Rate de speler

DeletedUser66289

Guest
Volgens mij zit ik niet in Style! of W-Pack dus ik denk dat ik je mag raten zeehond :D

Zeehond:
Punten: 7/10 Je speelt al redelijk lang en hebt ook wel een mooi aantal punten maar nog niet echt uitzonderlijk hoog
ODA: 9,5/10 i.v.m. je aantal punten is dat zeer netjes daarom een hoog cijfer.
Reputatie: 7,5/10 Volgens mij wel goed bekend maar om hiervoor een realistisch cijfer te geven zit ik te weinig op af sry :(
Awards: 8,5/10 Zeker mooie awards zeker in goede verhouding met je oda zo doorgaan zou ik zeggen!
Ligging: 7,5/10 Mooi dicht bij elkaar, wel redelijk hoog aantal clusterfuckers maar verder ziet het er goed uit.
Stam: 9/10 Zeer hoge verhouding met stammenoorlog (gewonnen/verloren) denk dat het feit dat de focus op Style! ligt en niet op W-Pack en W-Hunt hier zeker een rol in speelt maar zeker doorgaan zo!
Gemiddeld: 8,17 toch zeker een mooi cijfer :D

rate: gigantadorp
 

DeletedUser69917

Guest
Gigantadorp
Punten: 7/10 Je hebt minder punten dan zeehond maar ik ben gwn zo kritisch niet als jou :D
ODA: 7/10 Niet slecht maar ook niet fantastisch. Kan altijd nog een beetje beter.
Reputatie: 7.5/10 Volgens mij kennen redelijk veel mensen je tochen je lijkt nog wel fijne speler.
Awards: 6.5/10 Je mag wel wat meer dagelijkse awards halen en wat awards goud krijgen.
Ligging: 7.5/10 Je hoofdcluster is wel mooi maar de andere clusters liggen zo ver weg :p
Stam: 7/10 Ik heb nog niet fantastisch veel acties gezien van jullie maar jullie liggen wel mooi daar in het oosten en ik verwacht in de toekomst toch zeker iets meer acties.
Gemiddeld: 7.08

Rate: tim010
 

DeletedUser63643

Guest
Tim 010

Punten: 8.5/10 Je verhouding punten tot je tijd op casual is goed. Vooral omdat je hier bent gekomen zonder zak edels.
ODA: 9/10 Je ODA ziet er zeker top uit.
Reputatie: 8.5/10 Je bent een sublieme aanvaller. Ook verbaal sta je je mannetje, de een houd daar niet van, ik vind dat wel top.
Awards 9/10 Qua awards behoor je tot de top, niet zoveel als Wijde maar toch. :)
Ligging 8.5/10 Je hebt een mooi cluster, zeker voor casual begrippen.
Stam 8.5/10 De reputatie van je stam is zeer goed, hoewel aan het verbleken.

Gemiddeld 8.66 Zeker heel mooi.


Rate: KingH5
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
60
KingH5

Punten: 10.7 miljoen, net geen 13K punten per dag aan groei. Is zeker niet slecht maar groei kan harder. Het verlies zal echter vooral in het begin van de wereld hebben gezeten door beperkte aanvalsmogelijkheden. 7.5/10
ODA: 80 mil, zeker niet weinig maar ook niet veel. Wel boven je rang dus dat is goed. 7/10
Reputatie: Gezellige kerel, leuke gesprekjes mee gehad in de maand die ik op black cop heb doorgebracht. Ook een prima aanvaller heb ik gemerkt, als ik eerlijk ben de enige die black cop echt pijn kon doen (zolang black actief was uiteraard) 8/10
Awards: 4 dagelijkse prestaties, beetje magertjes eigenlijk. Vooral AVDD had ik wel vaker verwacht, en een rovertje en plunderaar hadden ook niet misstaan. Niet dat ik daar eigenlijk iets van mag zeggen want heb ze zelf ook niet maar oke :p 6/10
Ligging: 1 grote cluster, das zeker voor deze wereld een mooi iets. Ook heb je een zeer beperkt aantal CF's. Uiteindelijk zul je wel een jump moeten maken want heb het idee dat je toch wel ingesloten raakt maar he, das toekomst dus dat nemen we nu nog niet mee 9/10
Stam: Perfectie, neh verre van. Massa op meto doen en er dorpen bij verliezen is wel een goeie grap. Maar op dit moment beste stam van de casual, tzou me in ieder geval niet verbazen. De actiefste stam sws, dat valt niet te ontkennen. De sterkste stam: ook dat, simpelweg door meer safe en een goeie defbuffer van onze grote vriend. Gezellige stam: ja vast, hoewel het niet tegen de style chat op zou kunnen. Al met al: 8/10

Rate Theonl2
 

DeletedUser63643

Guest
Mooi Theo, tja die dorpen verliezen op metoism was niet fraai.
Maar was niet van iemand die meedeed aan de massa, nog thans had het niet mogen gebeuren.
 
