Rate de speler

DeletedUser

Guest
The Egg
ODA 6/10 19de voor een 9de plaats is wat ontgoochelend
-> I know :( Echt zielig eigenlijk, maar gwn geen vijanden meer in de buurt nu. Zijn allemaal inactieve nietsnutten die niet kunnen volgen :p

Reputatie 8/10 ziet er wel goed uit, vrienden van me in je stam spreken ook goed over je
Awards 8/10, mits een rover had ik je een 9 gegeven
Ligging: 9/10 clustercontest gewonnen, nuff said


Kan ook niet anders :cool: :p

Stam: 8/10 lijkt me na Style de beste, hoezo wij zijn uit elkaar aan het vallen? :confused:

-> Eerst Medusa, nu Maffehagenees.. Die neptys groeit al 3 weken niet meer.. En die apen ook al 2 weekjes niet meer.. Vandaar "afbrokkelen" lijkt me? ;)
 

DeletedUser69693

Guest
Je avatar is nog lelijker dan normaal.

-> Eerst Medusa, nu Maffehagenees.. Die neptys groeit al 3 weken niet meer.. En die apen ook al 2 weekjes niet meer.. Vandaar "afbrokkelen" lijkt me? ;)

Ja dat is omdat we een puzzel zijn :p
 

DeletedUser69693

Guest
Ja, ik ga een bazen ava voor je maken straks en dan hou je die of ik breek je nek
 

DeletedUser65921

Guest
-> I know :( Echt zielig eigenlijk, maar gwn geen vijanden meer in de buurt nu. Zijn allemaal inactieve nietsnutten die niet kunnen volgen :p




Kan ook niet anders :cool: :p



-> Eerst Medusa, nu Maffehagenees.. Die neptys groeit al 3 weken niet meer.. En die apen ook al 2 weekjes niet meer.. Vandaar "afbrokkelen" lijkt me? ;)

Medusa was 7 weken weg en had zonder pa een acc met 150 incomings als vv gezet zonder aan te kondigen :eek:
Maffe postte toch nooit op forum.
Neptys had privéproblemen, maar dat is nu normaal opgelost, net zoals met apen.
 

DeletedUser

Guest
Nja, de casual is te saai voor het grotendeel..
Als alle spelers die in het begin in Style! zaten er nu nog zaten en actief waren dan kan ik je garanderen dat we #1 stonden.
Maar dit is dus niet het geval :(
 

DeletedUser

Guest
Kan jij nu wel zeggen! :p

En het is idd wel wat saai.. Maar ook wel chill langs de andere kant :)
 

DeletedUser

Guest
Ja daroom zei ik ook dit is niet het geval :p
Zou wel vet zijn als het echt zo was.
 

DeletedUser70435

Guest
Nja, de casual is te saai voor het grotendeel..
Als alle spelers die in het begin in Style! zaten er nu nog zaten en actief waren dan kan ik je garanderen dat we #1 stonden.
Maar dit is dus niet het geval :(

Als wij mogen joinen staat Style! binnen een aantal weken op 1 :cool:
 
Bovenaan