Rate de speler

DeletedUser76217

Guest
Final Flame

Punten : 42k Mooi aantal : 9
Ligging : mooi farm gebied , Weinig mooie edel dorpen : 8
Oda : Altijd goed , Zie er netjes uit : 8
Stam : flop :D , Nee gekkigheid leuke gezellige stam ! :9
Reputatie : Gezellig acc , Die altijd bereid zijn om te helpen ! : 9

Moraal van het verhaal een nette 8.6


Rate Crysler
 

DeletedUser51627

Guest
Crysler

http://nl.twstats.com/nl44/index.php?page=player&id=487737657&utm_source=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref

Punten: Zeer traag gestart maar nu toch top 100 door een 6k dorp te edelen. Mooie opkomst! 8

Ligging: Ingesloten door SHH, ook nog eens core met zo'n trage start. Dit gaat groei zeker afremmen. Nog een 3 omdat hij tussen stamgenoten ligt en dus weinig gevaar heeft. : 3

Stam: Een stam vol pp gebruikers, maar dat zegt niets over het al dan niet falen van deze jongens. Stam is net gemaakt, dus heeft nog niets bereikt, maar ook niet gefaald. 6

ODA: ODA rang 52, met rang 92. Aan de hoge kant, maar lijkt me nog oke aangezien dit niet door verspilling is. 6

Reputatie: Ken je niet: /

Dit geeft 24/40, dus nog geslaagd door het edelen van dat mooie 6k dorp :)



Alex

Rate: Khaleesi .

http://nl.twstats.com/nl44/index.php?page=player&id=891197&utm_source=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref

*Ik heb men post bewerkt omdat ik ODA was vergeten te raten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51627

Guest
Die 8 is voor het goedmaken van zo'n suckstart. Ik laat niet enkel de rang tellen bij punten, de verandering in deze rang lijkt me veel interessanter hier. Anders krijgen de boosters veel te veel punten :p
 

DeletedUser66195

Guest
Iemand zin om Dwars door de muur eens te raten?, ben benieuwd :p
 

DeletedUser

Guest
Yep klopt, maar de rate gaat toch wel echt om de 'punten'. De abusers zullen weer minder punten krijgen bij reputatie ofzo ;)
 

DeletedUser51627

Guest
Ja, zo kan je het ook weergeven hier. Ik bekeek het gewoon zo: verandering in punten gaat ook over de punten, ik keek gewoon iets meer korte termijn door naar de afgeleide (verandering in rang laatste 2 weekjes fzo ) te kijken :p Maar komt op zelfde neer :)
 

DeletedUser73715

Guest
Crysler

http://nl.twstats.com/nl44/index.php?page=player&id=487737657&utm_source=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref

Punten: Zeer traag gestart maar nu toch top 100 door een 6k dorp te edelen. Mooie opkomst! 8

Ligging: Ingesloten door SHH, ook nog eens core met zo'n trage start. Dit gaat groei zeker afremmen. Nog een 3 omdat hij tussen stamgenoten ligt en dus weinig gevaar heeft. : 3

Stam: Een stam vol pp gebruikers, maar dat zegt niets over het al dan niet falen van deze jongens. Stam is net gemaakt, dus heeft nog niets bereikt, maar ook niet gefaald. 6

ODA: ODA rang 52, met rang 92. Aan de hoge kant, maar lijkt me nog oke aangezien dit niet door verspilling is. 6

Reputatie: Ken je niet: /

Dit geeft 24/40, dus nog geslaagd door het edelen van dat mooie 6k dorp :)



Alex

Rate: Khaleesi .

http://nl.twstats.com/nl44/index.php?page=player&id=891197&utm_source=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref

*Ik heb men post bewerkt omdat ik ODA was vergeten te raten.

mag je mij ook wel raten:eek:
 

DeletedUser75834

Guest
Tim, zal u strax ook eens raten :)
Eerst Khaleesi!


Punten 28:k top 25 heel mooi. Ik weet niet of je ge-abused hebt maar denk eigenlijk van niet! Dus daarom een mooi 9

Ligging Mooie ligging tegenover stam. Ook wel farmgebied waar je wat mee kan. Een 8

Stam 1 van de beste stammen van W44. Ordo steekt er zeker en vast wat boven uit, maar erna mag deze toch komen :) een dikke 9

ODA143.(29,722 score)
OD Aanvalsrang: 73.(29,528 score)
OD Verdedigingsrang: 3531.(194 score)
Zoals je ziet gevochten voor zijn dorpen ;). Weinig verloren gok omdat ze hem deel niet durven aanvallen. Een 8

Reputatie Ken je niet maar ga je sws leren kennen aangezien je in mijn stam gaat zitten. Spijtig genoeg moet Ik nog 1dagje wachten En mag erop. Kijk er alvast naar uit. Ik heb van speler die er nu op speelt gehoord dat je een leukerd bent dus een 8


42/50= 8,4 gemiddeld mooie dus :)
 

DeletedUser76153

Guest
Tim, zal u strax ook eens raten :)
Eerst Khaleesi!


