Rate de speler

DeletedUser67551

Guest
clueless clowns

Punten: 10/10 t.o.v. van je buurt en nog maar 20 dagen geleden gerestarted!
ODA: 8/10 22k oda met je kleine dorpje :) Not bad
Ligging: 8/10 Safe in rim. Veel farm- en edelruimte maar weinig grote dorpen te edelen
Stam: 10/10 Toch wel een van de betere, al dan niet de beste stam op dit moment
Reputatie: 9'5/10 Wisse en Jaap zijn baas! kan er niets negatiefs over zeggen.

Gemiddelde: 45,5/50 = 9,1/10

Rate: Digital Love.
 
Reactiescore
24
clueless clowns

Punten: 10/10 t.o.v. van je buurt en nog maar 20 dagen geleden gerestarted!
ODA: 8/10 22k oda met je kleine dorpje :) Not bad
Ligging: 8/10 Safe in rim. Veel farm- en edelruimte maar weinig grote dorpen te edelen
Stam: 10/10 Toch wel een van de betere, al dan niet de beste stam op dit moment
Reputatie: 9'5/10 Wisse en Jaap zijn baas! kan er niets negatiefs over zeggen.

Gemiddelde: 45,5/50 = 9,1/10

Rate: Digital Love.

Duid die hoge oda niet op veel verliezen?
 

DeletedUser67551

Guest
.Deathstroke

Punten: 8/10 Midden februari gestart, lang niet slecht bezig en volgens mij beginne jullie op dreef te komen.
ODA: 8/10 55k oda al wat moeten doden voor 3 dorpjes :)
Ligging: 7/10 nog in de rim, ligt wat ambetznt qua edelen. Buiten dorpjes van stam Side blijft er niet veel over op eerste zicht
Stam: 6/10 Matige stam, denk niet dat die stam bij jullie past (gebaseerd op punten)
Reputatie: -/10 Ken jullie niet echt, lijkt me wel toffe spelers

Gemiddelde: 29/40 = 7,25/10

Rate: Digital Love.
 

DeletedUser65921

Guest
Digital Love.

Punten: 8/10, rang 21 met 57k, best nice
ODA: 9/10 41ste met 97k, toch wat moeten vechten voor de dorpjes dus, maar niet te veel verloren, mooi
Ligging: 7,5/10 compact cluster aan het zuideinde van VITAE, kan interressant worden
Stam: 9/10 meest besproken stam van het moment en ook degene waarvan men de hoogste verwachtingen heeft denk ik, zitten een paar echte toppers in, zien wat het hier wordt
Reputatie: / ik heb geen idee, nooit echt gesproken (of toch niet dat ik me herinner, ik spam met zoveel mensen :eek:)

Rate axfire
 

DeletedUser74396

Guest

Is Gerard er ook terug weer? (Je oude co van KotG die ik wel kende)
pffft voor zo'n topic zou ik eigenlijk een lijstje AF accounts - bespeeld account ingame moeten hebben.
Nu zijn het gewoon nietszeggende accounts in mijn ogen :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47069

Guest
axfire

Punten: 10/10
ODA: 8/10 niet gigantisch veel voor je aantal dorpen, vind ik wel positief.
Ligging: 9/10 kan ongeveer overal naartoe behalve het zuiden, dus word niet gehinderd door z'n stam + lekker cluster.
Stam: 9/10 topstam, samen vitae en swat in de top 3 imo.
Reputatie: 7.5/10 goeie reputatie, enkel kom ik vaak te horen dat er wat PP gebruikt word...
 
Reactiescore
7.931
black dead53

Punten:
Momenteel heeft je account 30.140 punten en staat het account rang 121. Niet te veel niet te weinig, het is nog early game dus dit betekend in mijn ogen niet zo heel erg veel. Ik geef je daarom een 7 op je punten aantal. (7/10)

ODA:
Verslagen tegenstanders: 45.180 (350.) Waarvan 36929 ODA bedraagt, zeker niet veel maar ook niet weinig, ik vermoed dat je tactisch hebt gespeeld in het clearen van de dorpen waar je rekening hebt gehouden met het troepen verlies. Ik vind die speelstijl wel leuk. 8/10
Hoge ODA in dit stadia zou ik juist laag beoordelen, dat is mijn visie erop.

