Rate de speler!

DeletedUser76153

Guest
Nou nou, internnoobs zijn we niet. Vanaf ik er opzit toch niet :cool:
 

DeletedUser76166

Guest
Vergeten.. Misschien morgen, misschien nog later

Bij deze :)

Account Drogyn

Punten:
dnnib6.png

Drogyn staat op dit moment op rang 21, hartstikke netjes :) wel 24 plus minus 1/4 aan interns dus, maar dat mag en hoort er een beetje bij, zeker bij Rewind dat uit mekaar viel..
8/10

ODA:
32zi7hf.png

Qua ODA bekleed de speler rang 77, voor zijn punten wat weinig in mijn ogen.. Geeft aan dat Drogyn niet heel veel tegenstand gehad heeft tot nog toe. Maar anderen zouden het wellicht tactisch noemen..
ODD:
Een odd van +/- 280K, (rang 127) heeft dus al wel wat aanvallen gehad maar ook het ODD is niet verbijsterend hoog.
5/10

Ligging:
nq4w21.png
nl46
Ligging is riskant vanwege het aangroeiende front met Mythe, al helemaal omdat het met de tijd nog flink zal groeien zo te zien..
6.5/10

Stam:
Deca is de huidge nr 1 stam van W46, we weten allemaal hoe dat gekomen is.. De verwachtingen zijn hoog en als het niet al te gek loopt is dit echt een top stam met goede leden.
8/10

Reputatie
Je reputatie is redelijk, je hebt jezelf op de kaart gezet als een goede deffer en een goede algemene reputatie.. Wel vind ik je persoonlijk op het AF wat kort door de bocht of geirriteerd, dat heeft iedereen weleens maar bij jou pakt het soms uit in korte nikszeggende post.. Voordat mensen gaan zeuren dat dit ongefundeerd is of dat het persoonlijk/subjectief is, wil ik als voorbeeld de discussie met Mentally Ill noemen..
6.5/10

Conclusie
Prima account, ietwat laag qua ODA/ODD..
8+5+6.5+8+6.5= 34/50 = 6.8

Volgende Rate: Templar knight1983
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4771

Guest
Ik ging vroeger altijd voor de 5,5. Dus bedankt voor je 6,8 en de ingestoken tijd.
 
Bovenaan