DeletedUser
Guest
TIE. was gestopt?
Dit staat in zijn handtekening:
W29 - Ted.
TIE. was gestopt?
SPELER : barrylaar
Punten: 5/10 Te laag vooral als je naar de omgeving kijkt. Zo hebben spelers die niet de steun van een topstam hebben een grote score dan jouw.
Reputatie: 5/10 Buiten paar forum post weet ik niets over jouw. Enkel pm wisseling met space bison die niet in jouw voordeel speelt ..
ODA 6/10 Simpelweg te laag
Awards: 7/10 1 dagelijkse award, staat altijd mooi. Verder interesseren awards mij nauwelijlks.
Ligging: 7/10 Ligt goed voor zijn stam, zonder meer ...
Stam 9/10 Ins. is een stam waar je weinig van hoort maar enorm groeit .. is volgens mijn bescheide mening 1 van de 3 topstammen op deze wereld.
Totaal 39/60 : Op basis wat ik van jouw weet, wat niet veel is, heb je deze redelijke lage score van mij gekregen. Echter aan jouw te bewijzen dat er meer in jouw zit.![]()
za ik bewijzen rapgho
en ik ben het me je eens maar het is niet dat ik om hulp van mijn stam vraag hoor alleen soms vv enxd
Ongeveer 4 hele dagenTIE. was gestopt?
Dit staat in zijn handtekening:
W29 - Ted.
Ongeveer 4 hele dagen
Dat staat er inderdaad.
Omdat ik in die stam zit?En waarom?
Kimme-Wie was jij in Clinic? ik was Grindaa.
Tjah farmen is tegenwoordig blijkbaar belangrijker dan skills, kijk maar naar de gemiddelde co aanvraag xD
Jaloers zeker, noobje?![]()
3maand heb je erop gespeeld? Hoogstens?Omdat ik in die stam zit?
Kimme-![]()
Jaloers zeker, noobje?![]()
Wie was jij in Clinic? ik was Grindaa.
Omdat ik in die stam zit?
Kimme-![]()
Orginele Kimme-?
Ben namelijk de oprichter van Clinic, kimme- is later overgekomen van de voormalige =DT=
Orginele Kimme-?
Ben namelijk de oprichter van Clinic, kimme- is later overgekomen van de voormalige =DT=