Reactiescore
60
Mooi Theo, tja die dorpen verliezen op metoism was niet fraai.
Maar was niet van iemand die meedeed aan de massa, nog thans had het niet mogen gebeuren.

Zo'n grote frontspeler en dan niet mee doen met een massa, ik wist wel dat het rare kerels waren :p
 

DeletedUser71679

Guest
Volgens mij zit ik niet in Style! of W-Pack dus ik denk dat ik je mag raten zeehond :D

Zeehond:
Punten: 7/10 Je speelt al redelijk lang en hebt ook wel een mooi aantal punten maar nog niet echt uitzonderlijk hoog
ODA: 9,5/10 i.v.m. je aantal punten is dat zeer netjes daarom een hoog cijfer.
Reputatie: 7,5/10 Volgens mij wel goed bekend maar om hiervoor een realistisch cijfer te geven zit ik te weinig op af sry :(
Awards: 8,5/10 Zeker mooie awards zeker in goede verhouding met je oda zo doorgaan zou ik zeggen!
Ligging: 7,5/10 Mooi dicht bij elkaar, wel redelijk hoog aantal clusterfuckers maar verder ziet het er goed uit.
Stam: 9/10 Zeer hoge verhouding met stammenoorlog (gewonnen/verloren) denk dat het feit dat de focus op Style! ligt en niet op W-Pack en W-Hunt hier zeker een rol in speelt maar zeker doorgaan zo!
Gemiddeld: 8,17 toch zeker een mooi cijfer :D

rate: gigantadorp

tnx daan! ondertussen zijn dr weer wat wat puntjes bij ;) en een dag award :p
 

DeletedUser

Guest
Rate Theonl2


Punten: Je komt richting de 7 miljoen, maar het is nu wat stil in de punten de afgelopen weken dus ik geef je een 7/10
ODA: Geen erge hoge ODA, maar even doorzetten dan komt het naar mijn mening wel orde dat je daar de score gaat pakken ook daar geef ik jouw een 7/10
Reputatie: Spreek je nooit, maar wat jij insteekt in de stam en de vv's die jij draait(de) dan ben je naar mijn mening wel redelijke goedhartige speler. Dus ik geef je hier een 8,5/10
Awards: Weinig dagawards 2 om daar op te komen, maar ook als je hier voorgaat zullen er zekere meerdere volgen en redelijk wat gouden awards. Hier een 7,5/10
Stam: Ja ook al is het een stam waar wij mee samenwerken, maar voor deze wereld doet het W-hunt enorm goed. En doet ook vaak mee aan massa's mee dus hier een cijfer is 9/10 op zijn plaats.

Rate: Ultimate angel
 

DeletedUser70434

Guest
Rate Theonl2


Punten: Je komt richting de 7 miljoen, maar het is nu wat stil in de punten de afgelopen weken dus ik geef je een 7/10
ODA: Geen erge hoge ODA, maar even doorzetten dan komt het naar mijn mening wel orde dat je daar de score gaat pakken ook daar geef ik jouw een 7/10
Reputatie: Spreek je nooit, maar wat jij insteekt in de stam en de vv's die jij draait(de) dan ben je naar mijn mening wel redelijke goedhartige speler. Dus ik geef je hier een 8,5/10
Awards: Weinig dagawards 2 om daar op te komen, maar ook als je hier voorgaat zullen er zekere meerdere volgen en redelijk wat gouden awards. Hier een 7,5/10
Stam: Ja ook al is het een stam waar wij mee samenwerken, maar voor deze wereld doet het W-hunt enorm goed. En doet ook vaak mee aan massa's mee dus hier een cijfer is 9/10 op zijn plaats.

