Rate De Speler

Reactiescore
1.018
Wil iemand mij raten want ik kan niet erachter komen wie nou het laatst gerate heeft en nog speelt:D
 
Reactiescore
60
Vooruit dan maar Lars

Punten: 7/10. Rang 12 is uiteraard zeer netjes, maar had veel beter gekund als je wat meer zou farmen
ODA: 9/10. Rang 3 is gewoon goed
Reputatie: 8/10. lijkt me ook wel prima
Awards:7/10. 13 aanvallers is prima, alleen mis je de grootmacht en de verdediger. Die laatste kun je weinig aan doen, maar toch: doe er wat aan
Ligging:8/10 eindelijk krijg je front, tis alleen de vraag voor hoe lang
Stam:10/10. Eigen stam beoordelen is altijd makkelijk :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Punten 8/10
Voor iemand die min of meer v/d kaart is geveegd, is het vrij knap om met 7 miljoen punten terug te komen. Ook gezien het feit hoe makkelijk je v/d kaart ging, heb je jezelf er toch knap bovenop gevochten.
ODA 7/10
Paar rangen boven je normale rang, maar dat laat ook maar weer de verhouding zien tussen de aanvallen van MT t.o.v. Inf.
Reputatie 9/10
Prima kerel, ligt goed in de groep en staat altijd voor je klaar. Aan het begin was erg nog wat 'angst' om VV te draaien, maar tegenwoordig sta je zeker op het lijstje aan wie je één VV kan geven, met de zekerheid dat het wel goedkomt.
Awards 6/10
Niet echt bijzondere awards, bijna geen 'dagelijkse prestaties', maar je hebt er wel één aantal keer dicht tegen aangezeten. Daarbij vind ik zelf dat sommige awards niet voorstellen, als je kijkt hoeveel Vaden Wick er had, en waar die nu staat :).
Ligging 7/10
Mogelijkheden genoeg, alleen wel jammer van al die cluster. Maar, mijn mening is hoe meer clusters hoe moeilijker, dus wat dat betreft hoe je het op meerdere fronten goed uit.
Stam 7/10
Kan ik niet veel over zeggen, vrij hecht collectief en we hebben ons met nog wat stammen al bewezen op deze wereld.
 

DeletedUser65921

Guest
Punten 8/10
Rang 30, ik herinnerde me je altijd rond rang 50, dus als mijn geheugen klopt toch mooi gestegen laatste tijd
ODA 9/10
Nummer 5 ODA is, zeker in verhouding met je puntenrang, gewoon uitstekend
Reputatie 8/10
Ik denk niet dat veel hetzelfde zouden zeggen, maar ik vind Wesley best vriendelijk. Toch één van degenen waar ik nog het best contact mee heb.
Awards /
Staan verborgen
Ligging 9/10
Lekker frontje met Change, als ze iets meer zouden doen zou ik zelfs zeggen iets teveel front in verhouding met safe voor perfect te zijn
Stam 9/10
Gaat de wereld winnen binnen een paar maandjes, niks op aan te merken dus.
 

DeletedUser13822

Guest
Dragonfriend723
Punten: 0/10
Niet zijn eigen account ,zelf dus amper tot geen bijdragen geleverd aan het huidige puntenaantal van het account.
Als we toch moeten kijken naar zijn eigen account blijft de score hetzelfde aangezien het account grijs is gegaan. Daarvoor was het ook een account dat maanden stilstond en niets deed, ergo amper groeide.
ODA: 1/10
Eigenlijk kan ik de bovenstaande paragraaf ivm punten kopiëren en hier plaatsen. Toch één puntje uit medelijden.
Awards:1/10
Weer kopiëren van hierboven, het wordt eentonig. Dit puntje hier is niet uit medelijden maar voor de loyaliteitawards.
Ligging: 6/10
Ligging heeft het account nu eenmaal, of laurens daar aan bijgedragen heeft of niet. Goede cluster enkel als stam nu volledig ingesloten en kunnen geen kant meer op. Zeker nu The Big Three op komst is (Vapure, privateer & black cyde) is het hopeloos.
Stam: 1/10
Waarom één? Wel er is maar één speler die een poging doet tot actief aanvallen en spelen en dat is kragtwijk. De rest van de stam houdt zich rustig bezig met barbaartjes edelen en draagt dus niets bij. Af en toe zie je een counter maar dat draagt niets bij tot het volledige plaatje.

voila! En nee, ik moet niet gerated worden want jullie mening boeit mij toch geen hol!

Edit:
Reputatie: 6/10

Draait account redelijk snel op delete wat teleurstellend was enerzijds, anderzijds wel in de lijn van verwachting. Deed veel vv's in de tijd dat het nodig was toen ctrl nog een BG was waardoor er toch beetje respect is.
Verder zijn zijn posts niet echt beargumenteerd dus heeft nog veel te leren
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.478
@quite shaqly, Hij heeft geen eigen account maar wel een eigen stam, leg me dat eens uit.

