Rate de speler!

DeletedUser76150

Guest
Leuke rate van onze buurman :p. Heb jij s'ochtends zin om zo'n rate te maken haha
 

DeletedUser76667

Guest
Sedert jullie ons met wat vriendjes kietelden zijn we 24/7 online buurman :) Ik wil nog zo'n vvdd-awardje ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Ietwat later dan beloofd, maar 't is er toch van gekomen :p


Rate account van .The Void

Beste lezer,

Om hier weer wat meer leven in te blazen, waag ik me aan een Rate van .The Void, zoals eerder aangekondigd.
Ondertussen maak ik van de gelegenheid gebruik om jullie aandacht te verplaatsen van het ‘Stabverhaal van de dag’ naar dit topic. ;)


Ligging:

The Void: Geel
Error: Wit
Devo: Blauw
Heer didi: Zwart
F. : Roze


KAARTJE


.The Void heeft zoals je op het kaartje kunt zien een heel veilige ligging. Enerzijds ligt hij warmpjes tegen zijn stamleden Rare Species (noorden) en GuesswhoIsback/Remkoo1 (oosten) en anderzijds tegen 2 (op het eerste zicht) lekkere brokken target met 1 grote speler van 500k (heer didi) waar hij met wat geluk nog plezier aan kan beleven en dan een kleine stam met in totaal ook 500k, lekker dicht tegen elkaar geclusterd. De rim ligt letterlijk klaar om gepakt te worden door .The Void en daar lijkt niet onmiddellijk iemand iets tegenin te kunnen brengen waardoor Devo binnen afzienbare termijn een nog vettere kluif aan safegebied verkrijgt. Het gevaar hier kan zijn dat het account gaat vervelen als de dorpjes te makkelijk veroverd kunnen worden. Enkel vv’s draaien om eens actie mee te maken blijft ook niet leuk...


Ranking:

.The Void staat op een nette rank 6. De eerstvolgende maanden hebben ze nog vele (rim)dorpjes te edelen waarbij het enige probleem de moraal zou mogen zijn. Een gemotiveerde moraalbreker met een leuke ligging in deze regio zou heel handig zijn...

Oda / Odd. Wie aandachtig het AF bijhoudt weet dat ik me niet blind staar op deze ranks om over iemand zijn skills te oordelen. Uiteraard moeten deze ranks wel redelijk zijn, maar ze zijn verrevan alleszeggend over de skills van de beheerders van het account. Nu scoort The Void aardig met een rank 13 qua ODA en rank 120 ODD (vrij logisch gezien zijn ligging). The Void is niet zuinig met OS sturen dus is op dat vlak wel een teamspeler, en die heeft hij uiteraard zelf niet echt nodig. Hij moet wel een ton aan Offence bezitten gezien zijn farmstats. (gisteren 54 mil op 1 dag!! wtf...)


Stam Devo:

Op dit moment zit .The Void lekker in Devo, waar anders? Wie wil, spreek me tegen, maar tot nu toe heeft Devo het er op W45 gewoon het beste van afgebracht van alle noemenswaardige stammen. Nu hoor ik her en der in de chats al mensen roepen dat Devo zeker de wereld gaat winnen. Dat kan, maar het kan evengoed van niet... Ik moet hier verder niet over uitweiden, wie dit spel al voldoende jaren speelt weet gewoon dat een wereld binnen de paar weken drastisch kan veranderen en dat na de eerste maanden vrijwel nooit een wereld al beslist is. Zoals ik onlangs nog aan David zei moet ik Devo complimenten geven over de manier van recruteren. Aan Douwe en David houd ik integere gesprekken over, daar hou ik van. Enkele maanden geleden dacht iedereen dat WIC bv wel easy zou weggespeeld worden en begrepen velen deze recruit niet. Mis poes... Het spreekt voor zich dat hoe sterker Devo wordt tov de andere stammen, hoe belangrijker het voor andere stammen wordt om randperikelen opzij te schuiven en samen te gaan werken met 1 doel; de wereld weer wat spannend maken ;) Devo lijkt buiten de bans te vallen, wat hun opnieuw een voordeel oplevert tov stammen die hier wel mee kampen.

.The Void had gewoon ook geen enkele andere keuze dan Devo door zijn ligging.


Reputatie:

Ik denk dat de meesten op het AF enkel Promo Ranger kennen van het account. Ieder heeft wel een uitgesproken mening over hem; “to hate or not to hate, that’s the question...” Ik kan me inbeelden dat hij voor Devo een prima P&P-woordvoerder is. Zijn activiteit op het AF is groot en hij is er als de kippen bij om zijn stam en diens leden te verdedigen waar nodig, soms misschien net iets te uitgesproken. Leden van andere stammen krijgen het dan vaak hard te verduren en dat wordt niet in dank afgenomen. 1 Eigenschap die daarvoor zorgt is het hoge sarcasmegehalte die hij gebruikt in zijn posts. P&P laat dit toe, maar tot op bepaalde hoogte. Ik ben er bijna zeker van dat de meeste Promo-haters van hem gaan houden als hij in hun stam zit en dan na enkele weekjes afleiding zouden gaan meepraten...


