Rate de speler!

Reactiescore
13
deze reactie slaat natuurlijk alles, waardoor je natuurlijk het niveau van paris. even omlaag trekt.
ik ken een speler met bijna 2K lc en die farmt nog geen 50K per dag, heeft wel al 15K dorpen gefarmd.
overigens, nog geen 1000 dorpen geplunderd betekent niet dat hij geen goede farms heeft, als de desbetreffende speler beslist om enkel spelers te farmen, zal hij minder snel de 1000 dorpen farmen

alleen snap ik dan niet waarom die dan nog geen 50k per dag farmt? je kan wat jij zeg idd doen zodat je meer grondstoffen rooft door bijvoorbeeld alleen spelers te roven maar als je daar te weinig gs uithaal snap ik niet waarom je dan nog door blijft gaan :)
 

DeletedUser57788

Guest
deze reactie slaat natuurlijk alles, waardoor je natuurlijk het niveau van paris. even omlaag trekt.
ik ken een speler met bijna 2K lc en die farmt nog geen 50K per dag, heeft wel al 15K dorpen gefarmd.
overigens, nog geen 1000 dorpen geplunderd betekent niet dat hij geen goede farms heeft, als de desbetreffende speler beslist om enkel spelers te farmen, zal hij minder snel de 1000 dorpen farmen

- alsnog 15 dagen en nog geen 1000 dorpen geplunderd, laten we niet naïef zijn , hij heeft echt niet zo'n goede farms.
Hij is gewoon geen actieve farmer

- Als je bijna 2k lc hebt en nog geen 50k per dag rooft, dan doeje echt iets verkeerd :p.
Dan vraag ik me ook af waar je de gs haalt om 2k lc te maken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
alleen snap ik dan niet waarom die dan nog geen 50k per dag farmt? je kan wat jij zeg idd doen zodat je meer grondstoffen rooft door bijvoorbeeld alleen spelers te roven maar als je daar te weinig gs uithaal snap ik niet waarom je dan nog door blijft gaan :)

spelers clearen = troepen verlies = minder troepen om te edelen = meer verliezen bij het edelen.
 
Reactiescore
1.075
- Als je bijna 2k lc hebt en nog geen 50k per dag rooft, dan doeje echt iets verkeerd :p.
Dan vraag ik me ook af waar je de gs haalt om 2k lc te maken :p

hoge gs, en beetje GS bijkopen helpt al veel:p
 

DeletedUser

Guest
Ooh classic, nu komt het no life excuse...
Waarom insinueren mensen altijd dat ik 24/7 online ben :confused:

Oja en je groei toont wel wat aan hoe ervaren je bent, uiteraard wordt dit nu wel kapot gemaakt door de vele pp abusers. In ieder geval de conclusie dat ik bij u kan maken : je bent een noob.
Sorry no sorry:cool:

Jij bent ook 24/7 online...
 

DeletedUser

Guest
Tja zegt genoeg, geef me dat acc 1 dag en ik garandeer er 150k gs geroofd als hij effectief bijna 2k lc heeft

Ik heb nooit beworen dat ik 2k lc heb.. En ok, misschien farm ik niet zo actief, maar leg me dan uit hoe farmen bijdraagt tot een stam.. Ok, je groeit sneller. Groei en punten is 1 ding. Ok mooi dan ga je hoog in de rankings.. Proficiat daarmee. Maar er zijn ook andere manier om bij te dragen tot een stam. En ga je op al je stamleden kunnen rekenen als het erop aankomt?
 
Reactiescore
13
Ik heb nooit beworen dat ik 2k lc heb.. En ok, misschien farm ik niet zo actief, maar leg me dan uit hoe farmen bijdraagt tot een stam.. Ok, je groeit sneller. Groei en punten is 1 ding. Ok mooi dan ga je hoog in de rankings.. Proficiat daarmee. Maar er zijn ook andere manier om bij te dragen tot een stam. En ga je op al je stamleden kunnen rekenen als het erop aankomt?

Oke het eerste stop maar alvast ;) is de moeite niet meer waard;).

Volgende keer lees wat beter:p.


deze reactie slaat natuurlijk alles, waardoor je natuurlijk het niveau van paris. even omlaag trekt.
ik ken een speler met bijna 2K lc en die farmt nog geen 50K per dag, heeft wel al 15K dorpen gefarmd.
overigens, nog geen 1000 dorpen geplunderd betekent niet dat hij geen goede farms heeft, als de desbetreffende speler beslist om enkel spelers te farmen, zal hij minder snel de 1000 dorpen farmen
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit beworen dat ik 2k lc heb.. En ok, misschien farm ik niet zo actief, maar leg me dan uit hoe farmen bijdraagt tot een stam.. Ok, je groeit sneller. Groei en punten is 1 ding. Ok mooi dan ga je hoog in de rankings.. Proficiat daarmee. Maar er zijn ook andere manier om bij te dragen tot een stam. En ga je op al je stamleden kunnen rekenen als het erop aankomt?

Op mij kan Frank rekenen:bijl::speer::bijl:
 

DeletedUser76018

Guest
Is Spaans (geen Italiaans) ;)
Graag gedaan

Maar iemand nog een rate, daar dient tenslotte dit topic voor

Waarom zou het Italiaans moeten zijn?
Ik heb net examen Spaans gehad!

& ik geloof dat Yizhi binnenkort ging reeten
 

DeletedUser

Guest
Oke het eerste stop maar alvast ;) is de moeite niet meer waard;).

Volgende keer lees wat beter:p.

Jup, laten we naar de conclusie van de dag gaan. Omdat een speler niet enorm veel bij elkaar farmt en een grammaticale fout maakt is hij een slechte speler en een noob. Het niveau van tw is de laatste jaren precies sterk toegenomen..
 
Bovenaan