Rate de speler!

DeletedUser66129

Guest
Klopt niet helemaal, Krondor heeft meegewerkt aan het starten van Fire, samen met SOTR en Noire is dit plan eigenlijk ontstaan. Wij waren Psycho al geleavd voor het begin van Fire! namelijk.:p

Oh ja klopt helemaal, vergeten dat jullie (krondor alleen) eerst nog in K28 zaten :p
 

DeletedUser

Guest
Psycho was al redelijk doods voor we vertrokken naar Fire!, het is niet zo dat we een stam in bloei lieten vallen of iets dergelijk.
 

DeletedUser72857

Guest
Oh ja klopt helemaal, vergeten dat jullie (krondor alleen) eerst nog in K28 zaten :p

Bedankt voor de rate, zal als ik meer tijd heb nog een paar dingen verduidelijken misschien maar voor de rest niets mee.

Als in tussentijd niemand fluffy gaat raten dan zal ik me er wel eens aan zetten.
 
Reactiescore
1.075
ai, als nathan al gaat raten :eek:
 

DeletedUser74005

Guest
Rating Survival of the Richest

zk0m41fqewpv4.png


Punten

td4cek6hho2ok.png

Momenteel staat SOTR 5e met ruim 3,5mio aan punten. Mooi punten aantal voor de fase van de wereld en staat wel netjes op rang 5 met ruimte achter zich, zijn niet veel spelers die op weinig punten achter hem liggen. Maar zelfde is zo voor hem, hij zal wel paar dorpen nog moeten pakken om verder te stijgen in de ranglijst. Maar als je kijkt naar zijn groei laatste maand en dan met name laatste paar dagen zal het account niet heel veel edels meer hebben lijkt me. Deze maand alleen al anderhalf miljoen gestegen. Dit is beetje gemiddelde van de top 5 spelers. Alleen ben benieuwd dan met hoeveel edels ze dus zitten, zal niet heel veel meer zijn en zullen ze komende paar dagen wellicht toch paar plekjes moeten inleveren op de ranglijst. Het is verder wel een account die bij de start ongetwijfeld redelijk wat PP er door heen heeft gegooid, dit vooral gezien ze na 4 dagen spelen eens eerste stonden. Met een Team Rocket etc. destijds die ook veel PP gebruikte lijkt het me logisch dat SOTR ook wel wat PP ervoor heeft gebruikt. Alleen denk ik wel dat ze het vele malen nuttiger gebruikt hebben bij de start.

Uiteindelijk krijgt punten een 8,5/10.

Verslagen eenheden

7h3mkbfsj3stv.png

ODA

Op gebied van ODA gaat het account zeer goed, staan momenteel 3e met ODA met een score van 25,99 Mil. verslagen. Echter heeft het account laatste week ook een grote groei daarin gemaakt, als ik alleen al kijk naar maandag t/m maandag (vorige week dus zo'n beetje) heeft hij een groei van 7,6mio eenheden als aanvaller en blinkt daarmee in de stam veruit meeste ODA behaald die periode. Daarna heeft hij te zijn aan het grafiekje ook nog veel ODA behaald, dit is terug te zien in zijn overnames. Hij heeft korte periode dus Cristiano Ronaldo aangevallen en die is ook flink veel dorpen kwijt geraakt en heeft ook een flinke ODD stijging gemaakt. Hier heeft SOTR dus veel clears voor gebruikt. Alleen als ik kijk naar begin deze maand heeft hij amper ODA groei gemaakt, dus heeft hij het ook destijds makkelijker gehad en hoefde dus vrijwel niet aan te vallen.

ODD

Momenteel 15,36 Mil verslagen als verdediger. Hoogste betreft de top 5 spelers dus heeft verdedigend ook nog het meest moeten incasseren van de top 5. Kijkend dan naar zijn verloren dorpen zijn het ook enkel recaps die hij op zich heeft gehad. Grootste groei in ODD heeft hij bereikt op de 23/05. Hier had hij 433.156 eenheden. Als ik kijk naar overnames dan valt me op dat het niet een recap/counter actie ofzo zal zijn, maar meer een kleine mislukte massa die dan wellicht goed gedeft is of gewoon slecht aangevallen. Dit omdat 3 dagen ervoor laatste overname vanuit SOTR was op Cristiano. Gezien dus aantal eenheden was het geen grootschalige massa die hij heeft gehad. Veel van zijn ODD is dus uiteindelijk verdeeld over periodes en veel dus verdeeld over dagen en niet alles grootschalig op één dag. Benieuwd hoe het account daar tegen zal vechten.

