Rate De Speler

DeletedUser

Guest
SPELER : barrylaar

Punten: 5/10 Te laag vooral als je naar de omgeving kijkt. Zo hebben spelers die niet de steun van een topstam hebben een grote score dan jouw.
Reputatie: 5/10 Buiten paar forum post weet ik niets over jouw. Enkel pm wisseling met space bison die niet in jouw voordeel speelt ..
ODA 6/10 Simpelweg te laag
Awards: 7/10 1 dagelijkse award, staat altijd mooi. Verder interesseren awards mij nauwelijlks.
Ligging: 7/10 Ligt goed voor zijn stam, zonder meer ...
Stam 9/10 Ins. is een stam waar je weinig van hoort maar enorm groeit .. is volgens mijn bescheide mening 1 van de 3 topstammen op deze wereld.

Totaal 39/60 : Op basis wat ik van jouw weet, wat niet veel is, heb je deze redelijke lage score van mij gekregen. Echter aan jouw te bewijzen dat er meer in jouw zit. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Punten: 9/10 Mooi aantal dorpen, met ook een mooi gemiddelde per dorp.
ODA: 9/10 Hoge ODA.
Reputatie: 8/10 Ik ken je niet zo goed ;).
Awards: 9/10 Verborgen, maar ik denk dat ze er wel goed uit zien.
Ligging: 8/10 Goeie ligging, ruimte zat om door te groeien!
Stam: 7/10 Van 3 leden verwacht ik wat in deze wereld, de rest weet ik nog niet zo zeker, of die het gaan maken.

51/60

DeletedUser64057

Guest
SPELER : barrylaar

Punten: 5/10 Te laag vooral als je naar de omgeving kijkt. Zo hebben spelers die niet de steun van een topstam hebben een grote score dan jouw.
Reputatie: 5/10 Buiten paar forum post weet ik niets over jouw. Enkel pm wisseling met space bison die niet in jouw voordeel speelt ..
ODA 6/10 Simpelweg te laag
Awards: 7/10 1 dagelijkse award, staat altijd mooi. Verder interesseren awards mij nauwelijlks.
Ligging: 7/10 Ligt goed voor zijn stam, zonder meer ...
Stam 9/10 Ins. is een stam waar je weinig van hoort maar enorm groeit .. is volgens mijn bescheide mening 1 van de 3 topstammen op deze wereld.

Totaal 39/60 : Op basis wat ik van jouw weet, wat niet veel is, heb je deze redelijke lage score van mij gekregen. Echter aan jouw te bewijzen dat er meer in jouw zit. ;)

za ik bewijzen rapgho
en ik ben het me je eens maar het is niet dat ik om hulp van mijn stam vraag hoor alleen soms vv enxd

za ik bewijzen rapgho
en ik ben het me je eens maar het is niet dat ik om hulp van mijn stam vraag hoor alleen soms vv enxd

Punten: 8/10 een mooi puntenaantal en gemiddelde
ODA: 7/10 valt wel tegen na dat offensief
Reputatie: 10/10 voor jou altijd een 10
Awards: 6/10 slech met die dorpen geplunderd maar oke
Ligging: 8/10 vind ik jammer genoeg voor jou tegenvallen
Stam: 9/10 ik denk veel topspelers alleen over sommige mijn twijfels

48/60 een 8 voor jou

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66311

Guest
W29~Mrsjeeiks
Punten: 8/10 Rang 11. Nog net iets onder mij :), maar wel geintert
Reputatie: Kan ik niet over oordelen
ODA 8/10 Oda aan de lage kant, komt ook door het interne.
Awards: Niet zichtbaar
Ligging: 8/10 Ligt dicht bij de nummer 1. Kan probelemen geven later en nu met het farmen zal het wat tegen vallen.
Stam 9/10 Lw. Nu misschien wel de topstam, maar wie weet hoe lang dit nog blijft.

8.3 voor mij :)

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.299
Tjah farmen is tegenwoordig blijkbaar belangrijker dan skills, kijk maar naar de gemiddelde co aanvraag xD

niet blijkbaar, het is gewoon goed om een farmer en eentje met skills te hebben ,wat zijn eigenlijk skills volgens jou?

word echt ziek van mensen die dit zinnetje steeds achteloos bleren.

DeletedUser54929

Guest
Lkkrhoor4:

Punten: 6/10, Matig punten voor een begin start!
Oda: 8/10, Ziet er goed uit!
Reputatie: 7/10 Ik ken je persoonlijk niet, maar zie je naam wel is voor bij vliegen op het forum
Ligging: 7,5/10 Je ligging is redelijk goed!
Awards: - Geen oordeel, onzichtbaar
Stam: 5/10 Slechte stam, Ted. wordt niks!

DeletedUser64863

Guest
young rozay:

Punten: 9/10 goed aantal voor latere start
Oda: 6/10, Slecht, onder je profile rank
Reputatie: 8/10 van hetgene dat ik weet
Ligging: 8,5/10 Je ligging is aardig goed
Awards: 9/10 voor je aanta punten zeer goed!
Stam: 5/10 slechte stam, word ook net als ted niks.

Bovenaan