Rate de speler!

Reactiescore
7.918
Tis gewoon een feit dat als je op online spelletjes aan het ownen bent, je in RL een goede baan krijgt omdat de werkgevers masturberen op jouw behaalde stats. Zo werkt de praktijk nou eenmaal, dus even dimmen hé!!1!
 

DeletedUser77648

Guest
Wat heb jij hier dan bewezen dat je je grote mond aanhoudt hier?
Cute, ik reageer gewoon op hem. Ik kan nergens vinden dat ik ''zeg'' dat ik hier al iets bewezen heb HIER, raar dat mensen persė personelijk moeten gaan.Nuja had eigenlijk niets anders verwacht van jullie...
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
In plaats van altijd zo'n felle bek op te zetten tegen me, via pm of hier, bewijs het eens ingame, dan kunnen we eens verder babbelen, want dit slaat nergens op jessey of hoe je ook heet.

Hier doe je alsof Jessey niets bewezen heeft, en zolang dat niet bewezen is, hij geen waardige gesprekspartner is ('dan kunnen we verder babbelen'). Daarmee insinueer je dat jij wel al wat hebt gepresteerd, waarop Dragonshield3 terecht spottend reageert. Ook ik heb je naam nog nooit zien passeren, helemaal nergens. Jessey daarentegen is een stuk bekender.

Cute, ik reageer gewoon op hem. Ik kan nergens vinden dat ik ''zeg'' dat ik hier al iets bewezen heb HIER, raar dat mensen persė personelijk moeten gaan.Nuja had eigenlijk niets anders verwacht van jullie...

'Meer verwacht van jullie'.
Volgens mij is het, zoals ik hierboven al zeg, pittig logisch om dat zo te interpreteren. Ofwel sloeg post één helemaal nergens op, ofwel lul je er nu gewoon over heen.
 

DeletedUser77648

Guest
Dit is dan ook mijn nieuw AF acc, ik heb het dan ook tegenover mij dat hij het moet bewijzen, ik ben zijn buur ingame dus... nuja dit zijn domme discussies die eeuwig kunnen duren, mensen voelen hen altijd aangesproken, terwijl ik aan het babbelen ben met iemand anders.
 

DeletedUser77648

Guest
Als iemand een grote mond opzet tegenover mij, dan ga ik me zeker niet laten doen, zeker niet van zo'n personen. Maarjah dat ligt dan weer aan mij, ik ben dan ook snel op mijn tenen getorten :D . Dit spel is maar enkel voor mijn plezier, niet iedere dag in discussie te gaan, zeker niet over mij persoonlijk, zoals velen hier doen. Maar ok, we zullen het wel zien ingame, zal nog een leuke wereld worden :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik denk dat een korte wereld beter van toepassing is bij Meow spelers.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Nou, dan mogen jullie wel eens wat terug doen als jullie een langer verblijf willen :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
We gaan zien hoe het de 19e en de 20e gaat lopen, gezien meerdere accounts van beide stammen long range incommings krijgen.

Nou, dan mogen jullie wel eens wat terug doen als jullie een langer verblijf willen :D

Laten we ons asiel sluiten, is het gauw genoeg afgelopen :eek2:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71655

Guest
Dit is dan ook mijn nieuw AF acc, ik heb het dan ook tegenover mij dat hij het moet bewijzen, ik ben zijn buur ingame dus... nuja dit zijn domme discussies die eeuwig kunnen duren, mensen voelen hen altijd aangesproken, terwijl ik aan het babbelen ben met iemand anders.

Het is niet voor niets dat je zoveel AF accounts hebt toch?
Je liegt maar wat dingen bij elkaar om aandacht te krijgen.

Maar wees gerust, IG zal ik je ook wel krijgen hoor.
 

DeletedUser77648

Guest
Het is niet voor niets dat je zoveel AF accounts hebt toch?
Je liegt maar wat dingen bij elkaar om aandacht te krijgen.

Maar wees gerust, IG zal ik je ook wel krijgen hoor.

Neen man, ik was JAD. maar ben wachtwoord vergeten ook mijn mailaccount het pass ervan vergeten.Tuurlijk liegen is mijn passie, ik doe niet liever <3
Kom maar op ingame, zet ik de koffie klaar ''oja juist'' al je off is zo goed als gesneuveld.

