Rate de speler

DeletedUser

Guest
Zaeres:

Punten: Rang 5, 5.6 mil. Daar is niks van te zeggen: 8.5
Reputatie: Das lastig als je nog maar kort op een wereld speelt, dus laat ik maar aardig doen: 7
Ligging: Als je op de TWstats kaart kijkt lijkt het een vrij groot front (Klik) maar ik vraag me af in hoeverre iedereen er omheen vijand is: 7
Stam: Nummer 2 stam, en dat zullen ze niet voor niets zijn: 8
ODA: Rang 4, ondanks je hoge positie toch boven je rang, dus das netjes: 8

Totale score: 38.5/5=7.7

Rate: het creed lid waar jullie denken dat ik speel, ben benieuwd wie er wordt gerate :p

Alleen lichtgroen is vijand en dat kleine randje onder ons is nu nog vijand maar niets groots.
 

DeletedUser

Guest
DECIMUS

Punten: 2.3 Mio. in de rim is alles behalve slecht, mooi cluster, mooi front 8/10


Reputatie:
Een echte stamspeler, zet zich altijd in voor zowel IR als Choice 9/10

Ligging:
Rim, mooi cluster, mooi front 8/10

Stam:
IR, goede rimstam, dominant in hun regio, top BG's 8/10

ODA:
De ODA is niet super hoog maar zal ook wel aan de tegenstand liggen :p 8/10



8,5/10
 

DeletedUser72457

Guest
Rate: Vlemis:

Punten:
Ze lopen bijna tegen de 4 miljoen punten aan en het lijntje blijft redelijk constant stijgen. Hebben harde klappen gehad van Creed! en zijn toen zelfs de top 25 uit geschoten. Raving Geogre en Chronus zijn hard tekeer gegaan al zeg ik het zelf, toch heeft het nieuwe team op Vlemis zich weer de top 25 in gebokst. 281 van de 947 overnamens zijn op barbaren, echter veel er van zijn ook van weg gevallen spelers. Ik geef jullie een 8.0, dit omdat jullie puik werk gedaan hebben qua standhouden tegen Creed! en je rang verdedigen.

Reputatie:
Ze hebben harde klappen gehad en grote massa's over zich heen gehad die niet altijd even goed zijn opgevangen door de spelers, maar ze zijn er wel bovenop gekomen. Voor zover ik gemerkt heb zetten ze zich in voor de stam, waren ook een van de mensen die wél clears stuurde voor de stammassa toen het moest. Verder ken ik jullie niet al te goed, spreek jullie alleen hier en daar eens of op het forum of via PM. Weer een 8.0.

Ligging:
Stevig front, een ligging die je niet al te graag wilt hebben: Opboksen tegen Raving George is erg, laat staan tegen Chronus! Toch zie ik een vrij stabiele groei en een mooi cluster (waar hard aan gewerkt is qua hervormen e.d.). Ik geef jullie een 7.5

Stam:
Choice, sommige noemen het slecht andere goed. De een heeft geen mening, de ander staat te popelen om alles eruit te gooien wat er maar uit kan. Choice zou, met de goede leiding, een sterke stam kunnen zijn. Op een aantal accounts zitten goede spelers, andere accounts worden steeds beter bezet. De leider van Choice, Mark van AiA, doet zijn best alles recht te trekken en stukje bij beetje gaat dit ook beter. Ik zou jullie op dit moment een 7.0 geven!

OD:
Verdedigend staat het account op nummer 1, dat zegt genoeg over hoe lastig de ligging is. Voor de een een feest, voor de ander een nachtmerrie. Aanvallend spelen is dus ook een stuk lastiger dan voor andere spelers, maar toch staan ze 11e op de ODA ranglijst en dan vind ik een prima notering! Jullie krijgen van mij een 8.0

Gemiddeld genomen een 7.7, dus een ruime voldoende!


Houd vol!

