Dit komt omdat wij het snelst groeide in onze omgeving. Hierdoor werden de wat kleinere spelers bang en meldde zich aan als moraalbrekers. Vandaar de ODA. Over de ODD, tsja, daar kunnen wij nog niets aan doen, maar wel hopen dat een keert terug te kunnen bewijzen.

Verder liggen wel niet tegen forza, maar tegen fiction ;)

Mijn excuses ja die F's trokken een beetje op elkaar en had de verkeerde bekeken heb ze allebei nochtans mooi gekleurd. Beetje een blunder daar :p.
 
Bovenaan