Ps, je lulde ook al dat ik ging leaven bij een massa, maar hey ik ben er nog, ik ben niet weggelopen goed he?
Verder nog veel succes schattie big lovies <3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74358

Guest
Neen man, ik was JAD. maar ben wachtwoord vergeten ook mijn mailaccount het pass ervan vergeten.Tuurlijk liegen is mijn passie, ik doe niet liever <3
Kom maar op ingame, zet ik de koffie klaar ''oja juist'' al je off is zo goed als gesneuveld.

Ps, je lulde ook al dat ik ging leaven bij een massa, maar hey ik ben er nog, ik ben niet weggelopen goed he?
Verder nog veel succes schattie big lovies <3

Het is wel een TW forum he, dat is alleen voor stoere gasten irl.
 

DeletedUser77704

Guest
Om wat leven in de brouwerij te brengen.


Rate:
Toxical Error
60838_large

Punten: 7.866.894
Rang: 10

Verslagen tegenstanders

ODA. Rank 16. 54,31 Mil.
ODD. Rank 25. 29,85 Mil.
ODO. Rank 7. 23,52 Mil.
OD. Rank 22. 107,68 Mil.

Zoals te verwachten is bij een RIM-account is er niet enorm veel tegenstand geweest in verhouding tot de ranking die dit account bekleed qua punten. Het account blijkt hierdoor duidelijk dominant te zijn in de RIM en weet veel kleinere tegenstanders te verslaan in het begin. De mooie 7e plek op de ODO bewijst het feit dat het een team is wat veel over heeft voor hun stamgenoten maar ook dat ze zelf niet de bergen defence nodig hebben om zichzelf te verdedigen. Dit kan komen door de aanvallende speelstijl die wel blijkt uit het feit dat er bijna 2x zoveel ODA is als ODD.

Het account heeft een lage OD score in verhouding tot hun punten ranking maar dit is ook te verwachten voor een RIM-account. Maar maakt wat goed door de stamsteun die ze bieden.

Cijfer : 6.5


Farm/Rang verhouding

Op deze wereld is de farm/rang verhouding niet te beoordelen zover ik kan kijken. Daarom zal ik hier een neutraal cijfer voor geven.
Cijfer : 6

Reputatie

Thja reputatie, ik heb kort geleden nog gebabbeld met deze spelers en merk dat er een team op speelt die zeker weet waar ze heen willen. Hiernaast nemen deze spelers ook VV aan om te deffen zonder problemen. Dit is tegenwoordig nog een zeldzame eigenschap op deze schaal. Voor de rest komen de spelers sympathiek over op het AF en gewoon forum.

Een sympathiek en zelfopofferend team.

Cijfer : 9

Ligging van het account

nl47


Als we kijken naar de ligging van Toxical Error op de kaart zien we dat ze een mooie RIM-ligging hebben die bijna de hele noordelijke RIM bestrijkt. Hierdoor hebben ze altijd genoeg groeimogelijkheden en meer dan genoeg ruimte om goed te farmen.
Helaas voor deze spelers hebben ze een vijandige cluster binnen hun eigen cluster. Voor de rest ziet de cluster er goed uit met genoeg safe maar ook een uitdagend front.

Dit account heeft genoeg mogelijkheden tot groei en genoeg safe om in de top 10 van de wereld te blijven tot het einde. Alleen zijn er wat minpunten ivm een vijandige cluster binnen in.

Cijfer : 8

Vooruitzicht naar de toekomst

Als we kijken naar de toekomst van dit account ziet het er rooskleurig uit. Ze zitten op het moment in de stam die de overhand heeft op de wereld. Zelf liggen ze erg safe met genoeg opties tot groei. Op het moment dat de spelers van dit account door blijven gaan op de het pad wat ze zijn ingeslagen en de constante groei die ze hebben gerealiseerd zie ik niet in waarom ze niet tot het einde van de wereld in de top 10 kunnen domineren.
Cijfer : 8


Algemene conclusie

Over het algemeen een mooi account goed opgebouwd account wat goed meedraait in de top 10. Ik ben zeer benieuwd of dit account nog defensief een keer serieus wordt beproefd want als ze dat zonder kleerscheuren doorkomen blijft dit account het top-account wat het nu is.

Over het algemeen een mooie 7.1


Next rate: Sparky
 

DeletedUser33115

Guest
Om wat leven in de brouwerij te brengen.


