Rate de speler!

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik krijg altijd overal de schuld van:(
 

DeletedUser74651

Guest
ik ben momenteel bezig met de rate van ''Tears Of The River'', ik zal hem vandaag of morgen posten. het zal mijn eerste rate worden dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:)
 

DeletedUser48033

Guest
Als je er aan bezig bent moet je die onmiddellijk afmaken he. Neem mijn rate's als voorbeeld en het komt allemaal goed.
 

DeletedUser

Guest
Allebei een beetje druk, Heb wel eens eerder een reet gegooid maar ben er geen oppergod in. Kijk wel een beetje met hem mee :D

Hij zal morgen avond / vroeg in de nacht op het forum staan.
 

DeletedUser74651

Guest
Tears Of The River

1. Punten

a1c643539b588d592f3ecfa9bba6ceea.png


1334dccd272ca9d982f990cee79564ad.png


ze staan momenteel op de 95ste plaats met 53.416 punten, ze zijn gestart op 13 september dus voor de tijd dat ze spelen een prima puntenaantal, maar als we naar hun caps gaan kijken is het vrij duidelijk dat 5 van de 8 caps interns zijn, dat is veel te veel naar mijn mening! ook is een ander dorp 30 seconden na de cap gerecapped door een andere speler wat natuurlijk jammer is maar in sommige gevallen is er weinig aan te doen. al met al voor de punten een 6, dit komt vooral door de interns.

2. ODA/ODD

e24a831fbbc94d3b0891d41027efe612.png


e719177b851ae1b1d935ec0b484d2532.png


een ODA van 51.383 is erg weinig, het is natuurlijk de vraag of dat goed is:) meningen verschillen hierin natuurlijk wel maar ik vind het te laag, komt natuurlijk ook door de vele interns van het account! een ODD van 9.632 is natuurlijk laag maar hoe lager hoe beter in het begin! hier krijgen ze van mij een 6,5 voor!

3. ligging

hun ligging ten opzichte van de stam is wel goed, ze hebben een kleine safe en leuke uitgroei mogelijkheden richting het noorden/noord-oost wat natuurlijk wel lekker is. maar als zij daadwerkelijk die kant op zullen groeien (waar ik wel vanuit ga) dan zullen ze eerst door hun oude stam heen moeten waar ze tot nu toe nog niet in slagen gezien een snelle recap op een van zijn dorpen! ik geef voor hun ligging een 7!

dit kaartje is voor punt 3 en 4:

46271dc1f1a16dce6e2d2cd72ece2f6c.png


Rood: Devo
Blauw: T.U
Geel: Trauma

4. stam

zijn stam T.U staat momenteel op de 5de plek in de ranglijst, met bijna 1 miljoen punten. voor nu een aardige stam, wel een beetje de zogenaamde ''underdog'' maar dat hoeft niet perse negatief te zijn:) maar als we naar hun veroveringen gaan zien we dat ze de laatste tijd een aantal dorpen hebben verloren aan Devo. om eerlijk te zijn heb ik weinig vertrouwen in deze stam, ze hebben een relatief groot front met Devo en .AU komt er ookal aan aan de andere kant. al met al een slechte ligging als stam en ik geef ze weinig kans tegen Devo en later .AU. daarom geef ik voor de stam een 6.

5. reputatie

ik ken deze spelers niet, voor zover ik weet zijn ze ook niet actief op het AF. daarom een neutrale 6,5.

6+6,5+7+6+6,5= 32:5 is een 6,4!

dit is mijn eerste rate ooit maar ik moet toch ergens beginnen he:)

next rate: azami
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60857

Guest
Pro, eindelijk iemand die weet dat barbs dienen om te edelen ipv te farmen. Ik rate hem een dikke 11/10!
 

DeletedUser64081

Guest
Dat doet de naam van F!RM uit W3 wel te kort mijns inziens. Als je zo'n naam gebruikt, bewijs het dan ook.
 

DeletedUser76150

Guest
Het is al weer een tijdje geleden sinds mijn laatste rate. Aangezien ik op deze grijze zaterdagmiddag niks te doen heb, ga ik maar weer eens een leuke reet typen :).

Azami

iQhSZxo.png

V87JoRi.png

ZMIbUJy.png


- Punten

Op het moment een zeer nette 116.600 punten. Net buiten de top 25, een zeer nette plek. Als ik ga kijken naar de overnames, zie ik geen interns. Dus alle dorpen op een eervolle manier binnen geharkt. Ook zie ik dat je verscheidene spelers helemaal hebt weggespeeld. Zeer nette prestatie. Momenteel ben je met bram1980 bezig. En volgens mij bied hij niet heel veel weerstand haha. Circa 50k ODA erbij.
Ik zie deze speler binnenkort toch wel de top 25 binnengaan. Over het algemeen een zeer mooi account.


Cijfer:9,0

- OD

Een gemiddeld OD van 270k, waarbij bijna alles van de ODA komt. Ik ga de punten hieronder afzonderlijk behandelen.

