Rate de speler

Reactiescore
1.042
waarom hebben cuppy en conq een hogere reputatie dan 50centjohn en mij xD het moet niet gekker worden xD

en het klopt wel dat ik door moet knallen XD
Ach ja, jullie spreek ik wat minder
Ik ben dan ook beter dan jou <3 Neun, maar je hebt wel gelijk :p je moet minstens evenveel hebben als mij ;)
Eigenlijk wel, maar het is ook niet tov elkaar:p
Ik ben het wel met Hannibal eens dat puur op reputatie gekeken, Conquerer zich beter profileert op het AF dan Hardcode en 50centjohn.
:p

Over halve euro zullen we het dan maar niet hebben, die is gewoon een eikel op het AF :p

1 van de drie ja:p

DeletedUser58575

Guest
ben ik het absoluut niet mee eens? zoals conq zelf al zegt zitten we ongeveer op hetzelfde niveau van reputatie... En als we het AF breder gaan trekken zal ik op enkele vlakken een betere reputatie hebben, hoewel conq op w2 wellicht een betere reputatie zal hebben...

Hoeft ook niet schat. Dat is zoiets subjectiefs, daarmee hoef je het absoluut niet eens te zijn. Maar waar jij je vaak nogal agressief/onredelijk gedraagd als je je ergert, of nogal snel uitvalt, heb ik Conqie nog nooit ergens zien reageren op een wijze die me ook maar op 1 enkele manier tegen de borst stuit. Op het W19 forum laat hij gewoon gemiddeld beter gedrag zien dan jij. En daarop baseer ik mijn reputatiegevoel. Als je het daar niet mee eens bent: So be it. Still love you. <3

DeletedUser61017

Guest
Hoeft ook niet schat. Dat is zoiets subjectiefs, daarmee hoef je het absoluut niet eens te zijn. Maar waar jij je vaak nogal agressief/onredelijk gedraagd als je je ergert, of nogal snel uitvalt, heb ik Conqie nog nooit ergens zien reageren op een wijze die me ook maar op 1 enkele manier tegen de borst stuit. Op het W19 forum laat hij gewoon gemiddeld beter gedrag zien dan jij. En daarop baseer ik mijn reputatiegevoel. Als je het daar niet mee eens bent: So be it. Still love you. <3

Jep daar kan ik me wel in vinden. Ik ga nooit een discussie aangaan als ik weet dat ik die niet kan winnen en probeer mijn posts zo goed mogelijk te beargumenteren. Het is gewoon een volledige controverse met Hardcode die ook zijn eigen manier van posten/reageren heeft ( wat op zijn manier ook zeker niet slechts is). Maar terwijl het er heftiger zal aan toe gaan bij Hardcode ben ik meer diplomatisch gericht. Maar ik vind zeker naar wat Hardcode heeft gepresteerd hij zeker een goede reputatie verdient (apart van AF (wat zeker ook niet slechts is lieverd! <3))

Reactiescore
1.042
Ach ja, meningen kun je over blijven discuteren, maar je word het toch niet eens:p

DeletedUser58575

Guest
Jep daar kan ik me wel in vinden. Ik ga nooit een discussie aangaan als ik weet dat ik die niet kan winnen en probeer mijn posts zo goed mogelijk te beargumenteren. Het is gewoon een volledige controverse met Hardcode die ook zijn eigen manier van posten/reageren heeft ( wat op zijn manier ook zeker niet slechts is). Maar terwijl het er heftiger zal aan toe gaan bij Hardcode ben ik meer diplomatisch gericht. Maar ik vind zeker naar wat Hardcode heeft gepresteerd hij zeker een goede reputatie verdient (apart van AF (wat zeker ook niet slechts is lieverd! <3))

Ik zeg ook niet dat zijn reputatie slecht is. Ik zeg alleen dat die van jou beter is. Als ik puur naar reputatie van W19 spelers ga kijken kom jij voor mij in de top 3. Samen met Graspop en Mea Vota.

Reactiescore
7
Ik zeg ook niet dat zijn reputatie slecht is. Ik zeg alleen dat die van jou beter is. Als ik puur naar reputatie van W19 spelers ga kijken kom jij voor mij in de top 3. Samen met Graspop en Mea Vota.

Een hele oude post en ik zie daar zomaar mijn naam in voorbij komen :eek:
Deze had ik echt nog nooit eerder gezien :eek:

Wat lief van je klein dictatortje, dat je Grasje en mij in één adem noemt als top-3 qua W19-reputatie.
Thxs, ik word er verlegen
smiley-ashamed005.gif
van :)

Laatst bewerkt:
Reactiescore
7
hahah hoe zouden de reputaties tegenwoordig verdeeld zijn? :D

Ik zou t niet weten, heb nog nooit iemand ge-rate (Klinkt vreemd :p )
en ook niet echt bewust in dit topic gereageerd :p

Reactiescore
7
Is t niet zo dat je eerst iemand moet raten, voordat jezelf gerate word?

En de laatste is wel heeeeeeeeeeeel lang geleden :D

Bovenaan