Rate de speler

DeletedUser75497

Guest
Speler: Amen

Punten: 7/10
ODA: 5/10 omdat je een vrij hoge ODA hebt, en ik zie dit in deze vroege tijd toch niet als een positief punt.
Ligging: 6.5/10 ,de ligging is vrij dicht bij de stam dus zou je daarom zeker aanraden om een andere stam te nemen. Je hebt weinig edelruimte en zal daar nog mee in de problemen komen.
Stam: 7/10 ,mooie stam enkel ligging is redelijk slecht.
Reputatie: 8.5/10 ,ik heb je al op verschillende werelden gezien en meestal is dit positief vandaar zeker een 8.5.


Rate: A Noble Cause
 
Reactiescore
3.541
Speler: A Noble Cause

Punten Late start en toch al een mooi aantal punten 7,5/10
ODA Niet teveel niet te weinig 7,5/10
Ligging Aan de rim, 1 van de al dan niet dominantste speler in de direkte omgeving daar, 3 grote dorpjes en al een aardig 'cluster' voor 3 dorpjes te hebben. 8/10
Stam geen stam dus moeilijk te beoordelen :D
Reputatie Ken je alleen van AF en dat bevalt me wel 8/10


Ik heb een random getal op de ranglijst ingetikt en ik kwam uit op deze speler.
Rate: Victem.
 

DeletedUser

Guest
Victem.

Punten: 8/10
ODA: 6/10 Beetje aan de lage kant voor dat aantal dorpen
Ligging: 7/10 Leuke uitdagende ligging
Stam: 7/10 Vrij recent dat die me is opgevallen, ziet er niet verkeerd uit, maar nog niet veel over gehoord
Reputatie:
 

DeletedUser13688

Guest
TheBlackSwan
Punten: 23.371
Rang: 219
Verslagen tegenstanders: 77.668 (148.)
Stam: Pa.

overnames

Punten: 6.5/10 - je ligt sinds 1e dag v/d wereld in core gebied, echter 23.7k is niet echt superveel. Zeker niet als je er bij rekent dat jij 2 dorpjes (
Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
005 Jordy heeft een goudvis (508|475) K45 5,346 HA21 [Pa.] TheBlackSwan [Pa.] 2015-03-23 03:13:11

004 Een fontijntje (506|478) K45 3,389 HA21 [Pa.] TheBlackSwan [Pa.] 2015-03-18 05:17:20
) als intern hebt gekregen.
Dorpen: 6/10 - Niet echt ver uitgebouwd - verder nog niet echt veel om over te zeggen.
Ligging: 7.5/10 - tussen veel andere stammen in; veel grote dorpen om over te nemen. Succes ermee zou ik zeggen
Stam: 7/10 - Pa. : ziet er redelijk oké uit. Vond vorige stamplaatje wel veel toffer.
ODA: 6.5/10 -niet heel hoog ODA, hoger ODD - mensen boos gemaakt?
Reputatie: N/A -post hier veel, maar ken je verder niet dus zeg er maar niets over.
 

DeletedUser73673

Guest
Rawberry:


Punten 95k en rang 8 9/10
ODA: Meer als je aantal punten 161k rang 8 keurig 9/10
Ligging: mooie ligging leuk cluster ook 8/10
Stam: Zie hierin wel een paar bekende ziet er uit als een leuke stam 8/10
Reputatie: hier pas ik op ik ken je niet -/-

8,5 keurig
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13688

Guest
Rawberry:


Punten 95k en rang 15 9/10
ODA: Meer als je aantal punten 161k rang 8 keurig 9/10
Ligging: mooie ligging leuk cluster ook 8/10
Stam: Zie hierin wel een paar bekende ziet er uit als een leuke stam 8/10
Reputatie: hier pas ik op ik ken je niet -/-

8,5 keurig

Rang 15 :p? Ik ben rang 8 hoor xD Ben volgens mij al sinds week 3 ofzo de top tien niet meer uitgegaan :p
 

DeletedUser73673

Guest
Bijgewerkt

Ow en ik wou graag een rate ^^ Haranu kozakura
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Haranu kozakura

Punten: 40k, niet erg veel voor hun startfase die 11 dagen eerder was dan de onze, terwijl wij al aan het dubbele zitten. 6/10
ODA: 61.000 ODA, niet bepaald hoog maar dat kan ook een voordeel zijn in deze situatie, al acht ik dat eigenlijk niet gezien hun magere punten aantal. 6/10
Ligging: Niet echt een super ligging, omringt door zijn stam, straks een front met Dont ask me wat wel leuk kan zijn al moet je daar niet blij mee zijn in zo'n vroege fase van de wereld. 5/10
Stam: Stam ligt verspreid met een aantal leden van Vitae aan beide kanten, een erg lastige ligging. Verder lijken ze spionage tot op heden goed te keuren. 3/10

