Rate de speler!

DeletedUser73497

Guest
Speler: Ftype


Punten:

Ongetwijfeld zeer mooie rang, heb hier weinig woorden voor ;)
Zeer groot verschil met de tweede speler wat je weinig tegenkomt!

ixgmyx.png


ODA:

Jullie hebben een mooie rang 2 behaald van 2,27 Mil. verslagen tegenstanders! Hieruit kan ik afleiden dat jullie beesten zijn op aanvallend vlak. Je ODA zegt veel over je spelersrang, ook gezien je prestaties heb ik een zeer groot vermoeden dat je offensief leger veel groter is als je defensief leger. Toch scoor je op ODD goed als speler, Wat wil zeggen dat je vrijwel goed bezig bent, en weet hoe je dit moet aanpakken. Uit dit alles kan je zo afleiden dat Ftype geen noobje is en zowel op offensief als defensief vlak zeer sterk staat.

Dit verdient dan toch wel een 9/10

Hierbij nog eens de mooie statistieken van Ftype:

ODA ->

mucwhc.png


ODD ->

rbb52q.png


Ligging:

https://gyazo.com/80e9191049d9791a8ddfce169036945f

Wit: Ftype
Donkerblauw: Deca.
Groen: SDM
Rood: Maniac

Je ligging is niet bepaald uitdagend genoeg voor een speler zoals jullie die enkel grenzen met Maniac. Je kan wel veel kanten op waardoor je deze uitdagingen kan gaan opzoeken. Maar veronderstel dat je dit zelf beetje saai vindt om daar te grenzen enkel en alleen met maniac.

Voor de rest is je cluster zeer mooi en kan je nog veel kanten op gaan wat het dan wel weer interessant maakt.

Aangezien je ligging geef ik hier een: 7/10

Stam:

Deca. rang 3 van wereld 46 een stam met stevige RIM dat veel uitbreidingsmogelijkheden heeft. Is een stam dat zich bevestigt heeft in het zuiden, en een uitdagende ligging heeft omdat ze grenzen met mythe en SDM. Ook hun cluster zit mooi in elkaar. Dus kort en bondig TOP!

Deca krijgt voor mij een: 8/10

Reputatie:

Persoonlijk ken ik deze speler niet, maar gezien zijn rang en omdat hij alleen speelt geef ik hem een 8/10

Wat dus in totaal een quotatie geeft van : 32/40


Volgende rate: jadeonfounder
 

DeletedUser64057

Guest
jadeonfounder

Punten: 261k en een rang 52 klassering ik denk dat dit toch veel beter moet, wel iets later gestart maar jullie zouden onderhand wel rond de 450k moeten zitten

Een 5/10

ODA: 540k oda op 261k punten vind ik erg netjes en verklaart misschien al een deel van jullie 'trage'groei.

Een 9/10

ODD: 90k is natuurlijk niet heel veel maar als mensen je niet aanvallen kan je er ook ar weinig aan doen

Ligging:

aicLpFQ.png


Ik vind je ligging best wel leuk, je hebt redelijk wat ruimte om te farmen en die jump richting de core is denk ik ook leuk voor je om te fronten

7/10

Stam: Mythe. vind ik denk ik de minste van de stammen op kwalitatief gebied maar maken dit weer goed met hun samenwerking(althans daar hoor ik positieve dingen over) ik zie in mythe ook wel een stam die op dze wereld nog mooie dingen kan laten zien vandaar een 8/10

Reputatie: ahh nu komt het :D
nee jij bent een af poster die ik graag zie en ik vind het leuk om met je te babbelen dus je krijgt van mij een 8/10


Gemiddelde van een: 7,6 als ik het goed heb:p


Edit: next rate spiderbigxxs
 

DeletedUser4771

Guest
spiderbigxxs

Punten: Op moment van raten 700.212 punten en rang 8. Mooie rang en mooi aantal punten wat geëvenaard wordt met farmen. Sinds mn oud buurman Jelle er op speelt houd ik het account wat meer in de gaten. Volgens mij sinds die tijd (flink extra farmopbrengsten?) ook een flinke spurt gemaakt. Wat mij betreft een 8,5/10