ODA:
In vergelijking met de ODD is de ODA wel erg groot, hieruit kan ik opmaken dat je toch over het algemeen redelijk wat weerstand hebt gekregen in het pakken van je dorpjes. Echter vind ik dit ook wel mooi. Moeite doen voor je dorpjes verhoogd je reputatie in het algemeen. Een speler die alleen maar internt kan ik niet veel over zeggen.
Toch vind ik in deze fase van het spel een hoge ODA minder ernstig dan in het begin van het spel.

ODD:
Hier valt niet heel veel over te zeggen. Een ODD van 25k, misschien een speler die in de laatste hoop zijn dorpje probeerde terug te pakken. Of iemand die een dorpje probeerde af te snoepen. Wie zal het weten?
Ik zie tot nu toe geen dorp verlies wat betekend dat wat het ook is geweest, het gefaald heeft :p.

Algemeen:
Over het algemeen een redelijk mooie OD. Niet al te hoog, niet al te laag. En op defensief gebied ook niet veel op je donder gehad.


Cijfer:8,0

- Ligging

XTkceLg.png


Een zeer mooie ligging ten opzichte van je stam. Zeer veel ruimte richting de RIM. Dus hoogstwaarschijnlijk een RIM account. De richting naar de core is volledig afgesloten door je stamgenoten. Momenteel zelf geen front met Ex. of Devo. Gewoon wat random spelertjes edelen die in je weg liggen richting de RIM. En natuurlijk als een beest farmen :). Een mooi stuk save, en ook over het algemeen een mooi cluster.

Cijfer: 8,0

- Stam

dFUsP1P.png


Nah., op het moment van schrijven de nummer 1 stam. Zeer mooie stam, niet veel op aan te merken. Behalve het plaatje :p. Kom op die kan beter haha. Maar alle gekheid op een stokje, een zeer mooie stam met veel potentie volle leden. Natuurlijk onder leiding van ShitHappens.., die het momenteel voor elkaar krijgt om de plunder/rover achter elkaar te pakken. Zeer mooie prestatie overigens. Maar er valt niet veel over op aan te merken. Toch front met 2 grote stammen, ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

Cijfer:8,5

- Reputatie

Zoals ik in mijn vorige reet al aangaf ik ben geen "AF sletje", dus ken niet heel veel mensen. Aan je post te zien een aardige P&P'er. Ik moet hier weer een neutraal cijfer aan hangen omdat ik de spelers op dit account niet ken. Sorry boys.

Cijfer:6,5

- Uitslag

*Rof getrommel* (Ik weet het is Trom geroffel, maar ik ben niet mainstream okay.)

Verdomme moet ik mijn digitale rekenmachine er weer bij pakken.

Eindcijfer:
9,0
8,0
8,0
8,5
6,5
---------
Totaal: 8,0

Dit had ik uit mijn hoofd gekund, kut.

Een zeer mooi cijfer, kudos voor de bespelers.


Rate: GuessWhoIsBack

Allemaal een grijze, maar gezellige middag gewenst :D
 

DeletedUser

Guest
Danku voor de tijd en moeite die hierin gestoken is, Mijn co zat te popelen dus die zal er enorm blij mee zijn :p

Mooie reet :)
 

DeletedUser74651

Guest
bedankt voor de rate! zit een hoop tijd in zo te zien:)

- Reputatie

Zoals ik in mijn vorige reet al aangaf ik ben geen "AF sletje", dus ken niet heel veel mensen. Aan je post te zien een aardige P&P'er. Ik moet hier weer een neutraal cijfer aan hangen omdat ik de spelers op dit account niet ken. Sorry boys.

ik vind het wel grappig dat je mij een aardige P&P'er vind aangezien dat mijn eerste serieuze post op het AF was:p maar er zullen er nog wel meer volgen hoop ik:)
 

DeletedUser74358

Guest
bedankt voor de rate! zit een hoop tijd in zo te zien:)

- Reputatie

Zoals ik in mijn vorige reet al aangaf ik ben geen "AF sletje", dus ken niet heel veel mensen. Aan je post te zien een aardige P&P'er. Ik moet hier weer een neutraal cijfer aan hangen omdat ik de spelers op dit account niet ken. Sorry boys.

ik vind het wel grappig dat je mij een aardige P&P'er vind aangezien dat mijn eerste serieuze post op het AF was:p maar er zullen er nog wel meer volgen hoop ik:)

Denk dat hij aan jouw posts ziet dat je op verschillende fora reageert waar discussies gaande zijn, waar dus vooral P&P wordt gevoerd.
 

Deleted User - 487957951

Guest
Denk dat hij aan jouw posts ziet dat je op verschillende fora reageert waar discussies gaande zijn, waar dus vooral P&P wordt gevoerd.

Mag ik U er trouwens op wijzen dat er T.U. in uw handtekening staat i.p.v. T.U :wink::wink::cool:
 
Bovenaan