5 gemiddeld. Rate .Estateroami
 

DeletedUser72634

Guest
Haranu kozakura

Punten: 40k, niet erg veel voor hun startfase die 11 dagen eerder was dan de onze, terwijl wij al aan het dubbele zitten. 6/10
ODA: 61.000 ODA, niet bepaald hoog maar dat kan ook een voordeel zijn in deze situatie, al acht ik dat eigenlijk niet gezien hun magere punten aantal. 6/10
Ligging: Niet echt een super ligging, omringt door zijn stam, straks een front met Dont ask me wat wel leuk kan zijn al moet je daar niet blij mee zijn in zo'n vroege fase van de wereld. 5/10
Stam: Stam ligt verspreid met een aantal leden van Vitae aan beide kanten, een erg lastige ligging. Verder lijken ze spionage tot op heden goed te keuren. 3/10

5 gemiddeld. Rate .Estateroami

Vind deze rate te kort door de bocht. Deze speler is zeker meer dan een 5.

Haranu heeft veel te verwerken gekregen in de start (gelijk clear kwijt) etc. dus ze konden niet lekker doorstarten als jullie.

Qua stam heb jij daar een mening over dat het zo een slechte stam is, maar een 3 vind ik dan wel erg laag.
 

DeletedUser75323

Guest
.Estateroami:

Punten: 82.811, met een rang 11 van de wereld. Net buiten de top 10, zeer nette prestatie voor een account dat 11 dagen na de start is begonnen. 9/10

ODA: Meer dan het dubbele van je punten, namelijk 175.945. Rang 5 + een AVVD. Geeft aan dat je gevochten hebt voor je dorpen en zoals het er uit ziet ook gewonnen hebt :D 9/10

Ligging: Ligging ziet er ook best goed uit, mooi verspreid clustertje. Kan voor zover ik het zie geen directe bedreigingen in de buurt vinden, omringd door een hele hoop spelers met 1 dorpje dus genoeg ruimte om door te groeien. Ook wordt je niet belemmerd door de ligging van je stam. 8/10

Stam: Stam Vitae, nummer 1 stam van de wereld. Op het AF word die constant de hemel in geprezen door iedereen, moet nog maar zien of ze dat gaan waar maken. Ziet er wel goed uit op het eerste gezicht, hoop bekende spelers van het AF en vorige werelden. Liggen naar mijn mening wel wat ver uit elkaar. 8/10

Reputatie: Ken je niet, ga ik dus niet over oordelen.

Conclusie: Mooi account met mooi clustertje en potentie om nog een stuk groter te worden. Stam ziet er ook goed uit dus dat komt wel goed. Gemiddelde: 8,5

Denk niet dat er op mijn account veel te raten valt, speel voor de PP, maar je mag het altijd proberen :D
 

DeletedUser73244

Guest
Vind deze rate te kort door de bocht. Deze speler is zeker meer dan een 5.

Haranu heeft veel te verwerken gekregen in de start (gelijk clear kwijt) etc. dus ze konden niet lekker doorstarten als jullie.

Qua stam heb jij daar een mening over dat het zo een slechte stam is, maar een 3 vind ik dan wel erg laag.

Blijkbaar kwam sven zijn kinderlijke aard naar boven en moest hij dat nog even kwijt :eek:

OT: Gods Image ga ik niet raten sorry :$

Rate: Ahzee
 

DeletedUser73657

Guest
Vind deze rate te kort door de bocht. Deze speler is zeker meer dan een 5.

Haranu heeft veel te verwerken gekregen in de start (gelijk clear kwijt) etc. dus ze konden niet lekker doorstarten als jullie.

Qua stam heb jij daar een mening over dat het zo een slechte stam is, maar een 3 vind ik dan wel erg laag.

Wordt ook enkel op ODA gerate en niet naar ODD gekeken want die is ook vrij hoog :p Vrij subjectief allemaal imo
 

DeletedUser75339

Guest
Vind deze rate te kort door de bocht. Deze speler is zeker meer dan een 5.

Haranu heeft veel te verwerken gekregen in de start (gelijk clear kwijt) etc. dus ze konden niet lekker doorstarten als jullie.

Qua stam heb jij daar een mening over dat het zo een slechte stam is, maar een 3 vind ik dan wel erg laag.

Emotionele rating , omwille van een ander topic
 

DeletedUser68252

Guest
Vind deze rate te kort door de bocht. Deze speler is zeker meer dan een 5.

Haranu heeft veel te verwerken gekregen in de start (gelijk clear kwijt) etc. dus ze konden niet lekker doorstarten als jullie.

