Rate de speler

DeletedUser72457

Guest
Punten: 7.0
Kijkend naar de toetredingsdatum en die vergelijkend met spelers als Angry Animals, Volcanotjex, Wasps loopt het wat achter. Goed, laten we kijken naar de gemiddelde groei: Bijna 11.500 punten per dag. Valt tegen, maar als we kijken naar de ligging, waar ik zo verder op in ga, valt dit te begrijpen.

Reputatie: 7.5
Ik mag iemand, tot het tegendeel bewezen is en aangezien in de speler niet echt ken geef ik hem.haar het voordeel van de twijfel. Voldoende, tot je het tegenovergestelde bewijst ;).

Ligging/omgeving: 8.0
Cluster ziet er mooi uit, vrij opgeschoond e.d.. Ligt toch vrij vast tussen Choice en Creed. Noord, Oost en West grens ligt het account veilig binnen zijn/haar stam, zuidelijk ligt het tegen de vrijand (Creed) aan. Ook al grenst het account aan Creed, merk ik weinig activiteit tussen de stam en het account, OD Verdediger staat al lange tijd stil (Iets dat mij verbaast, maar goed ik ben niet bekend in dat gebied)

Stam: 6.5
Nou zit het account in Choice, wat een BG is van mijn stam. Door sommige overschat, door sommige onderschat. Een leider heeft ups en downs, laten we een gehele stam niet verbaal neerhalen omdat het in een down-periode zit. Elk voordeel (goeds), heeft zijn nadeel (slechts). Dit is een uitspraak van een bekende voetballer, laten we het eens omdraaien? Iets slechts, heeft iets goeds. Ja maar wat dan? Dat het eventueel kei hard terug kan komen ;). Want hé, na regen komt zonneschijn.

ODA: 8.0
Ziet er goed uit hoor! Vrij wat BBtjes ge-edelt maar ook harde klappen gegeven aan Team/A.Team, ziet er goed uit.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nogmaals, ken het account niet al te goed, noch de ligging.

Groetjes,
Floris
 

DeletedUser63804

Guest
Tnx voor de rating , en morgen moet er normaal wat ODD bijkomen :)
 

DeletedUser72457

Guest
Niet te aardig doen graag. Straks gaat deze jongen nog meer naast zijn schoenen lopen! ;)

Dus eerst kom je met een PM naar me toe waar je mij helemaal prijst voor mijn sportiviteit en dat je me helemaal verkeerd in had geschat, en nu loop ik naast mijn schoenen? Jij weet ook echt niet wat je wilt he :p

Groetjes,
Floris
 

DeletedUser58574

Guest
Decimus:

Punten: 7
Redelijk aantal punten aangezien je veel dorpen hebt opgeofferd. Groei kon echter wel iets beter maar dat is iets wat je nu helemaal goed aant maken bent.

Reputatie: 9
Ik ken je al vanaf de dag dat ik mij bij IR heb gevoegd. Dat zijn toch ondertussen al 127 dagen. Soms met een meningsverschil maar altijd wel correct en in het belang van de stam doe je altijd je best om er het meeste uit te slepen. Je bent een goeie gast!

Ligging/omgeving: 8
Leuk cluster nu je het noordelijke deel hebt opgegeven. Een klein front wat je zeker goed moet onderhouden maar daar vertrouw ik op!


Stam: 7.5
Een stam dat begon met een heel verhaal. Maar we doen het toch redelijk goed vind ik. We hebben een mooi stamcluster en doen het goed in de statistieken. Al zegt dit natuurlijk niet veel maar ga er maar vanuit dat we goed aan het werk zijn om alles weer op de rails te krijgen.

OD: 7
Niet super hoog , maar dat is daarom geen slecht teken. Je hebt jou kennende een goede verhouding qua troepen/punten en je staat altijd klaar om iemand te OS"en!

Rate Plutonixx!
 

DeletedUser

Guest
Dus eerst kom je met een PM naar me toe waar je mij helemaal prijst voor mijn sportiviteit en dat je me helemaal verkeerd in had geschat, en nu loop ik naast mijn schoenen? Jij weet ook echt niet wat je wilt he :p

Groetjes,
Floris

Qua persoon. Jullie zijn toch wel toffe kerels.Maar af en toe hebben jullie het wel redelijk hoog in de bol.

@plutonixx. Wij van WC eend ^^.
 

DeletedUser

Guest
PlutoniXx:

Punten: 7
Spelers doen het in mijn ogen goed, naar horen zeggen zitten er 2 goede spelers op dit account. Misschien behoren deze spelers op het front te liggen waar zij de kunsten kunnen vertonen. Nu ligt dit account meer naar de rim en dit kan vertekend beeld ook geven.


Reputatie: 8
Ik heb met beide spelers gesproken, Kevin is de gedreven persoon doet alles voor het account en Jef is een rustige persoon en houd zich meer op de achtergrond. Maar beide weten waar ze mee bezig zijn.

Ligging/omgeving: 7
Cluster is goed alleen de omgeving twijfelachtig, dit heeft meerdere oorzaken gehad. Dit account zou ik wel eens op het front willen zien en denk dat zij zich aardig staande kunnen houden, de wil en inzet is er van deze personen om het front aan te kunnen.


Stam: 8
Geen grote stam maar als je naar ligging kijkt mooi stamcluster waar je niet zo maar doorheen zal komen, maar wel een stam waar je in toekomst nog meer van zal horen als ze op deze manier verder blijven spelen.

OD: 6
Zal voornamelijk niet hoog zijn door de ligging, zoals ik eerder aangeef zouden deze spelers op front moeten liggen en dan kan je een goed oordeel geven. Maar potentie zit in dit account nu nog een opening naar front zoeken.

Rate hoeft niet gerated te worden.
 

DeletedUser

Guest
Eerst de rim opedelen hé ;-)
Dit is ook nodig zodat onze defjes en cleartjes naar het front kunnen. Daarna wil ik ook jumpen.
 

DeletedUser33183

Guest
Willen jullie luuk111 beoordelen ben wel is benieuwd (denk dat er weinig zijn die iets weten over de speler enzo maar toch )
 
Reactiescore
255
Willen jullie luuk111 beoordelen ben wel is benieuwd (denk dat er weinig zijn die iets weten over de speler enzo maar toch )

Dordrecht :eek:
 
Bovenaan