Punten 28:k top 25 heel mooi. Ik weet niet of je ge-abused hebt maar denk eigenlijk van niet! Dus daarom een mooi 9

Ligging Mooie ligging tegenover stam. Ook wel farmgebied waar je wat mee kan. Een 8

Stam 1 van de beste stammen van W44. Ordo steekt er zeker en vast wat boven uit, maar erna mag deze toch komen :) een dikke 9

ODA143.(29,722 score)
OD Aanvalsrang: 73.(29,528 score)
OD Verdedigingsrang: 3531.(194 score)
Zoals je ziet gevochten voor zijn dorpen ;). Weinig verloren gok omdat ze hem deel niet durven aanvallen. Een 8

Reputatie Ken je niet maar ga je sws leren kennen aangezien je in mijn stam gaat zitten. Spijtig genoeg moet Ik nog 1dagje wachten En mag erop. Kijk er alvast naar uit. Ik heb van speler die er nu op speelt gehoord dat je een leukerd bent dus een 8


42/50= 8,4 gemiddeld mooie dus :)

Lange tijd top drie gestaan toen de abusertjes de wereld ownden, wat denk je nou ? :p
 

DeletedUser69866

Guest
Surrounded By Idiots:

Punten:
32.237, mooi punten aantal, zeker voor iemand die solo speelde en puur mobiel. Staat te pronken op een 35ste plaats, met groeirang 18. Beetje weggezakt, want was in de beginfase zeer goed bezig (tijdje rang 1 dacht ik).
8/10, puur wegens het solo en mobiele gedeelte, ik zou het niet kunnen :p

ODA:
sbi.png
Staat mooi te pronken op plaats 9. Heeft heel wat laten zien, en ook spelers als TeamDream. wat afgeremd.
ODA+punten samen bekeken geef ik hier wel een 9/10 voor :)

Ligging:

sbi kaart.png

Ligt mooi, stam heeft geen enkele oorlog ofzo lopende en kan mooi richting de core gaan.
Kan in de toekomst een heel leuk front uitbouwen.
8.5/10

Stam:

snow.jpg
Snow lijkt me een stam die zeker een subtopper kan worden op deze wereld. Ze blijven goed doorgroeien en ik hoop voor hen dat ze dit nog een hele tijd kunnen gaan doen.
7/10 omdat het niet echt een top top stam is :)

Reputatie:
Kenneth zelf ken ik al langer van w38, hierdoor zal dit nogal objectief zijn.
Hij staat heel hoog in mijn lijstje van spelers waar ik respect een aanzien voor heb. Hij kan zowel off als def heel goed uit de voeten & staat steeds paraat voor een vv.
Ook ken ik hem als iemand die zich meteen, zelfs in nieuwe stammen, klaar zet om de stam op sleeptouw te nemen. Hij geeft een hele stam weer meer zin in het spel.
Hierdoor wil ik een 9.5/10 geven :)

Totaal:
42/50 = 8,4/10; mooie en verdiende eindscore :)

Rate: .DreamTeam
 

DeletedUser75834

Guest
He ik speel ook Surrounded by Idiots! Al speel ik ook puur mobiel :p

Bedankt voor je rate!
 

DeletedUser73715

Guest
Surrounded By Idiots:

Punten:
32.237, mooi punten aantal, zeker voor iemand die solo speelde en puur mobiel. Staat te pronken op een 35ste plaats, met groeirang 18. Beetje weggezakt, want was in de beginfase zeer goed bezig (tijdje rang 1 dacht ik).
8/10, puur wegens het solo en mobiele gedeelte, ik zou het niet kunnen :p

ODA:
Bekijk bijlage 8775
Staat mooi te pronken op plaats 9. Heeft heel wat laten zien, en ook spelers als TeamDream. wat afgeremd.
ODA+punten samen bekeken geef ik hier wel een 9/10 voor :)

Ligging:

Bekijk bijlage 8776

Ligt mooi, stam heeft geen enkele oorlog ofzo lopende en kan mooi richting de core gaan.
Kan in de toekomst een heel leuk front uitbouwen.
8.5/10

Stam:

Bekijk bijlage 8777
Snow lijkt me een stam die zeker een subtopper kan worden op deze wereld. Ze blijven goed doorgroeien en ik hoop voor hen dat ze dit nog een hele tijd kunnen gaan doen.
7/10 omdat het niet echt een top top stam is :)

Reputatie:
Kenneth zelf ken ik al langer van w38, hierdoor zal dit nogal objectief zijn.
Hij staat heel hoog in mijn lijstje van spelers waar ik respect een aanzien voor heb. Hij kan zowel off als def heel goed uit de voeten & staat steeds paraat voor een vv.
Ook ken ik hem als iemand die zich meteen, zelfs in nieuwe stammen, klaar zet om de stam op sleeptouw te nemen. Hij geeft een hele stam weer meer zin in het spel.
Hierdoor wil ik een 9.5/10 geven :)

Totaal:
42/50 = 8,4/10; mooie en verdiende eindscore :)

Rate: .DreamTeam


Deze speler was al gerate :eek:
 
Bovenaan