Rate de speler!

DeletedUser

Guest
Rating GuessWhoisBack

Puntengroei
2czzzwj.png



Een zeer regelmatige groei met enkele grotere targets ertussen. Brengt je op een 35ste plek in de ranglijst met 157.744 punten.

Een nette 8/10


Overnames


26 overnames, waarvan ik er enkele wel niet begrijp. De overnames van warfighter128, sallietti, & Zhoos had ik persoonlijk niet gedaan wegens een te laag puntenaantal. Ook een dorpje verloren door een backtime. Voor de rest prima natuurlijk met zoals al eerder gezegd ook enkele grotere overnames zoals LittlePrincess & Uniqpraetorian.

2afn8tc.png




Al bij al toch een 6,5/10.




ODD+ODA

Een totaal aantal van om en bij de 126.000 verslagen tegenstanders. Waarmee je, ter vergelijking onder mij staat, terwijl ik toch 16 dorpen minder heb. Een beetje een teleurstelling dus. Duid er ook op dat je nog niet veel tegenstand hebt gehad.

2u8xet0.png



Van die 126.000 verslagen tegenstanders staan er toch 104.000 naar de ODA. Wat er op wijst dat je wel weet hoe je met je clears om moet gaan ;)



Een ODD van 22,000 wijst er op dat je ook minstens een clear hebt geblokt.

Al bij al wel een teleurstellende ODA/ODD voor zo een groot account. Een 5/10.







Ligging+Stam

Je zit in de stam Devo. Een stam, die in mijn ogen zeker een grote kans maakt om de wereld te gaan winnen.

2qujas0.png



Je ligging t.o.v. je stam is leuk. Je ligt aan het front om de Rim in te gaan. Wel vraag ik mij af hoe je nadat je tot in de rim geraakt bent, nog aan front gaat geraken. Wellicht dringt hier een jump op


ouplye.png


Een 8/10


Dit was de rate :D Met een gemiddelde van 6,8 op tien scoor je toch nog behoorlijk.
 

DeletedUser76150

Guest
De overnames die je niet begrijpt waren de eerste overnames van ons. Grotere dorpen waren er destijds niet :p. Dat waren de grootste xd
Maar toch zeer bedankt voor je rate :).
 

DeletedUser75778

Guest
Leuke rate. Ben het niet met alles eens, maar goed gedaan wel.

Verbaas me dat je je al uitlaat over potentiële wereldwinners, daar is het nog veel te vroeg voor.
Ook ben ik van mening dat in een vroeg stadium geldt: hoe minder ODA, hoe beter. Als alle punten nou door interns verworven zouden zijn, ben ik het met je eens. Maar Guess heeft slim geëdeld en weinig tegenstand gehad daardoor. Dit feit verdient eerder een 8 dan een 5..

Ooit gehoord van rimspelers btw? :p Niet elke speler wil richting het front ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Leuke rate. Ben het niet met alles eens, maar goed gedaan wel.

Verbaas me dat je je al uitlaat over potentiële wereldwinners, daar is het nog veel te vroeg voor.
Ook ben ik van mening dat in een vroeg stadium geldt: hoe minder ODA, hoe beter. Als alle punten nou door interns verworven zouden zijn, ben ik het met je eens. Maar Guess heeft slim geëdeld en weinig tegenstand gehad daardoor. Dit feit verdient eerder een 8 dan een 5..

Ooit gehoord van rimspelers btw? :p Niet elke speler wil richting het front ;)

Tss zo bescheiden, Devo wint zonder tegenstand, is al lang duidelijk.. :p

En dat van die ODA klopt wel, maar er veel hebben en dus in ruil redelijk wat troepen verliezen als het met minder ook kan? Minder = Slimmer, we moeten nu niet allemaal zo op ODA geilen als Team Erebos hé, ieder zijn stijl. ;)
 
Reactiescore
735
Tss zo bescheiden, Devo wint zonder tegenstand, is al lang duidelijk.. :p

En dat van die ODA klopt wel, maar er veel hebben en dus in ruil redelijk wat troepen verliezen als het met minder ook kan? Minder = Slimmer, we moeten nu niet allemaal zo op ODA geilen als Team Erebos hé, ieder zijn stijl. ;)

Och gaan we weer.. Kijk eens even naar de gemiddelde grootte van dorpen die wij overnemen, plus dat we mee hebben gelopen op ikbenmatthijs voor het stambelang. Het is dus gewoon nodig, dat jullie geen strobreed in de weg wordt gelegd wil niet zeggen dat de rest van de wereld die luxe heeft..
 

DeletedUser75778

Guest
Meneer Fabian, bij deze het advies om iets minder happig te reageren op berichten op het AF :D
 

DeletedUser27722

Guest
Och gaan we weer.. Kijk eens even naar de gemiddelde grootte van dorpen die wij overnemen, plus dat we mee hebben gelopen op ikbenmatthijs voor het stambelang. Het is dus gewoon nodig, dat jullie geen strobreed in de weg wordt gelegd wil niet zeggen dat de rest van de wereld die luxe heeft..

Gaat het toch niet over? Ik zeg gewoon dat sommigen meer aandacht hebben voor ODA dan anderen en als voorbeeld geef ik Erebos, omdat ik eerder al trotse posts (terecht) over jullie ODA. Niet kwaad bedoelt, gaf je gewoon als voorbeeld van iemand die daar wel belang aan hecht.
 
