Rate de speler

DeletedUser

Guest
De regels;

Jullie kennen het wel. Graag degene voor je raten met de volgende aspecten:

Punten:
Reputatie:
Ligging/omgeving:
Stam:
ODA:

Het is het leukst als je er ook even bij zet waarom je iemand een bepaalde score geeft, helemaal als je ergens een opvallend hoog of laag cijfer voor geeft.
Vergeet je eigen spelersnaam eronder te zetten anders weet je natuurlijk niet wie je moet raten!

(Thanks to @insaneinthemembrane, w32)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
31
De regels;

Jullie kennen het wel. Graag degene voor je raten met de volgende aspecten:

Punten:
Reputatie:
Ligging/omgeving:
Stam:
ODA:

Het is het leukst als je er ook even bij zet waarom je iemand een bepaalde score geeft, helemaal als je ergens een opvallend hoog of laag cijfer voor geeft.
Vergeet je eigen spelersnaam eronder te zetten anders weet je natuurlijk niet wie je moet raten!

(Thanks to @insaneinthemembrane, w32)
 

DeletedUser16768

Guest
Laten we eerst nog even kijken hoe iedereen het doet en daarna mogen we lekker gaan raten!

Voorlopig dus even op slot.
 

DeletedUser68300

Guest
Goed begin maar met Angry Animals :D

Punten: 7/10
Reputatie: 7/10, zit volgens mij wel goed maar ken je zelf niet.
Ligging/omgeving: 3/0, Ik zou uit de stam gaan als ik in jou geval daar gelegen lag. Je ligt ingesloten tussen 2 stamgenoten die je farmgebied belemmeren en je targets. Maargoed jouw keuze.
Stam: 6/10, Lijkt me een zeer goede stam met een zeer slechte ligging.
ODA: 9/10, zo vroeg al rang 5 oda is gewoon heerlijk en dat met je rang gecombineerd;)

Ga zo door, kies alleen een andere stam anders wordt het later weer van dat kinderachtige geintern wat je nu al moet voorkomen.
 

DeletedUser

Guest
Punten: 7/10
Reputatie: 7/10, zit volgens mij wel goed maar ken je zelf niet.
Ligging/omgeving: 3/0, Ik zou uit de stam gaan als ik in jou geval daar gelegen lag. Je ligt ingesloten tussen 2 stamgenoten die je farmgebied belemmeren en je targets. Maargoed jouw keuze.
Stam: 6/10, Lijkt me een zeer goede stam met een zeer slechte ligging.
ODA: 9/10, zo vroeg al rang 5 oda is gewoon heerlijk en dat met je rang gecombineerd;)

Ga zo door, kies alleen een andere stam anders wordt het later weer van dat kinderachtige geintern wat je nu al moet voorkomen.

Punten : 7.5/10. Latere start, je groeit gewoon goed.
Reputatie : 5/10. Je weet van jezelf ook wel dat je een slecht reputatie hebt. Daar moet ik geen doekjes om winden.
Ligging/ omgeving : 6/10. Rim, veel bb's. Paar meegroeiers maar niet echt veel.
Stam : geen stam.
ODA : 7.5. Je kan dit van 2 kanten bekijken : 1. Je hebt weinig ODA, weinig verliezen, wat goed is.
2. Je domineert (nog) niet je gebied. Tenzij je weinig verliezen hebt geleden met het clearen van de spelers rondom je, wat me niet zo lijkt aangezien je nogal wat meegroeiers hebt.
 

DeletedUser

Guest
Punten : 7.5/10. Latere start, je groeit gewoon goed.
Reputatie : 5/10. Je weet van jezelf ook wel dat je een slecht reputatie hebt. Daar moet ik geen doekjes om winden.
Ligging/ omgeving : 6/10. Rim, veel bb's. Paar meegroeiers maar niet echt veel.
Stam : geen stam.
ODA : 7.5. Je kan dit van 2 kanten bekijken : 1. Je hebt weinig ODA, weinig verliezen, wat goed is.
2. Je domineert (nog) niet je gebied. Tenzij je weinig verliezen hebt geleden met het clearen van de spelers rondom je, wat me niet zo lijkt aangezien je nogal wat meegroeiers hebt.

Punten: 7 nog niet bijsterveel
Reputatie: 0 geen idee wie je bent
Ligging/omgeving: 7,5 je hebt wat edeltargets in de buurt maar die liggen wel wat verder weg.
Stam: 9 Goede stam
ODA: 8 10k oda je hebt dus al wat gecleard om farms te maken.

Dao mechong
 

DeletedUser33379

Guest
Punten: 7 nog niet bijsterveel
Reputatie: 0 geen idee wie je bent
Ligging/omgeving: 7,5 je hebt wat edeltargets in de buurt maar die liggen wel wat verder weg.
Stam: 9 Goede stam
ODA: 8 10k oda je hebt dus al wat gecleard om farms te maken.

Dao mechong

Punten: 7 door je buurt gezien heb je geen hele slechte start. je had uiteraard al wel een 2de dorp kunnen hebben.
Reputatie: 0 ik heb geen idee wie je bent.
Ligging/omgeving: 6,5 hoger dan je directe buren, maar niet echt mooie edeltargets dichtbij.
Stam: 7 prachtig, genoeg edelruimte.
ODA: 7 is hoog wat iedereen mooi vind maar gaat misschien wel ten koste van je edeltarget.
 

DeletedUser35216

Guest
Punten:9/10 2e op de ranglijst kan niet veel beter :).
Reputatie:8/10 ik ken je niet dus dit is eerder gebasseerd op die paar posts die ik van je heb gezien.
Ligging/omgeving:8/10 Paar mooie edeltargets en je hebt je buurt ook wel onder controle denk ik.
Stam:8/10 Choice, goede stam en mooi ligging.
ODA:7/10 Niet heel hoog maar ook niet laag, geen onnodig verliezen geleden.

Brutes is Elystria :p
 

DeletedUser70928

Guest
Punten: 7 door je buurt gezien heb je geen hele slechte start. je had uiteraard al wel een 2de dorp kunnen hebben.
Reputatie: 0 ik heb geen idee wie je bent.
Ligging/omgeving: 6,5 hoger dan je directe buren, maar niet echt mooie edeltargets dichtbij.
Stam: 7 prachtig, genoeg edelruimte.
ODA: 7 is hoog wat iedereen mooi vind maar gaat misschien wel ten koste van je edeltarget.

Opnieuw maar deze keer goed :).

Punten:8/10 , top 20, goeie start.
Reputatie:4/10 geen uitleg nodig :p
Ligging/omgeving:7/10 Paar mooi edeltargets
Stam:7/10 Ligging valt wel mee.
ODA:8/10 vrij hoge ODA, paar onnodige verliezen geleden.
 

DeletedUser68300

Guest
Punten : 7.5/10. Latere start, je groeit gewoon goed.
Reputatie : 5/10. Je weet van jezelf ook wel dat je een slecht reputatie hebt. Daar moet ik geen doekjes om winden.
Ligging/ omgeving : 6/10. Rim, veel bb's. Paar meegroeiers maar niet echt veel.
Stam : geen stam.
ODA : 7.5. Je kan dit van 2 kanten bekijken : 1. Je hebt weinig ODA, weinig verliezen, wat goed is.
2. Je domineert (nog) niet je gebied. Tenzij je weinig verliezen hebt geleden met het clearen van de spelers rondom je, wat me niet zo lijkt aangezien je nogal wat meegroeiers hebt.

Bedankt voor je rating;)
 

DeletedUser

Guest
ik word overgeslagen, mijn proheid valt buiten jullie meeteenheden:D
 

DeletedUser

Guest
Tears of a Beauty

Punten: 7/10
Reputatie: 6/10
Ligging/omgeving: 7/10
Stam: 6/10
ODA: 8/10

Over het algemeen denk ik een account met potentie voor de sub-top;).

DontQQWhenINobleYou

Punten : 8.5/10,
Reputatie : 8/10
Ligging/ omgeving : 7/10
Stam : 6/10, is het omgratis dorpen te regelen dat je er zit? :eek:
ODA : 7.5/10, niet al te veel verliezen geleden. Maar dat is ook zeker niet de bedoeling.
 
Bovenaan