Ligging:
1decd3680a0838de10296a6567c58343.png

Je cluster begint al vormen te krijgen, alleen lijkt het alsof je omgeven bent door je stamgenoten. Het lijkt erop dat je noordoosten moet, als dat het geval is dan ziet het er niet uit dat er problemen komen. 7.5/10

Stam:
The Cruisers, ik heb werkelijk geen idee wie er in deze stam zitten en kan het daarom ook niet goed beoordelen. Ziet er op het eerste gezicht goed uit. Daarom een 8/10

Reputatie:
- Ik ken je niet echt, daarom laat ik deze open.

=7,625 een netjes cijfer me dunkt.

Graag nu: Definition of Insanity
 

DeletedUser66265

Guest
e3ea9555ee.jpg

127e76fa7e.png


Punten: 7/10 , Niet helemaal super maar ook zeker niet slecht. Echter ben je later gestart, en heb je een leuke groeicurve. Ik zie je de top 20 over een tijdje nog wel in knallen.
09bd7a718d.png


ODA: 8,5/10, mooi laag daar houd ik van in de start. Je hebt ook al 18 k odd, niet veel maar toch.. Iemand heeft je al geprobeerd aan te vallen of betreft dit een troepen dump?

Ligging: 8/10, Je hebt een ideale ligging tussen je stam, je kan nog naar de rim en naar de core. Echter ligt heel dawn dicht bij elkaar, jullie zitten nu al elkaars farm te jatten en komen later denk ik in de problemen met edelen. Zeker een leuke ligging dus, maar wel een gecompliceerde.
be378883cf.png


Stam: 8/10, leuke stam in mijn ogen met een leuke leider. Zoals eerder vertelt wel een gecompliceerde ligging, en hoe zit het met persoonlijkheden binnen jullie stam? Ik zie het een en ander nog wel botsen en dawn uit elkaar vallen, al kan ik het hier natuurlijk mis hebben.
541250c7d6.jpg

a65ce606e9.png



Reputatie: 7/10, Ik ken je amper en heb je ook niet zovaak zien posten, vandaar deze neutrale score.



Ik hoef geen rate, kies maar iemand uit. De rates die ik tot nu toe heb gezien zijn of zeer snel ingevuld of subjectief als de ***
 
Reactiescore
7.931
ODA: 8,5/10, mooi laag daar houd ik van in de start. Je hebt ook al 18 k odd, niet veel maar toch.. Iemand heeft je al geprobeerd aan te vallen of betreft dit een troepen dump?

Wij hebben geloof ik in den beginne rang 3 ODD gestaan. Dit kwam omdat 2 stamgenoten ons stabden samen met de vijand, inmiddels hebben we de stabbers opgeruimd en de vijand uitgeschakeld. We hadden daarom helaas wel een tragere start.

Stam: 8/10, leuke stam in mijn ogen met een leuke leider. Zoals eerder vertelt wel een gecompliceerde ligging, en hoe zit het met persoonlijkheden binnen jullie stam? Ik zie het een en ander nog wel botsen en dawn uit elkaar vallen, al kan ik het hier natuurlijk mis hebben.

Vooralsnog vind ik het wel gezellig binnen de stam, alles komt op papier te staan atm en de stam begint al aardig te draaien. Ik snap wel wat je bedoelt, maar de persoonsbotsing is nog niet voorgekomen en dit zie ik ook niet snel gebeuren.
 

DeletedUser66265

Guest
Wij hebben geloof ik in den beginne rang 3 ODD gestaan. Dit kwam omdat 2 stamgenoten ons stabden samen met de vijand, inmiddels hebben we de stabbers opgeruimd en de vijand uitgeschakeld. We hadden daarom helaas wel een tragere start.



Vooralsnog vind ik het wel gezellig binnen de stam, alles komt op papier te staan atm en de stam begint al aardig te draaien. Ik snap wel wat je bedoelt, maar de persoonsbotsing is nog niet voorgekomen en dit zie ik ook niet snel gebeuren.

Oei dat is zuur, toen bevond ik mij nog niet op deze wereld dus dat heb ik gemist. Dan doe je het helemaal netjes overigens :)
succes verder.
 
Bovenaan