Reactiescore
735
Meneer Fabian, bij deze het advies om iets minder happig te reageren op berichten op het AF :D

Achja, de berichten komen iets te toevallig sinds we weer meedoen om no1, snap het misgunnen en het commentaar niet zo terwijl wij ons niet zo uitlaten.
Maargoed, ik ben inderdaad weer weg van het AF:D

Fijne avond Dennis!

Gaat het toch niet over? Ik zeg gewoon dat sommigen meer aandacht hebben voor ODA dan anderen en als voorbeeld geef ik Erebos, omdat ik eerder al trotse posts (terecht) over jullie ODA. Niet kwaad bedoelt, gaf je gewoon als voorbeeld van iemand die daar wel belang aan hecht.
Ja, vooral Kayo kan zich als paradepaardje voordoen, maar neemt zichzelf never niet serieus.
Ik had liever gezien dat wij 0 ODA hadden, dat had betekent dat we niet zo gigantisch veel offence waren verloren door de wereld heen tot dusver:(.
 

DeletedUser75778

Guest
Achja, de berichten komen iets te toevallig sinds we weer meedoen om no1, snap het misgunnen en het commentaar niet zo terwijl wij ons niet zo uitlaten.
Maargoed, ik ben inderdaad weer weg van het AF:D

Fijne avond Dennis!

Ik denk dat je beter wat meer langs je heen laat gaan, in plaats van dingen zo aangevallen op te vatten.

Verder zou ik graag Dennis heten, maar dat is dan weer net niet het geval :(
 
Reactiescore
735
Ik denk dat je beter wat meer langs je heen laat gaan, in plaats van dingen zo aangevallen op te vatten.

Verder zou ik graag Dennis heten, maar dat is dan weer net niet het geval :(

Haha shit ik vroeg me nog af of ik het eronder moest zetten aangezien ik niet weet wie van de spelers op rare ook het gelijknamige AF acc bezit. Excuses:D
 

DeletedUser75767

Guest
Och gaan we weer.. Kijk eens even naar de gemiddelde grootte van dorpen die wij overnemen, plus dat we mee hebben gelopen op ikbenmatthijs voor het stambelang. Het is dus gewoon nodig, dat jullie geen strobreed in de weg wordt gelegd wil niet zeggen dat de rest van de wereld die luxe heeft..
De dorp grootte van omringende spelers kan je ook zo goed beïnvloeden. En heel goed dat je aan stambelang denkt hoor, ben trots op je :D Friggin zelf is al meerdere malen gesniped hoor, dus ons account heeft meer tegenstand dan je denkt. Verder is een speler van 40% moraal die full def is zeker geen makkelijk target, noch geeft het veel ODA.
Achja, de berichten komen iets te toevallig sinds we weer meedoen om no1, snap het misgunnen en het commentaar niet zo terwijl wij ons niet zo uitlaten.
Maargoed, ik ben inderdaad weer weg van het AF:D

Fijne avond Dennis!


Ja, vooral Kayo kan zich als paradepaardje voordoen, maar neemt zichzelf never niet serieus.
Ik had liever gezien dat wij 0 ODA hadden, dat had betekent dat we niet zo gigantisch veel offence waren verloren door de wereld heen tot dusver:(.

Heeft niks te maken met het feit dat je nummer 1 kan bezitten. Mocht je binnenkort 1e worden met een mooie voorsprong gun ik het je. Dat weet jij ook. Alleen ik erger me gewoon enorm aan je medespeler op het AF, tijdje genegeerd maar nu reageer ik erop.
 

DeletedUser64230

Guest
wat heb je het toch godszwaar met mijn AF gedrag he jonge ^^
ik heb toch zo vaak langs horen komen dat het AF een psychologische "tool" is binnen tw.
maar ik geniet van je onwetenheid douwe. ga vooral door.

het verbaas me trouwens wel hoe weinig mensen jouw gedrag vertonen tov mijzelf tot nadat het aangekaart wordt door jou :) afin, geniet vooral van mijn gedrag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
735
De dorp grootte van omringende spelers kan je ook zo goed beïnvloeden. En heel goed dat je aan stambelang denkt hoor, ben trots op je :D Friggin zelf is al meerdere malen gesniped hoor, dus ons account heeft meer tegenstand dan je denkt. Verder is een speler van 40% moraal die full def is zeker geen makkelijk target, noch geeft het veel ODA.


Heeft niks te maken met het feit dat je nummer 1 kan bezitten. Mocht je binnenkort 1e worden met een mooie voorsprong gun ik het je. Dat weet jij ook. Alleen ik erger me gewoon enorm aan je medespeler op het AF, tijdje genegeerd maar nu reageer ik erop.

Ik beweer nergens dat de dorpgrootte beïnvloedbaar is, ik wil daarmee gewoon aangeven dat grotere dorpen over het algemeen zwaarder bevochten worden en er daardoor meer ODA behaald wordt;)
 

DeletedUser61134

Guest
Ik beweer nergens dat de dorpgrootte beïnvloedbaar is, ik wil daarmee gewoon aangeven dat grotere dorpen over het algemeen zwaarder bevochten worden en er daardoor meer ODA behaald wordt;)

Met 100% moraal was Saté de 1m ODA gepasseerd :bijl:

maar nu hebben we Kiawo 700k ODD en kiowa 300k ODD gegeven.
Zagen er weinig van terug aan ODA :(

Maar na flink aantal dode clears kom je er wel doorheen hoor :)

Hoeveel Devo ons wel niet heeft zien ragen om die Def gekken :mad:
 
Bovenaan