Qua stam heb jij daar een mening over dat het zo een slechte stam is, maar een 3 vind ik dan wel erg laag.

Als je je clear kwijt raakt in de start is dat vaak door je eigen stommiteit, eigenlijk vrijwel altijd. Dat ze dus een achterstand hebben opgelopen omdat ze veel te verwerken hebben gekregen is dus waarschijnlijk aan hun zelf te danken. Loop je een clear dood op een target heb je te weinig analyse gedaan naar zijn mogelijkheden om os te krijgen, zijn kwaliteiten als speler. Zelfde geld overigens voor een backtime.

.Estateroami:

Punten: 82.811, met een rang 11 van de wereld. Net buiten de top 10, zeer nette prestatie voor een account dat 11 dagen na de start is begonnen. 9/10

ODA: Meer dan het dubbele van je punten, namelijk 175.945. Rang 5 + een AVVD. Geeft aan dat je gevochten hebt voor je dorpen en zoals het er uit ziet ook gewonnen hebt :D 9/10

Ligging: Ligging ziet er ook best goed uit, mooi verspreid clustertje. Kan voor zover ik het zie geen directe bedreigingen in de buurt vinden, omringd door een hele hoop spelers met 1 dorpje dus genoeg ruimte om door te groeien. Ook wordt je niet belemmerd door de ligging van je stam. 8/10

Stam: Stam Vitae, nummer 1 stam van de wereld. Op het AF word die constant de hemel in geprezen door iedereen, moet nog maar zien of ze dat gaan waar maken. Ziet er wel goed uit op het eerste gezicht, hoop bekende spelers van het AF en vorige werelden. Liggen naar mijn mening wel wat ver uit elkaar. 8/10

Reputatie: Ken je niet, ga ik dus niet over oordelen.

Conclusie: Mooi account met mooi clustertje en potentie om nog een stuk groter te worden. Stam ziet er ook goed uit dus dat komt wel goed. Gemiddelde: 8,5

Denk niet dat er op mijn account veel te raten valt, speel voor de PP, maar je mag het altijd proberen :D

Qua ligging, Vlemis ligt wel redelijk in de buurt en die is vandaag een edel op ons doodgelopen. Stelde nog niet veel voor gezien hij een dorp wat wij pakte probeerde te recappen maar hier kan misschien wel wat vuurwerk uitkomen binnenkort.

Blijkbaar kwam sven zijn kinderlijke aard naar boven en moest hij dat nog even kwijt :eek:

OT: Gods Image ga ik niet raten sorry :$

Rate: Ahzee

Wil je me niet meer bij mijn rl naam noemen? Bedankt alvast. Ik vind het nogal hinderlijk als spelers die ik niet ken, noch contact mee heb mijn rl naam te pas en te onpas ergens posten. Misschien iemand anders eerst raten voor je smeekt om een eigen rate. Misschien een goede hint.

Emotionele rating , omwille van een ander topic

Nee, geen emotionele rating, een rationele die berust is op feiten gezien dit mijn huidige mening over rush is. Dit heeft niet alleen met de huidige stand van zaken op het af te maken maar ook met de professionaliteit van de stam. Bij Fishermansfriend 'smeken' om Vitae te leaven en vervolgens Rush te joinen is nu niet bepaald netjes, getuigd nu niet van professionaliteit.

Over emotioneel gesproken, misschien de reactie van een van je stamgenoten eens lezen, als ik me niet vergis zelfs een leider van Rush. Die straalt namelijk pure frustratie uit, kortom, dat is een post uit emotie.
 

DeletedUser75339

Guest
Nee, geen emotionele rating, een rationele die berust is op feiten gezien dit mijn huidige mening over rush is. Dit heeft niet alleen met de huidige stand van zaken op het af te maken maar ook met de professionaliteit van de stam. Bij Fishermansfriend 'smeken' om Vitae te leaven en vervolgens Rush te joinen is nu niet bepaald netjes, getuigd nu niet van professionaliteit.

Over emotioneel gesproken, misschien de reactie van een van je stamgenoten eens lezen, als ik me niet vergis zelfs een leider van Rush. Die straalt namelijk pure frustratie uit, kortom, dat is een post uit emotie.

Ik houd me niet bezig met de rekrutering , maar als FishermansFriend een waardevolle toevoeging zou zijn , mogen ze toch altijd zijn opinie wel eens vragen over een mogelijke stamverandering.

Die frustratie kwam misschien wel voort uit een post die jij maakte ...
en was misschien gebaseerd op die post best gerechtvaardigd.

Als we 3 dagen terug zouden gaan , zou je nooit zo raten.
 
Bovenaan