ODA: Op moment van raten rang 16 ODA. OD zegt in mijn optiek weinig over de kwaliteit van een speler. Bij het kaliber speler zoals spiderbigxxs is het denk ik eerder pech of geluk dit de hoogte van ODA bepaald. Ik vind de 1m ODA wat aan de hoge kant, maar staat verder prima in lijn met de accountgrootte en puntenrang. 7,5/10

ODD: Best een lage ODD wat ik best apart vind gezien de ligging (kom ik zo op). De ODD werd grotendeels 2 weken geleden behaald. Zal nu dus (voor zover het veel gekost heeft) aardig teruggebouwd zijn. Lage ODD vind ik positief. Meer kan ik er niet van zeggen. 8/10

Ligging:
2n67py8.png
Voorheen had ik wat mijn twijfels over het cluster van spiderbigxxs. Oogt mij als een erg aanvallend ingestelde speler, dan zo'n groot cluster zonder goede aansluiting van stamgenoten zou er bij wat dreiging voor gezorgd kunnen hebben dat spiderbigxxs het erg zwaar had gekregen. Echter zijn er op stamniveau wat zaken verschoven en zijn we kwa wereld weer wat verder. Nu is te zien dat de aansluiting vanuit de stam er wel degelijk is. Daarnaast kan er uitgebreid worden richting core en rim (waar ik zelf ook altijd een voorstander van ben).

Kleine opmerking die ik er wel bij moet geven. Ondanks dat de aansluiting er is kwa cluster en er voor het account individueel nog weinig dreiging is is het slim om nu wel te focussen (in mijn ogen) op het wegwerken van spelers/noobjes uit je cluster. Jullie hebben inmiddels een groot mooi cluster wat de farminkomsten bevorderd. De noobjes in jullie cluster gaan echter logischerwijs barbjes edelen wat dus weer die farminkomsten voor de toekomst verslechterd. Paar goede mb's regelen (als je die nog niet hebt) en focus in je eigen cluster leggen. Ligging wat mij betreft toch een 9/10

Stam: Deca. is al gelange tijd een noemenswaardige stam in mijn ogen. Na de fusie met SDM zullen er ongetwijfeld wat zaken veranderd zijn (zowel positief als negatief). Echter ben ik bij zowel oud SDM leden als de eerdere spelers vanuit Deca. overtuigd van een stuk kwaliteit. Hoe dit zich verder ontwikkeld zullen we af moeten wachten. Zoals het plaatje er nu bij staat een 8,5/10.

Reputatie: Ik zei het net al. Jelle ken ik als oud buurman hier op Mwimp. Veel gesprekken mee gehad en een toffe gast. Is net als ik wat arrogant, maar weet ook zeker waar hij het over heeft. Spiderbigxxs kwa account ken ik al een tijdje. Regelmatig voorbij zien komen op vorige werelden waar ook een hoge ranking van toepassing was. Ondanks dat ik de andere spelers niet persoonlijk ken, is dit volgens mij wel een old skool account waarvan je er niet meer zo veel tegen komt vandaag de dag. 9/10

50,5/60 = 8,4

Samenvattend een top account wat lekker draait. Ik verwacht dat ze deze positie vast kunnen houden of zelfs verbeteren. Wel handig om slim om te gaan met de tegenstand (hoe klein die voorlopig ook mag zijn).

