Rate de Speler - W59 Special

Reactiescore
2.506
Ik moet zeggen dat ik niet alles gelezen heb, maar ik had ff wat afleiding nodig van het leren. Ik reageerde puur op Emile en dat ik recappen (mid/endgame) een tactisch sterk wapen vind:oops:

Als je het goed doet en goed staat kom je niet in de probs. Zwakkere plekken komen er sws dan kan je het beter een beetje sturen toch. Of hierop in spelen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
eigen aan moderators is dat ze ook gewoon slechte tw spelers zijn.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
eigen aan moderators is dat ze ook gewoon slechte tw spelers zijn.

Beste account: Oele, veruit het beste account deze classic. Simpelweg blijven staan wanneer Logic dacht winst te maken, hielden zij vol. Had oele zich gewonnen gegeven was er veel kans dat Leaf ook niet meer recht ging staan. Petje af dus voornamelijk voor Pim en Steven.

De beste stamspeler: Pim, deze wereld keihard onder vuur gelegen en toch nog steeds vv willen draaien. Petje af!

Meest onderschatte speler: Pim, deze classic bewees je wat voor aanwinst je bent voor een stam.

Haha
 
Reactiescore
2.506
Pim we moeten eigenlijk eens samen beginnen en ze laten zien wat mods kunnen. Jij heb IG macht en ik AF eens kijken wat het resultaat zal zijn
 
Reactiescore
2.303
Ah fck, tegenwoordig kan ook iedereen mod worden...
 
Reactiescore
535
Pim we moeten eigenlijk eens samen beginnen en ze laten zien wat mods kunnen. Jij heb IG macht en ik AF eens kijken wat het resultaat zal zijn

Af macht, i lolled.
Ik ken iemand die nazi posts kan maken en er zonder ban vanaf weet te komen haha. Tot zover de macht...
 
Reactiescore
2.506
Ahw pijnlijk
 
Reactiescore
2.303
Af macht, i lolled.
Ik ken iemand die nazi posts kan maken en er zonder ban vanaf weet te komen haha. Tot zover de macht...
Wie dan?
Ken ik die kerel?

Must be a legend :)
 
Reactiescore
510
Reactiescore
238
Drunken Org is een voor mij vrij onbekende speler gelegen in C55 en maakt deel uit van TikTak.

Punten:

EGFSoT29TPKJH36GMkcRSg.png
Drunken Org bezit op het moment van schrijven 20 dorpen, genoeg voor rang 16 met 145.312 punten. Rang 16 is zeer een respectabele rang, en ook een rang die hij vrij stabiel weet te behouden. Als we echter iets dieper gaan kijken naar de groei statistiek valt er wel iets op.
image.php
Zoals je kan zien steeg Drunken Org flink in punten in een korte periode, dat kan maar 1 ding beteken; Een intern, namelijk .EasyBakka. Hoewel een intern zeker niet verkeerd is, vind ik het niet top waardig. Drunken Org heeft van de 19 veroverde dorpen dus 9 interns, bijna de helft dus. Voor zijn punten/rang krijgt Drunken Org een 7, maar ik trek er 1 punt af voor de intern. 7-1=6 punten

ODA/ODD:

Links ODA, rechts ODD
image.php
image.php
Een redelijk lage ODA voor het aantal punten en de rang, maar dat komt uiteraard door de intern van .EasyBakka. De ODA is niet echt interessant dus, maar de ODD is dat wel. Die kreeg afgelopen week namelijk een enorme stijging, gezien de ligging lijkt het me dat Suits een bezoekje bracht (correct me if I'm wrong). Het spannende daar aan is dat Drunken Org deze aanval succesvol afgeslagen lijkt te hebben, en 0 dorpen verloren heeft. Ik ben benieuwd hoe dat verlopen is, dus laat het vooral weten als je dit leest!

Ondanks de lage ODA geef ik dit toch 8 punten, en dit vanwege de hoge ODD gecombineerd met het verlies van 0 dorpen.

Ligging:
5hB6SPVHRI6lImW93QXgaQ.png
Drunken Org ligt op het eerste oog best prettig aan het front met Suits. Als je echter wat langer kijkt zie je dat Drunken Org niet zo veel groeimogelijkheden heeft behalve dwars door Suits heen. Zeker met maar 140k is het vrij lastig om echt te kunnen fronten. De ligging krijgt van mij daardoor 5 punten.

Stam:
ENg7lUlzQy2F-8RMBGyvjw.png
Ik krijg best wel hoofdpijn als ik naar dit kaartje kijk, en dat komt niet door de kleurtjes. Afgelopen week hebben we met Vinage de edellijnen bediscussieerd en dat was al een flinke klus om iedereen tevreden te stellen, terwijl wij nog redelijke afstand hebben tussen elkaar. Ik krijg dan ook echt ontzettende medelijden met de gene die verantwoordelijk is voor de edellijnen discussie bij TikTak, althans als die er is, want die persoon heeft een flinke klus!

Behalve dat dit cluster een logistieke hel is om uit te vogelen, is het ook qua stootkracht best gevaarlijk in dit stadium. Zo'n lang cluster zoals Jugi50 (roze) heeft zorgt er voor dat clears langer lopen. Maar ook dat de edels of long range zijn vanuit de oudere dorpen, of short range met weinig troepen vanuit de nieuwere dorpen.

Niet een al te positief beeld dus, maar om het met een positieve noot af te sluiten: Ze liggen vrij voordelig in de rim van C55 (en een stukje C45). Als ze de rim in handen weten te nemen is hun positie een stuk sterker dan Suits, die op termijn vast zit tussen Vinage, Chill en TikTak. Veel potentie dus! Ik wil ze vanwege hun positie een 6 geven, maar ze krijgen wel echt minpunten vanwege de logistieke hel. Totaal 6-1=5 punten

Reputatie:
Hier kan ik helaas niet veel over zeggen, ik ken de spelers niet en kan niks aflezen van het profiel. Ik kan er dus ook geen uitspraak over doen.

Conclusie: (6+8+5+5)/4= 6

Een vrij average rating voor een, naar mijn idee, vrij average account. Toepasselijk dus. Wel complimenten voor het succesvol deffen van de massa met 0 dorpen verlies.

Volgende rate: Act of Divinity
 

DeletedUser8174

Guest
Wat je zegt over jugi klopt helemaal. Zijn dorpen liggen weid verspreid en zijn een makkelijk doelwit aan het worden voor SUITS.
Verder denk ik niet dat de ODD van Drunken van een massa van suits komt. (correct me if I'm wrong).

Wel netjes samengevat!
 
Bovenaan