Rate de speler!

DeletedUser

Guest
Snapt iemand anders deze verwoording ook niet?:eek:
Troepen wil je op orde... Dus niet farmen... Wut!:eek::eek:

Sinds wanneer staat troepen op orde = niet farmen.. Om te farmen heb je namelijk troepen nodig wijsneus :)
 

DeletedUser57788

Guest
Sinds wanneer staat troepen op orde = niet farmen.. Om te farmen heb je namelijk troepen nodig wijsneus :)

leg dan eens uit waarom je nog steeds niet 1K dorpen geroofd hebt :p als je troepen toch op orde staan...
 

DeletedUser

Guest
leg dan eens uit waarom je nog steeds niet 1K dorpen geroofd hebt :p als je troepen toch op orde staan...

Juist omdat ze zo mooi op orde staan ;) hij farmt met al zen troepen tegelijk zodat alles ordelijk blijft
 

DeletedUser

Guest
leg dan eens uit waarom je nog steeds niet 1K dorpen geroofd hebt :p als je troepen toch op orde staan...

Als je niet genoeg in de buurt vindt, moet je ver lopen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57788

Guest
En je punt is? Zo lang de gs binnenlopen is dat mooi.. Sinds wanneer heb je skills nodig om te (micro)farmen?

Heb ik dan gezegd dat je skills nodig hebt om te (micro) farmen? Maar je groei van de afgelopen 2 weken zegt bij u:
De gs'en lopen niet binnen :cool:
 

DeletedUser57788

Guest
Als je alleen naar punten kijkt, klopt dat ja..

Je boerderij zit nog niet eens over de lvl 20 & jij durft te beweren dat je troepen hebt?
Sinds wanneer vinden het goed als ze misschien 700 bijl en 400 lc hebben na 2 weken :confused:
 
Reactiescore
13
Wij kijken niet alleen naar punten ;) de meeste worden op andere dingen beoordeeld;), maar ik denk dat jij het laagste gemiddelde van onze stam zou farmen .;):p


Als je je troepen op orde zou hebben moet je ook gewoon minimaal 100 a 200k kunnen farmen en je zit nu aan de 1,3k punten ;) en nog geen 1.000 dorpen geplunderd hebben :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Je boerderij zit nog niet eens over de lvl 20 & jij durft te beweren dat je troepen hebt?
Sinds wanneer vinden het goed als ze misschien 700 bijl en 400 lc hebben na 2 weken :confused:

Oh sorry.. Ik was even vergeten dat de snelheid van je groei gelijk staat aan je skills. So what dat ik in het begin mss wat minder farm en groei als de snelle starters. Neit iedereen heeft 24/7 de tijd om in een spel te steken.. Zo lang je later wat kan meedraaien en vooral plezier beleeft is dat al ruim voldoende voor mij.
 
Reactiescore
13
Oh sorry.. Ik was even vergeten dat de snelheid van je groei gelijk staat aan je skills. So what dat ik in het begin mss wat minder farm en groei als de snelle starters. Neit iedereen heeft 24/7 de tijd om in een spel te steken.. Zo lang je later wat kan meedraaien en vooral plezier beleeft is dat al ruim voldoende voor mij.

doe mij 1 plezier en ga ergens anders janken dat je niet in 1 beter stam kom ;) deze discussie gwn:cool:
 

DeletedUser57788

Guest
Oh sorry.. Ik was even vergeten dat de snelheid van je groei gelijk staat aan je skills. So what dat ik in het begin mss wat minder farm en groei als de snelle starters. Neit iedereen heeft 24/7 de tijd om in een spel te steken.. Zo lang je later wat kan meedraaien en vooral plezier beleeft is dat al ruim voldoende voor mij.


Ooh classic, nu komt het no life excuse...
Waarom insinueren mensen altijd dat ik 24/7 online ben :confused:

Oja en je groei toont wel wat aan hoe ervaren je bent, uiteraard wordt dit nu wel kapot gemaakt door de vele pp abusers. In ieder geval de conclusie dat ik bij u kan maken : je bent een noob.
Sorry no sorry:cool:
 
Reactiescore
1.075
Wij kijken niet alleen naar punten ;) de meeste worden op andere dingen beoordeeld;), maar ik denk dat jij het laagste gemiddelde van onze stam zou farmen .;):p


Als je je troepen op orde zou hebben moet je ook gewoon minimaal 100 a 200k kunnen farmen en je zit nu aan de 1,3k punten ;) en nog geen 1.000 dorpen geplunderd hebben :)

deze reactie slaat natuurlijk alles, waardoor je natuurlijk het niveau van paris. even omlaag trekt.
ik ken een speler met bijna 2K lc en die farmt nog geen 50K per dag, heeft wel al 15K dorpen gefarmd.
overigens, nog geen 1000 dorpen geplunderd betekent niet dat hij geen goede farms heeft, als de desbetreffende speler beslist om enkel spelers te farmen, zal hij minder snel de 1000 dorpen farmen
 
Bovenaan