Rate De Speler

DeletedUser65921

Guest
Barmhartige Samaritaan
Punten 6,5/10 Nog altijd zeer matig, maar kan ook komen door je late start
ODA 7,5/10 Beter dan je gang dus is voor mij minimaal een 7,5
Award 5,5/10 Ik kijk naar dag awards :S das er maar 1
Reputatie 10/10 Toppertje gezellig en vv kampioen
Stam 6/10 kom dat jij erin zit, maar het is echt een fail stam
Ligging 8/10 Mooie cluster veel front <3

Komt vooral omdat ik nu al voor de derde keer een maand lang te lui ben om te edelen :D
 

DeletedUser65921

Guest
Nou ik verveel me laatste tijd echt ingame, dus ik doe niet veel :p
Behalve vandaag, vandaag heb ik mijn best gedaan!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Barmhartige Samaritaan
Punten 6,5/10 Nog altijd zeer matig, maar kan ook komen door je late start
ODA 7,5/10 Beter dan je gang dus is voor mij minimaal een 7,5
Award 5,5/10 Ik kijk naar dag awards :S das er maar 1
Reputatie 10/10 Toppertje gezellig en vv kampioen
Stam 6/10 kom dat jij erin zit, maar het is echt een fail stam
Ligging 8/10 Mooie cluster veel front <3


Jammer dat ie met alle spelers aan dat grote front pactjes heeft gesloten, en dus eigenlijk geen front heeft.
 

DeletedUser

Guest
daar hebte ge gelijk! :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oh dus onze pact is niet officieel :) dan weet ik iig dat ik hem niet zo nauw hoef te nemen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
60
omdat aldo nogal boos is dat we hem niet raten:

Kragtwijk:
Punten: 8/10 Later begonnen als ik en toch bijna 3x zoveel punten, al zegt dat miss meer van mij:D
ODA: 7/10 Heb altijd gehoord dat die minstens gelijk moet zijn aan je positie, dat scheelt niet veel dus vandaar een 7
Award: 7/10 Alleen de verdediger ontbreekt, maar ik heb niet het idee dat die binnenkort gehaald gaat worden. Die grootmacht staat wel stoer
Stam: Tja, mijn eigen stam, eerlijk als ik ben sla ik die maar over
Reputatie: 8/10 Wordt miss vanuit change e.d. als overloper gezien, maar hij was de situatie daar gewoon zat, en ik ben blij dat hij er is. Verder staat aldo zeer goed bekend volgens mij
Ligging: 7/10 Leuk front, alleen jammer dat het met de verkeerde stammen is
 
Reactiescore
2.478
Je hebt een week de tijd gehad en dan kom je met dit :mad:

Nee, hoor dankje schat ;)
 
Reactiescore
1.018
Kragtwijk:
Punten: 8/10 Later begonnen als ik en toch bijna 3x zoveel punten, al zegt dat miss meer van mij:D
ODA: 7/10 Heb altijd gehoord dat die minstens gelijk moet zijn aan je positie, dat scheelt niet veel dus vandaar een 7
Award: 7/10 Alleen de verdediger ontbreekt, maar ik heb niet het idee dat die binnenkort gehaald gaat worden. Die grootmacht staat wel stoer
Stam: Tja, mijn eigen stam, eerlijk als ik ben sla ik die maar over
Reputatie: 8/10 Wordt miss vanuit change e.d. als overloper gezien, maar hij was de situatie daar gewoon zat, en ik ben blij dat hij er is. Verder staat aldo zeer goed bekend volgens mij
Ligging: 7/10 Leuk front, alleen jammer dat het met de verkeerde stammen is
 

DeletedUser65921

Guest
omdat aldo nogal boos is dat we hem niet raten:

Kragtwijk:
Punten: 8/10 Later begonnen als ik en toch bijna 3x zoveel punten, al zegt dat miss meer van mij:D
ODA: 7/10 Heb altijd gehoord dat die minstens gelijk moet zijn aan je positie, dat scheelt niet veel dus vandaar een 7
Award: 7/10 Alleen de verdediger ontbreekt, maar ik heb niet het idee dat die binnenkort gehaald gaat worden. Die grootmacht staat wel stoer
Stam: Tja, mijn eigen stam, eerlijk als ik ben sla ik die maar over
Reputatie: 8/10 Wordt miss vanuit change e.d. als overloper gezien, maar hij was de situatie daar gewoon zat, en ik ben blij dat hij er is. Verder staat aldo zeer goed bekend volgens mij
Ligging: 7/10 Leuk front, alleen jammer dat het met de verkeerde stammen is

Kragtwijk:
Punten: 8/10 Later begonnen als ik en toch bijna 3x zoveel punten, al zegt dat miss meer van mij:D
ODA: 7/10 Heb altijd gehoord dat die minstens gelijk moet zijn aan je positie, dat scheelt niet veel dus vandaar een 7
Award: 7/10 Alleen de verdediger ontbreekt, maar ik heb niet het idee dat die binnenkort gehaald gaat worden. Die grootmacht staat wel stoer
Stam: Tja, mijn eigen stam, eerlijk als ik ben sla ik die maar over
Reputatie: 8/10 Wordt miss vanuit change e.d. als overloper gezien, maar hij was de situatie daar gewoon zat, en ik ben blij dat hij er is. Verder staat aldo zeer goed bekend volgens mij
Ligging: 7/10 Leuk front, alleen jammer dat het met de verkeerde stammen is

Ik snap het niet :(

Wordt miss vanuit change e.d. als overloper gezien

Maar dat toch niet door mij :)
 

DeletedUser65921

Guest
QQX999
Punten: 9/10 rang 7 is mooi
ODA: 6/10 Bijna 20 rangen lager
Awards: 8/10, een mijlpaal, paar dagelijkse, vooral veel plunderaars (was van voor jij er speelde denk ik wel)
Stam: 10/10 ik zit erin :cool:
Reputatie: 10/10 love you <3
Ligging 6/10, je ligt vast, maar ik zie een begin van een nieuw cluster
 
Bovenaan