Totaal OD staat hij toch mooi 3e en gezien hij van de top 5 meeste ODD heeft en een mooi aantal ODA ga ik voor 9/10

Ligging

r0mouqtu00fej.png

Erg mooi cluster imo, redelijk compact, lekker groot front en goeie uitgangspunt naar vijand. Wat minder aan het cluster is, is dat op een phalanx lijn je zuiden een speler heb op achterstand waar je noord van je wel iemand hebt die gelijk loopt. Hierdoor heb je dus de kans dat je steeds maar groot front blijft houden omdat de andere spelers achter loopt, benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Verder liggen er ook nog spelers van Dark tussen het cluster in die hij (nog) niet heeft overgenomen. Deze dorpen zullen wellicht te veel clears kosten om over te nemen, maar kunnen soms erg irritant liggen. Op korte termijn zal SOTR front vormen met Meow speler(s) wat een betere uitdaging zal zijn ten opzicht van huidige Dark wat al veel steken heeft laten vallen sinds ze bestaan. Benieuwd hoe dat front word met Meow, zal denk ik wel leuke strijd worden mocht het zover komen.

Ligging een 7.5/10

Stam

ltb16sz0w5bxx.png

Over de stam ben ik best positief, veel spelers erin waar ik veel van verwacht. Momenteel staan ze met 13 leden toch netjes op de 2e plek op de ranglijst. Erg mooi puntengemiddelde en ook 3 spelers van hen in de top 5 en op rang 6 staat ook nog één van Fire!. De stam bezit mooi een groot deel van de rim in het zuid oosten en rukken op naar het westen toe door Dark heen. Momenteel zie ik Dark als enige 'grote' uitdaging gezien ze rim al redelijk hebben op het noord oosten na. Maar weet niet of ik veel van de stam D.U kan verwachten daar. Verder aan leden dus veel waar ik wat van verwacht zoals een Noire, Argwahn, Krondor maar dus ook SOTR zelf. Al met al een leuke stam en ervaren leiding wat ook positief is voor zo'n stam. Ontstaan van deze stam is gekomen door het vallen van Angels en een groepje van Angels hebben zich gevormd met beste van Psycho. Hierdoor viel Psycho ook direct, ene kant van leden als Krondor, Ethno etc. makkelijk om zo'n kant te kiezen en huidige stam te laten vallen, maar anderzijds zal ik waarschijnlijk het zelfde hebben gedaan.

Al met al zeker een 9/10

Reputatie

Van de spelers die ik hiervan ken weet ik dat ze zeker wat kunnen en na verhalen gehoord te hebben over hen is die kans zeer reëel dat ze het deze wereld nogmaals laten zien. Begonnen zo'n beetje solo zonder echt een stam. Maar was al wel vrij duidelijk dat ze vrienden waren met aantal van Angels in de omgeving dus niet veel dreiging gehad destijds. Dat hij uiteindelijk ook samen met die leden in een stam zou komen verbaasde me dan ook niks. Verder toch wel hier en daar door wat grote spelers gebasht zoals een Cristiano laatste tijd. Verwacht voor komende periodes ook nog veel van dit account.

Reputatie een 8/10


Dat komt uiteindelijk op een 8,5 + 9 + 7,5 + 9 + 8 = 42 punten

8,4 gemiddeld!

Voor mij mag Fluffy nog wel een keer gerate worden, oud account van me namelijk :)

Geen tijd voor Wvw, maar wel tijd genoeg om een nieuwe Bijbel te schrijven?

Puike reet Richard!
 

DeletedUser66129

Guest
[16-6-2016 14:34:00] Pim: Wat jij wilt
[16-6-2016 14:34:10] Pim: Doe ik de andere morgen denk ik

'Morgen' is inmiddels al 5 dagen later hoor :p
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.493
Ja dus? Zoals ik al zei, ik heb momenteel andere dingen te doen dan een rate te maken. Als ik er tijd voor heb doe ik het. Duidelijk?
 

DeletedUser66129

Guest
Nee tis me niet helemaal duidelijk :p

Nee maar prima joh, iemand anders die gerate wil worden want wil wel eentje doen vandaag of morgen ;)
 

DeletedUser

Guest
Aan het begin van de wereld ooit eens rate gehad.. Ben benieuwd hoe dat nu zou zijn. Wie rate Der Eisbär eens een keer? Xd
 

DeletedUser76151

Guest
Wil best voor je raten, maar best dat iemand dat buiten Fire doet lijkt me
 

DeletedUser66129

Guest
Volgens mij zou ik nog gerate moeten worden, dus doe zelfs een iets voordat je rate gaat vragen :p
 
Bovenaan