Rate de speler

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser45617

Guest
Je hebt enkel Stefaan gerate bij reputatie (chuckle), terwijl hij niet solo speelt :mad:.

En dat je kort door de bocht bent, weet ik. Daarom dat ik hoopte dat iemand anders zou raten :p.
 

DeletedUser63648

Guest
Ik heb niet alleen peetatje geratel enkel hij verpest het voor jullir
 

DeletedUser

Guest
Enige wat je hebt bewezen met die post Peeta, is dat je precies doet wat wij willen dat je doet :D
Maar ik begrijp de blok, je bent het zat eruit geluld te worden.
 

DeletedUser

Guest
Jullie negeren? En ik maar denken dat jullie Peeta gewoon wilden provoceren...

Is toch gelukt? Kijk zijn handtekening, hij doet precies wat wij wilden wat hij deed :D
Maarja, hij is pas 13 (zoiets), dus hij heeft nog niet door dat hij doet wat wij wouden ^^
 

DeletedUser65908

Guest
~Ambrose
AKA bambi
Keep_calm_and_love_Bambi.png
AKA haunter
haunter_by_abelphee-d4ik4xo.png

Punten: 4.939.679: wat resulteert in een respectabele 16e plaats. Een mooie plek en leuke hoeveelheid puntjes een 7 omdat het geen 5 miljoen was.
ODA: 46,50 Mil: wat resulteert in een 5e plek. Niet verkeerd gezien je gewone rang en laat wel zien dat je aanvallender bent dan veel andere op deze wereld en daarom een 9 (ook om die 7 van je punten te compenseren :p)
Ligging:
38d1568af88e7189423f8834d3fb48ff.png
een ligging in je stamcluster met goede hoeveelheid safe voor je front. Wederom een 9
Stam:
12055_large
een stam die al een tijdje meedraait en ondanks tegenslag nog altijd sterk staat. Aangezien ze niet bij de eerste tegenslag opgeven en zelf ook een slag kunnen leveren geef ik je hier een 8,5 voor.
Reputatie:
4057baf36bfa11e258cb29bc60282d17.png
hier kan je verschillen per kant en of je iemand persoonlijk kent of niet dus iets wat uitgebreider voor je. Je hebt zeker geen slechte reputatie maar om te benoemen dat jij de beste reputatie hebt van buitenaf kan je ook zeker niet doen (die gaat naar een dwerg). In de tijd dat ik nog bij je in ghosts speelde heb ik goed met je kunnen werken en gezien hoeveel energie je stak in het behoud en voortgang van de stam ongeacht de situatie waar de stam in verkeerde. ik zou je 2 punten geven dan ook en dat is voor buitenaf en van binnen ghosts en zouden dan respectievelijk een 7 en 9 zijn waardoor je gemiddelde op een 8 uitkomt voor reputatie.

gemiddeld 7+9+9+8.5+8 = 41.5 punten totaal wat gemiddeld dus een 8.3 betekend
 

DeletedUser69389

Guest
Vlad

Punten: 7.858.397 punten en een 4e plek. 5e als je kijkt naar het aantal dorpen. Keurige plek en misschien zit er nog wel nummer 1 plek in. De mogelijkheden zijn er voor. Een 9 punter dan ook.
ODA: 3e plek met ODA en je hebt veel spelers aangevallen en ook vernietigd. 9 punten.
Ligging: Uiterst mooie ligging en met nog vele uitwijkmogelijkheden. Je moet alleen wel aan de opmaak werken. Ik had de vijand bij jou net zo goed een wit kleurtje kunnen geven:eek:. Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel. 9 punten.
Stam: Sterke stam en wordt niet voor niets de winnaar. Jullie hebben ervoor gevochten en ook bewezen deze plek te verdienen. Daarnaast altijd gezellig en behulpzaam. Een tienpunter.
Reputatie: Keurige nette reputatie. Alleen in het begin even niet zo netjes met de overstap van Ghosts naar Divine en daarvoor dan ook een puntje aftrek. Een 8.

Al met al een gemiddelde van 9.


Nu mag David B
 
Bovenaan