Rate de speler!

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ow hoezo niet? Je bent god niet:D
 
Reactiescore
735
Dat beweerd ook niemand, maar als jij ons graag ziet verdwijnen dan bewerkstellig je dat toch lekker:)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nou jij beweerd dat jij niet weggewerkt kan worden maar dat kan heus wel. Hoezo niet is de vraag dan natuurlijk.
 
Reactiescore
735
Waar zeg ik dat ik niet weggewerkt kan worden? Ik zeg dat dat niet gaat gebeuren, ik zeg niet dat het niet kan. Maar nogmaals, vanwaar de haat spammerd?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Heb helemaal geen haat maar goed.
 
Reactiescore
2.303
MARTIN FFS, ik zet je banden plat he vieze nazi!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nou nou potvisje rustaagh :D
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DeletedUser77130

Guest


Punten: 9,01/10.0 Nog geen top 15 plaats, wel binnen handbereik. :)
ODA: 8/10. Een nette top 25 plaats voor een account wat later gestart is. Op naar de top 20.
Ligging: 10.0/10.0 Heeeeerlijke ligging heb je.
Stam: 9,99/10.0 We draaien lekker.
Reputatie: 10/10 je hebt jouw rug rechtgehouden toen het van jou verlangt werd.

Gemiddeld: 47/5 = 9,4.

Next: The Dicktator
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75413

Guest
The Dicktator

Punten:
8/10.0
Rang 10 met een ligging in de rim/core. Van al je dorpen heb je ongeveer 33 dorpen geinternt/bb dorpen geedeld. Persoonlijk ben ik daar niet zo van, maar als het moet dan moet het :( (Wel edel verspilling maarja)

ODA:
8.0/10.0
Je ODA is niet bijzonder goed vergeleken met je rang. Maar je ODD daarintegen wel. Dus je cijfer is gebaseerd op ODD en ODA.

Ligging:
6/10.0
Je ligt in de rim/core met een volgens mij 100% safe ligging (correct me if i'm wrong). Je hebt een barb zee voor je wat je weg edelt? Indien je 100% safe ligt heb je weinig actie en is je ligging niet zo denderend.

Stam:
8.5/10.0
ERROR is je stam. Na mijn mening een redelijk stabiele stam die leuk uit de hoek kunnen (gaan) komen.

Reputatie:
- Op dit gebied geef ik je geen punt aangezien ik pas op W45 actief ben en dus ook nog niet alle weetjes weet.

Je komt toch op een mooie 7,6 uit.

Next: Wockz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan