Rate de speler

DeletedUser68252

Guest
Topic spreekt voor zich neem ik aan, rate de speler die de laatste speler gerate heeft.

Punten:
ODA:
Ligging:
Stam:
Reputatie:

Rate: .Estateroami
 

DeletedUser48980

Guest
Topic spreekt voor zich neem ik aan, rate de speler die de laatste speler gerate heeft.

Punten:
ODA:
Ligging:
Stam:
Reputatie:

Rate: .Estateroami


Punten: 9/10 (spreekt voor zich echter nog geen top 10 account)
ODA: 10/10 (Rang 5...)
Ligging: 10/10 (Domineert zijn buurt, heeft enorm veel groei mogelijkheden mooi cluster,...)
Stam: 10/10 (Wat mij betreft de stam om in de gaten te houden op wereld 42)
Reputatie: 9/10 (Nog niet ongelofelijk veel van gehoord, echter enkel nog maar goede dingen gehoord wanneer er iets vertelt word)

Rate: StrangeButtrue?
 

DeletedUser73244

Guest
Topic spreekt voor zich neem ik aan, rate de speler die de laatste speler gerate heeft.

Punten: 9/10
ODA: 8/10
Ligging: 9/10
Stam: 8/10
Reputatie: 7/10

Rate: .Estateroami

Punten: 9/10
Is later begonnen dan derest en houd de top gewoon bij
ODA: 8/10
Hij heeft lekker gevochten voor zijn dorpen, misschien zelfs iets te hoge ODA :eek:
Ligging: 9/10
Zijn ligging is wel ideaal om mee te farmen, ben wel benieuwd hoe hij gaat schuiven wanneer die word aangevallen :D
Stam: 8/10
Zijn stam is gewoon top denk ik, van de buitenkant ziet het er in iedergeval top uit.
Reputatie: 7/10
een aardige speler lijkt het me alleen toen vitae ontstond wist hij niet hoe snel hij beyond moest verlaten zonder wat te vermelden. vandaar een 7 helaas :p
 

DeletedUser72634

Guest
Minato Namikaze.

Punten: 7,5/10 (Groeit degelijk door, maar kan altijd beter)
ODA: 6.5 (Geen hele hoge ODA om zijn dorpjes over te hoeven nemen, maar dat is vaak ook gunstig :p)
Ligging: 7/10 (Mooi clustertje, groeimogelijkheden zitten er zeker)
Stam: 6/10 (Ik zet hier een 6, omdat de stam uit elkaar gevallen is en weinig betekenis lijkt te hebben)
Reputatie: 7/10 (Ik heb nog niet met je gespeeld of tegen je gespeeld, maar je lijkt me zeker een degelijke speler!)

Rate: Cry Me A Panda Of Tears
 
Reactiescore
151
Minato Namikaze.

Punten: 7,5/10 (Groeit degelijk door, maar kan altijd beter)
ODA: 6.5 (Geen hele hoge ODA om zijn dorpjes over te hoeven nemen, maar dat is vaak ook gunstig :p)
Ligging: 7/10 (Mooi clustertje, groeimogelijkheden zitten er zeker)
Stam: 6/10 (Ik zet hier een 6, omdat de stam uit elkaar gevallen is en weinig betekenis lijkt te hebben)
Reputatie: 7/10 (Ik heb nog niet met je gespeeld of tegen je gespeeld, maar je lijkt me zeker een degelijke speler!)

Rate: Cry Me A Panda Of Tears

Punten 6.5/10, een stuk later begonnen nadat jullie gecapped zijn door dont ask me. Nou lag er ook een King overmacht in die tijd dus dat verlies zal ik je niet super zwaar aanrekenen. Kan later een betere inschatting maken hoe snel jullie groeien, maar tot dusver niet verkeerd.

ODA: Weet nooit hoe ik dit moet raten vroeg in het spel. Maar meestal betekent lage ODA juist veel goeds in het begin (dat je niet teveel troepen bent kwijtgeraakt), dus je krijgt een 8 voor je vrij lage ODA.

Ligging: 7.5/10 ligt leuk in de rim daar :D Kun je nog een hoop groeien en volgens mij liggen er nog weinig hoge stammen daar in de buurt, dat is gunstig voor je.

Stam: N.V.T.

Reputatie: Ken jullie niet zo goed, maar op het forum kom je in ieder geval niet slecht over dus je sleurt er nog een zeven uit.

Rate: FishermansFriend.
 
Reactiescore
499
FishermansFriend.
Punten: 9/10, netjes op rang 2.
ODA: 8/10, lekker niet te hoog, wat ook beter is in de start, edelt duidelijk slim!
Ligging: 8/10, volgens mij een cluster met genoeg mogelijkheden, en prima om te farmen.
Stam: 10/10, lijkt me duidelijk.
Reputatie: 9/10, bij mij heb je meteen een goede indruk gemaakt als verre buur!

The Shadow Lord
 

DeletedUser66195

Guest
Punten: 10/10

Later gestart, rang 2 zowel op gewone als op groeiranglijst
lekker gedaan

ODA: 8/10

Een redelijk gemiddeld ODA, wat wil zeggen minder verliezen, maar toch je deel gedaan aan troepen killen

Ligging: 9,5/10

Mooie ligging hé, mooi verspreid
1 continent in lengte is verdeeld over 3 spelers van de stam
geeft mooie groeimogelijkheden

Stam: 9/10

Nuja schijnt dat er veel van de nl toppers er zitten dus meer moet je er dan niet over zeggen denk ik
Cluster mooi uitgebreid , alleen te hopen niet te breed genomen te hebben :p

Reputatie: 8.5/10

Ik denk dat ie redelijke reputatie heeft, zowel ook omdat je in vitae zit
en van andere werelden natuurlijk


Gemiddeld : 9/10



Rate: Sun Is Shinig
 

DeletedUser48980

Guest
FishermansFriend.
Punten: 9/10, netjes op rang 2.
ODA: 8/10, lekker niet te hoog, wat ook beter is in de start, edelt duidelijk slim!
Ligging: 8/10, volgens mij een cluster met genoeg mogelijkheden, en prima om te farmen.
Stam: 10/10, lijkt me duidelijk.
Reputatie: 9/10, bij mij heb je meteen een goede indruk gemaakt als verre buur!

The Shadow Lord


Punten: -/10 Deze speler is net begonnen op deze wereld
ODA: -/10 Deze speler heeft nog maar 9 verslagen eenheden, dus is moeilijk om hier meer over te vertellen
Ligging: 9/10 Lekker in de Rim, zal wel mooie farm hebben en heeft groeimogelijkheden
Stam: 10/10 Volgens mij de stam om rekening mee te houden op wereld 42
Reputatie: -/10 Nog niet veel van gehoord, zal waarschijnlijk vrij snel verandering in komen.
 

DeletedUser48980

Guest
Punten: 10/10

Later gestart, rang 2 zowel op gewone als op groeiranglijst
lekker gedaan

ODA: 8/10

Een redelijk gemiddeld ODA, wat wil zeggen minder verliezen, maar toch je deel gedaan aan troepen killen

Ligging: 9,5/10

Mooie ligging hé, mooi verspreid
1 continent in lengte is verdeeld over 3 spelers van de stam
geeft mooie groeimogelijkheden

Stam: 9/10

Nuja schijnt dat er veel van de nl toppers er zitten dus meer moet je er dan niet over zeggen denk ik
Cluster mooi uitgebreid , alleen te hopen niet te breed genomen te hebben :p

Reputatie: 8.5/10

Ik denk dat ie redelijke reputatie heeft, zowel ook omdat je in vitae zit
en van andere werelden natuurlijk


Gemiddeld : 9/10



Rate: Sun Is Shinig

Aangezien er 2 reacties waren op vorige post neem ik deze er ook even bij.

Punten: 9/10 Mooie groei, iets later begonnen maar staat als nog vrij hoog.

ODA: 9/10 Al vrij veel troepen plat gelopen.

Ligging: Mooie ligging, vrij mooi cluster, goede groei mogelijkheden. Wel wat concurrentie maar dit is niet negatief.

Stam: 8/10 Voor mij momenteel nog onbekend, echter zien ze er wel vrij ervaren uit.

Reputatie: 8/10 Deze speler is vrij vaak te zien op het AF, voor de rest heb ik nog niet veel van deze speler gehoord, maar dit kan nog komen.




Rate: StrangeButtrue?
 
Reactiescore
499
Hoppa, 9,5 gemiddeld :D
Wie beat dat :D
 

DeletedUser73162

Guest
Sun Is Shining

Punten: 8/10, mooi RIM account met aardig wat punten. Groei ziet er netjes uit.
ODA: 7/10, Het is te zien dat je je dorpen niet gratis krijgt, echter zie ik ook dat het tot nu toe vrij makkelijk gaat.
Ligging: 8/10, Zeer mooie positie ten opzichte van je stam. Genoeg groeimogelijkheden en tot nu toe een mooi cluster.
Stam: Net opgericht, dus ik kan er niet heel veel nuttigs over zeggen, behalve dat het waarschijnlijk een stam is waar we nog wel wat van gaan horen de komende tijd.
Reputatie: 6/10, Ik ken je niet, dus ik ga hier ook niet over oordelen, gewoon een 6 dus.

Rate: His Noodly Appendage
 

DeletedUser13688

Guest
His Noodly Appendage

Punten: 7/10. Niet slecht, maar ook niet geweldig voor dit punt.
ODA: 6.5/10. Lijkt alsof je wel heel gemakkelijk dorpjes hebt gekregen met zo weinig ODA. Ben daarom ook niet volledig onder de indruk van de stats AN SICH; echter, het is natuurlijk ook zo dat des te minder je verliest early on des te gemakkelijker je kunt doorstomen, dus neem de ODA rating met een korreltje zout op dit punt (begint belangrijker te worden 1 mil +).
Ligging: 8/10. Heerlijke ligging met veel noobjes lijkt me... Echter Vitae ligt niet al te ver van je vandaan en tjah, Fishermansfriend is meedogenloos ;)
Stam: 6.5/10. Zegt me helemaal niets. Ziet er niet verschrikkelijk uit, maar ook niet echt top oid.
Reputatie: n/a: ken je niet, dus durf er eigenlijk niets over te zeggen (en als reputatie ook bekendheid betekend is dat voor MIJ dan een 0/10 maar dat is geen eerlijke rating, dus dan maar een not availablelletje :p)
 

DeletedUser75339

Guest
Rawberry

Punten : 9/10 : Bevindt zich sinds de start van de wereld bijna continu in de top 10 en zie hem er dus niet al te snel uit verdwijnen.

ODA : 9/10 : 4de atm , heeft dus al serieus voor zijn dorpen moeten vechten , terwijl hij toch altijd met de top 10 is blijven meegroeien.

Stam : 9/10 : Door velen aangehaald wanneer er gesproken wordt over topstam op w42 , ziet er dus zeer goed uit.

Ligging : 8/10 : Goede ligging over het algemeen , veel edeltargets in de buurt , vrij uitgestrekte cluster wat het farmen bevoordeeld en ervoor zorgt dat hij niet ingesloten raakt door zijn stamgenoten.

Reputatie : 9.5/10 : Op het forum wordt met niets dan het opperste respect over deze speler gesproken , aan hem om het waar te maken ;)

Rate : Nyade
 

DeletedUser48980

Guest
Rawberry

Punten : 9/10 : Bevindt zich sinds de start van de wereld bijna continu in de top 10 en zie hem er dus niet al te snel uit verdwijnen.

ODA : 9/10 : 4de atm , heeft dus al serieus voor zijn dorpen moeten vechten , terwijl hij toch altijd met de top 10 is blijven meegroeien.

Stam : 9/10 : Door velen aangehaald wanneer er gesproken wordt over topstam op w42 , ziet er dus zeer goed uit.

Ligging : 8/10 : Goede ligging over het algemeen , veel edeltargets in de buurt , vrij uitgestrekte cluster wat het farmen bevoordeeld en ervoor zorgt dat hij niet ingesloten raakt door zijn stamgenoten.

Reputatie : 9.5/10 : Op het forum wordt met niets dan het opperste respect over deze speler gesproken , aan hem om het waar te maken ;)

Rate : Nyade

Zal het nog maar eens proberen (a)

Punten: 9/10 (mooi puntenaantal, wel vrij vroeg begonnen)
ODA: 9/10 (mooi aantal verslagen tegenstanders, zeker genoeg gecleard voor je dorpjes)
Stam: 9/10 (Voor mij 1 van de betere stammen, hier zullen we zeker nog van horen)
Ligging: 9/10 (Vrij mooie ligging, mooi cluster en zal mooi kunnen farmen, enorm veel groei mogelijkheden)
Reputatie: - (Ik zie je vrij vaak op het AF, maar voor de rest heb ik nog niet heel veel van jou gehoord)

Rate: StrangeButtrue?
 

DeletedUser73657

Guest
StrangeButtrue?

Punten: Ongeveer 30k punten. Wat later gestart wel dus een 8/10
ODA: Wat aan de lage kant, maar je hebt zover ik weet geen interns. We zullen het dus efficiënt edelen noemen :p 7.5/10
Ligging: Mooie ligging in de rim, je ligt ook vrij dicht bij sommige stamgenoten waardoor je al kan samenwerken. 7/10
Stam: Je hebt je eigen stam opgericht zie ik. Ik denk niet dat het de beste spelers zijn in je stam maar wie weet verassen ze me :p 6/10
Reputatie: / Ken je niet :p
28.5/40 = 7.125/10

Rate .Deathstroke
 

DeletedUser74110

Guest
StrangeButtrue?

Punten: Ongeveer 30k punten. Wat later gestart wel dus een 8/10
ODA: Wat aan de lage kant, maar je hebt zover ik weet geen interns. We zullen het dus efficiënt edelen noemen :p 7.5/10
Ligging: Mooie ligging in de rim, je ligt ook vrij dicht bij sommige stamgenoten waardoor je al kan samenwerken. 7/10
Stam: Je hebt je eigen stam opgericht zie ik. Ik denk niet dat het de beste spelers zijn in je stam maar wie weet verassen ze me :p 6/10
Reputatie: / Ken je niet :p
28.5/40 = 7.125/10

Rate .Deathstroke

6je!:D

Nu Clueless Clowns
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Sven heeft schijnbaar behoefte aan nog 'n topic waar er op hem gegeild wordt :D
 
Bovenaan