Groetjes,
Floris
 

DeletedUser

Guest
ja uuh decimus we gaan je niet nog een x raten hoor als je blijft ''reraten'' :p
 

DeletedUser72457

Guest
Hoeft ook niet hoor, je weet toch dat ik gewoon altijd een mening klaar heb :p
 

DeletedUser

Guest
Rating van rukmuss:

Punten: 7,5
Rang 37 met bijna 3 miljoen punten is een prima score en daarnaast hebben ze een redelijk goede groei die de meeste mensen dichtbij boven hun op de ranglijst overtreft.

Reputatie: 9
Wes en Erwin zijn twee aardige jongens waarmee je goed kan praten, veel online zijn, zich goed inzetten voor hun stam en BG's en goed genoeg zijn om te weten wat ze wanneer moeten doen. Gewoon een hele fijne buur om te hebben :D

Ligging: 8
Grote safe-zone achterin met een niet al te groot front voorop met SCRT en IR. Wel liggen jullie nogal in de rim alleen wordt daar al aangewerkt.

Stam: 8
Over IR is niet veel zeggen behalve dat ze een rimstam zijn die het met zijn 7 spelers indrukwekkend goed doet, veel activiteit heeft, dingen op touw probeert te zetten en hun BG's goed bijstaat.

OD: 7,5
ODA rang: 35
ODD rang: 214

Dit toont wel aan dat er niet heel veel verdedigt hoeft te worden maar toch een prima ODA rang die hoger is dan jullie werkelijke plaats in de ranglijst.


Deze cijfers geven een gemiddelde van: 8,0 wat een zeer goede score is!
 

DeletedUser

Guest
Danke schone,

ik laat de eer even aan een ander om Zaeres te raten, dalijk denken ze nog dat we vriendjes zijn ofzo...

wes
 

DeletedUser

Guest
je was zo lovend over je buren;)

alhoewel ik niet met je in conclaaf kan, goed onderbouwde rating hoor, en ja, de feiten liegen er niet om^^
 
Reactiescore
60
2 weken is blijkbaar geen morgen bij jou. Probleem is dat ik zeares vorige keer ook al heb gerate. Wie rate hem effe, dan doe ik diegene :)
 

DeletedUser26931

Guest
zaeres:

Punten: 6,5
Rang 6 niks mis mee. Echter 132 bb dorpen geedeld en 59 interns. Dat is meer dan 33 %.

Reputatie 7: Ik volg het forum niet echt dus geen idee. En ingame is het me ook niet echt opvallen. Doet wel wat voor de stam. Dus laten we positief blijven met een 7.

Ligging: 8
Grote safe-zone tov creed :) achterin met een groot front met IR en SCRT. Rim account. Gezien de weinige dorpswisselingen met IR is daar sprake van een NAP/BG en dat scheelt behoorlijk in de hoeveelheid front. Dus een safe account.

Stam: 8
Choice was op enig moment de stam die op nummer 1 stond maar nu staat de beste stam op plaats 1. Maar choice is een goede 2e. :)

OD: 6,5
ODA rang: 4
ODD rang: 101

Weinig def-activiteiten dus idd safe account. ODA is ok maar iedereen kan vegen over de schutting gooien (stammassa's) dus dat zegt ook niet zoveel.


Deze cijfers geven een gemiddelde van: 7 + wat een ruime voldoende is!
 

DeletedUser

Guest
zaeres:

Punten: 6,5
Rang 6 niks mis mee. Echter 132 bb dorpen geedeld en 59 interns. Dat is meer dan 33 %.

Reputatie 7: Ik volg het forum niet echt dus geen idee. En ingame is het me ook niet echt opvallen. Doet wel wat voor de stam. Dus laten we positief blijven met een 7.

Ligging: 8
Grote safe-zone tov creed :) achterin met een groot front met IR en SCRT. Rim account. Gezien de weinige dorpswisselingen met IR is daar sprake van een NAP/BG en dat scheelt behoorlijk in de hoeveelheid front. Dus een safe account.

Stam: 8
Choice was op enig moment de stam die op nummer 1 stond maar nu staat de beste stam op plaats 1. Maar choice is een goede 2e. :)

OD: 6,5
ODA rang: 4
ODD rang: 101

Weinig def-activiteiten dus idd safe account. ODA is ok maar iedereen kan vegen over de schutting gooien (stammassa's) dus dat zegt ook niet zoveel.


Deze cijfers geven een gemiddelde van: 7 + wat een ruime voldoende is!

matige rate,

need i say more?
 

DeletedUser

Guest
matige rate,

need i say more?

Zeg niet snel wat met hier heeft Rukmuss wel gelijk in, als je account goed gevolgd heb kan je zien dat het account al lange tijd rond de 5e plaats staat en niet paar weken maar al maanden. Die BB zijn goed te verklaren, Zaeres account valt aan en als de tegenstander op BB gaat kan je weinig aan doen. Zaeres heeft ook 1 van de weinige een positief saldo tegen de vijanden kunnen niet veel spelers zeggen binnen Choice. Inderdaad er word samengewerkt met de buren, tja wie doet dit niet?

Vanaf het begin zijn de gevaren weggespeeld die in de buurt lagen van dit account, misschien matig account in sommige ogen maar in mijn ogen doet dit account het beter als vele anderen. Account staat als een block en de spelers weten het spel te spelen. Helaas zijn de oude eigenaren door omstandigheden er niet meer op maar de huidige speler(s) hebben het goed opgepakt.
 

DeletedUser

Guest
Toch heeft rukmuss een punt. Zaeres ken ik ook goed qua account en t is bijna het enigste account in choice wat structueel tegenstanders van de mat veegde. Als je daar een 7 voor geeft doe je hem daar veel mee te kort. Maar goed t is maar hoeveel je er vanaf weet of in verdiept.
 
Reactiescore
1.089
Ja misschien had rang een puntje omhoog ofzo gekund. Maar wat maakt het uit. Het is volgens mij een prima rating. Redelijke onderbouwing. Bovendien zijn de tegenstanders daar ook niet bepaald erg groot en of skilled. Dat valt een beetje af te lezen in de overnames van BB dorpen (verder niks mis mee) in combinatie met de lage ODD.

Ik vind het een vrij normale rate hoor. Maar goed. Het is zijn mening. Cijfer is een 7,2 vind ik eerlijk gezegd ook wel vrij normaal hoor.

Toch heeft rukmuss een punt. Zaeres ken ik ook goed qua account en t is bijna het enigste account in choice wat structueel tegenstanders van de mat veegde. Als je daar een 7 voor geeft doe je hem daar veel mee te kort. Maar goed t is maar hoeveel je er vanaf weet of in verdiept.

Tja hij gaf al aan het AF niet te volgen. En om elke clear te volgen van zaeres is ook wat overdreven. Inderdaad hadden rang en miss OD wel een punt omhoog gekund (al is die ODD wel echt heel kenmerkend voor de ligging, maar bon). Maar zo had ligging (niet echt front waar je zeer over te spreken mag zijn) ook wel puntje omlaag gekund. Al met al zou het netto weinig uitmaken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ja misschien had rang een puntje omhoog ofzo gekund. Maar wat maakt het uit. Het is volgens mij een prima rating. Redelijke onderbouwing. Bovendien zijn de tegenstanders daar ook niet bepaald erg groot en of skilled. Dat valt een beetje af te lezen in de overnames van BB dorpen (verder niks mis mee) in combinatie met de lage ODD.

Ik vind het een vrij normale rate hoor. Maar goed. Het is zijn mening. Cijfer is een 7,2 vind ik eerlijk gezegd ook wel vrij normaal hoor.

Skilled niet nee, wel lastig , actief en veel tegenstand in combinatie met grote stacks. Zaeres heeft met zn buren aardig wat def daar weggeveegd voordat hij uberhaupt een dorp verder kwam. op gegeven moment gaven de tegenstanders het op en hadden ze weer even vrij spel etc. Dat dwing je af, het waren geen barbaren die je edelde. Daarom blijf ik zeggen dat ze met een 7.2 flink tekort worden gedaan.
 
Bovenaan