Rate de Speler - W59 Special

DeletedUser8174

Guest
Stel voor dat je mij doet ;) ben echt benieuwd wat ik tegenwoordig nog waard ben haha!
 

DeletedUser78972

Guest
1 reet voor dit reetgebeuren

Idd reet act zn reet is ff jongens:p
 

DeletedUser8174

Guest
Als je gerate wilt worden, plaats je een rate. Dat is het hele punt van dit topic.

Geef me eventjes, moet treintje timen haha dan zal ik eraan beginnnen.
 

DeletedUser78787

Guest
Wacht ff tot morgen met je rate, rens gaat Act doen. ben zeer benieuwd :)
 

DeletedUser75339

Guest
108200_large


Punten
: 205.586 (14)
Groeirang : 11
Interns : 0 ( op eerste zicht)

Positief : Solide Top 15 plaats met uitzicht op top 10 als ze deze mooie groei aanhouden (70K deze week) en dit zonder interns(!)

Negatief : PP abuse

Score : 7/10

ODA : 257.415(19)
ODD : 24.709(426)
ODS : 32.306(32)

Positief : Moeten vechten voor hun dorpjes , zonder daarbij al teveel troepen te verliezen op een LH wereld. Als verdediger nog niet echt getest dus daar geen verliezen gemaakt noch zichzelf bewezen.

Negatief : Slechts voorlaatste van de stam als os'er. Natuurlijk niet iets dat je perse in de hand hebt , maar gezien zijn ligging en grootte zou je toch meer verwachten.

Score : 6.5/10

nl59


Ligging

Gelegen tussen RIM en core in zie je meteen dat deze ligging enorm veel potentieel heeft. Er is een beperkt front met Time , mooie rimtoegang en een uitgespreid cluster waar nog veel uitgehaald kan worden.
Weinig echt gevaar daarom ook mijn vraagtekens bij de ods.

Score 9/10

nl59


Aansluiting met de stam hoewel niet zo groot dat het groeibeperkend werkt. De stam zelf heeft een mooie ligging in het zuid (-westen) van de wereld waar stilaan een groot front met suits komt en chill (door zijn recente rekruuts) ook front begint te maken. Daarbuiten hebben ze nog een grote rim om op te edelen.

Score : 8.5/10

Reputatie : de 5(?) bespelers van het account genieten een stevige reputatie op dit forum. Ik ken er slechts 1 van persoonlijk maar deze is ook wel verdiend.

Score : 9/10


Eindscore : 8/10

Volgende : The Brain Teaser.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Nou vlekje kom maar door met je Rate
 
Bovenaan