Next rate:

Drogyn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64057

Guest
spiderbigxxs

Punten: Op moment van raten 700.212 punten en rang 8. Mooie rang en mooi aantal punten wat geëvenaard wordt met farmen. Sinds mn oud buurman Jelle er op speelt houd ik het account wat meer in de gaten. Volgens mij sinds die tijd (flink extra farmopbrengsten?) ook een flinke spurt gemaakt. Wat mij betreft een 8,5/10

ODA: Op moment van raten rang 16 ODA. OD zegt in mijn optiek weinig over de kwaliteit van een speler. Bij het kaliber speler zoals spiderbigxxs is het denk ik eerder pech of geluk dit de hoogte van ODA bepaald. Ik vind de 1m ODA wat aan de hoge kant, maar staat verder prima in lijn met de accountgrootte en puntenrang. 7,5/10

ODD: Best een lage ODD wat ik best apart vind gezien de ligging (kom ik zo op). De ODD werd grotendeels 2 weken geleden behaald. Zal nu dus (voor zover het veel gekost heeft) aardig teruggebouwd zijn. Lage ODD vind ik positief. Meer kan ik er niet van zeggen. 8/10

Ligging:
2n67py8.png
Voorheen had ik wat mijn twijfels over het cluster van spiderbigxxs. Oogt mij als een erg aanvallend ingestelde speler, dan zo'n groot cluster zonder goede aansluiting van stamgenoten zou er bij wat dreiging voor gezorgd kunnen hebben dat spiderbigxxs het erg zwaar had gekregen. Echter zijn er op stamniveau wat zaken verschoven en zijn we kwa wereld weer wat verder. Nu is te zien dat de aansluiting vanuit de stam er wel degelijk is. Daarnaast kan er uitgebreid worden richting core en rim (waar ik zelf ook altijd een voorstander van ben).

Kleine opmerking die ik er wel bij moet geven. Ondanks dat de aansluiting er is kwa cluster en er voor het account individueel nog weinig dreiging is is het slim om nu wel te focussen (in mijn ogen) op het wegwerken van spelers/noobjes uit je cluster. Jullie hebben inmiddels een groot mooi cluster wat de farminkomsten bevorderd. De noobjes in jullie cluster gaan echter logischerwijs barbjes edelen wat dus weer die farminkomsten voor de toekomst verslechterd. Paar goede mb's regelen (als je die nog niet hebt) en focus in je eigen cluster leggen. Ligging wat mij betreft toch een 9/10

Stam: Deca. is al gelange tijd een noemenswaardige stam in mijn ogen. Na de fusie met SDM zullen er ongetwijfeld wat zaken veranderd zijn (zowel positief als negatief). Echter ben ik bij zowel oud SDM leden als de eerdere spelers vanuit Deca. overtuigd van een stuk kwaliteit. Hoe dit zich verder ontwikkeld zullen we af moeten wachten. Zoals het plaatje er nu bij staat een 8,5/10.

Reputatie: Ik zei het net al. Jelle ken ik als oud buurman hier op Mwimp. Veel gesprekken mee gehad en een toffe gast. Is net als ik wat arrogant, maar weet ook zeker waar hij het over heeft. Spiderbigxxs kwa account ken ik al een tijdje. Regelmatig voorbij zien komen op vorige werelden waar ook een hoge ranking van toepassing was. Ondanks dat ik de andere spelers niet persoonlijk ken, is dit volgens mij wel een old skool account waarvan je er niet meer zo veel tegen komt vandaag de dag. 9/10

50,5/60 = 8,4

Samenvattend een top account wat lekker draait. Ik verwacht dat ze deze positie vast kunnen houden of zelfs verbeteren. Wel handig om slim om te gaan met de tegenstand (hoe klein die voorlopig ook mag zijn).

Next rate:

Drogyn

Danke:D mooie rate
 

DeletedUser

Guest
Damn, hij ligt midden in ons cluster... Oppassen ! :(

Ik sluip jouw dorp 37 in tijdens de nacht.

En, om serieus te zijn, denk ik dat we samen zouden moeten werken omdat we vlakbij elkaar wonen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241

DeletedUser73497

Guest
En nieuwe AFer erbij altijd tof :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Dacht dat er een ironische ondertoon in zat, maar mijn excuses lieve Ruben :)
 
Bovenaan