PJ
Punten: 9,9/10: ja, daar hoef ik geen worden aan vuil te maken
ODA: 9/10: Niks mis mee, iets lager dan je rang maar dat kan komen omdat jij over het algemeen stacks breekt.
Reputatie: 8/10: Op het AF ben je een eersteklas aap, als je jou als vriend hebt een prima gozer, als vijand minder. In de tijd in MT ben ik anders over je gaan denken en ondanks je speel style krijg je van mij toch een 8, een uitblinkers in de oorlog al gewonnen hebben voor er ook maar aanvallen zijn gestuurd. Dat doen niet veel mensen je na.
Awards: 8,1/10. 12x aanvaller, 13x rover en 12x grootmacht, niks op aan te merken.
Ligging: 6/10 Het is bijna een dolhof. bijna van het noorden tot aan het zuiden, de langste cluster van W29 naar mijn idee.
Stam: 9/10: Heeft veel van jou lopen profiteren, altijd trouw aan PJ en dat heeft goed uitgepakt, er zitten er ook nog wat bij met skills, maar door het zo meelopen met PJ hebben wij hier weinig van gezien. Het blijft de nummer 1 stam dus lager dan een 9 kan ik niet geven.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Kragtwijk / Aldo

Punten: 9/10: Nette rang 5. in het verleden vrij makkelijk aan dorpen gekomen. Moet er nu wat meer moeite voor doen, maar haalt ze nog altijd binnen.
ODA: 7/10: Rang 12, Kan wat hoger. Maarja, clears doodlopen op stevige stacks leverd amper oda op.
Reputatie: 8,5/10: Er is geen twijfel over je kunnen, Denk dat je naar zowel vriend als vijand best aardig bent. Duidelijk een eind datum bekend gemaakt, gewoon een nette speler.
Awards: 8/10: 34 rovers en een heel pak vlaggenvangers (plunderaars). Mis toch wel een record rover, Denk dat je barbaren genoeg heb :)
Ligging: 7/10: Vrij vierkant cluster met aan bijna alle kanten nog een muurtje stamgenoten tussen jou en je vijanden. Maar met de huidige situatie speelt cluster geen rol.
Stam: 5/10: Iedere stam heeft slechtere spelers, maar bij jullie liggen ze ook direct aan het front.. Hoop dat jullie het onderling nog een beetje gezellig houden. Verder wat PJ zegt, ''Wel er is maar één speler die een poging doet tot actief aanvallen en spelen en dat is kragtwijk. De rest van de stam houdt zich rustig bezig met barbaartjes edelen en draagt dus niets bij.''
 

DeletedUser13822

Guest
@quite shaqly, Hij heeft geen eigen account maar wel een eigen stam, leg me dat eens uit.

Als je, naar mijn mening, op een account zit dat je zelf niet uitgebouwd hebt en als co fungeert telt dit niet echt mee. Zeker niet als je kijkt dat het account kragtwijk in de tijd dat hij erop zit (ik neem aan na de delete vrij snel) ook vrij weinig gedaan heeft dan tellen de prestaties niet.
Ik kan onze lorre moeilijk krediet geven voor wat het account kragtwijk deed voor hij er zat ;)
 
Reactiescore
2.478
Je ontwijkt de vraag mijn vraag was: Hij heeft geen eigen account maar wel een eigen stam, leg me dat eens uit.

Jij hebt net alleen het eerste deel van mijn vraag beantwoord, waar ik mee eens ben.
Waarom heeft hij dus wel een 'eigen' stam? Zoveel heeft hij er niet voor gedaan.
En dus als er een lid in bijvoorbeeld para! komt dan kan dat lid Para! dus niet zijn stam noemen, omdat hij niet heeft meegeholpen aan de op bouw van para! en niet eens 2 maanden na de join mag hij het als eigen stam aanschouwen. Dus waar ligt je grens in jou ogen?
 

DeletedUser13822

Guest
Denk dat het antwoord op uw vraag net wel aanwezig is in mijn post alleen trek jij de redenering door wat niet het geval hoeft te zijn.
Het is niet omdat je geen krediet kan krijgen voor een account, in dit geval het kragtwijk account, dat je die niet kunt krijgen voor een stam.
Het account kragtwijk kan hij weinig krediet voor krijgen en de redenen waarom zijn hopelijk duidelijk. Een stam neemt nu eenmaal spelers aan. Dit kan door accounts een invite te geven of door spelers als co of main op een reeds in de stam zittend account. In het geval van onze Lorre is het het 2e geval. Waarom zou lorre geen krediet kunnen krijgen voor een stam? Het is de stam die hem aanneemt maw is hij het direct gevolg van het soort beleid van de stam en is enige krediet en commentaar wel gepast.
 
Bovenaan