Rate: Ultimate angel

ik moet wel eerlijk mijn mening geven, theo heeft maar 2 dagawards op zen eigen account, maar we moeten ons ook eens afvragen hoeveel hij er al gehaald heeft op vv-accounts
ik denk dat we dan sterk omver zouden vallen :D
 

DeletedUser

Guest
ik moet wel eerlijk mijn mening geven, theo heeft maar 2 dagawards op zen eigen account, maar we moeten ons ook eens afvragen hoeveel hij er al gehaald heeft op vv-accounts
ik denk dat we dan sterk omver zouden vallen :D

Ik weet het, maar ja ik rate hem alleen op basis van zijn eigen account ;)
 
Reactiescore
92
Rate ultimate angel

Punten: 7.7 miljoen na meer dan anderhalf jaar. Kan echt beter 5/10
ODA: In verhouding qua punten prima. 7.5/10
Reputatie: Daar draai je op 9/10 ;)
Awards: 6 awards zal wel normaal zijn. 6/10
Stam: De vervormde statistieken in oorlogsrang staan er goed voor, maar wel abuse van het systeem van stammenoorlogen, 400 dorpen zijn dubbel geteld. Leden worden ook vrij snel gekicked. Toch doen jullie het uitstekend tegen AZTEC en alles onder rang 4 Deze stam kreeg afgelopen maand ook voor het eerst weerstand op offensief gebied, dus ben benieuwd hoe de toekomst ervan zal zijn. 7/10

Rate: de donalds
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65921

Guest
De Donalds

f2dbc3d15f.png


Punten: 12 april 2013, of een maand of 5 na start van de wereld begonnen en 10mil. Niet slecht, maar kan ook wel een miljoen of 2 hoger volgens mij (ik ben direct gestart en zit tegen de 16mil edellimiet :p).
Je zit natuurlijk wel ook op het screentje dat je één van de weinigen bent die liever vijand edelt dan barbs, wat een deel groei kost, maar wel zoveel positiever is.

8/10

ODA: Rang 9 met 220 mil, gewoon mooie ODA, heel stuk hoger dan je punten rang ook. Bevestigt dan ook het punt dat je liever vijand dan barbs aanvalt.

9/10

Reputatie: Tsja, langs de ene kant iemand waarmee ik altijd goed contact heb gehad, wat al mooi is voor een vijand. Doet enorm veel voor zijn stam, echt de draaischijf die P. helemaal op de rails kreeg.
Tot een paar maand geleden had ik dan ook een 9 gegeven, tot je gewoon dood leuk zei dat de stab van Tiger volledig het plan was zonder dat erg te vinden.

Een 6je daarom

Awards staan verborgen

Ligging

nlp1


Legende
7ebafddf2a.png

Een groot safe cluster midden in de stam, een kleine jump om te edelen van black cop en een grotere om meto te gaan edelen, waar ook toekomst is om te groeien tegen Wolf.
Zeer verspreid dus, maar dat gebeurt wel vaker met die regels, eigenlijk niet veel speciaals met andere woorden.

7/10

Stam: Gewoon een goed draaiende stam die succesvolle massa's uitvoert en goed deft.
Goed werk geleverd dus, enkel jammer van de betwijfelbare mentaliteit bij de spelers maar goed.

9/10


Rate: Dragonfriend723 (liefst geen stammie/bg, maar denk dat dat wel zal moeten)
 

DeletedUser70434

Guest
dragonvriendje:

Punten: rang 16 met 14.7 mil punten en 1472 dorpen. Wat gezakt in rangen maar dat kan ook niet anders want het enige dat jij nu op dit moment edelt is speler. Daar kun je niet tegen op tegen spelers die enkel barbaren edelen. geef ik je een 8/10
ODA: rang 1, kan ik niet verder over uitwijden 10/10
Reputatie: Je blijft een van de beste leiders op deze wereld. Echter buiten dit spel weet ik ongeveer ook hoe je in elkaar zit als speler en heb zeer veel respect voor jou. geef ik je een 9/10
Awards: geef ik je een 9, 43 aanvallers, alleen tim heeft er 3 meer of jij maar dan nog, dit is echt veel! 9/10
Stam: tjah, style is niet meer het style, maar als je kijkt naar wat de 2 noordspelers toch voor elkaar krijgen nu in het noorden (met behulp van de wolven) vind ik dat we nog steeds respect verdienen. geef ik een 8/10 voor nu maar zou met de voorgeschiedenis nog altijd een 9 mogen zijn wat ik niet zal geven.

