Rate de speler!

DeletedUser

Guest
Fluffy:

Punten: Op de 23ste plek met 3.6m punten, op de groeiranglijst zelfs nog een plekje lager, en de laatste tijd vooral veel ge-edeld van inactievelingen. Niet denderend dus, een krappe voldoende. 6/10.
Verslagen eenheden: ODA netjes, ODD nog niet bijzonder veel. 7/10.
Ligging: Krijgt nu front met zoals het lijkt één van de betere accounts van deze wereld. Ligging is dus niet al te best. 4/10.
Stam: Meow is absoluut een topstam. 8/10.
Reputatie: Ik ken de bespelers van het account niet.

Gemiddeld 25/4 = 6,25.

Rate holsappeltje.
 

DeletedUser74267

Guest
Niks, was ook niet als belediging bedoeld ofzo. Moet alleen wel zeggen dat je reet aan de magere kant is. :confused:
 

DeletedUser65242

Guest
Fluffy:

Punten: Op de 23ste plek met 3.6m punten, op de groeiranglijst zelfs nog een plekje lager, en de laatste tijd vooral veel ge-edeld van inactievelingen. Niet denderend dus, een krappe voldoende. 6/10.
Verslagen eenheden: ODA netjes, ODD nog niet bijzonder veel. 7/10.
Ligging: Krijgt nu front met zoals het lijkt één van de betere accounts van deze wereld. Ligging is dus niet al te best. 4/10.
Stam: Meow is absoluut een topstam. 8/10.
Reputatie: Ik ken de bespelers van het account niet.

Gemiddeld 25/4 = 6,25.

Rate holsappeltje.

Thanks voor rating, enkel vind ik dat de ligging rating bull shit is op basis van dat een vijandige buurman een topper zou zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dat zijn we ook! Jouw 62 scout aanvallen van 5 scouts per doen daar niets vanaf:D
 

DeletedUser71655

Guest
Doe jij het Michel of ik? :D

Was jij niet alweer 'gestopt' omdat je op reis ging en daarna weer ging werken?
Ofnee, je moest revalideren en had daarom weer veel tijd om te spelen.

Wacht, beide zinnen zijn van toepassing op jou, echter spreken ze elkaar wel volledig tegen.
 

DeletedUser77648

Guest
Was jij niet alweer 'gestopt' omdat je op reis ging en daarna weer ging werken?
Ofnee, je moest revalideren en had daarom weer veel tijd om te spelen.

Wacht, beide zinnen zijn van toepassing op jou, echter spreken ze elkaar wel volledig tegen.
He jongen alles goed? Even een korte samenvatting.

Ik was op reis, mag je aan iedereen vragen kben moeten terugkeren voor een epidrale, omdat ik geen weg meer kon, waarom? omdat mijn heup naar de kloten is, dan ga jij hier nog wat lastig beginnen doen? Normaal moet ik bijna weer gaan werken, maar ik moet woensdag terug naar ziekenhuis om mijn MRI scans te gaan bespreken, dat ik weet dat ik een heupprothese nodig heb of niet, liever ga ik werken, en dat ik met een andere simpele operatie vanaf ben, maar daar heb ik niet in te kiezen.

In plaats van altijd zo'n felle bek op te zetten tegen me, via pm of hier, bewijs het eens ingame, dan kunnen we eens verder babbelen, want dit slaat nergens op jessey of hoe je ook heet.
 
Bovenaan