Rate:
Toxical Error
60838_large

Punten: 7.866.894
Rang: 10

Verslagen tegenstanders

ODA. Rank 16. 54,31 Mil.
ODD. Rank 25. 29,85 Mil.
ODO. Rank 7. 23,52 Mil.
OD. Rank 22. 107,68 Mil.

Zoals te verwachten is bij een RIM-account is er niet enorm veel tegenstand geweest in verhouding tot de ranking die dit account bekleed qua punten. Het account blijkt hierdoor duidelijk dominant te zijn in de RIM en weet veel kleinere tegenstanders te verslaan in het begin. De mooie 7e plek op de ODO bewijst het feit dat het een team is wat veel over heeft voor hun stamgenoten maar ook dat ze zelf niet de bergen defence nodig hebben om zichzelf te verdedigen. Dit kan komen door de aanvallende speelstijl die wel blijkt uit het feit dat er bijna 2x zoveel ODA is als ODD.

Het account heeft een lage OD score in verhouding tot hun punten ranking maar dit is ook te verwachten voor een RIM-account. Maar maakt wat goed door de stamsteun die ze bieden.

Cijfer : 6.5


Farm/Rang verhouding

Op deze wereld is de farm/rang verhouding niet te beoordelen zover ik kan kijken. Daarom zal ik hier een neutraal cijfer voor geven.
Cijfer : 6

Reputatie

Thja reputatie, ik heb kort geleden nog gebabbeld met deze spelers en merk dat er een team op speelt die zeker weet waar ze heen willen. Hiernaast nemen deze spelers ook VV aan om te deffen zonder problemen. Dit is tegenwoordig nog een zeldzame eigenschap op deze schaal. Voor de rest komen de spelers sympathiek over op het AF en gewoon forum.

Een sympathiek en zelfopofferend team.

Cijfer : 9

Ligging van het account

nl47


Als we kijken naar de ligging van Toxical Error op de kaart zien we dat ze een mooie RIM-ligging hebben die bijna de hele noordelijke RIM bestrijkt. Hierdoor hebben ze altijd genoeg groeimogelijkheden en meer dan genoeg ruimte om goed te farmen.
Helaas voor deze spelers hebben ze een vijandige cluster binnen hun eigen cluster. Voor de rest ziet de cluster er goed uit met genoeg safe maar ook een uitdagend front.

Dit account heeft genoeg mogelijkheden tot groei en genoeg safe om in de top 10 van de wereld te blijven tot het einde. Alleen zijn er wat minpunten ivm een vijandige cluster binnen in.

Cijfer : 8

Vooruitzicht naar de toekomst

Als we kijken naar de toekomst van dit account ziet het er rooskleurig uit. Ze zitten op het moment in de stam die de overhand heeft op de wereld. Zelf liggen ze erg safe met genoeg opties tot groei. Op het moment dat de spelers van dit account door blijven gaan op de het pad wat ze zijn ingeslagen en de constante groei die ze hebben gerealiseerd zie ik niet in waarom ze niet tot het einde van de wereld in de top 10 kunnen domineren.
Cijfer : 8


Algemene conclusie

Over het algemeen een mooi account goed opgebouwd account wat goed meedraait in de top 10. Ik ben zeer benieuwd of dit account nog defensief een keer serieus wordt beproefd want als ze dat zonder kleerscheuren doorkomen blijft dit account het top-account wat het nu is.

Over het algemeen een mooie 7.1


Next rate: Sparky


Helaas voor deze spelers hebben ze een vijandige cluster binnen hun eigen cluster. Voor de rest ziet de cluster er goed uit met genoeg safe maar ook een
uitdagend front.

vijandige cluster binnen hun eigen cluster,
restanten die nog weggewerkt moeten worden, maar worden zeker niet vergeten:)

k ben zeer benieuwd of dit account nog defensief een keer serieus wordt beproefd want als ze dat zonder kleerscheuren doorkomen blijft dit account het top-account wat het nu is.

Warre overleefd en weggewerkt, dus dat zit wel goed:)

Dank voor de rate, ik ben er erg blij mee:)
 

DeletedUser66354

Guest
Hartelijk dank voor de leuke Rate!

Doet een plezier zoiets te lezen. <3

Mvg,
Kristof
Toxical Error
 

DeletedUser77704

Guest
Gelukkig maar ;)

Beetje lastig zo'n rate als je nieuw bent op een wereld, anders had ik dat geweten van die cluster :p
 
Bovenaan