Rate de speler!

DeletedUser75778

Guest
houthakker123

d9l2Dlu.png




Punten

tvgr7X7.png


Je hebt een tijdje gestaag doorgegroeid richting je trein, vervolgens stilgestaan voor munten en edels. Een hele gezonde gang van zaken. Maar we zien ook aan het eind van de grafiek dat je iets bent gedaald in punten. Toevallig sprak ik gisteren even met je en vernam ik dat je onder vuur lag. Er is ook iets aan ODD bijgekomen. Wie is hier verantwoordelijk voor? Ik denk de stam Persians. Deze liggen verspreid om je heen en lijken je tegen te werken. Niet bevorderend voor de groei dus. Je hebt toevallig deze ochtend een dorpje van 1k van ze afgepakt. Aangezien de 4 weken voorbereiding had ik toch iets spectaculairs verwacht. Wie weet zit dat er nog aan te komen?

Voor nu geef ik je voor punten een 6.5. Rang 250 is niet spetterend en ik hoop dat er binnenkort een stevige groei aan zit te komen!



OD

OD kan niet laag genoeg zijn in de beginfase naar mijn mening. Rang 293 ODA vind ik dan ook helemaal niet verkeerd, je lijkt verstandig omgegaan te zijn met je troepen. Er komt nog iets aan ODD bij, wat eigenlijk in het niet valt. Ik hoop voor je dat het hier bij blijft.

Een 8 voor de OD.



Ligging



Ongeveer een semi-core ligging, voor zover je daar van kan spreken en de huidige werelden. Je ligt nogal los van je stam. Gecombineerd met de ligging van de voorgenoemde vijandelijke stam kan dat wel eens fataal voor je gaan worden. Het zal mij zeer benieuwen hoe je het hier vanaf gaat brengen. Verder genoeg bb's om te farmen, dat is dan weer een pluspuntje. Verder raad ik je aan zo snel mogelijk aansluiting te vinden bij je stam en te zorgen voor wat meer ademruimte. Nu je de woede op je nek hebt gehaald van je buren ga je het ongetwijfeld lastig krijgen.

Voor je ligging geef ik een magere 7



Stam

Je bent lid van de stam .Au. Ik weet niet zo goed wat ik van deze stam moet vinden, zeker als ik op het AF kom en hun vertegenwoordiging tegen het lijf loop. Het komt over als een bij elkaar geraapt zootje spelers. Een paar met toch aardig wat potentie, een paar waar ik mijn twijfels over heb. Jullie hebben al verliezen geleden. Drie spelers die het loodje hebben gelegd en in ieder geval twee keer een clear doodgelopen, een speler die een dorpje verliest.. Het stamcluster is ook geen feest. Een hoopje spelers dicht op elkaar gedrukt en de rest verspreid over twee continenten. Geen geweldige visitekaartjes. Ik hoop dat jullie het tegendeel van deze veronderstelling kunnen bewijzen en als ik een paar van jullie leden een beetje ken dan is dat zeker mogelijk. Een bende potentie zal ik het maar noemen. Voor nu een dubieuze nummer #2.. Misschien ben ik te kritisch, maar ik ben liever nuchter dan blind.

Ik geef voor de stam een 7.5



Reputatie

Na een (paar) van jullie kort gesproken te hebben, kan ik zeggen dat ik fijne spelers voor me heb. Ik ken jullie verder totaal niet, maar jullie vertoning ben ik wel over te spreken. Ik hoop jullie nog langer te zien op de wereld en ook meer aanwezig te zien op het AF!

Een 8 voor reputatie.​



6.5 + 8 + 7 + 7.5 + 8 = 37
37 / 5 = 7.4!





Rate: Rare Species
 

DeletedUser76147

Guest
Daar heb je goed je best op gedaan of niet David?:p

Maar mooie rate;)
 

DeletedUser52174

Guest
Kunnen jullie Firedrakan eens raten? Ik zie toevallig dat ze nu top 20 staat maar kan me herinneren dat ze op w20 een totale noob/wannabe/steekjelos was. Ben benieuwd of dat nog zo is :)
 

DeletedUser17072

Guest
Kunnen jullie Firedrakan eens raten? Ik zie toevallig dat ze nu top 20 staat maar kan me herinneren dat ze op w20 een totale noob/wannabe/steekjelos was. Ben benieuwd of dat nog zo is :)

Goed van je dat je kan herinneren dat ze een totale noob/wannabe/steekjelos was, terwijl ze totaal aan de andere kant van de wereld lag. En je dus na mijn mening hier helemaal niks over kunt zeggen.

Maar over een wannabe gesproken, jullie konden er ook wel wat van.:eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Kunnen jullie Firedrakan eens raten? Ik zie toevallig dat ze nu top 20 staat maar kan me herinneren dat ze op w20 een totale noob/wannabe/steekjelos was. Ben benieuwd of dat nog zo is :)

Haha maak nog een beter grap zou ik zeggen:D
 

DeletedUser52174

Guest
Goed van je dat je kan herinneren dat ze een totale noob/wannabe/steekjelos was, terwijl ze totaal aan de andere kant van de wereld lag. En je dus na mijn mening hier helemaal niks over kunt zeggen.

Maar over een wannabe gesproken, jullie konden er ook wel wat van.:eek:

Serieus reageren op elke troll die iemand van Sick. op t AF postte en spelen als moraalbreker om vervolgens opgenomen te worden in BWR. Niet heel raar dat ze die reputatie snel kreeg toch?

Of wij er wel of niet wat van konden, daar mag iedereen zelf een mening over hebben. Wij denken van wel.

Haha maak nog een beter grap zou ik zeggen:D

Ookal hier actief? Je blijft bezig hé :p ga je lekker ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan