Rate de speler

Reactiescore
338
Als je eens je ogen had gebruikt zag je dat een opmerking die hij maakte niet gepast was. En dat ik heb vertelde dat het niet aardig is omdat zo te zeggen daar is geen ruzie van gekomen.

dries kan je vertellen waar ik mijn zin niet heb gekregen ben ik wel benieuwd naar.

ewout bij het puntje stam hoor je je stam te rate en niet de opmerkingen van mij. Ook zwak dat je zegt dat mensen het zeggen terwijl je weet wie het zegt laat maar weer eens zien dat je zwak bent en weg loopt van je problemen wat je overigens ook hebt toegegeven in ons gesprek ;)

de meerderheid van de enquête beslist nap en jij drijft je wil door en er komt geen nap
 

DeletedUser71679

Guest
Nogmaals het is niet alleen mijn mening je bent weg gegaan op het punt wanneer er veel meningen veranderde de stemming is niet meer zoas tie hoort te zijn mijn mening is dezelfde mening als andere leden ik heb mijn zin niet doorgedreven enkel gegeven en onderbouwt dus nogmaals vertel mij wanneer ik me zin heb doorgedreven aub
 

DeletedUser75195

Guest
Als je eens je ogen had gebruikt zag je dat een opmerking die hij maakte niet gepast was. En dat ik heb vertelde dat het niet aardig is omdat zo te zeggen daar is geen ruzie van gekomen.

dries kan je vertellen waar ik mijn zin niet heb gekregen ben ik wel benieuwd naar.

ewout bij het puntje stam hoor je je stam te rate en niet de opmerkingen van mij. Ook zwak dat je zegt dat mensen het zeggen terwijl je weet wie het zegt laat maar weer eens zien dat je zwak bent en weg loopt van je problemen wat je overigens ook hebt toegegeven in ons gesprek ;)

Volgens jou staat heel je stam achter je mening toch? Dat laat je echt wel blijken ( zie andere topics) dus ga ik er vanuit dat geheel wolf ons stabbers noemt? Dan klopt toch alles wat ik zeg. Trouwens ik rate hierbij een stam en haal er gewoon wat opmerkingen die gemaakt zijn erover bij. Waar geef ik nu toe dat ik zwak was, dat wil ik nu echt wel eens zien. Ja ik liep weg, ja ik heb dat toegegeven. Maar met je kop in het zand wil je niet beseffen dat ik een week voordien aangekaart heb waar het fout zat en na een week nog niets veranderd was door niemand. Inderdaad ook niet door mij maar ik ga niet alles alleen doen. Sorry daarvoor, ik heb het aangekaart niemand ging er op in dan maak ik keuzes voor mezelf.

Nogmaals het is niet alleen mijn mening je bent weg gegaan op het punt wanneer er veel meningen veranderde de stemming is niet meer zoas tie hoort te zijn mijn mening is dezelfde mening als andere leden ik heb mijn zin niet doorgedreven enkel gegeven en onderbouwt dus nogmaals vertel mij wanneer ik me zin heb doorgedreven aub

Als je foute dingen zegt tegen je stam is het gemakkelijk mening te veranderen. Goed ik weet niet wat je gezegd hebt maar als we even nadenken waarom zouden mensen hun meningen veranderen als Laurens een gedetaileerde post maakte waarin ons plan stond. Dan vermoed ik toch vals spel. Hier ga ik verder niet op in, je kan dit natuurlijk ontkennen, wat je volste recht is.

Als je echt wil weten hoe je je zin doordrijft;
Als men een eigen mening heeft en die laat merken op het forum, en deze na zoveel dagen plots veranderd, ja waar komt die andere mening dan vandaan? Iemand moet zijn zin dan nl doorgedreven hebben.
 
Reactiescore
60
Gelukkig legt Laurens het wel uit :D
 

DeletedUser63643

Guest
Ieder topic gaat nu over hetzelfde. :eek:


Waar zijn toch al die mods, ach ja, dat zijn jullie zelf. :D
 
Reactiescore
60
Zero-B denkt aan aanvallen: Kom we sturen 2 clears en een trein die een uurtje of 8 lopen en hopen dat theo het niet door heeft:

ae81380493.png
 

DeletedUser

Guest
Mutombo

Punten: 8/10 Je presteert lekker met je 14 miljoen, het is toch te zien dat je lekker actief meedraait op deze wereld. Ik zou zeggen doe het zo verder.
ODA: 7,5/10 Mooie ODA naar mijn mening, maar al hoop ik je wel eens in te halen :p
Reputatie: 8,5/10 Ik ken je als een volwassen speler, je hebt toch sterkte ontwikkeling gemaakt op dit account. Maar ook ken ik jouw als een aardige speler. Nog nooit problemen gehad, je bent een goed voorbeeld voor andere mensen hier.
Awards: 8/10 En 71 dagawards ben er wel jaloers op, maar ik zou zeggen knal er nog 29 bij dan kom je op leuk getal uit :p
Ligging: 7,5/10 Je zit redelijk safe met Rainbow.. bij je, en een euro die weinig tot niks doet tegenover jouw. Dus ik zou zeggen ram die speler nog een keer weg.
Stam: 8/10 Over Ship gepraat een kleine stam, maar het is voornamelijk met stamleden van ex Style!. Is nou niet dat er iets nieuws tevoorschijn komt. Maar op basis van jullie prestaties in Style! kan ik jullie wel waarderen. Dus vandaar dit cijfer.

Nou een nette 7,9 als eindbeoordeling, ik hoop dat je er tevreden mee bent. Anders maar niet :p

Rate: Ultimate angel
 

DeletedUser75195

Guest
Bedankt, ben ik zeker tevreden mee! :D Komende weken zullen je 'wensen' over het account alvast uitkomen ;)
 

DeletedUser50034

Guest
Ultimate angel
Punten: 6,5/10
Matig qua punten, ik denk wel dat je nog wat meer kan bereiken.
ODA: 8,5/10
Mooie score hier, zeker niet slecht !
Reputatie: 7/10
Weet niet zoveel over jou, maar ik schat jou toch in als een ervaren speler.
Awards: 7,5/10
Niet geweldig, maar wel redelijk goed zeker voor jouw ligging.
Ligging: 7/10
Erg omringd door vijand (P.), maar toch niet te ver van stamgenoten.
Stam: 8,5/10
Vijand of niet, sterke stam die terecht op rang 2 staat.

Dus dat wordt gemiddeld 7,5/10 als eindbeoordeling.
Ik ben misschien wel de vijand, maar dit is mijn objectieve mening.

Rate: Maakt mij eigenlijk niet zo veel uit :p
 

DeletedUser

Guest
Ultimate angel
Punten: 6,5/10
Matig qua punten, ik denk wel dat je nog wat meer kan bereiken.
ODA: 8,5/10
Mooie score hier, zeker niet slecht !
Reputatie: 7/10
Weet niet zoveel over jou, maar ik schat jou toch in als een ervaren speler.
Awards: 7,5/10
Niet geweldig, maar wel redelijk goed zeker voor jouw ligging.
Ligging: 7/10
Erg omringd door vijand (P.), maar toch niet te ver van stamgenoten.
Stam: 8,5/10
Vijand of niet, sterke stam die terecht op rang 2 staat.

Dus dat wordt gemiddeld 7,5/10 als eindbeoordeling.
Ik ben misschien wel de vijand, maar dit is mijn objectieve mening.

Rate: Maakt mij eigenlijk niet zo veel uit :p

Bedankt voor je rate ;)
En over de punten klopt wel sws, kon al veel hoger staan. Maar dat komt vanzelf wel :p
 
Bovenaan