Score:

In totaal wil ik het account een 8,5/10 beoordelen.


Next: Erebos. (vnl. ook als eerbetoon, dus hou het vooral objectief!)

Mooie Rate, Thx! :D

Alleen de link mag je niet via IG doen, maar via gastingang anders gaat die niet. (via mijn handtekening vind je hem) En veel off? Thoh dat ga ik nu niet verklappen, maar het heeft ook veel met de farmcluster te maken en dat anderen niet veel farmen, dus die dorpen staan vaak erg vol.. En ik zou ook met def kunnen farmen hé.. :p

Hoe weet jij dat ik veel OS geef dan? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76667

Guest
@Promo: right, link aangepast ondertss. Onlangs viel ik een speler aan uit DevoMB en zag dat een aantal defdorpjes onderweg waren. 'k Hoop er vanuit te mogen gaan dat als je mb's ondersteuning biedt dit zeker ook geld voor je stamleden :p

54 mil is echt veel, het zou me flink verbazen dat je dat met speertjes loopt te doen ;)
 

DeletedUser76765

Guest
Rate account van Creativity.

Punten: zit goed ;)
ODA: zit goed ;)
Ligging: ligt lekker ;)
Stam: -
Reputatie: beste kerels en Pieter 10/10 minigolf speler <3 sowieso een topspeler
 

DeletedUser75602

Guest
Rate account van Creativity.

Punten: zit goed ;)
ODA: zit goed ;)
Ligging: ligt lekker ;)
Stam: -
Reputatie: beste kerels en Pieter 10/10 minigolf speler <3 sowieso een topspeler

Dit is geen rate tho.....
Please ga andere forums vervelen op het AF.
 

DeletedUser27722

Guest
@Promo: right, link aangepast ondertss. Onlangs viel ik een speler aan uit DevoMB en zag dat een aantal defdorpjes onderweg waren. 'k Hoop er vanuit te mogen gaan dat als je mb's ondersteuning biedt dit zeker ook geld voor je stamleden :p

54 mil is echt veel, het zou me flink verbazen dat je dat met speertjes loopt te doen ;)

Volle def dorpen die volle barbs farmen levert ook een hoop op hoor en dat die OS heeft ook met de ligging van die dorpen te maken hé. ;) Jullie moeten nu ook niet té dicht komen.
 

DeletedUser76667

Guest
Wees gerust, die ga je nog genoeg verdienen. ;) Van de AVDD's moet je het ook niet hebben eeh met je 70-75% intern. :p

Waar ben jij naar school gegaan? Mijn interns zijn minder dan 50%, waar ik niet trots op ben maar laat ons zeggen dat devo me verplichtte te gaan clusteren ;)

Ben jij te beschaamd om je acc w45 vrij te geven? (niet gezien, handtekening staat er nog niet lang geloof ik)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75767

Guest
Waar ben jij naar school gegaan? Mijn interns zijn minder dan 50%, waar ik niet trots op ben maar laat ons zeggen dat devo me verplichtte te gaan clusteren ;)

Ben jij te beschaamd om je acc w45 vrij te geven?

Hij speelt bij mij ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Waar ben jij naar school gegaan? Mijn interns zijn minder dan 50%, waar ik niet trots op ben maar laat ons zeggen dat devo me verplichtte te gaan clusteren ;)

Ben jij te beschaamd om je acc w45 vrij te geven? (niet gezien, handtekening staat er nog niet lang geloof ik)

Merendeel weet wel waar hij speelt en 50% is wel een hele hoop..
 

DeletedUser76667

Guest
Merendeel weet wel waar hij speelt en 50% is wel een hele hoop..

Zoals ik zei, 't is niets om trots over te zijn en die clustervorming was echt nodig, je kent mijn ligging. Onlangs rond de 140 incomings gehad van jullie die we redelijk opgevangen hebben, o.a. dankzij de korte looptijden.

Maar gelukkig zitten er in Devo ook die rond de 50% interns hebben dus hoeven jullie me daar de les niet te spellen :D
 

DeletedUser

Guest
Waar ben jij naar school gegaan? Mijn interns zijn minder dan 50%, waar ik niet trots op ben maar laat ons zeggen dat devo me verplichtte te gaan clusteren ;)

Ben jij te beschaamd om je acc w45 vrij te geven? (niet gezien, handtekening staat er nog niet lang geloof ik)

Klopt, ik heb hem gisteren pas aangepast ondanks dat ik al sinds dag 1 op friggin zit. Maar niet beschaamd nee, gewoon niet zo bezig met mijn handtekening. :p Maar zo is het wel makkelijker voor sommige, dus alsjeblieft. :D
 
Reactiescore
2.303
Rate cheshire ;p
 
Reactiescore
735
Dankzij the Dicktator zou Erebos de volgende rate krijgen, maar niemand wil dit helaas doen:'(
 
Bovenaan