Rate de speler!

DeletedUser74005

Guest
Rate: Vrolijk Badschuim666, doe ik er van de week ook wel eentje
 

DeletedUser76018

Guest
Ik wil ook wel iemand raten maar aangezien ik zelf VB666 speel zal dat niet gebeuren tot later
 

DeletedUser76952

Guest
Vrolijk badschuim666

Punten: 8/10 rang 19, veel punten, 2 grote dorpen. natuurlijk wel wat pp gebruikt Gijs.
ODA: 7/10 Ligt best laag, maar dat kan positief zijn ook geluk met de bans in de buurt.
Ligging: 9/10 genoeg mooie targets nog.
Stam: 7/10 zitten zeker aardig wat mooie spelers in, maar ook wat rotzooi als ik snel kijk :l
Reputatie: 7/10 Tja Gijs zijn reputatie is verbeterd sinds hij afscheid heeft genomen van het TW team :D (grapje) enigste minpunt is misschien de pp die er zijn gebruikt.

Totaal : 38/50
Veel succes nog! kan zeker mooi account worden.

Rate mij maar over uurtje heb ik nieuw dorpje binnen :cool:
 

DeletedUser74005

Guest
Thnx :p

We hadden een grote sponsor, zal ik het maar op houden... Afgelopen week/1,5 week is er geen pp meer gebruikt.
 

DeletedUser74966

Guest
Ohnee toch, dan heb je het nu wel zwaar te doen of niet? :0
 

DeletedUser74005

Guest
We zakken alleen maar in de ranglijst, terwijl alles continu aanstaat. Het duurt allemaal nu gewoon wat langer :p
 

DeletedUser76952

Guest
Rate ons maar...

Heading Up High wel 4 dagen later gestart.
 

DeletedUser73082

Guest
Vrolijk badschuim666

Punten: 8/10 rang 19, veel punten, 2 grote dorpen. natuurlijk wel wat pp gebruikt Gijs.
ODA: 7/10 Ligt best laag, maar dat kan positief zijn ook geluk met de bans in de buurt.
Ligging: 9/10 genoeg mooie targets nog.
Stam: 7/10 zitten zeker aardig wat mooie spelers in, maar ook wat rotzooi als ik snel kijk :l
Reputatie: 7/10 Tja Gijs zijn reputatie is verbeterd sinds hij afscheid heeft genomen van het TW team :D (grapje) enigste minpunt is misschien de pp die er zijn gebruikt.

Totaal : 38/50
Veel succes nog! kan zeker mooi account worden.

Rate mij maar over uurtje heb ik nieuw dorpje binnen :cool:

Rate ons maar...

Heading Up High wel 4 dagen later gestart.

Dat heb je net ook al gevraagd, geduld.
 

DeletedUser5114

Guest
Rate: Heading Up High

Punten:
7/10 12.088 hier bij staan jullie op rang 42. al 4 dorpjes, niet de beste overnames maarja veel beters ligt er ook niet..
ODA:
8/10 11.612 (rang 276) aan de lage kant maar dit vind ik juist goed op het begin, tegen teveel troepen aanlopen zorgt alleen voor een tragere start.
Ligging:
6/10. er ligt gewoon niet veel interessants daar, vandaar ook dat je niet de beste dorpjes hebt overgenomen.
Stam:
7/10 Wal. ondanks dat er een hoop zijn gealeaved ivm interne problemen, verwacht ik dat jullie er beter uit gaan komen.
Reputatie ---- laat ik maar blank aangezien ik je niet ken.
 

DeletedUser75778

Guest
Tjonge, het niveau van de rates moet ook niet veel hoger liggen. Mijn sokken zouden spontaan afzakken zeg.
 

DeletedUser5114

Guest
Precies trekt atm op niet veel.



Kan zeker wel hoor kwestie van een beetje moeite doen.

Njaa half half ik zou meer moeite kunnen doen om wat beters neer te zetten dan dit, maar echt een goede rate neerzetten vind ik het echt te vroeg voor.
 

DeletedUser75778

Guest
In dit stadium valt er best een prima rate neer te zetten. Die zal dan vooral onderbouwd zijn met prestaties uit het verleden en op speculaties berusten, maar een interessant stukje tekst kan het prima worden. Het zal dan meer neerkomen op een toekomstvisie dan een rate gebaseerd op harde feiten, maar dat voldoet ook.
 

DeletedUser5114

Guest
zou lastig gaan als ik niks over de desbetreffende speler weet maar goed, laat iemand ander maar een ''prima rate'' neerzetten dan.
 
Bovenaan