totaal: 8,9/10

Rate Ijsbeer
 

DeletedUser

Guest
Rate ultimate angel

Punten: 7.7 miljoen na meer dan anderhalf jaar. Kan echt beter 5/10
ODA: In verhouding qua punten prima. 7.5/10
Reputatie: Daar draai je op 9/10 ;)
Awards: 6 awards zal wel normaal zijn. 6/10
Stam: De vervormde statistieken in oorlogsrang staan er goed voor, maar wel abuse van het systeem van stammenoorlogen, 400 dorpen zijn dubbel geteld. Leden worden ook vrij snel gekicked. Toch doen jullie het uitstekend tegen AZTEC en alles onder rang 4 Deze stam kreeg afgelopen maand ook voor het eerst weerstand op offensief gebied, dus ben benieuwd hoe de toekomst ervan zal zijn. 7/10

Rate: de donalds

Bedankt voor de rate en die punten kunnen beter. Maar steeds gebrek aan inactiviteit hebben we wat mindere periodes :(
 

DeletedUser70808

Guest
Ijsbeer:

Punten: 13,2 miljoen. Goed voor rang 30. 8,5/10
ODA: 214,3 miljoen. Door jou intense activiteit in de aanval is dat goed voor de 11ste plaats in de wereld. In vergelijking met je rang is dat uitstekend. 10/10
Reputatie: Zelf heb ik nooit echt gesprekken met je gehad. Dit komt door mijn lange afwezigheid van mijn ziekte. Uit ervaring weet ik wel dat je een gewaardeerd leider bent geweest van style. Activiteit was ook niks op aan te merken. Op basis van deze standpunten geef ik je een positieve feedback. 8,5/10
Awards: Bijna niks anders dan goud en af en toe wat zilver. 9/10
Stam: Je blijft een loyaal lid en weigert je huidige stam te verlaten na een fusie. Style heeft naar mijn normen de wereld duidelijk gemaakt dat jullie 1 van betere stammen zijn/waren van de Casual wereld. 9/10

Totaal: 9.2/10

Rate: Bad santa Claus
 

DeletedUser76676

Guest
Bad santa claus:
Punten: 6,6 mill. plaats 177, dit kan wel beter zeker omdat je ook al 2 jaar speelt. 5.5/10
ODA:: 31 mill, dit valt een beetje tegen maar omdat je midden tussen je stammies ligt is het wel te begrijpen, maar dan zou je nog altijd wel ODA hebben moeten halen van mee te doen met massa's 4/10
Rputatie: ik heb eigenlijk geen idee... Maar ik heb nog niets slechts over je gehoord dus die zal wel goed zijn ;-) 8/10
Awards: 5x een dag award, geen spectaculaire getallen maar ze zijn er toch wel, ook rest van de awards kan beter, maar ze zijn duidelijk wel van een actieve speler 7/10
Stam: vroeger een paar keer van stam veranderd, maar nu toch al wel een half jaar bij dezelfde dus je lijkt daar toch goed te zitten. De stam zelf geeft naar mijn zin iets te veel om de statistieken, en heeft ook niet echt fantastisch veel OD. maar ik denk wel dat de samenwerking goed verloopt 8/10

totaal: 7/10

Rate: cooeele
 

DeletedUser76676

Guest
Ik zei geen Style :mad:

zal ik het maar doen ;-)

Punten: 14 mill, nr16 kan ik weinig op zeggen 9/10
ODA: 368 mill, nr1 vd wereld, ziet er heel goed uit ik kan niets anders dan een 10/10 geven
Reputatie: een zeer gedreven speler die zeker ook weet hoe hij het spel moet spelen. Lijkt echt alles te geven om het te kunnen winnen 9/10
Awards:: 43x avdd :eek:, ook mooi wat andere dag awards. ook veel gouden awards dus kan niets anders zeggen dan een 9/10
stam:: meer dan 2 jaar in style gezeten, dus duidelijk een loyale speler. de stam waar je nu in zit is niet echt duidelijk wat daar de bedoeling van is dus hier kan ik een paar minpuntjes geven ^^ 6/10

totaal: 9/10

ik had gehoopt een wat mindere rating te kunnen geven, maar dat is duidelijk niet mogelijk :s
ik vrees wel dat dit je dikke nek nog wat gaat verdikken :p
 

DeletedUser65921

Guest
Ach mensen die me beetje kennen weten dat ik dit ook allemaal niet meen hoor :p
Thanks ;)
 
Bovenaan